قیمت تور مالدیو | تور مالدیو اردیبهشت 1403 | تور مالدیو بهار 1403 {"@context":"https://schema.org","@type":"FAQPage","mainEntity":[{"@type":"Question","name":"بهترین زمان سفر به مالدیو چه فصلی است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"بهترین زمان سفر به مالدیو در طول دسامبر تا آپریل (از اواسط آذر تا اواسط اردیبهشت) است."}},{"@type":"Question","name":"بهترین استراحتگاه‌ (اقامتگاه)های مالدیو کدامند؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"اقامتگاه (Milaidhoo)، اقامتگاه (Six Senses Laamu) و اقامتگاه (Four Seasons Resort Maldives) در جزیره Kuda Huraa از جمله تفریحگاه‌های محبوب مسافران تور مالدیو هستند.\n"}},{"@type":"Question","name":"آیا برای سفر به مالدیو نیاز به ویزا داریم؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"ویزای مالدیو فرودگاهی است. برای دریافت ویزا فرودگاهی مالدیو به پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار نیاز دارید."}},{"@type":"Question","name":"برای سفر مالدیو چه ارزی همراه داشته باشیم بهتر است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"واحد پول کشور مالدیو روپیه است. اما بهتر است یورو یا دلار نیز به همراه داشته باشید."}}]} { "@context": "https://schema.org", "@type": "CreativeWorkSeries", "name": "تور مالدیو", "aggregateRating": { "@type": "AggregateRating", "ratingValue": "4.6", "bestRating": "5", "ratingCount": "69" } }

تور مالدیو

34 رای شما هم امتیاز بدهید!
  • مالدیو 5 شب و 6 روز
    • همه روزه
    • از 1,215 دلار
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • مالدیو 6 شب و 7 روز
    • همه روزه
    • از 1,425 دلار
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • مالدیو سریلانکا بهار 1403
    • همه روزه
    • هزینه سفر به زودی اعلام می‌گردد.
    • همه روزه
    جزئیات سفر

تور مالدیو

مالدیو کشوری است جزیره ای در اقیانوس هند واقع در جنوب غربی هند. ما در تور مالدیو از پایتخت مالدیو، که ماله نام دارد، دیدن می کنیم. جمعیت این کشور 328 هزار نفر و واحد پول آن روفیه مالدیو است. زبان رسمی این کشور دیوهی نام دارد که زبانی هند و اروپایی است و همانندی هایی با زبان سینهالی قدیم دارد.مردم آن از قوم مالدیوی هستند که تبارشان به مردم سریلانکا و هند(آمیخته آریایی و دراویدی) میرسد و رگه هایی از اعراب نیز در میان آنها وجود دارد. هم زبان و هم مردم آن با نام دیوهی نامیده میشوند که واژه دیبجات و دیباجات که در فارسی و عربی در قدیم برای مالدیو به کار میرفت نیز شکلی از همین واژه دیوهی است.دین رسمی این کشور اسلام است و پیروی از دیگر ادیان در ملا عام ممنوع و قابل پیگرد قانونی است.مالدیو در سال 1965 از بریتانیا مستقل شد. مالدیو هم از نظر جمعیت و هم مساحت کوچکترین کشور قاره آسیا است. زمینهای این کشور به طور میانگین 1.5 متر از سطح دریا ارتفاع دارند و بنابر این کم ارتفاع ترین کشور جهان به شمار میآید.بلندترین نقطه این کشور تنها 2.4 متر ارتفاع دارد. ماله، پایتخت مالدیو 104 هزار نفر جمعیت دارد و به طور سنتی محل اقامت شاه و تاج گذاری ها بود.این جزیره از مکانهای جذاب برای غواصان است و ایستگاههای غواصی زیادی در این جزایر وجود دارد.

عمده‌ی گردشگرانی که به دنبال یک مقصد رمانتیک برای گذراندن تعطیلاتی رویایی در کنار ساحل هستند، مالدیو را برای سفر انتخاب می‌کنند. مالدیو کشوری جزیره‎ای در اقیانوس هند، واقع در جنوب غربی این کشور است که با وجود وسعت پایینی که دارد توانسته شهرت زیادی در سراسر دنیا کسب کند. در تور مالدیو آرند از پایتخت این جزایر رویایی یعنی ماله بازدید می‌کنیم.

