تور ارمنستان | تور زمینی و هوایی ارمنستان اردیبهشت 1403

تور ارمنستان

7 رای شما هم امتیاز بدهید!
  • ارمنستان اردیبهشت 1403 هوایی
    • همه روزه
    • از 12,820,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر

ارمنستان یکی از همسایه‌های ایران در قسمت شمالی است که مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه‌های سفر به آن و آسان‌ بودن دریافت ویزا باعث شده تا تور ارمنستان در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین تورهای خارجی در بین ایرانیان تبدیل شود. مقصد عمده‌ی تورهای برگزار شده به این کشور ایروان است که جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متعددی را در خود جای داده است.

تور ارمنستان

اطلاعات کلی در مورد ارمنستان

پیش از اینکه به سراغ انتخاب تور ارمنستان دلخواه خود بروید بهتر است به اطلاعات کلی در مورد این کشور که در جدول زیر آمده توجه کنید:

اطلاعات کلی ارمنستان

نام به انگلیسی

Armenia

پایتخت

ایروان

زبان رسمی

ارمنی

زبان‌های رایج

لهجه‌های مختلف ارمنی

دین

مسیحیت

واحد پول

درام

پیش‌شماره

۳۷۴+

شماره‌های اضطراری

آتش‌نشانی: ۱۰۱

پلیس: ۱۰۲

اورژانس: ۱۰۳

میزان اختلاف ساعت با ایران

نیم‌ساعت جلوتر است

آب و هوای ارمنستان

ارمنستان هم مانند ایران کشوری چهار فصل است که وضعیت آب و هوا در آن قاره‌ای با تابستان‌هایی گرم و خشک و زمستان‌هایی سرد و برفی است. البته باید توجه کنید که در مناطق نزدیک به ارتفاعات دمای هوا در مقایسه با بخش‌های مرکزی پایین‌تر است.

در مجموع در صورت شرکت در تور ایروان در فصل تابستان باید انتظار روزهایی طولانی با دمایی بالا و آفتاب سوزان و شب‌هایی خنک را داشته باشید. در مقابل در فصل زمستان هم بارش‌های سنگین برف و باران در شهرهای مختلف این کشور مشاهده می‌شود.

بهترین فصل سفر به ارمنستان

با توجه به وضعیت آب و هوایی این کشور بهترین زمان شرکت در تور ارمنستان از فصل بهار تا اولین روزهای تابستان یعنی ماه‌های آوریل تا ژوئن است. به‌علاوه روزهای پایانی تابستان تا اواخر مهر هم دما و آب و هوا برای تماشای جاذبه‌های دیدنی این همسایه‌ی شمال غربی کشورمان مناسب هستند.

قیمت تور ارمنستان

شرایط و مدارک مورد نیاز برای رزرو تور ارمنستان

افرادی که به قصد سفر و تفریح و شرکت در تور ایروان به ارمنستان سفر می‌کنند نیازی به دریافت ویزای این کشور ندارند. براساس توافق صورت گرفته بین کشور ما و ارمنستان شهروندان ایرانی و ارمنستانی می‌توانند بدون نیاز به دریافت ویزا در دوره‌های ۶ ماهه حداکثر به مدت ۹۰ روز در کشور مقصد اقامت کنند.

البته هم‌وطنان باید بعد از اتمام ۹۰ روز اقامت خود حداقل سه ماه را خارج از خاک ارمنستان بگذرانند و در صورت تمایل بعداً برای ورود مجدد به این کشور درخواست دهند.

قیمت تور ارمنستان

قیمت تور ارمنستان به چند فاکتور کلی از جمله محل اقامت، مدت زمان تور و روش حمل نقل و انتخاب‌های شما بستگی دارد. در اصل تغییر در این سه عامل می‌تواند قیمت تور شما را به میزان چشم‌گیری دستخوش تغییر کرده و افزایش یا کاهش دهد.

