معرفی ۱۰ مورد از بهترین هتل چابهار+نقد و بررسی | آرندتور

معرفی ۱۰ تا از بهترین هتل چابهار

شما هم امتیاز بدهید!

بندر چابهار این بهشت گمشده یکی از شهرهای زیبای سیستان و بلوچستان است که به عنوان تنها بندر اقیانوسی در ایران از آن نام برده می‌شود در سفر به چابهار جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری در انتظار مسافران است. جاذبه‌هایی چون ساحل نورانی، تالاب صورتی چابهار، کوه‌های مریخی، جنگل حرا، همجواری کویر و دریا، حیات وحش غنی و... برای لذت بردن از این زیبایی‌ها در طول سال‌ها، بهترین هتل‌های تور چابهار که مناسب منطقه باشند احداث شده و روز به روز به کیفیت ارائه خدماتشان افزوده می‌شود.

بهترین هتل‌های چابهار کدامند؟

1- هتل  لیپار

هتل پنج ستاره لیپار هتلی است در نزدیکی ساحل زیبای دریای عمان با چشم‌اندازی به دریا و باغ. این هتل در سال ۱۳۸۳ در چهار طبقه فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۶ نیز تعدادی از اتاق‌هایش برای ارائه خدمات بهتر بازسازی شدند.

هتل لیپار در نزدیکی منطقه آزاد چابهار واقع شده و ظرف پنج دقیقه می‌توان به تمام مراکز خرید و پاساژهایی که در این منطقه است سر زد. مجتمع‌های تجاری صدف، صالحیار، فردوس، تیس، بازار طلا و ابریشم در فاصله چند دقیقه‌ای از هتل لیپار قرار دارند.

همین موقعیت جغرافیایی ویژه هتل لیپار موجب شده تا بهترین هتل چابهار برای پذیرایی از بازرگانان و تجار باشد. البته دیدار بازارهای قدیمی و سنتی و چشیدن غذاهای خیابانی شهر هم خالی از لطف نیست و افراد اهل هنر و معماری می‌توانند ظرف ده دقیقه به مسجد جامع تیس بروند و از معماری خیره‌کننده‌اش لذت ببرند. چند قدم پیاده‌روی هم مسافران را به ساحل بکر دریای عمان و تماشای موج‌های زیبا می‌رساند.

همچنین فاصله هتل لیپار تا فرودگاه چابهار حدود 35 دقیقه و تا ترمینال مسافربری ده دقیقه است. هتل لیپار چابهار خارج از محدودیت‌های ترافیکی واقع شده و اگر با خودروی شخصی به این هتل می‌روید می‌توانید از پارکینگ غیرمسقف رایگان هتل با ظرفیت چهل خودرو استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی مهمترین جاهای دیدنی چابهار

بهترین هتل چابهار

2- هتل بین‌المللی لاله

هتل بین‌المللی ۴ ستاره لاله چابهار در ۱۳ آبان ۱۳۸۶ در کنار ساحل زیبای دریای عمان احداث و بهره‌برداری گردیده است. این هتل در زمینی به وسعت ۲۷۰۰۰ مترمربع در دو طبقه با زیربنای حدود ۶۰۰۰ متر مربع دارای ۳۸ اتاق با امکانات رفاهی کامل است و در زمره‌ بهترین هتل‌های چابهار به شمار می‌آید.

ساختمان دو طبقه سفید هتل لاله چابهار در غربی‌ترین بخش شهر در انتهای بلوار امام خمینی و درست روبه‌روی پارک الغدیر واقع شده است. با این وجود دسترسی از هتل به مناطق مرکزی شهر آسان و سریع است. اگر اهل خرید کردن باشید، منطقه آزاد چابهار در فاصله هشت کیلومتری این هتل قرار دارد و با توجه به آرامش و خلوتی شهر، دسترسی به آن آسان است.

کم بودن فاصله هتل لاله چابهار تا مجتمع تفریحی ساحلی مکران باعث شده تا مهمانان هتل در هر زمانی به راحتی بتوانند از خدمات این مجتمع ساحلی بهره ببرند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل لاله چابهار فرودگاه کنارک است که حدود پنجاه کیلومتر با هتل فاصله دارد. پس نیاز است برای رسیدن به آن تقریبا یک ساعت زمان را در نظر بگیرید.

