تور چابهار + ارزان و لحظه‌ آخری {همه روزه} | اردیبهشت 1403 {"@context":"https://schema.org","@type":"FAQPage","mainEntity":[{"@type":"Question","name":"تور چابهار لحظه آخری چه تفاوتی با تور معمولی دارد؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"تور لحظه آخری ارزان‌تر است به این علت که پرواز و هتل ظرفیت خالی دارند و به منظور پر کردن این ظرفیت خالی، قیمت تور لحظه آخری چابهار ارزان‌تر از تورهای معمولی به فروش می‌رسد."}},{"@type":"Question","name":"بهترین زمان سفر به چابهار چه فصلی است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"بهترین زمان سفر به چابهار فصل پاییز و زمستان است. البته چابهار در طول سال آب و هوای معتدلی دارد. "}},{"@type":"Question","name":"نحوه سفر به چابهار با تور چگونه است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"می‌توانید با تور‌های هوایی و تور زمینی به چابهار سفر کنید"}}]} { "@context": "https://schema.org", "@type": "CreativeWorkSeries", "name": "تور چابهار", "aggregateRating": { "@type": "AggregateRating", "ratingValue": "4.6", "bestRating": "5", "ratingCount": "69" } }

تور چابهار

86 رای شما هم امتیاز بدهید!
  • چابهار اردیبهشت 1403 سه شب
    • همه روزه
    • از 2,760,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • چابهار اردیبهشت 1403 دو شب
    • همه روزه
    • از 2,260,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • چابهار اردیبهشت 1403 چهار شب
    • همه روزه
    • از 3,265,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • چابهار اردیبهشت 1403 پنج شب
    • همه روزه
    • از 3,765,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • چابهار اردیبهشت 1403
    • همه روزه
    • از 1,700,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر

راهنمای سفر به چابهار

چابهار یکی از زیباترین و بکرترین بنادر ایران است که به خاطر قرارگیری در جوار دریای عمان و اقیانوس هند، از استراتژیک‌ترین بنادر ایرانی به شمار می‌رود. این بندر زیبا آنقدر جاذبه طبیعی دارد که برای سر زدن به همه آن‌ها و لذت بردن از اقامت در این مکان زیبا، حداقل به یک هفته زمان نیاز دارید. بسیاری از افراد در اولین سفر خود به این بندر، ترجیح می‌دهند تور چابهار را به جای سفر شخصی انتخاب کنند تا جاذبه‌های طبیعی این بندر زیبا را از دست ندهند.
سفر به چابهار درعین لذت، سفری ماجراجویانه خواهد بود و می‌تواند به گزینه‌ای هیجان‌انگیز برای گذراندن تعطیلات تبدیل شود.
چابهار بندری اقیانوسی در جنوب غربی استان سیستان و بلوچستان است و حدود 653 کیلومتر با زاهدان، مرکز این استان فاصله دارد. درعین حال این بندر در فاصله 1810 کیلومتری پایتخت قرار گرفته است. پس اگر می‌خواهید از مبدا تهران به چابهار سفر کنید، حتما این فاصله قابل توجه را درنظر داشته باشید. در ادامه با همه جزئیاتی که برای سفر به چابهار نیاز دارید آشنا خواهید شد.

تور چابهار آرند تور

آب و هوای چابهار در طول سال

چابهار به اعتدال دما در فصول سرد سال معروف است. قرارگیری چابهار در نزدیکی مدار راس السرطان باعث شده است تا این بندر کمترین تفاوت دمایی را تجربه کند؛ به طوری که میانگین دما در تابستان به 31 درجه و در زمستان به 19 درجه می‌رسد.
این بندر به خنکی در تابستان و گرما در زمستان شهرت دارد. به لطف بادهای موسمی که از سمت اقیانوس هند می‌وزند، این بندر در تابستان از تمام بنادر جنوبی ایران خنک‌تر است و درعین حال هرگز روی سرمای زمستان را به خود نمی‌بیند.

بهترین زمان سفر به چابهار

با وجود مطبوع بودن هوا در تمام طول سال، میزان رطوبت هوا در کنار دمای نسبتا بالای آن در تابستان‌های چابهار، باعث شده است تا سفر به این بندر در تابستان با استقبال کمتری مواجه شود. در واقع می‌توان گفت محبوب‌ترین تور چابهار، تور پاییزه چابهار است و در رتبه بعدی، تور بهاره این بندر قرار می‌گیرد.
اگر دوست دارید از آب‌وهوای مطبوع این بندر لذت ببرید و درعین‌حال زیبایی‌های طبیعی این بندر را هم بدون هیچ عامل اذیت‌کننده‌ای ببینید، می‌توانید از آبان تا اردیبهشت به این بندر سفر کنید.

