تور دبی از تهران + بهترین قیمت تور دبی【 اخذ فوری ویزا】 {"@context":"https://schema.org","@type":"FAQPage","mainEntity":[{"@type":"Question","name":"بهترین زمان سفر به دبی کدام ماه است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"بهترین زمان سفر به دبی بین ماه‌های مهر تا فروردین است که هوا متعادل‌تر است"}},{"@type":"Question","name":"دریافت ویزا امارات چگونه است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای دریافت ویزای دبی، باید از پاسپورت، هر دو طرف کارت ملی و شناسنامه اسکن رنگی تهیه کنید. با ویزای توریستی عادی، می‌توانید حداکثر 15 روز در این دبی اقامت داشته باشید\n"}},{"@type":"Question","name":"قیمت تور دبی در چه حدودی است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"قیمت تور دبی به عوامل مختلفی نظیر نوع پرواز، مدت اقامت، کیفیت هتل و خدمات تور بستگی دارد. بنابراین بهتر است برای اطلاع از قیمت تور دبی،، تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.\n"}}]} { "@context": "https://schema.org", "@type": "CreativeWorkSeries", "name": "تور دبی", "aggregateRating": { "@type": "AggregateRating", "ratingValue": "4.6", "bestRating": "5", "ratingCount": "69" } }

تور دبی

44 رای شما هم امتیاز بدهید!
  • دبی اردیبهشت 1403 (5 شب و 6 روز)
    • همه روزه
    • از 13,350,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • دبی اردیبهشت 1403 (3 شب و 4 روز)
    • همه روزه
    • از 12,650,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • دبی اردیبهشت 1403 (4 شب و 5 روز)
    • همه روزه
    • از 13,350,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • دبی اردیبهشت 1403 (7 شب و 8 روز)
    • همه روزه
    • از 14,550,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر

راهنمای سفر به دبی

دوبی، واحه‌ای سر به فلک کشیده در لبه شرقی شبه جزیره عربستان است که در جوار خلیج فارس قرار دارد. این شهر با پیشرفت چشمگیر خود در سال‌های اخیر توانسته است خود را به عنوان مقصدی توریستی و شهری لوکس در میان شهرهای بزرگ غرب آسیا مطرح کند. به همین دلیل تور دبی در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سفر و گردشگری قرار گرفته است.
دوبی به خاطر توجه ویژه‌ای که به احداث هتل‌ها و مراکز تفریحی و خرید گران‌قیمت نشان داده است، در دنیا به زمین بازی ثروتمندان و لاس‌وگاس خاورمیانه معروف است. این شهر همه امکاناتی که می‌توانند اوقاتی خوش برایتان رقم بزنند دارد؛ از سواحل شنی تا محله‌های تاریخی، مراکز خرید، هتل‌های لوکس، پارک‌های مصنوعی، ورزش‌های تفریحی هیجان‌انگیز و شهرسازی چشمگیر.

آنچه در ادامه خواهید خواند: 

معرفی شهر دبی

دوبی یکی از شیخ‌نشین‌های امارات متحده عربی و احتمالا معروف‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها است. این شهر در کنار شارجه، ابوظبی، ام‌القوین، راس الخیمه، عجمان و فجیره امارات متحده عربی را تشکیل می‌دهد.
امارات در شرق عربستان و لبه جنوبی خلیج فارس واقع شده است و با عمان و عربستان سعودی مرز زمینی و با ایران و قطر مرز دریایی دارد. دبی پرجمعیت‌ترین شهر این کشور است و قدمت آن به قرن هجدهم میلادی می‌رسد.
دبی مسیر رشد و توسعه خود را از قرن بیست‌ویکم آغاز کرد و بر جذب توریست متمرکز شد. تورهای مسافرتی دبی در میان سایر شیخ‌نشین‌های امارات متحده عربی بی‌رقیب است و همین مسئله باعث تمایز این شهر از باقی کشور شده است.
دبی به ساختمان‌های سربه‌فلک کشیده، هتل‌های لوکس و مراکز خرید پیشرفته خود معروف است. بلندترین برج جهان در دبی قرار دارد و این شهر علاوه‌بر توسعه توریسم، بنادر پیشرفته و توسعه‌یافته‌ای دارد و توانسته است خود را به عنوان مرکز تجارت خلیج فارس معرفی کند.
خاندان آل مکتوم در دبی حکومت می‌کنند.

