3000 اصله درخت در ساحل درختان نارگیل کیش!
معرفی جاهای دیدنی کیش

3000 اصله درخت در ساحل درختان نارگیل کیش!

شما هم امتیاز بدهید!

تصور کنید از لابه‌لای درختان نارگیل در ساحل دریا به تماشای غروب آفتاب نشسته‌اید، چقدر این تصویر، دلچسب و در دسترس است؟ ساحل درختان نارگیل کیش منتظر شماست!

تور کیش

جزایر زیبای ایران، منزلگاه مناظر زیبا و به یادماندنی است، یکی از این مناظر بسیار رویایی را می‌توانید در ساحل درختان نارگیل کیش تماشا کنید.

ما در وبلاگ آرندتور قصد داریم به معرفی این ساحل زیبا و روح نواز بپردازیم. پس همراه ما باشید تا به معرفی ساحل درختان نارگیل کیش و لوکیشن این منطقه بپردازیم.

 

ساحل درختان نارگیل کیش کجاست؟

یکی از متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین سواحل کیش، ساحل درختان نارگیل است که وسعتی برابر با 20 هزارمترمربع دارد. در این ساحل، حدود 2500 تا 3000 اصله درخت نارگیل و تعداد زیادی درختان لور، در مساحتی حدود 20 هزارمترمربع وجود دارند. برخی از افراد محلی، ساحل درختان نارگیل کیش را به دلیل وجود آلاچیق‌های آن، یک پارک تفریحی می‌دانند. این ساحل زیبا، در فاصله 15 دقیقه‌ای از مرکز شهر قرار داشته و برای رسیدن به آن باید خودتان را به خیابان فردوسی کیش برسانید.

ساحل درختان نارگیل کیش، در نزدیکی اسکله قرار داشته و یک ساحل نقره‌فام و رویایی در شرق جزیره کیش است.

چرا باید ساحل درختان نارگیل کیش را بازدید کرد؟

شاید برای شما هم این سوال باشد که چرا ما بازدید از ساحل درختان نارگیل کیش را به شما توصیه می‌کنیم؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت، درختان نارگیل فقط در آب و هوای گرم و استوایی رشد می‌کنند و این مسئله در کمتر جای ایران رخ می‌دهد.

نکته‌ی بعدی این است که درختان نارگیل، برگ‌هایی سبز روشن دارند، قرار گرفتن برگ سبز خوش رنگ درختان، در کنار آسمان و دریای آبی رنگ منظره‌ی بسیار زیبایی را در برابر چشمان شما ایجاد می‌کند که در کمتر فضایی از ایران آن را مشاهده خواهید کرد.

نکته‌ی سوم این است که برگ این درختان بسیار بزرگ بوده و می‌تواند به عنوان یک سایه‌بان مناسب در کنار ساحل از آنها استفاده شود. فقط باید مراقب باشید که یک نارگیل سفت و سنگین بر سر شما فرود نیاید!

ساحل درختان نارگیل کیش با مرکز جزیره حدود 15 دقیقه فاصله داشته و پارک هنگام در نزدیکی آن قرار دارد.

بهترین زمان بازدید از ساحل درختان نارگیل کیش چه موقع است؟

با توجه به وضعیت آب و هوایی کیش که گرم و استوایی است؛ در پاییز و زمستان، هوای کیش و ساحل درختان نارگیل، بارانی و دریا طوفانی خواهد بود. با توجه به این مسئله نمی‌توان در کنار ساحل نشست و از فضای پیرامون و تفریحات آبی دریا استفاده کرد. بهترین زمان سفر به کیش و ساحل درختان نارگیل، فروردین و اردیبهشت ماه است که هوای منطقه بسیار مطبوع و آرام است.

 

چه تفریحاتی در ساحل درختان نارگیل کیش وجود دارد؟

در ساحل درختان نارگیل کیش، هر تفریحی که شما دوست داشته باشید، مهیاست. آلاچیق‌های فراوان در کنار ساحل، اولین مکانی است که می‌توانید آنجا نشسته و از سکوت و آرامش فضای پیرامونتان لذت ببرید. علاوه بر آلاچیق‌ها در کنار ساحل درختان نارگیل کیش، انواع تفریح‌های زیر را نیز می‌توانید، امتحان کنید:

  • جت اسکی
  • انواع قایق‌های ماهی‌گیری، کف شیشه‌ای، پدالی و پارویی
  • امکان غواصی و تماشای دنیای زیر آب‌ها
  • سه‌چرخه‌های آبی
  • سکوی ماساژ برای آقایان در پلاژ
  • آموزش تک و گروهی شنا در ساحل
  • دوچرخه‌سواری
  • وجود بوفه، رستوران، کافی‌شاپ و...
  • انجام ورزش‌هایی همچون هندبال، والیبال، فوتبال ساحلی و...
  • عکاسی


ساحل درختان نارگیل کیش با توجه به اینکه از شهر دور بوده، یک ساحل بسیار آرام و دور از هیاهو است. اگر عکاسی می‌کنید، منظره‌ی غروب آفتاب در ساحل درختان نارگیل کیش یک منظره‌ی بی‌نظیر است!

سخن آخر

ساحل درختان نارگیل کیش، یکی از جاهای دیدنی این جزیره است که توصیه می‌کنیم به دیدن آن بروید. این ساحل در شرق کیش قرار دارد و برخی آن را به عنوان یکی از پارک‌های مشهور کیش می‌دانند. چنانچه قصد سفر به کیش و دیدن این ساحل نارگیلی را دارید، می‌توانید در تور کیش آرندتور ثبت نام کرده  به دیدن این منطقه بروید.



1400/08/30 | کد مطلب: 1301
شیوا هراتی

شیوا هراتی فارغ التحصیل رشته مهندسی منابع طبیعی- دانشگاه تهران است. او از کودکی عاشق طبیعت، سفر و نوشتن بود. تولید محتوا و تحقیق و تفحص در احوال محیط زیست در کنار تشویق و تبلیغ گروه‌ها و استارت‌آپ‌های دوستدار محیط زیست همواره هدف اولش در نوشتن است. شیوا در طول این سال‌ها به عنوان کارشناس ارشد تولید محتوا با شرکت‌های فراگیر و معتبر گوناگونی کار کرده‌است. او در شبکه‌های اجتماعی نیز حضوری فعال دارد و درکنار تولید محتوا برای دیگران، دغدغه‌های خود را نیز می‌نویسد.


لینک: https://arandtour.com/news.cfm?id=1301
  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.