تور چابهار آرند تور

تور پاییز چابهار

از آنجایی که پاییز یکی از بهترین فصل‌های سفر به چابهار است، تور پاییزه چابهار از پرطرفداترین برنامه تور چابهار محسوب می‌شود. به علت حجم بالای تقاضا برای سفر به این بندر در پاییز، معمولا قیمت بلیط‌هایی که به مقصد چابهار هستند، به صورت مقطعی افزایش پیدا می‌کنند.
درعوض اگر در پاییز به این بندر سفر کنید، می‌توانید از آب‌وهوای کاملا بهاری این شهر در پاییز لذت ببرید. گرمای خورشید و دمای مطبوع، به همراه موج‌های زیبای دریا می‌تواند خاطره‌ای به یادماندنی برایتان بسازد. اگر دوست دارید نهایت لذت را از دمای متعادل ببرید، حتما برنامه تور چابهار در پاییز را رزرو کنید.

تور چابهار آرند تور

تور زمستان چابهار

زمستان تقریبا در اکثر نقاط کشور ما، آب و هوایی سرد حاکم است و همه به دنبال راهی برای فرار از سوز سرمای هوا می‌گردند. گریز به شهرهای جنوبی در فصل زمستان مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سفر و گردشگری است.
در این شرایط، چه مقصدی بهتر از گرمترین بندر ایران در زمستان؟ تور زمستان چابهار همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گذراندن چند روز به یادماندنی در زمستان خواهد بود.
دمای چابهار در این فصل از تمام نقاط بندری ایران بالاتر است و می‌توانید با خیال راحت از قدم زدن روی شن‌های ساحل با لباس‌های نازک و خنک لذت ببرید. از طرفی هزینه بلیط هواپیما از تهران به چابهار در فصل زمستان کمتر خواهد شد. درنتیجه قیمت تور چابهار از تهران و در کل هزینه سفر به چابهار در این فصل از پاییز کمتر است.
اگر دوست دارید آب‌وهوایی مشابه هوای اردیبهشت در شمال ایران را در دل روزهای سرد زمستانی تجربه کنید، چابهار انتخاب مناسبی برای شما در فصل زمستان خواهد بود.

تور چابهار آرند تور

تور بهاری چابهار

نیمه اول بهار، همچنان آب و هوای مطلوبی در چابهار برقرار است. البته باید خودتان را برای تجربه هوای گرمتری نسبت به پاییز و زمستان آماده کنید. اگر قصد دارید در بهار به چابهار سفر کنید، بهتر است از فرودین تا نهایتا نیمه اول اردیبهشت برنامه سفرتان را تنظیم کنید تا گرمای هوا در روزهای میانی یا پایانی این فصل اذیتتان نکند.
البته باید یادآوری کنیم که اگر دوست دارید هزینه سفرتان به چابهار اقتصادی باشد و از ازدحام جمعیت فراری هستید، تور چابهار اردیبهشت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. فقط دقت کنید که در این موقع از سال هوا نسبتا شرجی است و اگر با گرما و رطوبت مشکلی ندارید، این ماه از سال را برای سفر به چابهار انتخاب کنید.

تور چابهار آرند تور

تور نوروزی چابهار

نوروز در چابهار دیدنی است. اواسط اسفند تا روزهای ابتدایی فروردین، شور و هیجان کم‌نظیری در این بندر به راه می‌افتد و چابهار شلوغ‌ترین روزهای خود را در این موقع از سال تجربه می‌کند. تور چابهار نوروز انتخاب مناسبی برای کسانی است که دوست دارند این شور و هیجان را به چشم ببینند و البهت به سفرهای نوروزی علاقه‌مند هستند.
خوبی چابهار در نوروز این است که درعین تجربه شور و هیجان و جنب‌وجوش مسافران، شلوغی بیش‌ازاندازه مشابه آنچه در سایر شهرهای توریست‌پذیر ایران می‌بینید را در چابهار تجربه نخواهید کرد.

چطور به چابهار سفر کنیم؟

راه‌های زمینی، هوایی و استفاده از خودروی شخصی برای رسیدن به این بندر، از راه‌های در دسترس برای سفر یا تور چابهار هستند. البته باید خاطرنشان شویم که هنوز مسیر مستقیم ریلی از تهران به چابهار برقرار نشده است و اگر قصد سفر به چابهار با قطار دارید، باید از تهران به مقصد بندرعباس بلیط رزرو کنید و از آنجا ادامه مسیر را با خودرو یا هواپیما بروید.
البته اتصال چابهار به خطوط ریلی کشور در دستور کار دولت قرار دارد و در آینده نزدیک امکان سفر به چابهار با قطار فراهم خواهد بود.
سفر به چابهار با خودروی شخصی یا اتوبوس، در عین تجربه‌ای چالش‌برانگیز و جذاب، گزینه جالبی برای تور گروهی چابهار خواهد بود. اگر دوست دارید مسیر جذاب و البته طولانی تهران تا چابهار را طی کنید، می‌توانید با دوستانتان برنامه تور آفرود چابهار را بچینید و خاطره‌ای به یادماندنی از سفر به این بندر بسازید.

تور زمینی چابهار

اگر به دنبال ارزانترین تور چابهار هستید، باید به جستجوی تور گردشگری چابهار به‌صورت زمینی باشید. این تورها معمولا با اتوبوس انجام می‌شوند و به مراتب از تورهای هوایی ارزان‌تر هستند.
مسیر تهران تا چابهار با اتوبوس بین 19 تا 20 ساعت طول می‌کشد که می‌تواند برای بسیاری از افراد خسته‌کننده باشد. اما درعین‌حال زیبایی‌های مسیر بسیاری را بر آن می‌دارد که حداقل یک‌بار این راه را به‌صورت زمینی تجربه کنند.

تور هوایی چابهار

اکثر مدل‌های تور چابهار از تهران به‌صورت هوایی انجام می‌شود. همانطور که گفتیم مسیر طولانی تهران تا چابهار، گزینه سفر هوایی را منطقی‌تر کرده است. قیمت تور چابهار از تهران نسبت به روزهای مختلف سال و البته قیمت بلیط تهران چابهار متغیر خواهد بود. به همین دلیل اگر هزینه سفر برایتان مهم است و به دنبال تور چابهار ارزان هستید، حتما عواملی مانند زمان سفر، نوع پرواز و هتل را مدنظر قرار دهید تا سفری اقتصادی‌تر داشته باشید.

تور چابهار با قطار از تهران

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، درحال حاضر امکان سفر مستقیم با قطار به مقصد چابهار امکان‌پذیر نیست و ایستگاه بندرعباس، نزدیک‌ترین ایستگاه قطار به چابهار محسوب می‌شود. به همین دلیل، تور چابهار با قطار در برنامه سفر هیچ آژانس گردشگری موجود نیست؛ اما امکان اضافه شدن این شکل از تور در آینده وجود دارد. همه‌چیز به زمان عملیاتی شدن اتصال راه‌آهن تهران چابهار به خطوط ریلی کشور بستگی خواهد داشت و به محض افتتاح مسیر مسافری این خط، خواهید توانست سفر با قطار به این بندر را هم تجربه کنید.

سفر به چابهار با ماشین شخصی

هیچ‌چیز برای گروه‌های دوستانه و تورهای گروهی، جذاب‌تر از سفر با ماشین شخصی نیست. اگر دنبال تجربه هیجان و چالش هستید و امکان آن را دارید که با ماشین شخصی به سفر بروید، می‌توانید سفر به چابهار با ماشین شخصی را هم تجربه کنید.
برای رسیدن به چابهار از تهران پس از رسیدن به بزرگراه خلیج فارس باید وارد جاده قم شوید. از قم به کاشان بروید و مسیرتان را تا نایین ادامه دهید. در این منطقه به جاده‌ای که یزد می‌رسد وارد شوید و از آنجا خودتان را به استان کرمان و شهرستان رفسنجان برسانید.
پس از رسیدن به رفسنجان باید به بم بروید و از آنجا وارد محدوده استان سیستان و بلوچستان شوید. از زمان ورود به محدوده استان سیستان و بلوچستان تا رسیدن به چابهار فاصله‌ چندانی نیست و با چند ساعت رانندگی می‌توانید به این بندر برسید.

انواع تور چابهار

قطعا به توجه به مسافت، هزینه اقامت و سایر موارد، بهترین و منطقی‌ترین گزینه برای سفر به چابهار، رزرو تور چابهار است. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، شما می‌توانید تورهای زمینی و یا هوایی چابهار را بسته به بودجه و علاقه‌تان انتخاب کنید. امروزه انواع تور چابهار به سادگی در آژانس‌های گردشگری در دسترس قرار دارند و شما می‌توانید با جستجویی ساده آن‌ها را پیدا و با مشاهده برنامه سفر چابهار، گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانیدبان مسیتی یا غارهای سه گانه تیس، سفری به تاریخ دو هزار ساله!

