راهنمای سفر به ژاپن

5 رای   شما هم امتیاز بدهید!

ژاپن یکی از جذاب‌ترین کشورهای آسیایی برای بازدید و سفر است که در کنار تاریخ و فرهنگ غنی با تکنولوژی پیشرفته‌ای که دارد از همه‌ی گردشگران پذیرایی می‌کند. در جای جای سرزمین آفتاب می‌توان ترکیب زیبایی از مدرنیته و سنت‌های قدیمی را در کنار یکدیگر مشاهده و در عین حال شلوغی و آرامش را هم به صورت همزمان تجربه کرد. اگر قصد بازدید از این کشور را دارید با ما در مطلب راهنمای سفر به ژاپن از وبلاگ آژانس مسافرتی آرند تور همراه باشید تا کلیه‌ی اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورید.

تور ژاپن

معرفی کشور ژاپن

ژاپن یکی از کشورهای واقع در بخش شرقی آسیا است که از شمال به روسیه می‌رسد و از سمت غرب هم با دریای ژاپن، چین، کره شمالی و کره جنوبی مرز آبی مشترک دارد. این کشور جزیره‌ای - کوهستانی در بین آتش‌فشان‌های فراوان محصور شده است و در هر سال هم حدود ۱۵۰۰ زلزله را تجربه می‌کند.

ژاپن بعد از ماجراهای بمباران اتمی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی در پایان جنگ جهانی دوم با تکیه بر سخت‌کوشی و دقت مردم توانست رشد و شکوفایی اقتصادی خود را سرعت ببخشد و به همین دلیل در حال حاضر یکی از برترین کشورهای دنیا در زمینه‌ی صنعت، تکنولوژی و اقتصاد به شمار می‌رود.

اطلاعات کلی ژاپن

در این بخش از راهنمای سفر به ژاپن کلیه‌ی اطلاعاتی که ممکن است در زمان بازدید از این کشور نیاز داشته باشید، در قالب جدول آمده‌اند:

 

اطلاعات ضروری در سفر به ژاپن

نام به انگلیسی

Japan

زبان رسمی

ژاپنی

پایتخت

توکیو

دین

بودیسم و شینتو

واحد پول

ین

نوع حکومت

مشروطه سلطنتی

پیش‌شماره

۸۱

شماره‌های ضروری

پلیس: ۱۱۰

اورژانس و آتش‌نشانی: ۱۱۹

میزان اختلاف ساعت با ایران

 ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه جلوتر است

جاهای دیدنی ژاپن

با وجود بروز جنگ و بلایای طبیعی مختلف نظیر زلزله، ژاپن توانست به خوبی از سازه‌های تاریخی و طبیعت زیبای خود محافظت کند تا گردشگران با سلیقه‌های مختلف بتوانند در زمان سفر به این کشور با دیدن جاذبه‌های مختلف آن اوقات خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنند. با توجه به اینکه در مدت زمان کوتاه سفر امکان بازدید از تمامی جاهای دیدنی ژاپن وجود ندارد، در این بخش به سراغ تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها رفته‌ایم تا بتوانید از زمان خود در سرزمین آفتاب نهایت استفاده را ببرید:

دیزنی‌لند توکیو

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به ژاپن برای طرفداران انیمیشن‌های شرکت دیزنی، بازدید از پارک موضوعی آن در شهر توکیو است. دیزنی‌لند توکیو اولین دیزنی‌لند خارج از آمریکا بود که در سال ۱۹۸۳ افتتاح شد و معماری و طراحی آن هم مشابه دیزنی‌لند کالیفرنیا است.

این پارک در مجموع به ۷ بخش موضوعی مختلف تقسیم می‌شود و در آن برای سلیقه‌ها و رده‌های سنی گوناگون سرگرمی‌ها و جاذبه‌های خاصی وجود دارد.

کوه فوجی

کوه فوجی بلندترین قله در ژاپن به شمار می‌رود و با وجود فاصله‌ی نسبتاً‌ زیادی که از توکیو دارد می‌توانید به راحتی آن را از پایتخت تماشا کنید. علاقه‌مندان به کوه‌نوردی و ماجراجویی باید بازدید خود از ژاپن را به فاصله‌ی بین ماه‌های جولای تا سپتامبر موکول کنند تا بتوانند از نزدیک شاهد زیبایی‌ها و جذابیت‌های فوجی باشند، در غیر اینصورت باید فقط به تماشای آن از دور اکتفا کنند.

جنگل بامبو آراشیاما

در حاشیه‌ی شهر کیوتو در دامنه‌ی کوه‌های آراشیاما یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های طبیعی ژاپن یعنی جنگل بامبو آراشیاما قرار دارد. بازدیدکنندگان به محض پا گذاشتن در این جنگل محو منظره‌ی تماشایی درختان بلند و مرتفع بامبوی آن می‌شوند. از طرف دیگر اگر به دنبال مکانی و آرام و به دور از شلوغی‌ و هیاهوی شهر برای پیاده‌روی هستید حتماً باید به جنگل آراشیاما سر بزنید.

چهارراه شیبویا

شیبویا یکی از شلوغ‌ترین و پرترددترین مناطق کشور ژاپن و جهان است و چراغ‌های قرمز آن به صورتی برنامه‌ریزی شده‌اند که هر بار ۳ هزار نفر بتوانند به صورت همزمان از آن عبور کنند. اما علت شهرت بالای این چهارراه و خیابان آن چیست؟ انواع و اقسام مراکز خرید، سرگرمی، رستوران‌های محلی و بین‌المللی و مواردی از این دست در محله‌های شیبویا وجود دارند و ژاپنی‌ها و گردشگران علاقمند را به سمت خود جذب می‌کنند.

برج توکیو اسکای‌تری

توکیو اسکای‌تری بلندترین برج مخابراتی جهان و دومین سازه‌ی بلند دنیا بعد از برج خلیفه محسوب می‌شود. ساخت این سازه در سال ۲۰۱۲ با الهام از معماری سنتی و مدرن ژاپنی انجام شد و رنگ آن به صورتی است که در طول روز هماهنگی فوق‌العاده‌ای با محیط اطراف دارد و شب‌ها هم با نورپردازی‌های خاص منجر به زیبایی هر چه بیشتر پایتخت ژاپن می‌شود.

یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها در زمان بازدید از این برج مشاهده‌ی چشم‌انداز پانوراما از شهر توکیو از طریق سکوهای مشاهده است که به صورت ویژه به این کار اختصاص داده شده‌اند.

پاگودا چوریتو

 پاگودا نوعی ساختمان مذهبی و برج مانند است و یکی از مشهورترین آن‌ها در استان یاماناشی ژاپن قرار دارد. این سازه‌ی پنج طبقه در ارتفاعات واقع شده است و از طریق آن می‌توان منظره‌ی زیبایی از شهر فوجی یوشیدا و کوه فوجی را تماشا کرد. برای دسترسی به چوریتو باید ۴۰۰ پله از معبد را در دامنه‌ی کوه به سمت بالا طی کنید که به دلیل چشم‌اندازهای خارق‌العاده و سکوت حاکم بر فضا کاملاً ارزشش را دارد.

جزیره اوکونوشیما

در این قسمت از مطلب راهنمای سفر به ژاپن به سراغ اوکونوشیما یا جزیره‌ی خرگوش‌ها در استان هیروشیما می‌رویم. برخلاف آنچه که ممکن است تصور کنید این جزیره به هیچ‌عنوان زیست بوم مناسبی برای سکونت خرگوش‌ها ندارد و بعد از ماجراهای مختلف به محل سکونت این جانداران دوست‌داشتنی تبدیل شده است.

در سال ۱۹۲۹ به دستور ارتش امپراتوری این جزیره به عنوان سایت مخفی تولید گازهای سمی و خرگوش‌ها هم به عنوان موجود زنده مورد آزمایش قرار گرفتند، اما تعدادی از آن‌ها موفق به فرار شدند و بعد از اتمام جنگ جهانی هم برای همیشه در جزیره باقی ماندند.

کاخ امپراتوری توکیو

یکی از مشهورترین جاذبه‌های شهر توکیو کاخ امپراتوری آن است که در دل باغی تماشایی و سرسبز قرار دارد. این کاخ زیبا که با خندق‌ها و دیوارهای مختلف احاطه می‌شود قدمتی طولانی دارد که به قرن ۱۷ میلادی می‌رسد و از زمان‌های قدیم تاکنون به عنوان محل سکونت خاندان سلطنتی کاربرد دارد؛ به همین دلیل امکان بازدید از تمامی قسمت‌های آن وجود ندارد، اما گردشگران همچنان می‌توانند در محوطه مجموعه قدم بزنند و از پل زیبای نیجوباشی هم دیدن کنند.

شهرهای توریستی ژاپن

شهرهای گردشگری و توریستی در ژاپن فراوان هستند و به دلیل جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متنوع خود در هر سال میلیون‌ها گردشگر را از اقصی نقاط دنیا به این کشور می‌کشانند. انتخاب بهترین و جذاب‌ترین شهرهای سرزمین آفتاب برای بازدید می‌تواند به یکی از چالش‌های بزرگ شما تبدیل شود، به همین جهت در این بخش از راهنمای سفر به ژاپن به معرفی زیباترین شهرهای این کشور پرداخته‌ایم:

توکیو

صد البته که همه باید بازدید از پایتخت ژاپن را در صدر فهرست برنامه‌ریزی‌ها سفر خود قرار دهند. در پایتخت ژاپن هر چیزی را که تصور کنید از معابد با قدمت طولانی تا بازارهای شلوغ و جاذبه‌های طبیعی تماشایی می‌توانید پیدا کنید. با وجود اینکه توکیو یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌رود با قدم زدن در کوچه‌های آن هنوز هم می‌توان غذاخوری‌های قدیمی و سنتی را تماشا و ترکیبات خوشمزه‌ای را که سرو می‌کنند، امتحان کرد.

یوکوهاما

دومین شهر بزرگ ژاپن در فاصله‌ی ۳۰ دقیقه‌ای توکیو است. یوکوهاما در کنار خلیج زیبایی قرار دارد و جوامع مختلفی در آن زندگی می‌کنند. با توجه به این موضوع گردشگران قادر هستند از تماشای انواع سازه با سبک‌های مختلف معماری لذت ببرند و غذای فرهنگ‌های گوناگون را هم امتحان کنند.

کیوتو

تا قبل از انتخاب توکیو به عنوان پایتخت، کیوتو این عنوان را یدک می‌کشید و به دلیل طبیعت شگفت‌انگیز و معابد قدیمی خود یکی از پرطرفدارترین شهرهای ژاپن در بین گردشگران است. قصر سلطنتی کیوتو و سنتو، جنگل بامبو آراشیاما، بازار نیشی کی و موزه ملی کیوتو قسمتی از جاذبه‌هایی هستند که می‌توانید در زمان سفر خود به کیوتو از آن‌ها دیدن کنید.

اوساکا

سومین شهر بزرگ ژاپن که در کنار دریا قرار دارد و بهترین سوشی‌های کشور در آن سرو می‌شود. البته موارد ذکر شده تنها دلیل شهرت اوساکا نیستند و این شهر به خاطر فستیوال‌های خاص و مشهور خود هم محبوبیت بالایی دارد. بازدید از اوساکا اطلاعات ارزشمندی را در مورد هنر و موسیقی محلی کشور ژاپن در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

فوکوئوکا

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به ژاپن امتحان کردن غذاهای خوشمزه این کشور است که بهترین آن‌ها در شهر فوکوئوکا سرو می‌شوند. این شهر که به غذاهای خیابانی خود شهرت دارد در زمان غروب مملو از گردشگرانی می‌شود که آماده‌ی چشیدن غذاهای فوق‌العاده‌ی ژاپنی هستند.

بیشتر بخوانید: خطرناک ترین شهر ژاپن کجاست؟!

بهترین هتل‌ های ژاپن

با توجه به توریستی بودن ژاپن می‌توانید انواع اقامتگاه‌های مناسب برای بودجه‌ها و سلیقه‌های مختلف را در آن پیدا کنید که شامل ریوکان ژاپنی تا هتل‌های مدرن سبک غربی می‌شوند. تعدادی از محبوب‌ترین و بهترین هتل‌های این کشور در ادامه معرفی شده‌اند تا انتخاب برای شما در زمان سفر آسان‌تر باشد:

هتل ریتز کارلتون توکیو

این هتل ۵ ستاره در مرکز توکیو و منطقه‌ی لوکس روپونگی قرار دارد و برای سفرهای تجاری و تفریحی بهترین انتخاب است. در ریتز کارلتون در مجموع ۲۴۵ اتاق مهمان وجود دارند که بهترین و مدرن‌ترین امکانات را در کنار چشم‌اندازهای خیره‌کننده از شهر در اختیار اقامت‌کنندگان قرار می‌دهند.

هتل امپریال توکیو

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره توکیو و باسابقه‎ترین مجموعه‌های این شهر است که علاوه بر بهترین امکانات و خدمات، دسترسی مناسبی هم به جاذبه‌های دیدنی دارد. یکی از شگفت‌انگیزترین بخش‌های اقامت در هتل امپریال تنوع غذایی بالای آن به دلیل وجود ۱۳ رستوران است که به شما کمک می‌کند غذای دلخواهتان را به سادگی پیدا کنید.

هتل ماندارین اورینتال توکیو

یکی دیگر از هتل‌های موجود در مرکز شهر توکیو با اتاق‌های مجلل و امکانات فوق‌العاده ماندارین اورینتال است که در مجموع ۱۷۹ اتاق، اسپا، مرکز تناسب اندام و چهار رستوران برای پذیرایی از مهمانان خود دارد.

هتل کنراد توکیو

در منطقه‌ی معروف گینزا می‌توانید در هتل کنراد اقامت کنید و از نزدیکی به ایستگاه مترو و قطار، چشم‌اندازهای فوق‌العاده به شهر و باغ، طراحی مدرن و تجهیزات به روز اتاق‌ها، اینترنت بی‌سیم و رستوران با فضایی رمانتیک و آرام لذت ببرید.

هتل پارک حیات توکیو

این هتل ۵ ستاره لوکس به ۱۱۷ اتاق و امکانات مختلف از قبیل آرایشگاه، سرویس اتاق، اینترنت، رستوران، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه‌ی مطبوع و حمام مجهز شده است تا مهمانان دغدغه‌ای در زمان اقامت خود نداشته باشند و از جاهای دیدنی شهر مثل موزه نزو، معبد سنسوجی و عبادتگاه میجی جینگو هم که در نزدیکی هتل قرار دارند، دیدن کنند.

بهترین مراکز خرید ژاپن

یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های سفر به ژاپن خرید از بهترین فروشگاه‌های آن است؛ به‌علاوه از آنجایی که در ژاپن تلفیق سنت و مدرنیته به چشم می‌خورد می‌توانید از خرید کالاهای لوکس و سنتی در کنار یکدیگر لذت ببرید. تعدادی از بهترین مراکز خرید این کشور شامل موارد زیر هستند:

گینزا

یکی از بهترین مناطق خرید در ژاپن است که برندهای معروف دنیا مثل گوچی در آن شعبه دارند. البته انواع کافه و رستوران با محدوده‌ی قیمتی مختلف هم در گینزا دیده می‌شوند که می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه‌ی خود در یکی از آن‌ها وقت‌گذرانی کنید.

شیبویا

همان‌طور که در قسمت‌های قبل اشاره کردیم شیبویا یکی از شلوغ‌ترین محله‌های ژاپن با جدیدترین فروشگاه‌ها و مراکز خرید به شمار می‌رود. یکی از بهترین مزایای خرید از شیبویا دسترسی آسان آن به وسایل نقلیه‌ی عمومی است تا از طریق آن بتوانید خود را به سایر مناطق دلخواهتان در توکیو برسانید.

شینجوکو

بعد از گینزا، شینجوکو عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید را در ژاپن به خود اختصاص داده است و به عنوان قطب خرید لوازم الکتریکی در این کشور هم شناخته می‌شود. شما می‌توانید در کنار خرید از برندهای مشهور مد و پوشاک، کالاهای الکترونیک دلخواهتان را با قیمت و کیفیت مناسب در شینجوکو پیدا کنید.

خیابان ناکامیسه

یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید از بازارهای سنتی ژاپن خیابان ناکامیسه است که بازار موجود در آن بیشتر از ۱۰۰ سال قدمت دارد و در نهایت به معبد قدیمی سنسوجی منتهی می‌شود.

محبوب‌ترین رستوران‌ های ژاپن

با توجه به اینکه یکی از مقاصد اصلی شما در زمان سفر به سرزمین آفتاب شهر توکیو است، در این بخش از راهنمای سفر به ژاپن به سراغ معرفی تعدادی از رستوران‌های پرطرفدار پایتخت رفته‌ایم:

رستوران فانتزی آلیس شینجوکو

در ورودی این رستوران به شکل یک کتاب است و به محض ورود به راهرو و فضایی عجیب شبیه به انیمیشن آلیس در سرزمین عجایب منتهی می‌شود و می‌توانید غذاهای ژاپنی و بین‌المللی باکیفیت را در آن امتحان کنید.

رستوران کاندا

با وجود اینکه کاندا در یکی از خیابان‌های خلوت و ساختمان‌های ناشناس توکیو قرار دارد یکی از بهترین رستوران‌های پیش روی شما در زمان سفر به ژاپن محسوب می‌شود و بهترین غذاها از جمله سوشی در آن با استفاده از مواد اولیه‌ی باکیفیت و تازه طبخ می‌شوند.

رستوران سوکیا با شیجیرو، چو

حرفه‌ای‌ترین سرآشپزهای دنیا در این رستوران به تهیه‌ی سوشی مشغول هستند و علاقه‌مندان به این غذا حتماً باید به سوکیا با شیجیرو سر بزنند. البته انواع غذاهای دریایی از قبیل میگو و ماهی هم در این مکان طبخ می‌شوند.

رستوران هیگاشی یاما

فضای داخلی این رستوران با آثار هنری ژاپن و فانوس‌های زیبا تزئین شده است و بخشی از آن با استفاده از پنجره‌های بزرگ تعبیه شده چشم‌انداز زیبایی را به باغ مجموعه نمایش می‌دهد. انواع سوپ، ماهی و ترشی‌های سبزیجات این رستوران طعم و عطری فوق‌العاده دارند و تا مدت‌ها در خاطر شما می‌مانند.

سوغات ژاپن

تنوع اجناس موجود در مراکز خرید ژاپن و بازارهای آن به احتمال زیاد منجر به سردرگمی شما در زمان خرید می‌شود. با این حال معروف‌ترین سوغاتی‌های این کشور شامل صنایع دستی، محصولات مدرن، کالاهای دیجیتال و... هستند و موارد زیر را در بر می‌گیرند:

  1. چاپستیک: همان چوب‌های غذاخوری معروف هستند که در جنس و طرح‌های مختلف به‌فروش می‌رسند.
  2. سنسو: بادبزن‌های دستی هستند که در ابعاد متفاوت، با کیفیت بالا و رنگ‌ها و شکل‌های مختلف برای استفاده روزمره یا مصارف تزئینی موجود هستند.
  3. یوکاتا: کیمونوی سنتی ژاپن به نام یوکاتا لباس مخصوص تابستان است که به دلیل جنس خاص پارچه، قابلیت تهویه هوا دارد و بهترین گزینه برای پوشیدن در گرمای شدید محسوب می‌شود.
  4. چای سبز ماچا: یکی از ارزشمندترین سوغاتی‌های ژاپن چای ماچا است که بهترین نوع آن در این کشور کشت می‌شود و طعم و عطری فوق‌العاده دارد.
  5. داروما: عروسک‌های طلسم شانس هستند که محبوبیت بالایی هم در بین ژاپنی‌ها دارند. مردم محلی باور دارند که داروما آرزوهای صاحب خود را برآورده می‌کند؛ بنابراین یکی از سوغاتی‌های جالب این کشور محسوب می‌شود.
  6. مانکی نکو: گربه‌ی شانس یا گربه‌ی استقبال‌کننده یکی از ارزان‌ترین سوغاتی‌های ژاپن به شکل یک گربه نشسته که پنجه‌ی خود را به سمت بالا برده است. این گربه‌ها نماد خوش‌شانسی هستند و محبوبیت فراوانی در بین گردشگران دارند.
  7. مانگا: ژاپن زادگاه مانگا و انیمه است و مغازه‌های زیادی در آن به فروش مجله، مجسمه، لباس، اسباب‌بازی و سایر اکسسوری‌های مرتبط مشغول هستند؛ بنابراین می‌توانید برای دوستان خود که به مانگا علاقه‌ دارند از فروشگاه‌های ذکر شده سوغاتی بخرید.

بهترین زمان سفر به ژاپن

سفر به ژاپن در تمامی فصول سال امکان‌پذیر است و هر زمان که از شهرهای مختلف آن بازدید کنید، سفری به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد. البته از دیدگاه گردشگران بهترین زمان برای سفر به سرزمین آفتاب فصل بهار است، یعنی هنگامی که هوا کاملاً مطبوع است و شکوفه‌های گیلاس مناظری شگفت‌انگیز را در سراسر جاذبه‌های دیدنی این کشور ایجاد کرده‌اند.

حمل  و نقل در ژاپن

در این قسمت از راهنمای سفر به ژاپن به سراغ سیستم حمل و نقل این کشور رفته‌ایم. حمل و نقل عمومی در این کشور کاملاً کارآمد و در عین حال بسیار گران است و قطارها هم یکی از گران‌ترین گزینه‌های پیش روی شما محسوب می‌شوند.

در بیشتر شهرهای بزرگ این کشور با پرداخت حدود ۱۰ دلار می‌توانید بلیط روزانه مترو بخرید و طی ۲۴ ساعت با قطارهای مشخصی تعداد نامحدودی سفر داشته باشید؛ در مقابل هزینه‌ی خرید بلیط اتوبوس‌های درون شهری حدود ۲۴ دلار است.

نگاهی به فرهنگ مردم ژاپن

در ژاپن هنجارهای فرهنگی مختلفی وجود دارند که شکستن آن‌ها از طرف سایرین رفتاری ناپسند و زشت در نظر گرفته می‌شود؛ به همین جهت بهتر است پیش از سفر در مورد آداب معاشرت و انتظارات فرهنگی این کشور اطلاعات لازم را به دست آورید:

  • همیشه در سمت چپ پله برقی بایستید.
  • انعام دادن در ژاپن نوعی توهین است؛‌ بنابراین از این کار پرهیز کنید.
  • فین کردن در مکان‌های عمومی در ژاپن با استفاده از دستمال توهین‌آمیز است.
  • سیگار کشیدن در شهرهای بزرگ ژاپن و خیابان‌های آن به معنی پرداخت جریمه‌های سنگین است.
  • پیش از ورود به معابد با استفاده از آب تازه و ملاقه‌هایی که به این کار اختصاص داده شده‌اند، دست‌های خود را بشویید و مقداری از آب را هم بین دو دست خود بریزید و دهان خود را شستشو دهید. در نهایت آب دهان خود را در کنار آب‌نما خالی کنید.
  • از ریختن زباله بر روی زمین پرهیز کنید.
  • در مترو و اتوبوس با صدای بلند صحبت نکنید و از خوردن غذا هم بپرهیزید.
  • قبل از ورود به حمام، باشگاه، استخر و.. تتوهای بدن خود را بپوشانید؛ در غیراینصورت ممکن است به شما اجازه‌ی ورود ندهند.

سخن پایانی

در این مطلب با راهنمای سفر به ژاپن و تمامی جزئیات مورد نیاز در زمان بازدید از این کشور آشنا شدیم. البته که شما می‌توانید به صورت انفرادی به ژاپن سفر کنید، اما بهترین و بدون‌دردسرترین روش موجود شرکت در تور‌هایی است که توسط مجموعه‌ی آرند تور با بهترین کیفیت ممکن برگزار می‌شوند و درگیری‌ها و چالش‌های معمول سفرهای شخصی به این کشور را ندارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

۱. ارزانترین راه سفر به ژاپن چیست؟

ارزانترین و راحت‌ترین روش سفر به ژاپن شرکت در تورهای آژانس مسافرتی آرند تور است.

۲. مدارک مورد نیاز برای سفر به ژاپن چیست؟

پاسپورت معتبر، عکس جدید با پس‌زمینه سفید، واچر هتل، برنامه سفر و گواهی تمکن مالی از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی ژاپن هستند.

۳. هزینه‌ی دریافت ویزای توریستی ژاپن چقدر است؟

دریافت ویزای توریستی یکبار ورود ژاپن حدود ۸۰۰ دلار هزینه دارد.

۴. مردم ژاپن چگونه هستند؟

مردم این کشور برای فرهنگ اجتماعی و احترام متقابل ارزش زیادی قائل هستند؛ بنابراین حتماً از هنجارهای فرهنگی آن‌ها مطلع شوید.

۵. قیمت تور سفر به ژاپن چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت دقیق تور سفر به ژاپن و رزرو آن می‌توانید با کارشناسان آرند تور تماس بگیرید.



1403/03/23 | کد مطلب: 2113
برچسب‌ها: راهنمای سفر


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
سینا
1403/04/02 11:14
من هنوز مدارکم رو به طور کامل ندارم. شما امکان تهیه مدارک رو دارید؟ اگر بله هزینه ش رو هم بفرمایید.
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1403/04/11 13:58
با سلام و وقت بخیر
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر آرندتور تماس بگیرید02148407
باتشکر از پیام شما
مهدی
1403/03/30 22:14
مطلب خوندنی بود . بخصوص برای اون افرادی که قصد سفر به ژاپن را دارند خیلی کمک میکنه.
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1403/04/11 14:04
با سلام و وقت بخیر
باتشکر از پیام شما