برای مثال شرکت در تور ارمنستان هوایی در مقایسه با زمینی هزینه‌ی بیشتری را برای شما به دنبال دارد و در صورت انتخاب این روش باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید؛ از طرفی دیگر شرکت در تور ایروان در زمان‌های شلوغی و فصل گردشگری ارمنستان هم می‌تواند در افزایش قیمت تور شما اثرگذار باشد.

تور ارمنستان ارزان

تور ارمنستان را زمینی برویم یا هوایی؟

قیمت تور ارمنستان هوایی بسیار بیشتر از تورهای زمینی است به همین جهت بیشتر مسافران تمایل دارند که سفر خود را به این کشور به صورت زمینی انجام دهند؛ با این کار در صورت داشتن بودجه‌ی محدود هم می‌توانید در مدت زمان سفر خود در این کشور در هتل‌های ۵ ستاره و با کیفیت آن اقامت کنید.

در مقابل با شرکت در تور هوایی دیگر بودجه‌ی شما برای اقامت در هتل‌های ۵ ستاره کافی نخواهد بود و باید به سراغ گزینه‌های ۴ یا ۳ ستاره بروید. با این حال همان‌طور که مشخص است در تور زمینی وقت شما در مرز ممکن است بابت مشکل‌های مختلف تلف شود؛ علاوه بر این در بعضی از موارد اتوبوس‌ها مدت زمان طولانی را در ترافیک می‌مانند و همین مسئله می‌تواند منجر به خستگی شما شود.

پس در آخر تصمیم‌گیری در مورد شرکت در تور ارمنستان به صورت زمینی یا هوایی به بودجه‌ و نظر نهایی شما در این زمینه بستگی دارد.

تور ارزان ارمنستان

شما می‌توانید تور ارمنستان خود را با قیمتی پایین‌تر از حالت معمول از آرند تور خریداری کنید به شرط اینکه نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • فصل زمستان را برای شرکت در تور ایروان انتخاب کنید چرا که در این زمان شرکت در این تور در مقایسه با سایر فصل‌ها محبوبیت کمتری دارد؛ به همین جهت قیمت آن کاهش می‌یابد.
  • سفر به ارمنستان را به روزهای تعطیل مثل عید نوروز موکول نکنید.
  • انتخاب هتل‌های ۵ ستاره و لوکس را فراموش کنید و به سراغ اقامتگاه‌های اقتصادی با قیمت مناسب بروید.
  • در صورتی که امکان سفر زمینی را دارید به سراغ تور ارمنستان زمینی بروید که در مقایسه با تور هوایی قیمت پایین‌تری دارد.
  • یکی دیگر از روش‌های خرید تور ارزان شرکت در تورهای لحظه آخری است. در این تور شما تمامی امکانات یک تور عادی را با قیمتی پایین‌تر دریافت می‌کنید.

رزرو تور ارمنستان

تور ارمنستان را برای چند شب رزرو کنیم؟

عمده‌ی تورهای ارمنستان به مقصد پایتخت این کشور یعنی ایروان برگزار می‌شوند که جاذبه‌های طبیعی و گردشگری مختلفی دارد. با این حال شما می‌توانید ظرف مدت ۳ تا ۴ روز از آن‌ها بازدید کنید؛ به همین دلیل توصیه می‌شود که تور ایروان خود را برای حداکثر ۴ شب رزرو کنید.

هزینه سفر به ارمنستان

در مجموع دو روش کلی برای سفر به ارمنستان وجود دارند که شامل رزرو تورهای مسافرتی یا سفر شخصی به این کشور هستند. بسته به روش انتخابی هزینه‌ی سفر شما به این کشور متفاوت خواهد بود. در صورت انتخاب تور ارمنستان قیمت نهایی آن همان‌طور که مشاهده کردید با توجه به تعداد روزهای تور، نوع تور، پکیج انتخابی، محل اقامت و مدت زمان سفر متفاوت است؛ به‌علاوه سفر با تور بهترین روش برای افرادی است که می‌خواهند بازدیدی آسان و بدون دردسر را به ایروان تجربه کنند.