3- هتل بین المللی فردوس

هتل فردوس چابهار در سال ۱۳۹۵ در دو طبقه فعالیت خود را آغاز کرد و با  ارائه امکانات خوب در سطح منطقه، توانست در دسته هتل‌های چهار ستاره قرار بگیرد و به مرور از بهترین‌ هتل‌های چابهار شد که در منطقه آزاد تجاری آن واقع شده است. از هتل فردوس با چند قدم پیاده‌روی می‌توان به بهترین مراکز خرید شهر دسترسی داشت. از این رو برای کسانی که به قصد خرید و گشت و گذار در پاساژها به چابهار می‌آیند، اقامت در هتل فردوس بهترین انتخاب خواهد بود.

اگر جزو آن دسته از افرادی باشید که نه فقط برای خرید، بلکه برای تفریح و گردش به چابهار می‌روند، می‌توانید از ابتدای صبح تا غروب آفتاب به گشت و گذار و بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهر بپردازید و برای این کار می‌توانید با پرداخت هزینه از گشت نیمروزی هتل نیز استفاده کنید و در انتهای روز در بازار آزاد شهر که دقیقا پشت هتل واقع شده است، سری به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها بزنید.

 فاصله هتل فردوس تا فرودگاه حدودا چهل دقیقه است و می‌توان با استفاده از تاکسی از فرودگاه به هتل رفت. هتل فردوس چابهار خارج از محدودیت‌های ترافیکی واقع شده است و اگر با خودروی شخصی به این هتل می‌‌روید، می‌توانید با هماهنگی قبلی از پارکینگ رایگان این هتل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: در چابهار از کچا خرید کنیم؟

4- هتل شاهان

هتل شاهان چابهار یکی از بهترین هتل‌های چهار‌ستاره این شهر است. این هتل در خیابان مولوی قرار گرفته و دسترسی بسیار راحتی به ساحل دریا دارد. موقعیت مکانی خوب هتل موجب شده به بافت قدیمی شهر، بازارهای سنتی، اسکله بریس و رمین و خیابان‌های اصلی همچون قدس نزدیک باشد.

واحدهای اقامتی هتل در دو فاز یک و دو ارائه شده و شامل اتاق‌های یک تخته، دو‌تخته (دبل و توئین)، سه تخته، سوئیت‌های چهار‌تخته و ویلاهای چهار و شش‌تخته می‌باشد. واحدها چیدمان ساده‌ای داشته و دارای امکاناتی چون تهویه ‌مطبوع، تختخواب‌های راحت، تلویزیون و یخچال هستند. حمام اختصاصی نیز در تمام اتاق‌ها موجود است.

اقامت در بهترین هتل چابهار

برای صرف غذا نیاز نیست از هتل خارج شد. رستوران هتل که ظرفیت پذیرایی از 300 نفر را دارد در هر سه وعده غذایی میزبان میهمانان است. بعد از خرید و گشت‌و‌گذار در شهر هم می‌توان سری به کافی‌شاپ هتل زد و ضمن استراحت و گپ وگفت با همسفران از سفارش انواع نوشیدنی و دسر لذت برد.

با اقامت در هتل شاهان چابهار در فضای لابی به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ غیرمسقف هتل استفاده کنید. صندوق‌ امانات، سالن کنفرانس و خدمات خشک‌شویی هم از دیگر تسهیلات ارائه شده در این هتل است.

5- هتل رز مکران

این هتل سه ستاره در سال 1401 افتتاح گردیده است. این هتل زیبا دارای 4 طبقه و 23 باب سوئیت و اتاق‌های مدرن و مجهز با امکانات رفاهی است. هتل رز مکران در قلب شهر قرار گرفته و موقعیت مکانی عالی این هتل در مرکز شهر آن را به بهترین هتل چابهار برای دسترسی آسان به مراکز خرید و سواحل بکر دریای عمان تبدیل کرده است.

فاصله هتل رز مکران تا ساحل مکران حدود 500  متر و تا ساحل درک 155کیلومتر است. این هتل تا آرامگاه سید غلام رسول حدود 200  متر اما تا منطقه آزاد تجاری 1600 متر فاصله دارد. فاصله تا بازار سنتی ماهی‌فروشان و بازار سنتی چابهار کمتر از منطقه آزاد تجاری است. اما برای دیدن تالاب صورتی و کوهای مریخی حدود 20کیلومتر باید از هتل دور شد و فرودگاه هم 45 کیلومتر تا هتل رز مکران فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ سوغات مخصوص چابهار

6- هتل آذین

هتل آذین چابهار هتلی سه ستاره در این شهر بندری است. موقعیت مکانی هتل در بلوار قدس موجب شده میهمانان بتوانند به راحتی به ساحل دریا و اسکله شهید بهشتی دسترسی داشته باشند. فاصله هتل از ساحل دریای کوچک با پای پیاده حدود 10 دقیقه است. برای رفتن به مرکز شهر و بازار سنتی چابهار هم به چیزی حدود 15 دقیقه پیاده روی نیاز خواهد بود.