تور لوکس چابهار

قیمت تور چابهار بسته به گزینه‌هایی که آژانس ارائه می‌دهد، متفاوت خواهد بود. معمولا اصطلاح تور لوکس به تورهایی اطلاق می‌شود که اقامت در هتل پنج ستاره خواهد بود و رفت و برگشت هم با پروازهای خوب انجام می‌گیرد.
در تورهای لوکس امکان ارائه خدمات اضافه‌تری مانند ترانسفر فرودگاهی، وعده‌های غذایی رایگان، امکان ارائه خدمات بازدید از سایت‌های گردشگری و... هم انجام خواهد شد.

تور لحظه آخری چابهار

یکی دیگر از گزینه‌هایی که به شما کمک می‌کند قیمت تور چابهار را به صورت چشمگیری کاهش دهید، پیدا کردن تور لحظه آخری است. البته باید به یاد داشته باشید که این تورها معمولا فرصت کمی به شما می‌دهند تا خودتان را آماده کنید. درعوض ارزانتر هستند و گاهی با نصف قیمت ارائه می‌شوند.

تور طبیعت گردی چابهار

اگر به کمپ زدن در طبیعت علاقه دارید و دلتان می‌خواهد شب را در ساحل و در کنار امواج اقیانوس به صبح برسانید، می‌توانید دنبال تور آفرود چابهار بگردید. این تورها به صورت محدود برگزار می‌شوند و معمولا برای شرکت در آن‌ها باید عمده امکانات اولیه را خودتان به همراه بیاورید. البته بسیاری از تورهای آفرود همه امکانات را در اختیارتان قرار می‌دهند که طبیعتا هزینه تور را افزایش خواهد داد.
توجه کنید که حتما با افرادی که خبره و حرفه‌ای هستند به تورهای آفرود بروید تا در کویر مشکلی پیدا نکنید.

تور چابهار آرند تور

جاذبه های گردشگری چابهار

چابهار کتابی خواندنی است که ورق زدن هر صفحه از آن می‌تواند شما را به وجد بیاورد. بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این بندر نه‌تنها در ایران، بلکه در جهان کم‌نظیر است و همین مسئله از چابهار شهری دیدنی ساخته است. بخشی از جاذبه‌های گردشگری چابهار عبارتند از:

بیشتر بخوانیدخلیج گواتر شرقی‌ترین نقطه‌ی ایران


راهنمای خرید تور چابهار از آرند تور

خرید تور چابهار در آرندتور بسیار آسان است. کافیست نام تور موردنظرتان را در قسمت جستجو وارد و روی دکمه جستجو کلیک کنید. با باز شدن انواع برنامه تور چابهار، هر کدام که به میل و شرایط شما نزدیک‌تر بود را انتخاب کنید. سپس هزینه مورد نظر را بپردازید و فیش واریزی را به همراه مدارک درخواستی به شماره‌ای که در سایت موجود است بفرستید تا همکاران ما در آرند تور برای هماهنگی بیشتر با شما تماس بگیرند.

قیمت تور چابهار

قیمت تور چابهار به تناسب زمان، هتل اقامت، مدت اقامت، برنامه سفر و نحوه سفر متفاوت خواهد بود. در حال حاضر برنامه‌های سفر به چابهار با بازه قیمتی بین 3 تا 4 میلیون تومان عرضه می‌شوند. این رقم با اضافه یا کم شدن مقاصد سفر متغیر خواهند بود. مثلا هزینه تور گواتر چابهار با هزینه تور چابهار تفاوت چشمگیری خواهد داشت.


رزرو تور چابهار

شما می‌توانید به سادگی یک کلیک تور را رزرو و مشخصاتتان را وارد کنید تا درصورت قطعی شدن تور برای پرداخت هزینه و برنامه دقیق سفر با شما تماس گرفته شود.


سوالات متداول خرید تور چابهار

  • تفاوت تور لوکس چابهار با تور عادی چیست؟

تنها تفاوت تور لوکس با تور عادی در امکانات اضافه‌تری است که برای رفاه بیشترین مسافرین در اختیارشان قرار داه می‌شود.

  • کیفیت هتل‌های چابهار چگونه است؟

از آنجایی که چابهار شهری توریستی و پر رفت و آمد است، هتل‌های متنوعی دارد که معمولا تورها از هتل‌های 4 و 5 ستاره برای اقامت استفاده می‌کنند.

  • آیا برای سفر به چابهار به مدارک خاصی نیاز دارم؟

خیر، به جز مدارک شناسایی و دفترچه بیمه به مدرک دیگری نیاز ندارید.

  • تورهای چابهار چند روزه هستند؟

معمولا تورهای چابهار بین 3 تا 5 روز ارائه می‌شوند.

 


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.