10 تا از بهترین سوغاتی های مالدیو

شما هم امتیاز بدهید!

از بهترین سوغاتی های مالدیو می توان به سوغاتی هایی اشاره کرد که با استفاده از پوست نارگیل ساخته می شوند و جزو صنایع دستی مالدیو به حساب می روند.

 

از بهترین سوغاتی های مالدیو می توان به سوغاتی هایی اشاره کرد که با استفاده از پوست نارگیل ساخته می شوند و جزو صنایع دستی مالدیو به حساب می روند.

تور مالدیو

سوغاتی های مالدیو

هنرمندان مالدیو با استفاده از عناصر طبیعت از جمله پوست نارگیل، صدف ها و غیره سوغاتی های بسیار زیبایی را خلق می کنند که گردشگران می توانند این سوغاتی ها را خریداری کرده و با قیمت بسیار به صرفه آن را برای دوستان، آشنایان و خانواده خودشان خریداری بکنند. در این مقاله سعی داریم به بهترین سوغاتی هایی که می توان از مالدیو تهیه کرد اشاره کنیم.

جواهرات دریایی مالدیو

جواهرات مالدیو جواهرات دریایی بسیار زیبایی در مالدیو وجود دارند که از محبوب ترین سوغاتی های مالدیو به شمار می روند. این سوغاتی های زیبا از عناصر دریایی مانند صدف ها و مرجان ها ساخته شده اند.

جواهرات مالدیو ارتباط فرهنگی عمیق مردم را با دریا نشان می دهند. از سوغاتی های خاص مالدیو و هدیه های جذاب برای عزیزانتان به حساب می آیند. که قیمت آن ها از حدود هزار و پانصد روپیه در مالدیو شروع می شود.

قایق های چوبی کوچک

قایق های چوبی مینیاتوری از دیگر سوغاتی های بسیار ارزشمندی هستند که می توان از مالدیو تهیه کرد. قایق های سنتی ماهیگیری مالدیو را به شکل قایق های مینیاتوری کوچکی از جنس چوب می سازند که می تواند از بهترین سوغاتی های مالدیو بشود.

این قایق های چوبی زیبا به فراوانی در بازارهای محلی مالدیو یافت می شود. قایق های دونیس بهترین سوغاتی های مالدیو برای کودکان هستند و از هشت صد تا چهار هزار و دویست روپیه در مالدیو قیمت گذاری می شوند.

 

 

صنایع دستی با پوست نارگیل

صنایع دستی که از پوست نارگیل تهیه می شوند هم از سوغاتی های ارزشمند مالدیو هستند. از پوست نارگیل چراغ خواب های زیبایی تهیه می شود که این چراغ خواب های زیبا را می توانید خریداری کرده و بعد از بازگشت از مالدیو در کنار تخت خواب خودتان گذاشته و وجهه ی تازه ای به اتاق خوابتان ببخشید.

نارگیل از آنجایی که مهم ترین عناصر فرهنگی در مالدیو هستند و عناصر زیبای هنری زیادی می توان با پوسته های نارگیل به وجود آورد از صنایع دستی خارق العاده ای به حساب می آیند. می توانید محصولات پوست نارگیل مانند کاسه، فنجان، قاشق را در بازارهای محلی و مغازه صنایع دستی مالدیو پیدا کنید.

صنایع دستی مالدیو از محبوب ترین سوغاتی های این جزیره هستند و پوست نارگیل یکی از عناصری است که صنایع دستی بسیاری را با استفاده از آن تهیه و تولید می کنند. قیمت این صنایع دستی از چهارصد تا هزار و ششصد روپیه در مالدیو متغیر است.

سونگ ها

سونگ های مالدیو پارچه های سنتی مالدیو هستند که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبایی تهیه و تولید می شوند. یک سوغاتی عالی برای دوستانتان به حساب می آیند که می توانید لباس های سونگ را که از سوغاتی های پرفروش مالدیو هستند تهیه کنید.

از آنجایی که از سوغاتی های پرفروش مالی هستند برای خودتان و دوستان و یا آشنایانتان می توانید این ها را تهیه کنید. قیمت این سونگ ها از هزار و دویست تا سه هزار و چهارصد روپیه در مالدیو متغیر است.

ادویه های مالدیو

ادویه های محلی مالدیو از دیگر صنایع سوغاتی هستند که می توان از مالدیو تهیه کرد. با خرید ادویه های محلی مالدیو طعم غذای لذیذ این جزیره را همراه خودتان به خانه ببرید. ادویه معروف ماس هانی پرفروش ترین سوغاتی محلی مالدیو به حساب می آید که قیمت آن از چهارصد و پنجاه روپیه در مالدیو متغیر است.

صدف ها

صدف های دریایی مالدیو عناصری از طبیعت هستند که صنایع دستی فوق العاده ای مانند لوسترها و آویزهای دم دری را می توان با استفاده از این عناصر دریایی ساخت. با خرید صدف های دریای مالدیو زیبایی دریاهای مالدیو را می توانید با خودتان به خانه برگردانید.

غرفه های کنار ساحل و برخی سوغاتی فروشی ها سوغاتی هایی با صدف دریایی ارائه می دهند. این سوغاتی های زیبا یک هدیه عالی برای همه هستند و قیمت آن ها از چهارصد روپیه شروع می شود.

در مورد مالدیو بیشتر بخوانید: 7 نکته ای که قبل از سفر به مالدیو باید بدانید

 

نقاب ها

پوستر و ماسک های مالدیو خاص ترین سوغاتی های مالدیو هستند. با اینکه پوسترهای زیبا می توانند دیوارهای اتاقتان را تزئین کنند پوستر و نقاب های مالدیو یادگاری عالی از تور در مالدیو به حساب می آیند. قیمت این نقاب های جالب و جذاب و کمی ترسناک در مالدیو سه هزار و پانصد تا هشت هزار و پانصد روپیه در مالدیو متغیر است.

لباس های مالدیو

لباس های مالدیو می تواند سوغاتی بسیار خوبی باشد که با طرح هایی از طبیعت یادگاری عالی هستند. این سوغاتی های محبوب مالدیو در بازارهای محلی به فراوانی یافت می شوند و از هزار و سیصد تا دو هزار و پانصد روپیه قیمت آن ها متغیر است.

صنایع دستی لاکی

صنایع دستی لاکی مالدیو یکی از بهترین سوغاتی های مالدیو به حساب می آیند. هنرمندان مالدیو ابتدا چوب را خوب می تراشند و به اشکال مختلفی مانند گلدان، کاسه یا وسایل دیگر درمی آورند. سپس با استفاده از لاک با رنگ هایی مانند زرد، قرمز و سیاه آن را تزیین می کند. قیمت این لاکی ها از ششصد روپیه به بالا شروع می شود.

محصولات حصیری

محصولات حصیری هم در مالدیو می تواند سوغاتی های بسیار جالب و جذابی باشد. از جایی که مالدیو یک جزیره گرمسیری و در کنار ساحل است سوغاتی های حصیری در آن به وفور یافت می شوند.

همان طوری که در شمال کشور ایران در کنار دریای خزر هم نیز می توان مغازه های زیادی را یافت که محصولات حصیری را به فروش می رسانند.

در مالدیو زیراندازها، زیر بشقابی ها، سبد، کلاه، کیف زنانه، صندلی و دمپایی هایی یافت می شود که با استفاده از حصیربافی در مالدیو به وجود آمده اند و یک یادگاری عالی از تور مالدیو می توانند به حساب بیایند و قیمت آن ها از چهارصد روپیه به بالا شروع می شود.

در مورد مالدیو بیشتر بخوانید: آشنایی با فرهنگ و تاریخچه مالدیو

کلام آخر

در این مطلب سعی داشتیم که به سوغاتی هایی که می توان در مالدیو تهیه کرد اشاره کنیم. جواهرات و صدف دریایی بهترین سوغاتی های خاص مالدیو هستند که پیشنهاد می شود حتما در لیست خرید خودتان آن ها را قرار دهید.

همچنین ادویه های محلی و لباس های سونگ را فراموش نکنید. این ها می توانند سوغات های بسیار بی نظیر و به یادماندنی از سفر شما به مالدیو باشند.

قیمت سوغاتی ها فاکتور بسیار مهمی در خرید آن ها است. بازه قیمتی سوغاتی های مالدیو بین چهارصد تا هشت هزار و پانصد روپیه در مالدیو متغیر است. بنابراین با هر بودجه ای که می توانید، برای دوستانتان از مالدیو خریداری بکنید.



1403/07/30 | کد مطلب: 2257
برچسب‌ها: سوغات
علی طاها


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل