آشنایی کامل با هتل آتلانتیس دبی {لوکس‌ترین هتل دبی} |آرندتور

آشنایی با لوکس‌ترین هتل ۵ ستاره {هتل آتلانتیس دبی}

شما هم امتیاز بدهید!

دبی را همه با تفریحات و هتل‌های لوکس و خاص می‌شناسند و می‌توان گفت رقابت زیادی در این زمینه وجود دارد. در این میان هتل آتلانتیس دبی لوکس‌ترین هتل ۵ ستاره‌ی دبی و یکی از گرانقیمت‌ترین هتل‌ها است که شاید حتی نتوان تمامی امکانات و جاذبه‌های آن را در یک مقاله جای داد. این هتل به تازگی یک شعبه جدید را هم افتتاح کرده است. بنابراین در مقاله امروز قصد داریم در مورد هر دو هتل آتلانتیس دبی صحبت کنیم تا شما هم متوجه دلیل محبوبیت بالای این‌ هتل‌ها شوید و شاید روزی آن‌ها را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کنید. 

هتل آتلانتیس د پالم دبی

پالم جمیرا یکی از جزایر سه‌گانه کاملا دست ساز و مصنوعی در تور دبی است. این جزیره همانطور که از نام آن پیداست به شکل یک نخل ساخته شده است و انواع امکانات تفریحی و لوکس را در خود جای داده است. این جزیره شگفت‌ انگیز البته هتل‌های زیادی دارد اما هتل آتلانتیس دبی اولین هتلی بود که در سال ۲۰۰۸ درهای خود را به سوی توریست‌ها و افراد علاقه‌مند باز کرد. هتل آتلانتیس پالم قطعا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جهان است که شما را حیرت زده می‌کند. 

هتل لوکس دبی

ساختمان هتل آتلانتیس دبی پالم

این هتل بزرگ و لوکس دارای ۱۵۴۴ واحد است که شامل چندین سوییت و اتاق‌های تکی می‌شود که هر یک از این واحدها از دیگری زیباتر هستند و هوش از سر می‌برند. جالب این جاست که ۱۴۰۰ تا از اتاق‌ها دارای درهای داخلی هستند تا در صورتی که بخواهید چند واحد را رزرو کنید کاملا حس کنید در خانه خود هستید. این هتل دارای دو بال اقامتی است که به آن‌ها برج سلطنتی نیز گفته می‌شود و از برج شرقی و غربی تشکیل شده است که توسط سوئیت رویال بریج به هم متصل شده‌اند. محوطه هتل نیز توسط پارک آبی Aquaventure و ساحل محبوب محلی نسیمی که اغلب میزبان کنسرت‌ها و رویدادهای دیگر است، تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین تفریحات رایگان در دبی را بشناسید

سوییت پوزیدون و نپتون

هتل آتلانتیس دبی دارای سه نوع سوییت مختلف فوق لوکس است که به آن‌ها سوییت‌های سیگنچر گفته می‌شود. از جذاب‌ترین سوییت‌های شیگنجر، سوییت‌های زیرآب هتل آتلانتیس دبی است که قطعا تجربه‌ای خاص و متفاوت است. این دو نوع سوییت با نام‌های پوزیدون و نپتون، در سه طبقه قرار گرفته‌اند. هر یک از این سوییت‌ا یک اتاق خواب مستر و یک حمام دارند که یک دیوار از کف تا سقف شیشه‌ای دارد که مستقیما به آکواریوم (یا همان تالاب) غول پیکر این هتل متصل هستند. 

هتل آتلانتیس دبی

سوییت پرزیدنتال

سوییت پرزیدنتال 220 متری پالم، ظرافت و عظمت را در یک محیط واقعاً چشمگیر با هم دارد. سوئیت پرزیدنتال با یک سالن استراحت باشکوه، فضای ناهارخوری مجلل، فضای اداری مجزا و کمد دیواری، برای کسانی که به دنبال سطح بیشتری از راحتی و تجمل هستند، ایده آل است. با اقامت در این سوییت می‌توانید از مناظر بی نظیر ساحل آتلانتیس و پالم لذت ببرید و در وان جکوزی بزرگ خود غوطه ور شوید. اما جالب‌ترین نکته این جاست: سوئیت پرزیدال یک پیشخدمت شخصی در 24 ساعت شبانه روز دارد. 

