تور هنگ کنگ

3 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تور هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از مهم‌ترین بنادر دنیا در شرق دلتای رودخانه‌ی مروارید بوده که به دلیل حجم بزرگ مبادلات تجاری خود در بین عموم مردم شناخته شده است. این شهر خودمختار در کشور چین از سه جزیره‌ی کولون، هنگ کنگ و مناطق جدید تشکیل شده و به دلیل موقعیت مناسب و معماری قابل توجه توانسته توجه گردشگران را از سراسر جهان را به شرکت در تور هنگ کنگ و بازدید از جاذبه‌های دیدنی خود جلب کند.

هنگ کنگ کجاست؟

هنگ کنگ جزیره‌ای خودمختار در قسمت جنوبی چین است که به جز سیاست خارجی و امور دفاعی به صورت مستقل از این کشور عمل می‌کند. حجم بالای مبادلات تجاری در این منطقه، بندر هنگ کنگ را بعد از بورس لندن و نیویورک به سومین ناحیه مهم اقتصادی در دنیا تبدیل کرده است. براساس سرشماری انجام شده در سال ۲۰۱۷ حدود ۷ میلیون نفر در این ناحیه که مساحتی بالغ بر ۲ هزار کیلومتر مربع دارد، زندگی می‌کنند.

اطلاعات کلی تور هنگ کنگ

اطلاعات کلی در مورد هنگ کنگ که می‌تواند در زمان سفر شما به این منطقه کاربردی باشد، در جدول زیر درج شده است:

اطلاعات کلی هنگ کنگ

نام به انگلیسی

Hong Kong

زبان رسمی

چینی

زبان‌های رایج

کانتونی و انگلیسی

واحد پول

دلار هنگ کنگ

پیش‌شماره

۸۵۲+

شماره‌های ضروری

۹۹۹

نوع برق شهری

۲۲۰ ولت و ۵۰ هرتز

اختلاف ساعت با ایران

۴ ساعت و نیم جلوتر است

 

بهترین زمان سفر به هنگ کنگ

با وجود اینکه وضعیت آب و هوا در منطقه‌ی هنگ کنگ در تمامی طول سال مناسب و مطلوب است، توصیه می‌شود که سفر خود را بین نیمه‌های ماه سپتامبر تا پایان فوریه که این جزیره آب و هوایی معتدل را تجربه می‌کند، انجام دهید. اگر از هوای گرم و شرجی گریزان هستید باید از سفر در بین ماه‌های می تا اواسط سپتامبر خودداری کنید؛ چرا که در این زمان هوا فوق‌العاده گرم است و آگوست هم شرجی‌ترین ماه محسوب می‌شود.

جاذبه دیدنی هنگ کنگ

شرکت در تور هنگ کنگ برای افرادی که به هیاهوی زندگی شهری و خرید از جدیدترین و مدرن‌ترین فروشگاه‌ها علاقه‌مند هستند، تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای خواهد بود. با این حال در کنار این موارد می‌توانید از جاذبه‌های تماشایی این بندر هم دیدن کنید که تعدادی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • جزیره لانتائو: در این جزیره در کنار لذت بردن از مناظر طبیعی می‌توانید از مجسمه‌ی بودای بزرگ و دیزنی‌لند هنگ کنگ هم دیدن کنید. در صورتی که امکان آن برای شما فراهم است، خود را پیش از طلوع آفتاب به لانتائو برسانید و از تماشای چشم‌انداز شگفت‌انگیزی که در زمان طلوع ایجاد می‌شود لذت ببرید.
  • دهکده ماهی‌گیری تای او: گردشگرانی که می‌خواهند در مکانی آرام و به دور از شلوغی‌ و هیاهوی شهر، فرهنگ بومی مردم این منطقه را از نزدیک لمس کنند، باید به دهکده تای او سر بزنند. این دهکده در جزیره لانتائو واقع شده و در آن بندرهای چوبی بر روی آب به همراه خانه‌های قدیمی و سنتی با سبک معماری جالب خود قابل مشاهده هستند.
  • بندر ویکتوریا: در این بندر تلفیق زیبای معماری سنتی و مدرن در کنار طبیعتی شگفت‌انگیز به وضوح قابل مشاهده است؛ به‌علاوه اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید نورپردازی‌های ساختمان‌های این بندر را هم در شب تماشا کنید.
  • دیزنی‌لند هنگ کنگ: یکی از بهترین مکان‌ها در هنگ کنگ برای وقت‌گذرانی در کنار اعضای خانواده به ویژه کودکان دیزنی‌لند این منطقه است که افتتاح آن در سال ۲۰۰۵ انجام گرفت. بازدیدکنندگان می‌توانند با شخصیت‌های کارتونی محبوب خود مثل زیبای خفته، سفید برفی، میکی‌موس و... از نزدیک دیدار کرده و با آن‌ها عکس یادگاری بگیرند.
  • صومعه پولین: صومعه‌ای بودایی است که در سال ۱۹۲۴ ساخته شد و در آن سه مجسمه‌ی برنزی از بودا وجود دارد که زندگی او را در سه زمان مختلف به تصویر می‌کشد. به‌علاوه این معبد یکی از برترین معابد بودایی در هنگ کنگ است که لقب پادشاهی مذهب بودایی را هم یدک می‌کشد.

  • قله ویکتوریا: علاقه‌مندان به تماشای مناظر و چشم‌اندازهای فوق‌العاده باید حتماً بازدید از این قله را در برنامه‌ی سفر خود قرار دهند. شما با استفاده از یک واگن برقی مخصوص خود را به قله ویکتوریا می‌رسانید تا بتوانید زیبایی شهر را بر فراز آن تماشا کنید. به‌علاوه در نزدیکی این قله یک پارک هم وجود دارد که برای وقت‌گذرانی ایده‌آل است.
  • خیابان ستارگان: منطقه‌ای تفریحی در کنار اسکله سیم شا سویی است که در سال ۲۰۰۴ و با هدف بزرگداشت بزرگان سینمای این منطقه مثل بروس لی تأسیس شد. از آنجایی که این منطقه به هنرمندان چینی اختصاص داده شده است عده‌ای آن را شبیه به پیاده‌رو مشاهیر هالیوود می‌دانند.

  • اوشن پارک: پارک اقیانوس هر آنچه را که از یک پارک تفریحی هیجان‌انگیز انتظار دارید از جمله ترن هوایی و آکواریوم در اختیار شما قرار می‌دهد. آکواریوم این پارک بیشتر از هزاران ماهی از ۴۰۰ گونه‌ی مختلف را در خود جای داده است و امکان مشاهده و حتی لمس ستاره‌های دریایی هم در آن وجود دارد.
  • معبد وونگ تای سین: یکی از زیباترین معابد در تور هنگ کنگ است که تماشای آن خالی از لطف نیست. معبد اصلی که زمانی بنایی شخصی بود، بعدها با ساختمانی جدیدتر ترکیب شد و بنای امروزی را تشکیل داد.

مراکز خرید هنگ کنگ

بسیاری از گردشگران صرفاً با هدف خرید از فروشگاه‌های مدرن هنگ کنگ به این منطقه سفر می‌کنند. از آنجایی که هنگ کنگ یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازارهای مالی در آسیا است و قوانین تجارت آزاد هم بر آن حاکم هستند، مراکز خرید متعددی در آن وجود دارند که تعدادی از آن‌ها در این بخش معرفی شده‌اند:

  • مرکز خرید Pacific Place: این مرکز خرید در یکی از بهترین مناطق تجاری هنگ کنگ واقع شده است و گردشگران می‌توانند در چهار طبقه‌ی آن لوکس‌ترین رستوران‌ها و فروشگاه‌ها را پیدا کنند که کالاهای گوناگونی را به فروش می‌رسانند.
  • مرکز خرید Times Square: این مرکز خرید برخلاف سایر مراکز خرید هنگ کنگ در ۱۶ طبقه ساخته شده و دسترسی به طبقات مختلف آن از طریق پله‌های برقی بسیار بلند امکان‌پذیر است. در تایمز اسکوئر علاوه بر بیشتر از ۲۰۰ فروشگاه مختلف، حدود ۳۰ رستوران هم قرار دارند که غذاهای خوشمزه‌‌‌ای را از سراسر دنیا سرو می‌کنند.
  • مرکز خرید Harbour City: از جذاب‌ترین مراکز خرید در تور هنگ کنگ است که ۷۰۰ مغازه و ۵۰ رستوران در آن جای گرفته‌اند. فضای مرکز خرید هاربر به‌گونه‌ای طراحی شده تا گردشگران حتی با چند ساعت گشت‌وگذار هم خسته نشوند و بتوانند به راحتی محصولات دلخواه خود را از برترین برندهای روز دنیا خریداری کنند.
  • مرکز خرید Festival Walk: در مرکز خرید ۷ طبقه فستیوال واک برندهای لوکسی مثل کالوین کلاین، بروکس برادرز و برندهای ورزشی آدیداس و نایکی مشغول به فعالیت هستند. به‌علاوه یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های اسکی روی یخ آسیا هم در این مجموعه واقع شده است.

هزینه سفر به هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از مقاصد گران‌قیمت در دنیا است و سفر به آن می‌تواند هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل کند که عمده‌ی آن مربوط به اسکان، غذا و حمل و نقل است. البته انواع هتل و اقامتگاه در این بندر وجود دارند که می‌توانید با در نظرگرفتن بودجه‌ی خود مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید در بخش غذا صرفه‌جویی کنید باید به سراغ رستوران‌های محلی بروید؛ چرا که خوردن غذا در رستوران‌های لوکس و رستوران‌های موجود در مراکز تفریحی و خرید می‌تواند ضربه‌ی بزرگی به بودجه‌ی سفر شما بزند؛ در هر حال با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح می‌توان اقامتی به‌یادماندنی را در هنگ کنگ تجربه کرد.

قیمت تور هنگ کنگ

قیمت تور هنگ کنگ شما با توجه به اقامتگاه انتخابی، کلاس پروازی و زمان سفر متغیر است؛ با وجود اینکه این بندر مقصدی گران‌قیمت محسوب می‌شود، اگر سفر خود را به زمان‌های خلوتی موکول کنید تا حدودی برای شما مقرون‌به‌صرفه‌تر تمام می‌شود. کارکنان آرند تور همواره نهایت تلاش خود را به کار می‌برند تا در کنار ارائه‌ی بهترین خدمات در تورهای خارجی، سفری با قیمت مناسب را در اختیار گردشگران قرار دهند.

تور هنگ کنگ آرند تور

مجموعه‌ی آرند تور، مجری تخصصی تورهای داخلی و خارجی، با ارائه‌ی خدمات برتر با قیمتی معقول و مناسب همواره توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. اگر می‌خواهید اوقات خوشی را در زمان سفر به هنگ کنگ تجربه کنید، فرصت را از دست ندهید و تا پیش از اتمام ظرفیت برای رزرو تور از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ با مشاوران آرند تور تماس بگیرید. کارشناسان ما در ساعات کاری تمامی اطلاعات و جزئیات لازم را در این زمینه در اختیار گردشگران عزیز قرار داده و به پرسش‌های مختلف شما پاسخ می‌دهند.

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
ناشناس
1401/10/15 15:22
سلام برای نوروزتورهنگ کنگ وماکائو خواهیدداشت؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/10/16 23:35
با سلام و احترام
فعلا تور هنگ کنگ نداریم متاسفانه به محض موجود شدن خدمتتون ایمیل ارسال می گردد
باتشکر از پیام شما
رحیم فتحی
1401/07/02 11:59
سلام . روزتون بخیر. ببخشید گواهی تمکن مالی برای هنگ کنگ به ریال چقدر باید باشد؟بنده اگر هتل نخواهم و فقط بلیط هواپیما و ویزا بخواهم چقدر باید هزینه کنم؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/07/17 12:00
با سلام و احترام
فعلا تور هنگ کنگ نداریم متاسفانه
باتشکر از پیام شما
میثم
1400/12/20 18:30
سلام .تور هنگ کنگ هست ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/23 14:33
با سلام و احترام
متاسفانه فعلا تور هنگ کنگ نداریم
باتشکر از پیام شما
Hidika
1400/11/27 14:42
سلام تور های هنگ کنگ کی برگزار میشه ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/08 09:09
با سلام و احترام
فعلا تور هنگ کنگ نداریم متاسفانه
باتشکر از پیام شما