آب و هوای دبی در فصل‌های مختلف

یکی از عواملی که باید قبل از تور دبی درنظر بگیرید، آب‌وهوای این شهر است. دبی به خط استوا نزدیک است، اما همچنان در نیمکره شمالی زمین قرار دارد. تابستان دبی از اواخر ما ژوئن شروع می‌شود و تا سپتامبر ادامه پیدا می‌کند. دسامبر شرجی‌ترین ماه دبی محسوب می‌شود و رطوبت در این ماه در دبی به‌طور متوسط به 61.22 درصد می‌رسد.
در واقع دبی تنها دو فصل دارد؛ زمستان و تابستان. میانگین دمای این شهر در زمستان بین 16.4 تا 24 درجه سانتی گراد در نوسان است. دما در تابستان هم بین 26 تا 33.5 درجه سانتی‌گردا افزایش می‌یابد البته گاهی دما به بالای 50 درجه سانتی گراد می‌رسد! این یعنی جهنم واقعی.
میانگین رطوبت در دبی حدود 42 درصد برآورد می‌شود. دبی سرزمینی کاملا خشک است و کمتر از 20 روز بارندگی دارد. بیشترین بارندگی در ماه ژانویه اتفاق می‌افتد و به طور متوسط 2.77 روز در این ماه بارانی است.
متوسط دمای این شهر 28.7 درجه سانتی‌گراد برآورد می‌شود که باعث شده است تا دبی در رده شهرهای گرمسیری طبقه‌بندی شود. بارش سالانه دبی حدودا 68 میلی‌متر است.
بادهای شمالی در این شهر می‌تواند منجر به بروز طوفان‌های گرد وغبار شود و این شهر تحت تاثیر این بادها قرار دارد.

بهترین زمان مسافرت به دبی

همانطور که توضیح دادیم، دمای دبی در فصول گرم سال بسیار افزایش پیدا می‌کند. از طرفی زمستان این شهر هوای معتدل و مناسبی برای سفر و گردش دارد. به همین دلیل بسیاری از توریست‌ها ترجیح می‌دهند در ماه‌های زمستانی به دبی سفر کنند. بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا آوریل است و این شهر در این ماه‌ها شاهد ترافیک تورهای دبی است.

بیشتر بخوانیدبهترین فصل سفر به دبی را بشناسید

بهترین زمان سفر به دبی برای خرید

این شهر بهشت مراکز خرید دنیاست و یکی از دلایل محبوبیت تور مسافرتی دبی خرید کردن و قدم زدن در پاساژهای لوکس و بازدید از نمایندگی برندهای معروف و بزرگ دنیا است.
اگر شما هم قصد دارید که حراج‌های وسوسه‌کننده دبی را از نزدیک ببینید و از بهترین برندها خرید کنید، باید فصل حراج به این کشور سفر کنید. ژانویه و فوریه بهترین زمان برای سفر به دبی برای خرید محسوب می‌شود و این دو ماه اوج ترافیک توریست را به خود می‌بیند.
در این دو ماه جشنواره‌های خرید متنوعی برگزار می‌شود و خیابان‌ها از همیشه زنده‌تر، شلوغ‌تر و پرجنب‌وجوش‌تر هستند. اگر به خرید علاقه دارید، توصیه می‌کنیم که این دو ماه را از دست ندهید و برنامه تور دبی را برای ژانویه و فوریه بچینید.

راهنمای تور دبی

قبل از اقدام برای خرید تور دبی یا رزرو آن حتما باید اطلاعات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • شما برای سفر به دبی، به ویزای توریستی نیاز دارید. درباره نحوه دریافت ویزای دبی در ادامه اطلاعات لازم را ارائه خواهیم داد.
  • پاییز و زمستان بهترین زمان برای سفر به دبی محسوب می‌شود؛ حراج‌های اخر فصل زمستان دبی بسیار معروف است و اگر دوست دارید خرید خوبی داشته باشید، ژانویه و فوریه را از دست ندهید.
  • زبان مردم امارات متحده عربی، عربی است و مردم این کشور مسلمان هستند.
  • واحد پولی امارات متحده عربی، درهم است. نرخ درهم امارات 9670 تومان است که ممکن است کمی دچار نوسان شود.

انواع تور دبی از نظر زمان

تورهای دبی از نظر زمانی به تورهای زمستانی، تابستانی و تور سال نو تقسیم می‌شوند. طبیعی است تورهای تابستانی دبی به خاطر ترافیک کمتر و استقبال کمتر توریست‌ها، ارزان‌تر است. به همین دلیل اگر دنبال تور دبی ارزان هستید، بهتر است تور تابستانی را رزرو کنید و درمقابل اگر می‌خواهید حراج‌های فصل را از دست ندهید، تور زمستان انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

تور دبی از تهران 

هر ساله، تعداد زیادی از گردشگران ایرانی به دبی سفر می‌کنند. این سفرها غالباً از تهران آغاز می‌شود. تورهای دبی از تهران می‌توانند فرصت بی‌نظیری برای کاوش این شهر پر جنب و جوش از کشور امارات باشند.

دبی، با ساختمان‌های بلندمرتبه خود مانند برج خلیفه، هتل برج العرب، و جزیره‌های مصنوعی خود مانند جزیره نخله جمیرا، از مقاصد گردشگری پرطرفدار در خاورمیانه است. علاوه بر این، فرهنگ محلی جذاب و مراکز خرید لوکس و مدرن نیز بخشی از جاذبه‌های این شهر را تشکیل می‌دهند.

در تور دبی از تهران، گردشگران می‌توانند از برنامه‌های متنوعی برخوردار شوند. این برنامه‌ها ممکن است شامل بازدید از موزه‌های دبی، سوارکاری در کویر، غواصی در دریای خلیج فارس، و حتی تجربه انواع غذاهای منطقه‌ای و جهانی در رستوران‌های متعدد دبی باشد.

بسته‌های تور دبی از تهران معمولاً شامل بلیط هواپیما، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی، و گاهی اوقات تورهای راهنمایی شده هستند.

تور لحظه آخری دبی

راه‌های زیادی برای کاستن از قیمت تور دبی وجود دارد. یکی از این راه‌ها رزرو تور لحظه آخری دبی است. قیمت تورهای لحظه آخری به‌صورت چشمگیری کمتر از تورهای عادی هستند و به دلیل اینکه مدت زمان بسیار کمی تا روز شروع آن باقی مانده است، معمولا درصد زیادی از هزینه تور را کاهش می‌دهند تا جای خالی مسافر پر شود.
شما می‌توانید با جستجویی ساده در اینترنت، تور دبی لحظه آخری را با قیمت‌های بسیار ارزان پیدا کنید.

تور لوکس دبی

تورهای لوکس به مجموعه‌ای پکیج‌های مسافرتی گفته می‌شود که برای رفاه حال مسافرین، از گزینه‌ها و امکانات اضافه‌تری استفاده شده است. این امکانات شامل ترانسفر ویژه فرودگاهی، اقامت در هتل‌های لوکس، کلاس پروازی لوکس و یا بازدید رایگان از امکان تفریح می‌شود.
تور لوکس دبی هم از این قاعده مستثنی نیست. از آنجایی که هتل‌ها و ساختمان‌های لوکس بسیاری در این شهر وجود دارند و پروازهای متعددی به مقصد این شهر موجود هستند، به سادگی می‌توانید توری متفاوت برای خود رزرو کنید.
ناگفته نماند که گاهی قیمت تور دبی به صورت لوکس، سه تا چهار برابر تورهای معمولی است.

تور هوایی دبی

اکثر انواع تور دبی از تهران به صورت هوایی و با پروازهای داخلی انجام می‌شود. قیمت تور دبی به‌صورت هوایی به نوع پرواز، تاریخ آن و همچنین مدت‌زمان اقامت در دبی بستگی دارد. محبوب‌ترین تور به دبی؛ تور هوایی دبی است.

تور زمینی دبی

تورهای زمینی همیشه گزینه‌ای برای کاهش هزینه‌های سفر و ارزان شدن آن محسوب می‌شوند. بااینکه دبی با ما مرز مشترک دارد و همسایه ایران محسوب می‌شود، امکان سفر زمینی به این کشور وجود ندارد؛ چون ما مرز خاکی مشترک با این شهر نداریم.

تور دریایی دبی

سفرهای دریایی همیشه طرفداران خود را دارند و این مورد برای ایران که امکان سفر دریایی در آن بسیار کم است، غنیمتی محسوب می‌شود. خوشبختانه امکان تور دبی با کشتی فراهم است.
برای سفر دریایی به دبی باید از بندرعباس اقدام کنید و از آنجا با کشتی تفریحی به دبی بروید. برای پیدا کردن تور دریایی دبی کافیست جستجویی ساده در اینترنت انجام دهید.

بهترین تور دبی 

انتخاب بهترین تور دبی به خواست و بودجه مسافران بستگی دارد. اگر مسافران محدودیت زمانی برای اقامت در دبی را نداشته باشند، تورهای طولانی مدت مانند تور دبی 7 شب و8 روز یا تور دبی 7 شب برایشان مناسب است. البته لازم به ذکر است در فصل‌هایی از سال می‌توان به‌راحتی تور دبی 7 شب ارزان هم پیدا کرد.
اگر معیار بهترین تور برای سفر به دبی، به‌صرفه بودن مدت اقامت و هزینه‌ی سفر باشد، باید سراغ تورهای برویم که مدت زمان اقامت‌شان بین 4 تا 6 روز است. در این میان می‌توان به تورهای زیر اشاره کرد:

  • تور دبی 4 شب و5 روز
  • تور دبی 4 روزه
  • تور دبی 5 روزه
  • تور دبی 5شب و 6 روز

تورهایی که مدت‌زمان آن‌ها بین 4 تا 5 روز است، هم فرصت کافی برای گردش در دبی را فراهم می‌کنند و هم از نظر اقتصادی به‌صرفه‌تر هستند. البته باید ذکر کرد در بین تورهای دبی که اقامت کمی در این شهر دارند، تور لوکس دبی نیز به چشم می‌خورند. تورهای لوکس دبی به دلیل نوع پرواز و هتل‌هایی که برای اقامت انتخاب می‌شوند قیمت بالاتری نسبت به سایر تورهای دبی دارند.

شرایط دریافت ویزای توریستی دبی

برای اخذ ویزای توریستی دبی باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • صفحه اول پاسپورت
  • تصویر شناسنامه
  • تصویر اسکن شده کارت ملی
  • عکس
  • بیمه مسافرتی
  • در روزهای کرونا ارائه جواب آزمایش PCR منفی

نکات مهم درباره ویزای توریستی دبی

  • ویزای توریستی دبی در چهار نوع ویزای توریستی عادی (یک ماهه یک بار ورود)، ویزای توریستی یک ماهه چندبار ورود، ویزای سه ماهه و سه ماهه چندبار ورود صادر می‌شود.
  • ویزای دوبار تا دو ماه بعد از صدور اعتبار دارد.
  • برای درخواست صدور ویزا نیازی به مراجعه حضوری نیست و می‌توانید به شکل آنلاین درخواست دهید.
  • دختران زیر 18 سال امکان درخواست ویزا به صورت انفرادی ندارند.
  • چه ویزای یک بار ورود داشته باشید و چه چندبار ورود، هر بار بیشتر از 14 روز اجازه اقامت در این شهر را نخواهید داشت. در صورت اقامت بیشتر در این شهر جریمه خواهید شد.

جاذبه های گردشگری دبی

دبی بیشتر از هرچیزی، جاذبه‌های تفریحی و مراکز خرید معروفی دارد که باعث جذب توریست‌ها می‌شود. البته نمی‌توان از سرگرمی‌ها و تفریحات جذابی که مسئولین این شهر در کویر تدارک دیده‌اند به سادگی گذشت.
معمولا جاذبه‌های گردشگری زیر عضو اصلی و جدانشدنی برنامه تور دبی محسوب می‌شوند:

  • برج خلیفه، بزرگترین آسمان‌خراش دنیا و از معروف‌ترین دیدنی‌های این شهر که به نوعی نماد جدید دبی محسوب می‌شود.
  • ساحل جمیرا که با مشخصه اصلی شن‌های سفید از معروف‌ترین سواحل دبی محسوب می‌شود.
  • اوت لت مال که مناسب عشاق خرید است. در این مرکز خرید، برندهای معروف اجناس اوت لت خود را با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسانند.
  • دهکده جهانی دبی، معروف‌ترین و جذاب‌ترین پاک این شهر که نمادهای مختلفی از ملت‌های جهان را به نمایش گذاشته است. (البته این دهکده از اکتبر تا آوریل فعال است)
  • جزیره نخل جمیرا که یکی از اقامتگاه‌ها مراکز تفریحی بسیار زیبا و از جزایر مصنوعی دبی است.
  • سافاری در کویر و صحرای اطراف دبی برای عشاق سرعت و هیجان گزینه‌ای عالی است.
  • پارک اند ریزورت و وسایل بازی هیجان‌انگیزی که برای طرفداران آدرنالین و هیجان خاطره‌ای فراموش نشدنی خواهد ساخت.

بیشتر بخوانیدبهترین تفریحات رایگان در دبی را بشناسید

بهترین مراکز خرید دبی 

بهترین مراکز خرید این شهر که نباید در تور دبی آن‌ها را از دست بدهید عبارتند از:

  • دبی مال
  • دبی فستیوال سیتی مال
  • مال آو ایماریتز
  • دبی مارینا مال
  • آی بی ان بطوطه مال

بهترین هتل های دبی

دبی مرکز هتل‌های لوکس و زیبایی است که می‌توانید در سفر به این کشور به سلیقه و بنا بر بودجه خود، یکی را رزرو کنید.
بدیهی است که نرخ تور دبی بستگی زیادی به هتلی که انتخاب می‌کنید دارد. در ادامه با بهترین هتل‌های این شهر آشنا خواهید شد:


● هتل نخل آتلانتیس

هتل نخل آتلانتیس بدون شک بهترین و لوکس‌ترین هتل دبی محسوب می‌شود. این هتل در ساحل قرار گرفته است و از ویژگی‌های آن می‌توان به آکواریوم زیر آب و مرکز اسپا اشاره کرد.

بیشتر بخوانیدآشنایی با لوکس‌ترین هتل ۵ ستاره {هتل آتلانتیس دبی}


● هتل فیرمونت

هتل فیرمونت یکی دیگر از برترین هتل‌های دبی است که با ارائه امکاناتی مانند زمین بازی، استخر روی سقف و قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید مهم این شهر، توانسته است حسابی دل گردشگران را به دست بیاورد.


● هتل جمیرا

هتل جمیرا هم از معروف‌ترین و بهترین هتل‌های دبی است که قرارگیری در ساحل جمیرا و نزدیکی به مراکز تفریحی حسابی آن را محبوب ساخته است.


● برج العرب

این هتل زیبا و لوکس در یکی از جزایر مصنوعی دبی ساخته شده است و تنها 4 دقیقه با پاساژ امارات، یکی از معروف‌ترین مراکز خرید دبی فاصله دارد.


● هتل وی

هتل یکی دیگر از بهترین هتل‌های دبی است که مقصد اقامتی محبوب تور دبی محسوب می‌شود. این هتل از هتل‌های منتخب هیلتون است و با ارائه امکانات لوکس، بسیار محبوب شده است.

نکات مهم سفر به دبی

  • فراموش نکنید که هوای دبی در همه فصول سال گرم است و نیازی به بردن لباس گرم و زمخت وجود ندارد. تا می‌توانید لباس خنک بردارید و ترجیحا در فصول گرم از لباس‌های نخی با آستین بلند استفاده کنید تا پوستتان نسوزد.
  • حتما می‌دانید که حجاب در دبی اختیاری است، اما پوشیدن لباس‌های نازک، بدن‌نما، کوتاه و پیراهن‌هایی یقه باز در دبی عرف نیست و باید این مسئله را مدنظر قرار دهید تا به عرف و فرهنگ مردم این منطقه احترام بگذارید.
  • یادتان باشد که کلاه و ضدآفتاب را با خود به همراه ببرید.
  • اگر می‌خواهید رانندگی کنید، حتما باید از قبل گواهینامه خود را بین‌المللی کرده باشید.
  • آمار جنایت و دزدی در دبی پایین است، اما ترجیحا مدارک مهم و اسناد هویتی خود را در صندوق امانات هتل یا سیف باکس اتاقتان بگذارید.
  • رفتارهایی مانند بوسیدن یکدیگر در ملا عام یا حتی گرفتن دست یکدیگر در خیابان هم نوعی توهین به عرف و فرهنگ مردم این کشور محسوب می‌شود. یادتان باشد که این مورد را رعایت کنید.

راهنمای خرید تور دبی از آرند تور

خرید تور و رزرو تور دبی در آرند تور بسیار ساده است. شما می‌توانید در صفحه اختصاصی مربوط به تور دبی تمام برنامه‌های فر به این شهر را مشاهده و سفر مورد علاقه خود را با توجه به توضیحاتی مانند هتل محل اقامت، تعداد روزهای اقامت و همچنین تاریخ سفر انتخاب کنید.
برنامه‌های سفر با توجه به تمایل و علاقه شما متفاوت و متنوع خواهد بود. شما می‌توانید تور دبی 7 شب، تور سه روز دبی و حتی تورهای ارزان دبی را پیدا و با توجه به امکاناتتان آن را انتخاب کنید.
بعد از انتخاب برنامه مورد نظر باید هزینه را به شماره کارت موجود در سایت واریز و فیش واریزی را به همراه مدارک درخواست شده به شماره‌ای که در همین صفحه قرار دارد بفرستید.
کارشناسان ما در آرند تور با شما تماس خواهند گرفت و شما را در جریان جزئیات بیشتر قرار خواهند داد.

قیمت تور دبی

شاید شما هم سوال داشته باشید که قیمت تور دبی چقدر است و آیا می‌توان تور ارزان دبی را رزرو کرد یا نه.
تور دبی قیمت متفاوتی دارد که به عوامل متعددی بستگی خواهد داشت. از هتل محل اقامت تا تعداد روزهای اقامت و زمان برگزاری تور. طبیعتا تورهایی که در روزهای پرتردد این شهر مانند ژانویه و فوریه انجام بگیرند، گران‌تر هستند و هرچقدر هتل محل اقامت لوکس‌تر باشد، هزینه برایتان گران‌تر تمام خواهد شد.
در مجموع ارزان‌ترین تور دبی از 8 تا 9 میلیون تومان شروع می‌شود و تا 50 و حتی 60 میلیون تومان برای سه شب هم می‌رسد. شما می‌توانید تور دبی ارزان‌قیمت را در فصل‌های گرم‌تر سال پیدا کنید و با کاهش روزهای اقامت، از هزینه سفر بکاهید.

رزرو تور دبی

تور دبی جزو محبوب‌ترین و پر درخواست‌ترین تورهایی است که از مقصد ایران انام می‌شود به همین دلیل شما می‌توانید به سادگی و با جستجو در اینترنت، انواع و اقسام تور را با قیم‌های مناسب از مقصد تهران یا سایر کلانشهرها پیدا کنید. معمولا تورها رزرو اولیه دارند و درصورت قطعی شدن برنامه تور، برای ادامه مراحل پرداخت و ثبت‌نام با شما تماس گرفته خواهد شد.

سوالات متداول خرید تور دبی

  • معمولا قیمت تور دبی از تهران به‌صورت میانگین چقدر است؟

تور دبی می‌تواند از قیمت‌های اقتصادی در بازه 9 تا 10 میلیون شروع شود و معمولا متداول‌ترین قیمت این تورها از 12 تا 15 میلیون تومان خواهد بود.

  • آیا سفر به دبی به ویزا نیاز دارد؟

بله، امارات متحده عربی از کشورهایی است که برای ورود به آن از مبدا ایران باید ویزا تهیه کنید.

  • قیمت تور ارزان دبی چقدر است؟

تورهای لحظه آخر، تور تابستانی دبی و تورهایی که سه شب و چهار روز مدت اقامت آن‌هاست تورهای ارزان قیمت و اقتصادی هستند که معمولا قیمت آن‌ها از 8-9 میلیون تومان شروع می‌شود.

  • تا چه اندازه ارز همراه خود ببریم؟

جواب این سوال به خودتان بستگی دارد اما سقف حمل درهم در دبی، صد هزار درهم است و برای ارقام بیشتر از این مقدار باید گمرک را در جریان بگذارید.

  • بهترین زمان سفر به دبی کدام ماه است؟

بهترین زمان سفر به دبی بین ماه‌های مهر تا فروردین است که هوا متعادل‌تر است.

  • دریافت ویزا امارات چگونه است؟

برای دریافت ویزای دبی، باید از پاسپورت، هر دو طرف کارت ملی و شناسنامه اسکن رنگی تهیه کنید. با ویزای توریستی عادی، می‌توانید حداکثر 15 روز در این دبی اقامت داشته باشید.

  • قیمت تور دبی در چه حدودی است؟

قیمت تور دبی به عوامل مختلفی نظیر نوع پرواز، مدت اقامت، کیفیت هتل و خدمات تور بستگی دارد. بنابراین بهتر است برای اطلاع از قیمت تور دبی،، تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

  • هزینه تور دبی از تهران چقدر است؟ 

هزینه تور دبی از تهران بستگی به بسیاری از عوامل دارد، از جمله فصل سفر، مدت زمان اقامت، نوع هتل و بسته تور انتخابی. برای اطلاعات دقیق‌تر، می‌توانید به تورهای فصلی آرند تور مراجعه کنید.

  •  تور دبی از تهران شامل چه خدماتی می‌شود؟

 اغلب تورهای آرند تور شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی و  گشت شهری می‌شوند. با این حال، خدمات متفاوتی بسته به نوع تور می‌تواند وجود داشته باشد.

 


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل