در سفر به قشم کجا بمانیم؟ {معرفی بهترین هتل قشم} | آرندتور

معرفی ۱۰ تا از بهترین هتل قشم

شما هم امتیاز بدهید!

قشم یکی از بزرگ‌ترین جزایر ایران و خلیج فارس است که در تنگه هرمز واقع شده است. مساحت این جزیره بیش از 1400 متر مربع بوده و به دلیل داشتن بازارهای خرید پرطرفدار و جاذبه‌های گردشگری فراوان همچون جنگل حرا، غار نمکدان و غیره یکی از توریست پسندترین مکان‌های ایران محسوب می‌شود. این شهر هتل‌های زیادی دارد که با شناخت بهترین هتل در تور قشم پیش از سفر و رزرو آن می‌توانید سفر بهتر و خاطره‌انگیزتری را تجربه کنید. در این مقاله از آژانس مسافرتی آرندتور، در این باره بیشتر مطالعه کنید.

هتل ساحل طلایی قشم

ساحل طلایی یا پلاژ سیمین سابق یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره قشم است که به دور از شلوغی شهر و در حواشی دریا واقع شده است. این هتل در سال 1387 ساخته شد و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت تا امکاناتش را بهتر کرده و ارتقا دهد. هتل ساحل طلایی به دارا بودن 58 اتاق، سوئیت و آلاچیق چوبی ساحلی، بهترین هتل قشم است و می‌تواند اقامت خاطره‌انگیزی را برایتان رقم بزند. از امکاناتی که این هتل دارد می‌توان به ورزش‌های آبی ساحل طلایی مانند جت اسکی و قایق سواری اشاره کرد. نکته‌ای که باید قبل از رزرو این هتل در نظر داشته باشید این است که فاصله زیادی تا مرکز خرید و مرکز شهر دارد، اما این مشکل را می‌توانید به کمک تاکسی سرویس اختصاصی هتل برطرف کنید.

هتل خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس بهترین هتل قشم است که دارای 3 طبقه و 120 اتاق و سوئیت است. همه اتاق‌های این هتل چشم اندازی رو به ساحل دارند. با اقامت در این هتل می‌توانید در سواحل زیبای خلیج فارس قدم بزنید؛ به همین دلیل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که می‌خواهند نزدیک دریا اقامت داشته باشند. هتل خلیج فارس دارای کادر حرفه‌ای و امکانات متعددی بوده که ازجمله آن‌ها می‌توان به تالار پذیرایی، رستوران، کافی شاپ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، میز پینگ پنگ و غیره اشاره کرد.

هتل خلیج فارس قشم

هتل ارم قشم

از دیگر بهترین هتل قشم می‌توان هتل ارم را نام برد که هتل نوسازی است و در سال 1395 تاسیس شده است. مساحت این هتل 10 هزار مترمربع بوده و یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین هتل‌های قشم محسوب می‌شود. این هتل 5 طبقه،300 اتاق دارد و با داشتن کادری مجرب توانسته است رضایت بیشتر مسافران را جلب کند. در مورد موقعیت مکانی آن خوب است بدانید که در بلوار آزادگان واقع شده و به مراکز خرید و ساحل دسترسی راحتی دارد. از امکانات و ویژگی‌هایش هم می‌توان به سالن صبحانه، کافی شاپ، رستوران، سالن آمفی تئاتر، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، زمین تنیس، اتاق بازی کودک، فضای سبز، آلاچیق، چایخانه سنتی و اینترنت رایگان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: صنایع دستی و سوغات قشم چیست؟

هتل هانی قشم

یکی دیگر از بهترین هتل‌های 4 ستاره قشم، هتل هانی است که فعالیتش را از سال 1399 شروع کرده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به دسترسی راحت به ساحل خلیج فارس، قلعه پرتغالی‌ها، پارک زیتون و بازار سنتی قشم اشاره کرد. هتل هانی 3 طبقه بوده و 60 اتاق دارد که شامل اتاق‌های دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل هافبرد، اتاق دو تخته توئین هافبرد، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته هافبرد، سوئیت یک خواب 4 نفره و سوئیت یک خواب 4 نفره هافبرد می‌شود. امکانات هتل هم شامل رستوران، پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود رایگان، شبکه پخش فیلم، کافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و سالن بیلیارد می‌شود.

هتل ژئو پارک قشم

هتل ژئو پارک یکی از هتل‌های قدیمی جزیره قشم است که به تازگی بازسازی شده و بهترین هتل قشم به حساب می‌آید. این هتل فاصله بسیار کمی تا ساحل خلیج فارس داشته و با رزرو اتاق در آن می‌توانید از منظره ساحل و دریا لذت ببرید. باتجربه بودن کارکنان هتل هم باعث می‌شود اقامت خوبی را تجربه کنید. هتل ژئو پارک به کشتی پرتغالی‌ها و بازار قشم بسیار نزدیک است. از امکانات و ویژگی‌های هتل هم می‌توان به کافی شاپ، لباسشویی، اینترنت، رستوران و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل آوینا قشم

هتل آوینا یکی از جدیدترین و بهترین هتل‌های قشم است که از سال 1399 فعالیتش را شروع کرده است. این هتل 4 ستاره،40 واحد اقامتی از نوع اتاق و سوئیت دارد که در 7 طبقه واقع شده‌اند. علاوه بر این، تمامی واحدها با داشتن دکوراسیون زیبا و شیک، حس آرامش و صمیمیت را به مهمانان منتقل می‌کنند. رستوران این هتل با طبخ انواع غذاهای سنتی جزیره و انواع غذاهای ایرانی از مسافران پذیرایی می‌کند. از دیگر مزایای هتل آوینا می‌توان به موقعیت جغرافیایی آن اشاره کرد که دسترسی راحتی را به بازار قدیم قشم، اسکله ذاکری و قلعه پرتغالی‌ها فراهم می‌کند.

هتل آوینا قشم

هتل آرتا قشم

هتل آرتا لوکس‌ترین و بهترین هتل قشم است که دارای 7 طبقه،44 اتاق و 4 سوئیت یک خوابه است. این هتل در فاصله 200 متری از ساحل دریا قرار گرفته و به مراکز خرید اصلی شهر مانند سیتی سنتر یک و دو و مرکز خرید ستاره دسترسی خوبی دارد. از مهم‌ترین امکانات آن هم می‌توان به کافی شاپ 24 ساعته، رستوران، پارکینگ باز و مسقف و اینترنت رایگان پرسرعت اشاره کرد.

هتل آتامان قشم

هتل آتامان یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های قشم است که فضایی دلنشین و آرام را برای مسافران فراهم کرده است. این هتل 4 ستاره که از سال 1396 فعالیتش را شروع کرده، جزء هتل‌های نوساز جزیره محسوب می‌شود و دارای 58 سوئیت و اتاق است که مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده‌اند. این هتل با ارائه خدمات و امکانات باکیفیت، به خوبی پذیرای گردشگران و مسافران است. علاوه بر این تا ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز خرید سیتی سنتر یک و دو فاصله کمی دارد و بعد از 10 دقیقه می‌توان به مراکز تجاری پردیس، ستاره، فردوسی و زیتون رسید.

بوتیک هتل ایرمان قشم

بوتیک هتل ایرمان یکی از هتل‌های خاص و مشهور جزیره قشم است که در مدت زمان کوتاه توانسته است مسافران بسیاری را به سمت خود بکشاند. این هتل 4 ستاره،5 طبقه و 38 اتاق و سوئیت دارد. معماری آن هم ترکیبی از سبک سنتی و مدرن است. از طریق این هتل خیلی راحت می‌توان به سواحل نیلگون خلیج فارس دسترسی پیدا کرد و به مراکز خریدی مانند سیتی سنتر، پردیس و ستاره نیز نزدیک است. از امکانات این هتل رویایی می‌توان به صبحانه رایگان، استخر، کافی شاپ و اینترنت رایگان اشاره کرد.

هتل کیمیا 4 قشم

هتل کیمیا 4 بهترین هتل قشم است که سه ستاره دارد و در بلوار صیادان یا بلوار برگ سبز واقع شده است. کیمیا 4 در سال 1392 افتتاح شده و دارای 5 طبقه و 44 اتاق است. اتاق‌هایی که می‌توان رزرو کرد شامل تاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق کانکت چهارنفره، اتاق چهار تخته، سوئیت یک‌خوابه پنج‌نفره و سوئیت دوخوابه شش‌نفره می‌شوند. از امکانات و خدمات ویژه آن هم می‌توان به اینترنت رایگان در لابی، خدمات باربری، اتاق چمدان، سالن بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، خشک شویی و آژانس مسافرتی اشاره کرد. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هتل کیمیا 4 رستوران و پارکینگ ندارد.

هتل آرکا قشم

آرکا یکی دیگر از بهترین هتل‌های سه ستاره قشم است که در بلوار صیادان واقع شده و از سال 1397 فعالیتش را آغاز کرده است. این هتل دسترسی آسانی به خلیج فارس و مراکز خرید قشم مانند بازار قدیم و پارک ساحلی زیتون دارد. علاوه بر این، در 6 طبقه ساخته شده و دارای 21 اتاق است که شامل اتاق‌های دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته بدون پنجره و سوئیت پنج نفره می‌شوند. ازجمله امکانات هتل هم می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در لابی، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، تاکسی سرویس، خشک شویی و خدمات تور اشاره کرد. نکته قابل توجه این است که این هتل فاقد رستوران بوده و برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌های اطراف بروید.

هتل ریحان قشم

یکی از جدیدترین هتل‌های قشم، هتل زیبای ریحان است که در 150 متری دریا قرار گرفته و یکی از بهترین هتل‌های ساحلی قشم محسوب می‌شود. این هتل علاوه بر اینکه نزدیک ساحل واقع شده است، با بازار ستاره و بازار قدیمی درگهان فاصله کمی دارد و کمتر از 20 دقیقه می‌توان به هر دوی آن‌ها دسترسی پیدا کرد. در هتل ریحان نسبت به قیمتی که می‌پردازید خدمات خوبی مانند یخچال، روم سرویس، سشوار، اینترنت و حوله دریافت خواهید کرد.

هتل ریحان قشم

هتل پرشیا قشم

دیگر بهترین هتل قشم که فعالیتش را از سال 1396 شروع کرده و در مدت زمان کوتاه توانسته است مسافران بسیاری را به سمت خود جذب کند، هتل پرشیا است. این هتل سه ستاره 5 طبقه و 25 واحد اقامتی دارد. قرارگیری هتل در چهارراه پردیس باعث شده فاصله کمی تا سواحل نیلگون قشم داشته باشد. علاوه بر این، چشم انداز اتاق‌ها، کافی شاپ و سالن غذاخوری آن همگی منظره زیبای دریا هستند. از دیگر امتیازات هتل پرشیا می‌توان به کوتاه بودن مسیر آن تا برخی از مراکز خرید مانند ستاره و پردیس اشاره کرد.

هتل شهریار قشم

هتل 3 ستاره شهریار قشم، هتل نوسازی است که در سال 1398 افتتاح شده است. این هتل 4 طبقه،40 اتاق و سوئیت دارد. نمای بیرونی و داخلی آن بسیار شیک و چشم نواز بوده و از طریق آن می‌توان به راحتی به ساحل دریا دسترسی پیدا کرد. با طی مسافت تقریبا 20 کیلومتری از این هتل می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری مانند غار خوربس، جزایر ناز و قلعه پرتغالی‌ها دسترسی پیدا کنید. از امکانات هتل هم می‌توان صبحانه رایگان، تالار پذیرایی، رستوران، کافی شاپ و اینترنت را نام برد.

هتل سینگو درگهان قشم

هتل سه ستاره سینگو بهترین هتل قشم است که در درگهان واقع شده و با مرکز خرید درگهان و مجتمع تجاری دریا فاصله کمی دارد. سینگو به جاذبه‌های گردشگری قشم مانند ساحل دلچسب خلیج فارس، غار خربس، جنگل‌های حرا، مراکز خرید قشم و غیره بسیار نزدیک است. این هتل که در سال 1393 تاسیس شده،64 اتاق دارد که شامل دو تخته دبل، یک تخته و غیره می‌شوند. از امکانات هتل هم می‌توان به فست فود، کافی‌نت و کافی‌شاپ، اینترنت پر سرعت، خدمات تهیه بلیط، خدمات تمیزی اتاق‌های هتل، پارکینگ، فروشگاه سنتی صنایع دستی، کتابخانه و…اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: زیباترین جاهای دیدنی قشم را بهتر بشناسید

سخن پایانی

سفر به جزیره قشم مطمئنا تجربه دل انگیزی است که اقامت در یک هتل مناسب لذت آن را دو چندان خواهد کرد. از آنجایی که هیچکس دلش نمی‌خواهد در سفر زمان زیادی را صرف پیدا کردن هتل کند، در این مطلب 15 مورد از بهترین هتل‌های قشم را معرفی کردیم تا بتوانید قبل از ورود به قشم، اقامتگاه مناسبتان را رزرو کنید. به نظر شما بهترین هتل قشم کدام است؟ دیدگاه‌هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.



1402/06/11 | کد مطلب: 1677


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.