برای افرادی که به تنهایی قصد سفر دارند بهترین هتل چابهار با اتاق‌های یک‌تخته هتل آذین خواهد بود. برای گروه‌های دونفره و زوج‌ها هم اتاق‌های دونفره به صورت دو تخت تکی یا یک تخت دونفره در دسترس است. صبحانه هرصبح در کافی شاپ هتل سرو می‌شود. هتل فاقد رستوران بوده اما امکان سفارش از خارج از رستوران و سرو در کافی شاپ یا اتاق میهمانان وجود دارد.

در فضای لابی هتل آذین به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ غیر مسقف واقع در محوطه هتل استفاده کنید.

7- هتل شوهاز

این هتل در سال 1398 در مرکز شهر چابهار به عنوان هتل‌آپارتمان افتتاح شد. هتل شوهاز از لحاظ موقعیت جغرافیایی جایگاه خوبی دارد و برای افرادی که برای سفر کاری و همزمان تفریحی با شرایط صرفه اقتصادی به این شهر می‌روند، بهترین هتل چابهار برای اقامت خواهد بود تا دسترسی آسان به همه جای شهر داشته باشند. هتل شوهاز در سال 1402 مورد باز‌سازی قرار گرفت و از هتل‌ آپارتمان به هتل سه ستاره ارتقا یافت.

بهترین هتل چابهار از نظر مسافران

8- هتل سپیده

هتل دو ستاره سپیده چابهار در خیابان فردوسی واقع شده که یکی دیگر از هتل‌های زیبای این شهر است. این هتل دو ستاره دارای 150 باب اتاق بوده و با امکاناتی مناسب و در حد هتلی دو ستاره آماده خدمت رسانی به مهمانان است. به همین صورت قیمت رزرو هتل پایین‌تر از باقی هتل‌‌ها است. و این گزینه هتل سپیده را بهترین هتل چابهار برای افرادی قرار می‌دهد که علاقه‌مند به سفری اقتصادی هستند.

9- هتل ونوس

هتل ونوس یکی از هتل‌های تمیز در شهر چابهار است که در سال 1388 بنا شد و در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در محوطه وسیع و آرام دانشگاه علوم دریانوردی چابهار واقع شده که همین امر موجب دسترسی آسان به این دانشگاه می شود. ساختمان هتل ونوس دارای یک طبقه و 27 باب اتاق و سوئیت می باشد.

10- هتل دربلوچ

اقامتگاه بوم‌گردی سرای دربلوچ چابهار یکی از متفاوت‌ترین گزینه‌هایی است که می‌توان برای اقامت در نظر گرفت. این اقامتگاه دارای 26 کپر سنتی است. یخچال، سیستم سرمایشی و سرویس بهداشتی و حمام مستقل از دیگر امکانات کپرهاست. در طول مدت اقامت وعده صبحانه به صورت رایگان و سلف سرویس سرو می‌گردد. بهترین هتل چابهار برای سفری متفاوت و جذاب که مسافران را به طبیعت نزدیک‌تر می‌کند می‌تواند بوم‌گردی سرای دربلوچ باشد.

بهترین هتل 5 ستاره چابهار

نتیجه‌گیری

چابهار به دلیل نزدیکی به مدار رأس‌السرطان و همچنین منطقه استوایی در بیشتر مواقع آب و هوای بهاری دارد. در همین راستا مسافران زیادی به خصوص در فصل‌های پاییز و زمستان و اوایل بهار به دیدن این بهشت گمشده می‌روند. در این مقاله برای شناخت بیشتر، ده تا از بهترین هتل‌های چابهار را از لحاظ موقعیت جغرافیایی و امکانات بررسی کردیم؛ تا مسافران این بندر زیبا برای انتخاب هتل، قبل از انتخاب تور یا رزرو هتل، پیش‌آگاهی مناسبی از اطلاعات بهترین هتل‌های چابهار داشته باشند.    



1402/06/20 | کد مطلب: 1690
برچسب‌ها: اقامتگاه و هتل


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.