تور دریاچه عروس اردیبهشت 1403 | تور آبشار دودوزن
دریاچه عروس و آبشار دودوزن
دریاچه دو رنگ حلیمه جان تا آبشار دودوزن خرمکش
کد تور 1370

دریاچه عروس و آبشار دودوزن

دریاچه دو رنگ حلیمه جان تا آبشار دودوزن خرمکش
6 رای   شما هم امتیاز بدهید!
1 روزه در 1 اردیبهشت 1403
جاذبه‌ها

پیاده روی در جنگل های حلیمه جان، تماشای دریاچه عروس، آبشار زیبای دودوزن

جزئیات این تور
محل حرکت
میدان آرژانتین ابتدای خیابان الوند
زمان حرکت
شنبه 1403/02/01 - ساعت 04:00 صبح
(لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید)
وسیله نقلیه اصلی
وسیله نقلیه محلی
نیسان
بیشترین فعالیت
ناهار
بر عهده مسافر
خرید آنلاین
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران (بوفه) آرند تور طبیعت مسافر - -
سهم آرند تور کلا 1 وعده غذا شامل: 1 وعده صبحانه
سهم مسافر کلا 1 وعده غذا شامل: 1 وعده ناهار
تعداد میان وعده بر عهده آرند تور: 1 وعده
درباره سفر

تور دریاچه عروس یک سفر یک روزه به دو منطقه جذاب گردشگری استان گیلان است. در این سفر شما در ابتدا به بازدید از دریاچه عروس در روستای حلیمه جان از توابع بخش رحمت آباد و بلوکات شهرستان رودبار می‌روید و پس از تماشای این دریاچه بی‌نظیر و بکر به سمت شفت و آبشار دودوزن که در روستای سیاهمزکی قرار دارد، حرکت می‌کنید. در آبشار دودوزن یک آب بازی لذت بخش پرهیجان را برای آخر هفته خود خواهید داشت، به گونه‌ای که جان و روحتان انرژی مضاعفی خواهد گرفت. با ما همراه باشید تا با بخشی از ویژگی‌های این سفر یک روزه با درجه سختی 3 از 6 آشنا شوید، در این سفر آرندتور یک وعده صبحانه و یک میان عده میزبان شما خواهد بود.

دریاچه عروس، بهشت عکاسان

اگر شما هم از دوست‌داران طبیعت باشید، با تماشای یک طبیعت زیبا، هوای پاک و عالی حسابی به وجد آمده و گویی خونی تازه در رگ‌های شما جریان می‌یابد. برای عاشقان طبیعت بازدید از این یک منطقه‌ی بکر و همجواری با طبیعت از واجبات است. اگر شما هم به مانند ما از این دسته افراد هستید، تور دریاچه عروس مخصوص شماست. در مسیر جاده رشت به قزوین در بین شهرهای امام زداده هاشم و رودبار روستایی در نزدیکی تنکابن به نام روستای حلیمه جان وجود دارد که چند سالی است که مورد توجه گردشگران قرار گرفته‌است. در این روستا، دریاچه‌ای دو رنگ به نام عروس یا دریاچه حلیمه جان وجود دارد.
این دریاچه زیبا به احتمال قوی به علت دورنگ بودن لقب عروس گرفته‌است. برای تماشای دورنگ بودنش کافی است تا صبح در اینجا باشید و جلبک‌هایی که بر روی دریاچه عروس جمع شده‌اند را  از نزدیک تماشا کنید. جلبک‌های جمع شده رنگ آب را سبز کرده‌اند، با وزش باد در حوالی ظهر، جلبک‌ها کنار رفته و دریاچه به رنگ آبی آسمانی می‌شود. سفر به این دریاچه بی‌نظیر دو رنگ و گشت زدن پیرامون این روستا و دریاچه می‌تواند حسابی حال و هوای روز شما را پرانرژی و شاداب کند.
بهترین زمان سفر به دریاچه عروس اوایل اردیبهشت تا اواخر تابستان است. هوای دریاچه عروس در تابستان نیز خنک و مطبوع بوده؛ بنابراین نگران گرمی هوای این منطقه نباشید. اگر اهل عکاسی هستید باید به شما بگوییم که دریاچه عروس یک منطقه ایده‌آل برای عکاسی است. می‌توانید با ثبت تصاویر ناب و بی‌نظیر لذت سفر به این منطقه را بیافزایید.

آبشار دودوزن

جذابیت‌های این سفر تنها به بازدید از دریاچه عروس ختم نمی‌شود، پس از بازدید از این دریاچه به سمت آبشار دودوزن حرکت می‌کنید. این آبشار حدوداً 60 متری درون جنگل زیبا و بکر در روستای سیاهمزگی واقع شده‌است.
آبشار دودوزن یکی از زیباترین آبشار های گیلان است که در 24 کیلومتری از شفت در منطقه خرم‌کس قرار گرفته‌است. آبشار دودوزن دارای پوشش گیاهی، رودخانه و چشمه‌های فراوان و پرآب بوده و هوایی بسیار خنک و مطبوع دارد. همانطور که قبلا اشاره شد؛ ارتفاع آبشار حدوداً 60 متر می‌باشد. یکی از جالب‌ترین قسمت‌های آن پل چوبی است که امکان عبور از عرض رودخانه را برای مسافران مهیا می‌کند. اگر اهل آب بازی و شنا هستید در کنار دیواره‌ی آبشار دودوزن امکان آب بازی کردن و لذت بردن وجود دارد.

تور دریاچه عروس و آبشار دودوزن

credit
امکان پرداخت آنلاین وجود ندارد.
در صورت رزرو قبلی تایید شده، از سایر گزینه‌های پرداخت انتخاب کنید
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.