 

تور مالدیو

همه‌چیز درباره مالدیو

 مالدیو کشوری مجمع‌الجزایری است که در فاصله‌ی ۷۵۰ کیلومتری از قاره آسیا قرار داشته و از نظر جمعیت و مساحت کوچک‌ترین کشور در این قاره محسوب می‌شود. در حقیقت جزیره‌ای بودن این کشور فرصت‌های گردشگری بیشماری را در اختیار آن قرار داده است، به طوری که سالانه میلیون‌ها گردشگر برای گذراندن تعطیلات رویایی خود راهی این سرزمین می‌شوند.

اطلاعات ضروری که باید پیش از ثبت نام در تور مالدیو بدانید به شرح زیر هستند:

اطلاعات ضروری در مورد کشور مالدیو
پایتخت ماله
واحد پول روفیه
واحد پول در مناطق توریستی دلار
جمعیت 328 هزار نفر
دین اسلام
مذهب سنی
زبان رسمی دیوهی
زبان به رسمیت شناخته انگلیسی
میزان اختلاف ساعت با تهران مالدیو یک ساعت و نیم از تهران جلوتر است.
کد کشور ۹۶۰+
شماره‌های اضطراری ۱۱۹
نوع برق شهری ۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز
دوشاخه‌ها و پریزها تایپ D و G

 

مالدیو کجاست؟

مجمع الجزایر تور مالدیو در جنوب غربی کرانه های هندوستان قرار گرفته و کوتاهترین فاصله آن تا کرانه های هند، 600 کیلومتر است. مالدیو تپه ماهور و رودخانه ای ندارد. دمای هوای مالدیو تحت تاثیر اقیانوس هند در تمام مدت سال بین 24 تا 33 درجه سانتیگراد متغیر میباشد. علی رغم وجود هوای شرجی نسبتا بالا،نسیم دریایی مداوم خنک باعث جابجا شدن هوا و تعدیل گرما میشود. فصول عمده این کشور را دو فصل خشک و بارانی تشکیل میدهند که فصل بارانی از اواخر آوریل تا اواخر اکتبر با باد و طوفان همراه میباشد.

قیمت تور مالدیو

اتباع ایرانی برای رفتن به این جزیره به ویزا نیاز ندارند. مالدیو از جمله کشورهایی است که قیمت تور آن بسیار متنوع به نظر می‌رسد. یکی از مهم‌ترین دلایل این تنوع در قیمت، تنوع در هتل‌های اقامت است. شما می‌توانید با انتخاب هتلی اقتصادی و به صرفه، هزینه اقامتتان را به هزار دلار کاهش دهید یا برعکس؛ با انتخاب هتلی گران قیمت و لوکس، هزینه اقامتتان را دو تا سه برابر کنید.
در نهایت همه‌چیز به انتخاب خودتان بستگی دارد. معمولا قیمت تور مالدیو با احتساب هزینه پرواز رفت و برگشت و اقامت بین 35 تا 150 میلیون تومان در نوسان است. طبیعتا انتخاب تفریحات متعدد و وعده‌های غذایی هم می‌تواند هزینه تور مالدیو را افزایش دهد.

قیمت تور مالدیو برای 4 شب و 5 روز از 999 دلار آغاز می‌شود. همچنین قیمت تور مالدیو برای 6 شب و 7 روز حدود 1500 دلار و برای 5 شب و 6 روز حدود 1300 دلار است. آرند تور برگزار کننده انواع تور های داخلی و خارجی است که برای برگزاری توری با کیفیت و مرفه تلاش می‌کند. 

راهنمای خرید تور مالدیو از آرند تور

شما می‌توانید به سادگی برای رزرو تور مالدیو در آرندتور اقدام کنید. ما در آرند تور تلاش کرده‌ایم تا اقتصادی‌ترین گزینه‌ها به همراه بهترین امکانات را در اختیار شما قرار دهیم و علاوه‌بر آن، بیمه مسافرتی هم به شما تعلق خواهد گرفت. برای رزو تور مالدیو با بهترین قیمت کافیست هزینه سفر به همراه هزینه بلیط هواپیما را به شماره حساب اعلام شده در وبسایت واریز کنید و فیش واریزی را به همراه مدارک مورد نیاز مانند شماره تماس، تصویر کارت ملی و کارت واکسن به شماره دفتر آرندتور برگزار کننده انواع تور یک روزه و طبیعت گردی ارسال کنید و با دفتر تماس بگیرید.
پس از آن، کارشناسان ما در آرندتور در مورد مراحل بعدی با شما صحبت خواهند کرد و برنامه سفر به‌صورت کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تور مالدیو ارزان