سوییت گرند آتلانتیس

این سوییت مجلل‌ترین گزینه‌ی اقامتی هتل آتلانتیس دبی است که ۴۵۰ متر مربع مساحت و دو اتاق کینگ بسیار بزرگ است. مجلل بودن این سوییت از همان ورودی آن که با دو فواره با ستون‌های بزرگ تزیین شده نمایان می‌شود. با وجود پنج تراس و یک جکوزی اختصاصی می‌توانید ویوی پانوراما از جزیره نخل و اقیانوس داشته باشید و یک پیشخدمت ۲۴ ساعته هم خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین فصل سفر به دبی را بشناسید

جاذبه‌های هتل آتلانتیس پالم

هتل آتلانتیس دبی دارای بزرگ‌ترین آکواریوم روباز در آفریقا و خاورمیانه است که بیش از ۶۵۰۰۰ گونه دریایی مختلف از کوسه‌ها تا عروس دریایی را در خود جای داده است که از همان لابی هتل عظمت خود را به رخ می‌کشد. هتل آتلانتیس دبی مجموعه‌ای ۳۲تایی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین رستوران‌ها را دارد که با هر سلیقه‌ و ذائقه‌ای جور درمی‌آید. این رستوران‌ها توسط حرفه‌ای‌ترین شف‌های جهان اداره می‌شوند و در کل ۴۰۰ آشپز در این رستوران‌ها مشغول به کار هستند. 

اگر نیاز به یک خرید سریع و البته لوکس داشته باشید در هتل آتلانتیس دبی خیالتان راحت خواهد بود. این هتل دارای حدود ۴۰ بوتیک و مغازه است که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. در اوقات فراغت خود نیز می‌توانید از اسپا و خدمات ماساژ درمانی لوکس و خاص استفاده کنید. حدود ۶۰ روش درمانی برای ریلکس کردن پیش روی‌تان قرار دارد که یکی از دیگری لوکس‌تر هستند. یکی از آن‌ها حدود ۴ ساعت طول می‌کشد و حدود ۹۰۰ پوند هم هزینه دارد. به این‌ها می‌توانید مراکز تناسب اندام و استخرهای متعدد را هم اضافه کنید تا تجربه‌ی سفر لوکس‌تان تکمیل شود. 

هتل دبی

تفریحات هتل آتلانتیس د پالم دبی

قاعدتا مهم‌ترین تفریحات هتل آتلانتیس دبی، تفریحات آبی هیجان انگیز و متنوع هستند، اما برای تجربه‌ای متفاوت‌تر می‌توانید سری به مجموعه wavehouse بزنید. در این مجموعه انواع بازی‌های جمعی و خانوادگی وجود دارد، از بولینگ گرفته تا بازی‌های کودکان و موسیقی زنده که می‌توانید از آن لذت ببرید. حتی می‌توانید یک تولد برای فرزند خود ترتیب دهید و جشنی به یاد ماندنی بسازید. به علاوه پارک آبی آکوادونچر از بزرگ‌ترین جاذبه‌های هتل آتلانتیس دبی است که سالانه ۱.۵ میلیون نفر را به خود جذب می‌کند. این پارک آبی فوق‌العاده ۱۷ هکتار مساحت دارد و علاوه بر سرسره‌ها و تفریحات آبی جذاب می‌توانید از تفریحات زیر آبی و آشنایی با موجودات زیر آب نیز لذت ببرید. 

هتل رویال آتلانتیس

شرکت مادر سازنده آتلانتیس د پالم بعد از تجربه موفق این هتل، تصمیم به افتتاح شعبه دیگری از هتل آتلانتیس دبی کرد که همین چند ماه پیش و در نوامبر ۲۰۲۲ افتتاح شد. این هتل به نام آتلانتیس رویال ظاهری مدرن‌تر و البته به همان میزان شیک و لوکس دارد و تنها دیدن سازه آن می‌تواند شما را به تحسین وا دارد.

بیشتر بخوانید: همه‌چیز درباره نمایشگاه اکسپو دبی

ساختمان هتل رویال آتلانتیس

اولین نکته‌ای که در مورد هتل آتلانتیس دبی توجه را جلب می‌کند طراحی منحصر به فرد و الهام گرفته از شاهکارهای طراحی معماری کلاسیک است. این هتل از ۷۹۵ اتاق و ۱۰۲ سوییت تشکیل شده که ۴۴ تا از این سوییت‌ها دارای استخر خصوصی هم هستند. کل مجموعه ۴۳ طبقه و ۱۸۵ متر ارتفاع و البته بیش از ۹۰ استخر دارد که لوکس‌ترین آن‌ها یک استخر بسیار بزرگ (بی‌نهایت) روی پشت بام است. 

جاذبه‌ها و امکانات هتل رویال آتلانتیس دبی

یک مساحت ۳۰۰۰ متر مربعی از این هتل فقط و فقط به فعالیت‌های ورزشی اختصاص یافته است که به ادعای هتل نه تنها برای تناسب اندام بلکه به سلامت و رفاه روانی نیز مربوط است. در این مجموعه امکانات حرفه‌ای همچون ۱۷ اتاق اسپا و درمانی، حمام سنسوریوم و چندین فضای مختص به تناسب اندام وجود دارد که می‌تواند تجربه جذابی از گذراندن اوقات فراغت برای شما باشد. 

در محوطه هتل یک مجموعه بزرگ آبنما وجود دارد که ویژگی بسیار جالبی دارد: می‌توانید در این مجموعه رقص همزمان آتش و فواره‌های آب را مشاهده کنید و شگفت زده شوید. این شگفتی با نورهای متغیر و خاص جذاب‌تر هم می‌شود. مجموعه ساحل سفید نیز کلوپ ساحلی فوق‌العاده شیک و خاص این هتل است که از دو استخر بزرگ کنار دریا و یک تراس روباز تشکیل شده است. به علاوه رستوران مدیترانه‌ای روباز این کلوپ می‌تواند لذت چشیدن غذاهای تابستانی را به شما هدیه دهد. 

۱۸ رستوران و کافه در هتل اتلانتیس دبی وجود دارد که ۸ تا از آن‌ها توسط سرآشپزهای مشهور برنده جوایز بین‌المللی اداره می‌شود. به علاوه این‌ها ۴ بار، کافه و یک رستوران ۲۴ ساعته هم در هتل فعالیت می‌کنند. 

بخش مسکونی هتل آتلانتیس دبی

از نکات خاص و متفاوت در مورد مجموعه رویال این است که تنها هتل نیست و بخشی مسکونی برای فروش نیز در این مجموعه بزرگ وجود دارد. بخش اقامتی این هتل دارای اتاق‌های دو، سه، چهار و پنج خوابه است. به علاوه تعدادی ویلای فوق لوکس با استخرهای خصوصی و تراس‌های بزرگ هم در این مجموعه وجود دارد که جالب است بدانید همگی قبل از افتتاح رسمی به فروش رفته‌اند. 

جمع بندی

در این مقاله از آژانس مسافرتی آرندتور با دو مجموعه فوق لوکس و جذاب هتل آتلانتیس دبی آشنا شدیم. این دو هتل که در نزدیکی هم قرار دارند قطعا تعاریف معمول از یک هتل را تغییر داده‌اند و هر یک با داشتن انواع امکانا اقامتی، تفریحات و جاذبه‌های متفاوت و لوکس از دیگری پیشی می‌گیرند. این دو هتل یکی با ظاهری قصر مانند و سنتی و دیگری با سازه‌ای مدرن و متفاوت یک‌دیگر را تکمیل می‌کنند و انتخابی متفاوت برای افراد خاص‌پسند به شمار می‌روند. 



1402/01/31 | کد مطلب: 1514
صدف صبوری


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.