سفر شخصی شما به ارمنستان می‌تواند به سه روش زمینی، هوایی یا با استفاده از ماشین شخصی انجام شود. سفر شخصی به یک کشور خارجی دردسرهای خاص خود را دارد و در بعضی از موارد به علت نابلدی افراد می‌تواند هزینه‌های بیشتری را به آن‌ها تحمیل کند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که به جای به جان خریدن دردسرهای فراوان برنامه‌ریزی سفر به صورت شخصی روند کار خود را به مجموعه‌ی‌ ما واگذار کنید.

تور ارمنستان آرند تور

مقایسه مزایا و معایب تور گروهی و انفرادی ارمنستان

در تورهای انفرادی به تنهایی یا با اعضای خانواده‌ی خود راهی سفر می‌شوید در حالی که در تور گروهی که به مدیریت مجموعه‌ی آرند تور انجام می‌شود مسافران دیگر هم همراه شما هستند. در مجموع این دو روش مزایا و معایب خاص خود را دارند که در این بخش مورد بررسی قرار گرفته‌اند:

تور ارمنستان گروهی تور ارمنستان انفرادی
مزایا معایب مزایا معایب

گشت شهری رایگان

عدم برگزاری در تمام طول سال

امکان برگزاری به صورت روزانه با روش‌های حمل و نقل مختلف

نبود گشت شهری رایگان

همراهی راهنمای تور فارسی زبان از ابتدا تا انتهای سفر

محدود بودن تعداد روزهای اقامت

امکان اقامت بدون محدودیت

نبود راهنمای تور فارسی زبان

بهره‌مندی از برنامه‌های تفریحی داخل اتوبوس ترانسفر

خستگی در مسیر و طولانی بودن راه

-

نبود برنامه‌های تفریحی ویژه تور

راهنمایی مسافران توسط تور لیدر و حل مشکلات

محدودیت در تعداد هتل‌های انتخابی

امکان رزرو تور در هتل های دلخواه

-

آشنا شدن با سایر اعضای تور و ارتباط با آن‌ها

مناسب نبودن رفتار و اخلاق تمامی شرکت‌کنندگان

-

-

جاذبه‌ های گردشگری ارمنستان

در ارمنستان جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری فراوانی وجود دارند و همین تنوع در جاذبه‌ها می‌تواند توجه گردشگران با سلیقه و علایق مختلف را به خود جلب کند. البته همان‌طور که مشخص است به دلیل قدمت بالای دین مسیحیت در ارمنستان شاخص‌ترین جاذبه در این کشور کلیساها هستند.

در مجموع شما می‌توانید در زمان شرکت در تور ایروان از جاذبه‌های گوناگون این شهر شامل کاسکاد، کلیسای جامع سنت گرگوری، میدان جمهوری، میدان آزادی، دره گل‌ها، دریاچه سوان، کلیسای گغارت، معبد گارنی، شهر اجمیازین، شهر جرموک و... دیدن کنید.

هتل های ارمنستان

از آنجایی که هر ساله گردشگران زیادی به ارمنستان سفر می‌کنند، دست شما برای انتخاب هتل‌های مختلف باز است. در تور ارمنستان آرند شما می‌توانید به انتخاب خود در هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره که تعدادی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند، اقامت کنید:

۱. هتل Primer

تمامی افرادی که می‌خواهند به قصد خرید در تور ایروان شرکت کنند بهتر است این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند؛ چرا که در نزدیکی مراکز خرید معروف این شهر قرار دارد. از طرفی می‌توان در نزدیکی هتل پرایمر از جاذبه‌های طبیعی مانند پارک پیروزی و باغ گیاه‌شناسی ایروان هم دیدن کرد.

امکانات این هتل سه ستاره شامل خدمات شستشوی لباس، استخر فضای باز، پذیرش ۲۴ ساعته، هتل، اتاق نگهداری چمدان، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه، صندوق امانات در پذیرش، لوازم بهداشتی رایگان در اتاق‌ها به همراه یخچال و نظافت روزانه هستند.

۲. هتل Konyak

هتل کنیاک در محله‌ی کنترون ایروان در نزدیکی بازار Vernissage، فروشگاه Dalma Garden، پارک عاشقان، پارک پیروزی، زازا لند و باغ وحش قرار دارد؛ بنابراین با اقامت در آن می‌توانید به راحتی از این جاذبه‌ها دیدن کنید.

از طرفی دیگر پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، استخر فضای باز، سرویس ۲۴ ساعته اتاق‌ها، به همراه فضای مناسب برای کارکردن با لپ‌تاپ، حمام، تهویه‌ی مناسب،‌ حوله، تلویزیون پلاسما با اشتراک نتفلیکس، کتری برق و اینترنت رایگان هم در اتاق‌های کنیاک در اختیار شما قرار می‌گیرند.

۳. هتل Radisson Blu

از جمله هتل‌های ۵ ستاره پیش روی شما در زمان شرکت در تور ارمنستان در محله‌ی Arabkir ایروان است که در منطقه‌ای تفریحی و در نزدیکی پارک‌های موضوعی، موزه‌ی هنرهای ملی، موزه یرواند کوچار و قلعه اربونی قرار دارد.

گردشگران با اقامت در این هتل می‌توانند از باغ، فضای بازی، خدمات ارائه شده در اسپا شامل رایحه درمانی و ماساژ، چشیدن غذاهای محلی و بین‌المللی در رستوران‌های رادیسون بلو، پارکینگ رایگان، بوفه‌ی صبحانه و اتاق‌هایی با به‌روزترین امکانات بهره‌مند شوند.

۴. هتل National

این هتل در مرکز شهر ایروان و دز نزدیکی پارک عاشقان و پیروزی، میدان جمهوری و مراکز خرید Vernissage و Dalma Garden قرار دارد. با اقامت در هتل National علاوه بر نزدیکی به تعدادی از جاذبه‌های دیدنی پایتخت ارمنستان می‌توانید از خدمات شستشوی لباس، سونا، ماساژ، رستوران،‌ وای‌فای رایگان، باشگاه، مرکز تجاری، استخر سرپوشیده، بوفه‌ی صبحانه، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق نگهداری چمدان‌ها هم استفاده کنید.

تور ارمنستان زمینی و هوایی

تور ارمنستان آرند تور

در تور ارمنستان مجموعه‌ی آرند تور کلیه‌ی هماهنگی‌های لازم برای خرید بلیط، رزرو اقامتگاه، تهیه‌ی بیمه‌ی مسافرتی، راهنمای فارسی زبان و ترانسفرهای فرودگاهی توسط کارکنان ما انجام می‌شود تا شما هیچ‌گونه نگرانی بابت سفر خود نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره در مورد رزرو تور می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

 

 


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
ساناز
1401/07/21 16:23
سلام. برای مهر یا آبان تور گروهی به مقصد ارمنستان دارید؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/08/09 16:53
با سلام و احترام
برای اطلاعات بیشتر تورهای ارمنستان لطفا با دفتر آرندتور تماس بگیرید
باتشکر از پیام شما
ساناز
1401/05/15 12:12
سلام. این تور به صورت گروهی برگزار میشه یا فقط یک پک مسافرتی انفرادی هست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/05/24 11:07
با سلام و احترام
تورهای ارمنستان یک سری تاریخ ها گروهی هست و گاهی انفرادی برای اطلاعات بیشتر تور ارمنستان لطفا با دفتر آرندتور تماس بگیرید02148407
باتشکر از پیام شما
میثم
1401/02/06 17:25
سلاماز مرز تا ایروان هم اتوبوس vip هستش؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/18 17:03
با سلام و احترام
برای تور ارمنستان از مرز تا ایروان با ون های توریستی هستش
باتشکر از پیام شما