اگر قصد دارید به یک تعطیلات عاشقانه و رویایی در مالدیو با قیمتی کاملاً مناسب و مقرون‌به‌صرفه بروید، بهترین گزینه‌ی پیش روی شما تور نوروز ۱۴۰۳ آرند است که با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت برگزار شده و پروازهای رفت و برگشت، ویزای این کشور، بیمه‌ی مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و بهترین اقامتگاه‌های موجود را برای شما فراهم می‌کند.

ساحل شب‌تابی وادهو ‌ مالدیو

تور مالدیو نوروز ۱۴۰۳

شما می‌توانید به سادگی برای رزرو تور مالدیو در آرندتور اقدام کنید. ما تلاش کرده‌ایم تا اقتصادی‌ترین گزینه‌ها به همراه بهترین امکانات را در اختیار شما قرار دهیم. تور مالدیو در بهار ۱۴۰۳ می‌تواند همان تجربه‌ی بی‌نظیری باشد که مدت‌ها است به دنبال آن هستید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و رزرو تور می‌توانید با مشاوران آرندتور تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای سفر به مالدیو

اصلی‌ترین مدرک مورد نیاز ویزای این کشور است که در فرودگاه برای گردشگران صادر می‌شود. برای این منظور مدارک مورد نیاز شما شامل موارد زیر خواهند بود:

  • بلیط‌های رفت و برگشت
  • پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار
  • چند قطعه عکس پرسنلی جدید با پس‌زمینه سفید
  • مدارک نشان‌دهنده‌ی رزرو هتل
  • داشتن حداقل ۱۵۰ دلار پول نقد

خدمات تور مالدیو

برحسب پکیج انتخابی مدت زمان اقامت شما در کشور مالدیو متفاوت خواهد بود، اما در مجموع خدمات زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت:

  • ترانسفر فرودگاهی
  • ویزا
  • بیمه‌ی مسافرتی
  • پرواز رفت و برگشت
  • اقامت در هتل به همراه صرف سه وعده غذایی اصلی

تور مالدیو با آرند تور

ویزای مالدیو برای ایرانی ها

مالدیو از جمله کشورهایی است که برای سفر به ویزا نیاز ندارد و شما می‌توانید با ارائه بلیط و ووچر هتل، ویزای فرودگاهی 30 روزه دریافت کنید. هزینه صدور ویزای فرودگاهی در مالدیو 50 دلار است و ارائه پاسپورت معتبری که حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد هم الزامی ست. به خاطر داشته باشید که حتما برای دریافت ویزا، یک قطعه عکس همراهتان باشد.

راهنمای سفر به مالدیو

در این بخش ملاحظات اصلی سفر به مالدیو را بررسی می‌کنیم.

آب و هوای کشور مالدیو

مالدیو آب‌وهوایی گرم و اقیانوسی دارد. دما در این کشور تقریبا در تمام طول سال یکسان و بین 25 تا 30 درجه سانتی گراد است. دمای مالدیو معمولا به سختی زیر 25 درجه سانتی گراد می‌رسد و روزها به‌طور متوسط 8 ساعت آفتاب می‌تابد.
مالدیو دو فصل خشک و مرطوب دارد. در فصل مرطوب که تحت تاثیر جریان موسمی جنوب غربی قرار دارد، باد بیشتری می‌وزد و آب‌وهوا خنک‌تر است. این فصل از ماه آوریل شروع می‌شود و تا نوامبر ادامه دارد.
فصل خشک مالدیو هم میان ماه‌های دسامبر تا آوریل است که دما در آن افزایش می‌یابد و هوا خشک‌تر است.

بهترین زمان سفر به مالدیو

ماه‌های ژانویه، فوریه، مارس و آوریل بهترین زمان برای بازدید از مالدیو هستند. البته از آنجایی که حیات وحش و طبیعت این کشور مهم‌ترین جاذبه توریستی مالدیو محسوب می‌شود، حتما قبل از انتخاب زمان سفر و خرید بلیط تور مالدیو باید گزینه‌های دیگری غیر از آب‌وهوا مانند زمان تماشای حیات دریایی خاص و... را هم مدنظر قرار دهید. قیمت تور مالدیو به موارد ذکر شده مرتبط است.

بهترین هتل های مالدیو

از آنجایی که گردشگری یکی از ارکان اصلی اقتصاد مالدیو را تشکیل می‌دهد، امکانات و اقامتگاه‌های زیادی مخصوص گردشگران ساخته شده است که همگی آن‌ها در وضعیت مطلوبی قرار دارند. سرتاسر مالدیو جزایر توریستی و مسکونی متعددی قرار گرفته‌اند که با هتل‌های لوکس و زیبا از مسافرین پذیرایی می‌کنند.
درحال حاضر هتل‌های آنانتارا دیگو، سان سیام ایرو، ریو پالاس، دیگو مالدیو، کنارد، سیکس سنس، تاج، رابینسون، کورومبا، پارادایس آیلند ریزورت اند اسپا، کوکو بودو، شرایتون، هتل رویال آیلند و جمیرا از هتل‌هایی هستند که تقریبا در اکثر وبسایت‌های بوکینگ در رتبه‌های بالا قرار دارند. البته به دلیل تعدد هتل و اقامتگاه‌هایی که استانداردهای بالایی دارند، انتخاب بهترین هتل کمی سخت و دشوار خواهد بود. نکته بعدی اینکه هزینه بلیط و قیمت تور مالدیو با توجه به نوع هتل کاملا متغیر خواهد بود.

قیمت تور مالدیو

 

جاذبه های تور مالدیو

گفته می شود که حداکثر سی سال برای دیدار از مالدیو وقت داریم. ذوب یخ های قطبی و بالا آمدن سطح آب اقیانوس ها موجب خواهد شد.این کشور جزیره ایی و کم ارتفاع در اقیانوس هند غرق شود.

جمهوری مالدیو کشوری است مرکب از 1192 جزیره مرجانی که مجموع مساحت آنها کمتر از 298 کیلومتر مربع است. یعنی اگر به فرض که این جزایر را به هم بچسبا نیم سرزمینی میشود به طول تقریبی کمتر از 30 کیلومتر و عرض 10 کیلومتر. به واقع مجموعه مساحت کل 1192 جزیره کشور مالدیو تقریبا یک سوم مساحت شهر تهران است.

مالدیوی ها نژادی از سینهالی، در اویدی، آفریقایی  و عرب هستند. مالدیو مسلمان نشین ترین کشور جهان به شمار می آید زیرا صددر صد جمعیت مسلمان هستند.

آب و هوای مالدیو گرمسیری است و درجه هوا در طول سال حدود 30 درجه سانتیگراد است. با این حال در بین ماه های آوریل تا اکتبر بارندگی های زیادی در این کشور رخ می دهد که ناشی از باران های موسمی اقیانوس هند است.

در طول این تور از جزایر مرجانی مالدیو یکی از زیبایی های کشور مالدیو است دیدن می کنید.شما در آبهای ساحلی این کشور حیوانات آبی مختلفی حتی کوسه را هم می بینید.

اگر جزیره های کوچک جمهوری مالدیو را مانند صورت های فلکی به هم کنیم تصویر پرنده ایی با بال های گشوده نمایان می شود که نماد مالدیو هم می باشد.

به شما پیشنهاد میکنیم لذت سفر با تور مالدیو را ازدست ندهید!

تور ارزان مالدیو

جاذبه های گردشگری مالدیو

از آنجایی که این کشور، جزیره‌ای است و شهرهای آن هم مجموعه‌ای بهم پیوسته از جزایر اقیانوسی هستند طبیعی است که اکثر جاذبه‌های توریستی مالدیو بر پایه اقیانوس و تفریحات آبی باشد. پس اگر به جزایر و سواحل علاقه دارید، مالدیو بهشتی کوچک برای شما خواهد بود و تور مالدیو هم بلیطی برای ورود به این بهشت محسوب می‌شود.
بخشی از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی مالدیو عبارتند از:

موزه ملی مالدیو و مسجد جامع ماله

بیایید از دو جاذبه غیر اقیانوسی شروع کنیم! شاید هرگز فکرش را نمی‌کردید اما مالدیو کشوری مسلمان‌نشین است و اسلام دین رسمی این کشور محسوب می‌شود. مسجد جامع مالدیو یکی از قدیمی‌ترین مساجد این کشور است که حدود 5 قرن قدمت دارد و تماشای معماری زیبای آن برای گردشگران لطف ویژه‌ای دارد.
موزه ملی مالدیو هم یادگاری از دوران پادشاهی این کشور است و اگر از علاقه‌مندان به تاریخ هستید، نباید بازدید از آن را از دست بدهید.

ساحل شب‌تابی وادهو

ساحل شب‌تابی یکی از نادرترین پدیده‌های طبیعی جهان است که با سفر به مالدیو شانس تماشای آن را خواهید داشت. وجود فیتوپلانکتون‌ها در آب باعث می‌شود که در شب نور درخشانی در آن دیده شود، گویی که به آسمان پرستاره زل زده‌اید.

جزیره مافوشی

بخش عمده‌ای از جزایر مالدیو غیرمسکونی و توریست نشین هستند. جزیره مافوشی یکی از معروف‌ترین این جزایر و از زیباترین جاذبه‌های توریستی مالدیو است که معمولا بازدید از آن در برنامه تور مالدیو قرار می‌گیرد.

خانه وال مالدیو

می‌دانید که تفریحات آبی از اصلی‌ترین دیدنی‌های مالدیو هستند. نظرتان درباره گشت در اعماق اقیانوس و تماشای ماهی‌های زیبای آب‌های شور چیست؟ یکی از جالب‌ترین جاذبه‌های توریستی مالدیو گشت‌زنی با زیردریایی در اقیانوس و تماشای مناظر دنیای زیر آب است که در خانه وال مالدیو انجام می‌شود.

کاخ مولی آگه

کاخ مولی آگه یکی از بناهای معروف تاریخی مالدیو است که همیشه یکی از اصلی‌ترین مقاصد بازدید مسافران تور مالدیو محسوب می‌شود. این بنای زیبا که کمتر از یک قرن قدمت دارد، در گذشته مقر حکومت این کشور بوده است.

غواصی

غواصی مهم‌ترین تفریح آبی در مالدیو است که هرگز نباید در سفر به مالدیو آن را از دست بدهید.
سایر جزایر دیدنی مالدیو عبارتند از:

  • جزیره باتالا
  • جزیره هوان فوشی
  • جزیره باآتول
  • جزیره جیراوارو

 

غذاهای تور مالدیو

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های هر سفر از جمله تور مالدیو، امتحان کردن غذاهای رنگارنگ آن شهر یا کشور است. از جمله محبوب‌ترین غذاهای این کشور ساحلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گارودیا (Garudiya)

یکی از غذاهای محبوب است که برای تهیه‌ی آن از برنج و ماهی استفاده شده که بعد از ترکیب با یکدیگر با استفاده از فلفل تند و پیاز مزه‌دار می‌شوند. البته به دلیل آبکی بودن این غذا نوعی سوپ محسوب می‌شود که طعمی لذیذ دارد.

ماس هونی (Mas Huni)

ماس هونی یکی از صبحانه‌های معروف کشور مالدیو است که با استفاده از ماهی دودی، نارگیل و پیاز و ادویه‌های مخصوص این جزیره تهیه می‌شود. ماس هونی از جمله غذاهایی است که همه‌ی گردشگران باید در سفر خود به این کشور امتحان کنند.

ساگو بوندیبای (Saagu Bondibai)

یکی از دسرهای خوشمزه مالدیو ساگو بوندیبای است که از شیره‌ی نارگیل، نشاسته و خامه تهیه شده و با استفاده از انبه، پاپایا، توت فرنگی و آناناس هم تزئین می‌شود.

باجیا (Bajia)

یکی دیگر از غذاهای دریایی تور مالدیو است که با استفاده از ماهی و نارگیل تهیه شده و یک اسنک فوق‌العاده خوشمزه را ایجاد می‌کند. شما می‌توانید این میان‌وعده‌ی خوشمزه را در زمان گشت‌وگذار در مالدیو میل کنید.

بیس کمیا (Bis Keemiyaa)

بیس کمیا شبیه به سمبوسه بوده با این تفاوت که خمیر آن بسیار نرم است و هرکس محتویات دلخواه خود را درون آن قرار می‌دهد؛ اما معمولاً‌ این غذا با ادویه‌های مخصوص، کلم و تن ماهی دودی پر می‌شود.

هزینه تور مالدیو

رستوران‌های خوب مالدیو

حال سوالی که مطرح می‌شود این است که محبوب‌ترین غذاهای مالدیو را در کدام رستوران‌های این کشور امتحان کنیم؟ شما می‌توانید در تور مالدیو خود به رستوران‌های زیر سر بزنید:

کافه جاز

در این کافه ترکیبی از غذاهای بین‌المللی و غذاهای مالدیوی ارائه شده و به دلیل کیفیت بالا و فضای آرامش بخش خود در بین مردم محلی و گردشگران از شهرت بالایی برخوردار است.

موراکا

موراکا بر روی دریا و در انتهای یک اسکله واقع شده و با دیوارهای چوبی و موج‌های دریا یکی از آرامش‌بخش‌ترین مکان‌های صرف غذا را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. غذاهای این رستوران به حدی خاص و بی‌همتا هستند که یک اثر هنری محسوب شده و با طعم‌های متفاوت خود هم مشتریان را شگفت‌زده می‌کنند.

ایتا

ایتا اولین رستوران زیرآب در جهان بوده که ساخت آن در سال ۲۰۰۵ انجام گرفت. این رستوران خاص به سرو غذاهای اروپایی با کیفیت اختصاص داده شده و زیباترین بخش آن امکان تماشای موجودات زیر آب در زمان صرف غذا است.

قصر سیچوان

این رستوران در تور مالدیو به سرو غذاهای چینی اختصاص داده شده و متشکل از یک سالن اصلی و چند سالن خصوصی است که هرکدام از آن‌ها به اسم یکی از شهرهای چین نام‌گذاری شده‌اند.

تور مالدیو 1403

هزینه‌های تور مالدیو

اصلی‌ترین هزینه‌های شما در سفر به مالدیو مربوط به اقامتگاه، غذا، حمل و نقل عمومی و فعالیت‌های تفریحی است که برای رفاه حال مشتریان عزیز همگی توسط مجموعه‌ی آرندتور پرداخت می‌شوند.

فرودگاه‌های مالدیو

صنعت گردشگری پررونق مالدیو باعث شده تا این کشور در بخش‌های مختلف خود برای دسترسی آسان‌تر مسافران فرودگاه‌های متعددی را تأسیس کند که تعدادی از معروف‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • فرودگاه بین‌المللی هانیمادو
  • فرودگاه بین‌المللی مافارو
  • فرودگاه بین‌المللی ولانا
  • فرودگاه هوآرافوشی
  • فرودگاه کودو
  • فرودگاه بین‌المللی ویلا
  • فرودگاه بین‌المللی گان
  • فرودگاه کاددهو
  • فرودگاه دالو
  • فرودگاه فووهموله
  • فرودگاه تیمارافوشی
  • فرودگاه ایفورو

تور ترکیبی مالدیو

اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید می‌توانید تور ترکیبی مالدیو سریلانکا آرندتور را انتخاب کنید. فاصله‌ی هوایی سریلانکا با مالدیو حدود یک ساعت است؛ بنابراین می‌توان همزمان با لذت بردن از مناطق گردشگری مالدیو سری هم به سریلانکا و آثار دیدنی آن زد.

سوالات متداول درباره تور مالدیو

 

۱. هزینه تور مالدیو چقدر است؟

هزینه‌ی تور مالدیو با توجه به پکیج انتخابی شما متفاوت است و برای اطلاع دقیق از آن می‌توانید با کارشناسان آرندتور تماس بگیرید.

۲. آیا مجموعه‌ی آرند تور ترکیبی مالدیو دارد؟

بله؛ در تور ترکیبی مالدیو، از کشور زیبای سریلانکا هم بازدید خواهید کرد.

۳. مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور مالدیو چیست؟

از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور مالدیو می‌توان به کاخ مولی آگه، جزیره مافوشی و ساحل شب‌تابی وادهو اشاره کرد.

۴. غذاهای محلی مالدیو چیست؟

این کشور به غذاهای دریایی و خوشمزه خود شهرت دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به باجیا، بیس کمیا، گاردویا و باس هونی اشاره کرد.

۵. رستوران‌های خوب در تور مالدیو چیست؟

در متن به تعدادی از رستوران‌های خوب کشور مالدیو اشاره شده است.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل