آشنایی با ۱۲ تا از معروف‌ ترین و بهترین هتل های دبی | آرندتور

آشنایی با معروف‌ ترین و بهترین هتل های دبی

شما هم امتیاز بدهید!

جذابیت دبی فریبنده است و یک مقصد لوکس برای همه مسافرانی است که فرصت بازدید از آنجا را نداشته‌اند. برای کسانی که به اندازه کافی خوش‌شانس هستند که به آنجا سفر کنند و همچنین افراد کنجکاو، لیستی از بهترین هتل‌های دبی را آماده کرده‌ایم تا برخی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های جهان در تور دبی را بشناسید.

هتل آتلانتیس د رویال دبی

منحنی‌های چشم‌نواز آتلانتیس د رویال که در کنار خواهر معروفش، آتلانتیس د پالم که در پالم جمیرا دبی نشسته است، 795 اتاق، سوئیت و پنت هاوس، 17 رستوران و بار، یک ساحل 1.2 مایلی و بیش از 90 استخر دارد. این هتل 43 طبقه بوده و هر طبقه، امکانات خاص خودش را دارد. استخر اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون، چای‌ساز، قهوه ساز، صندوق امانات، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار و… تنها بخشی از خدمات این هتل لوکس هستند.

هتل آتلانتیس د رویال دبی از بهترین هتل های دبی

هتل آتلانتیس د پالم دبی

هتل آتلانتیس د پالم، بزرگ‌ترین مرکز اقامتی در پالم جمیراست که تاکنون هیچ رقیبی نداشته است. این هتل تمامی امکاناتی را که می‌توانید تصورش را بکنید، دارد. از مراکز درمانی و تفریحی گرفته تا چند فروشگاه بزرگ، همگی در این هتل آماده خدمت‌رسانی به مهمانان هستند. در مدت زمان اقامتتان در این هتل، امکانات و خدمات فوق‌العاده‌اش شما را غافلگیر خواهد کرد.

هتل آتلانتیس د پالم از نظر تنوع اتاق، یکی از بهترین هتل‌های دبی محسوب می‌شود و برخی از اتاق‌هایش در زیر آب قرار گرفته‌اند. این هتل در چند قدمی پارک آبی آکواونچر دبی واقع شده است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با لوکس‌ترین هتل ۵ ستاره {هتل آتلانتیس دبی}

هتل آتلانتیس د پالم دبی از بهترین هتل های دبی

هتل جمیرا امارات تاورز دبی

از دیگر بهترین هتل‌های دبی که در لیست هتل‌های 5 ستاره دبی قرار گرفته است، می‌توان به هتل جمیرا امارات تاورز دبی اشاره کرد. این هتل دارای 400 اتاق و سوئیت برای اقامت مسافران است. علاوه بر این،9 رستوران و غذاخوری و امکانات دیگری همچون تفریحات شبانه، استخر، پارکینگ رایگان، ساحل اختصاصی و باشگاه ورزشی نیز دارد. تمامی اتاق‌های هتل جمیرا امارات تاورز به امکاناتی همچون سرویس خواب شیک، مبلمان، چای‌ساز و قهوه ساز مجهز هستند و برخی از آن‌ها به ساحل اختصاصی و پارک آبی دبی دسترسی مستقیم دارند.

هتل جمیرا امارات تاورز دبی از بهترین هتل های دبی

هتل ادرس بولوارد دبی

هتل ادرس بولوارد به دلیل داشتن دسترسی مستقیم به دبی مال، خیابان مد دبی و ایستگاه مترو، اقامتگاهی عالی برای افرادی است که به قصد تفریح، تجارت یا خرید به دبی می‌آیند. این هتل دارای سه استخر با چشم‌انداز برج خلیفه و مرکز شهر دبی است. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌هایش با رنگ‌های خنثی و آرامش‌بخش طراحی شده‌اند و دارای امکانات پیشرفته‌ای ازجمله کنترل چراغ‌ها، دما و خدمات اتاق توسط آیپد هستند.

از دیگر امکانات هتل ادرس بولوارد دبی می‌توان به وای‌فای رایگان، مرکز تناسب اندام، باشگاه ورزشی پیشرفته، اسپا، روم سرویس، آرایشگاه، تاکسی فرودگاهی، پارکینگ، کلاب مخصوص کودکان، اتاق بازی، پرسنل مسلط به زبان‌های مختلف ازجمله انگلیسی، عربی، چینی، هندی، ایتالیایی و روسی و تهویه هوای مطبوع اشاره کرد.

هتل ادرس بولوارد از بهترین هتل های دبی

هتل برج العرب جمیرا دبی

هتل برج العرب جمیرا یکی از بهترین هتل‌های دبی است که 202 اتاق و 9 رستوران بی‌نظیر دارد که انواع غذاهای بین‌المللی و متفاوت را سرو می‌کنند. سوئیت‌های این هتل دید پانوراما به خلیج فارس را داشته و به امکاناتی همچون وای فای، آی مک 21 اینچ و تلویزیون تعاملی HDTV مجهز هستند.

علاوه بر این، سرویس رفت و برگشت به برخی از بهترین جاهای دیدنی دبی مانند پارک آبی وایلد وادی، مدینه جمیرا، هتل جمیرا بیچ، برج خلیفه، مرکز دبی و DIFC را دارد.

هتل برج العرب جمیرا تنها هتل 7 ستاره دنیاست که به امکانات متنوع و مدرنی همچون صندوق امانات، سالن اجتماعات، ماهواره، خودپرداز، آرایشگاه، فروشگاه‌های متنوع، استخرهای روباز و سرپوشیده، باغ، تراس، سالن‌های بیلیارد، سونا، مرکز اسپا، ماساژ، جکوزی آب گرم، صبحانه در اتاق و بوفه، منوی ویژه غذاهای رژیمی، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، خدمات دربانی، خدمات پرستاری کودک، فکس / فتوکپی، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین، اتاق خانواده، سالن‌های بدنسازی و ورزشی، زمین بازی کودکان، خشک‌شویی، کتابخانه، مرکز تجارت، ترنسفر فرودگاهی، چک این / چک اوت سریع، اجاره خودرو، چک این / چک اوت خصوصی، خدمات خدمتکار روزانه، تهویه مطبوع، اسکواش، فروشگاه هدیه و سوغات، پارک آبی، ساحل خصوصی، اینترنت رایگان در تمامی نقاط این هتل و... مجهز است. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور متوسط 8 میلیون تومان به بالاست.

هتل برج العرب جمیرا از بهترین هتل های دبی

هتل جمیرا مینا سلام دبی

از دیگر هتل‌های 5 ستاره دبی می‌توان به هتل جمیرا مینا سلام اشاره کرد. این هتل در منطقه ساحلی الصفوح قرار گرفته و حدود 26 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. هتل جمیرا مینا سلام مجهز به 299 اتاق و سوئیت بوده و با وارد شدن به هر یک از اتاق‌ها می‌توانید سواحل زیبای خلیج فارس را ببینید و از این منظره زیبا و چشم‌نواز لذت ببرید.

یکی از خدمات این هتل، ارائه سالن‌های ماساژ است که با حضور در آنجا می‌توانید لحظات لذت‌بخشی را تجربه کنید. یکی دیگر از امکاناتش، ماهیگیری در کنار اقیانوس است که زیبایی‌های سفر شما را دو چندان می‌کند.

تمامی اتاق‌های هتل از نظر معماری و ساخت، مدرن و زیبا بوده و به امکاناتی مانند اینترنت رایگان، دستگاه قهوه ساز و چای‌ساز، سشوار، تلویزیون و ارائه روزنامه‌ها به طور منظم و هر روز مجهز هستند.

هتل جمیرا مینا سلام از بهترین هتل های دبی

هتل هیلتون پالم جمیرا دبی

هتل هیلتون یکی از بهترین هتل‌های دبی است که در منطقه پالم جمیرا واقع شده است. ازجمله امکاناتی که در این هتل جلب توجه می‌کند می‌توان به ساحل خصوصی، استخر و نمای زیبای ساختمانش اشاره کرد. علاوه بر این، رستوران‌های هتل بسیار تعریفی هستند و منوی غذاهای ژاپنی و دیگر کشورهای آسیایی را هم شامل می‌شوند.

مهمانان هتل هیلتون در مدت زمان اقامتشان می‌توانند از اتاق‌های ماساژ، اسپا و حمام سنتی لذت ببرند. علاوه بر این، وجود سالن بازی کودکان باعث شده این هتل در زمینه سفر خانوادگی، یکی از بهترین هتل‌های دبی از نگاه مسافران باشد.

هتل هیلتون پالم جمیرا از بهترین هتل های دبی

هتل سوفیتل داون تاون دبی

هتل 5 ستاره سوفیتل در قلب دبی و در نزدیکی بسیاری از بهترین مراکز خرید دبی  واقع شده است. مسافران می‌توانند با اقامت در این هتل، علاوه بر برخورداری از امکانات و تفریحات مرکز شهر، اقامتی لوکس و راحت را هم تجربه کنند. ازجمله امکانات هتل می‌توان به اتاق‌های مجهز دارای مبلمان، سرویس خواب شیک و راحت، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام و سرویس بهداشتی مجهز اشاره کرد. علاوه بر این، چندین رستوران و بار دارد که غذاهای متنوع بین‌المللی را هم سرو می‌کنند.

طبقه پنجم هتل سوفیتل دارای تراس استخری است که منظره فوق‌العاده‌ای داشته و در آن می‌توانید کل شهر و آسمان خراش‌ها را یکجا ببینید. برخی از اتاق‌های هتل دارای منظره رو به دریا و برخی منظره رو به شهر و برج خلیفه هستند. از دیگر امکانات آن می‌توان به سالن ورزشی، آرایشگاه و خدمات زیبایی، سالن برگزاری مهمانی و جلسات، سرویس خشک‌شویی، بوفه مناسب کودکان، اجاره خودرو و فروشگاه مخصوص هتل اشاره کرد.

هتل سوفیتل داون تاون از بهترین هتل های دبی

هتل والدروف آستوریا دبی

اگر می‌خواهید از خدماتی در سطح سلبریتی ها بهره ببرید و نزدیک مرکز شهر هم باشید، حتما هتل والدروف آستوریا را رزرو کنید. این هتل 5 ستاره در سه کیلومتری ساحل مرکاتو واقع شده و دارای سه رستوران است که غذاهای بین‌المللی، فرانسوی، آمریکایی و انواع استیک را به صورت سفارشی سرو می‌کنند.

از دیگر امکانات متنوع آن می‌توان به پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام، اسپا، تاکسی رایگان به دبی مال، تاکسی فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، برگزاری تور برای مهمانان، مینی مارکت، آرایشگاه، اجاره ماشین، پرسنل مسلط به زبان‌های مختلف ازجمله انگلیسی، عربی، چینی، هندی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و روسی، یک دربان شخصی اختصاصی برای کمک به گشت و گذارها و درخواست‌های ویژه و اتاق‌های مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع، وای‌فای رایگان، قسمت نشیمن، تلویزیون، کمد لباس، کتری برقی، تراس آفتاب و حمام اختصاصی اشاره کرد.

هتل والدروف استوریا دبی در طبقات ۱۸ تا ۵۵ برج دامن، در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای برج خلیفه، دبی مال و موزه آینده قرار گرفته است.

هتل والدروف آستوریا از بهترین هتل های دبی

هتل جمیرا القصر دبی

یکی دیگر از بهترین هتل‌های دبی، هتل جمیرا القصر است که 294 اتاق و سوئیت دارد و در منطقه ال سوفو واقع شده است. این منطقه فاصله کمی تا ساحل داشته، اما از مرکز شهر و فرودگاه دور است. از ویژگی‌های خوب آن می‌توان به نزدیکی به برج العرب و همچنین مراکز خرید معروفی همچون امارات و البرشا اشاره کرد.

با وارد شدن به این هتل، از سبک معماری تاریخی آن که با فرهنگ عربی آمیخته شده است، لذت خواهید برد. این سبک از معماری از داستان‌های هزار و یک شب الهام گرفته شده است. علاوه بر این، بیشتر اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل جمیرا القصر دارای منظره رو به دریا هستند.

جمیرا القصر مانند دیگر هتل‌های 5 ستاره دبی، دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلفن، مینی بار، دستگاه چای‌ساز، قهوه ساز، دستگاه تصفیه هوا، کمد لباس، اتو، صندوق امانات تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای است. برخی از سوئیت‌های این هتل دارای آشپزخانه و وسایل پخت و پز و همچنین جکوزی و استخر خصوصی نیز هستند.

9 رستوران اختصاصی در هتل واقع شده‌اند و شما می‌توانید هر زمان که اراده کردید، غذاهای لذیذ خاورمیانه‌ای، فرانسوی، آمریکایی، مدیترانه‌ای، تایلندی و… را میل کنید. از طرف دیگر، برخی از امکانات هتل مانند موج‌سواری، قایق‌سواری، غواصی و اجرای زنده موسیقی، پارک آبی، ترانسفر فرودگاهی و… شامل هزینه می‌شوند و در صورت تمایل، می‌توانید هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کنید.

هتل جمیرا القصر از بهترین هتل های دبی

هتل رافلز دبی

هتل رافلز یکی از هتل‌های لوکس 5 ستاره دبی است که دارای 252 اتاق فوق‌العاده مدرن است. علاوه بر این، مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی آن قرار گرفته و تا فرودگاه بین‌المللی دبی تنها 15 دقیقه فاصله دارد. در طراحی هتل رافلز از اهرام مصر ایده گرفته شده و یکی از آسمان خراش‌های معروف شهر دبی است.

ازجمله امکانات متنوع و لوکس هتل رافلز می‌توان به خودپرداز، آرایشگاه، استخر روباز، باغ، بهارخواب‌های زیبا، سونا و جکوزی آب گرم، اسپا، ماساژ، منوی ویژه غذاهای رژیمی، سرویس دهی اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، نگهداری چمدان‌ها، خدمات دربانی، خدمات پرستاری کودک، فکس / فتوکپی، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، سالن‌های بدنسازی و ورزشی، کتابخانه، اجاره خودرو، چک این / چک اوت خصوصی، خدمات خدمتکار روزانه، خدمات اتاق VIP، تهویه مطبوع، فروشگاه هدیه و سوغاتی، کلاب شبانه / دی جی، اینترنت رایگان، رستوران‌های متفاوت با منوهای ویژه، پارکینگ رایگان و... اشاره کرد.

هتل رافلز از بهترین هتل های دبی

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا علاوه بر اینکه یکی از بهترین هتل‌های دبی است، هتل مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز هست و حدود 5 دقیقه با مترو فاصله دارد. به همین دلیل، مهمانانش می‌توانند به راحتی به قسمت‌های مختلف شهر دسترسی داشته باشند.

بیشتر کارمندان این هتل که سال ساخت آن به 2011 برمی‌گردد، از ملیت‌های گوناگون و از کشورهایی مانند هند، چین، تایلند، انگلیس و… هستند و به راحتی با بیشتر مردم مناطق مختلف جهان ارتباط برقرار می‌کنند.

این هتل 8 طبقه،126 اتاق دارد و به دلیل داشتن اتاق‌های کنفرانس و سالن‌های گفتگو و مذاکره، یکی از بهترین هتل‌های دبی برای تاجران و بازرگانان است. قرارگیری کافیشاپ های گوناگون در قسمت‌های مختلف هتل، باعث شده مهمانان به راحتی بتوانند نوشیدنی‌های دلخواهشان را میل کنند.

یکی از امکانات فوق‌العاده منحصربه‌فرد این هتل، استخر روباز آن است که روی پشت بام هتل ساخته شده و دقایق لذت بخشی را برای مسافرین به ارمغان می‌آورد. البته ناگفته نماند، هتل آسیانا دارای استخرهای سرپوشیده، سونا و جکوزی نیز هست. علاوه بر این، سالن بدنسازی و پرورش اندام هم دارد.

فاصله این هتل با مراکز تفریحی و مهم دبی خیلی کم است. با مراکز دیگری مانند برج خلیفه، دبی مال و آکواریوم شهر، چیزی در حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. علاوه بر این، به فرودگاه بین‌المللی دبی هم خیلی نزدیک است و با ۵ دقیقه رانندگی می‌توانید از فرودگاه خودتان را به این هتل برسانید.

بیشتر بخوانید: بهترین فصل سفر به دبی را بشناسید

هتل آسیانا از بهترین هتل های دبی

سخن پایانی

دبی یکی از مدرن‌ترین شهرهای امارات متحده عربی است و نقش مهمی را در اقتصاد این کشور ایفا می‌کند. این شهر به دلیل زیبایی فوق‌العاده و داشتن جاذبه‌های توریستی زیاد، همه ساله پذیرای گردشگران زیادی از کشورهای مختلف است. اگر قصد سفر به دبی را دارید، حتما بهترین هتل‌های دبی را رزرو کنید. در این زمینه، آژانس مسافرتی آرند تور همیشه کنار شماست و شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آرند تور از قیمت تور دبی، بلیط هواپیما و بسیاری از موارد دیگر آگاه شوید.



1402/07/29 | کد مطلب: 1737
برچسب‌ها: اقامتگاه و هتل


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.