تور آفریقای جنوبی اردیبهشت 1403 ✈️ | قیمت تور آفریقای جنوبی {"@context":"https://schema.org","@type":"FAQPage","mainEntity":[{"@type":"Question","name":"بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی چه فصلی است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی در تعطیلات ساحل کیپ تاون، از اواخر ژانویه تا اواخر آوریل، در پایان تابستان است. در ماه‌های اکتبر تا آوریل از آب و هوای معتدل با شرایط گرم و خشک کیپ تاون لذت می‌برید. فصل شلوغ مسافران، ماههای ژوئن، جولای و اوت است."}},{"@type":"Question","name":"قیمت تور آفریقای جنوبی چقدر است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"قیمت تور آفریقای جنوبی به زمان سفر، وسیله سفر، نوع اقامتگاه و خدمات آن و تعداد روزهای سفر بستگی دارد"}},{"@type":"Question","name":"برای سفر به آفریقای جنوبی نیاز به ویزا داریم؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"بله برای سفر به آفریقای جنوبی نیاز به ویزا دارید. "}}]} { "@context": "https://schema.org", "@type": "CreativeWorkSeries", "name": "تور آفریقای جنوبی", "aggregateRating": { "@type": "AggregateRating", "ratingValue": "4.6", "bestRating": "5", "ratingCount": "69" } }

تور آفریقای جنوبی

31 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تور آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی یکی از عجیب‌ترین سفرهایی است که در تمام زندگی خود می‌توانید تجربه کنید. در تور آفریقای جنوبی با طبیعت خاص و منحصر‌به‌فرد آفریقا آشنا خواهید شد. اگر قصد سفر به این قاره را دارید، در این مقاله حتماً با ما همراه باشید تا هر آنچه نیاز است را در خصوص سفر به آفریقای جنوبی بدانید.

راهنمای سفر و خرید تور آفریقای جنوبی

  • واحد پول آفریقای جنوبی: راند (XOF)
  • زبان رسمی آفریقای جنوبی: آفریکانس، انگلیسی، ۹ زبان آفریقایی
  • نوع برق شهری آفریقای جنوبی: ۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز است.
  • کد کشور آفریقای جنوبی: +۲۷
  • اختلاف ساعت با شهر تهران: یک ساعت و نیم از تهران عقب تر است.

شماره‌های اضطراری

  • پلیس: ۱۰۱۱۱
  • آمبولانس و آتش نشانی: ۱۰۱۷۷

فرودگاه‌های بین‌المللی

  • فرودگاه بین‌المللی کیپ تاون، دوربان
  • فرودگاه بین‌المللی کینگ شاکا، ژوهانسبورگ
  • فرودگاه بین‌المللی اولیور تامبو

آفریقای جنوبی کجاست؟

آفریقای جنوبی نام کشوری در سواحل دو اقیانوس هند و اطلس است. این کشور حدود 60 میلیون نفر جمعیت دارد و چهارمین کشور پرجمعیت در قاره آفریقا محسوب می‌شود. این سرزمین یکی از معروف‌ترین مناطق قاره آفریقا به حساب می‌آید و در جنوب این قاره قرار دارد. یک نکته بسیار جالب در خصوص کشور آفریقای جنوبی این است که سه پایتخت مختلف دارد. کیپ تاون، پرتوریا و بلوم فونتیتن، مهم‌ترین شهرهای آن به حساب می‌آیند.

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی

اگر قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید، بهتر است تعطیلات ساحل کیپ تاون را برای سفر انتخاب کنید. این تعطیلات مصادف با اواخر ژانویه و اواخر آوریل خواهد بود. در پایان ماه‌های خشک تابستان این تعطیلات وجود دارند و فستیوال‌های مختلفی را برگزار می‌کنند. در طول ماه‌های اوت تا آوریل، آب‌وهوای آفریقای جنوبی و مخصوصاً کیپ تاون معتدل با شرایط خشک و گرم خواهد بود. ژوئن، جولای و همچنین ماه اوت، شلوغ‌ترین ماه‌های سال از نظر تعداد گردشگر محسوب می‌شود.

آب و هوای آفریقا جنوبی

اکثر بخش‌های داخلی آفریقای جنوبی در ارتفاعات قرار دارند. دمای هوا در زمستان در ارتفاعات به نقطه انجماد می‌رسد. البته در مناطقی همانند کیپ شرقی و مناطق ساحلی، اختلاف دما به خاطر رطوبت هوا کمتر می‌شود و به همین خاطر نچنان هم سرد نخواهد بود. در منطقه‌ای کوچک واقع در شمال غرب آفریقای جنوبی، شاهد آب‌وهوای بیابانی هستیم. اکثر روزهای این منطقه گرم و شب‌های آن سرد است. از نوامبر تا مارچ، بارندگی در این منطقه نیز رخ می‌دهد. البته باید در جریان باشید که بارش باران در اطراف کیپ توان، در طول ژوئن تا اوت رخ می‌دهد.
درجه حرارت آفریقای جنوبی تحت تأثیر تغییرات در ارتفاع، جریان اقیانوس و شرایط زمین است. حداکثر دما معمولاً در تابستان به بیش از 32 درجه می‌رسد. در برخی مناطق نیز شاهد دمای 48 درجه‌ای در تابستان خواهیم بود. بالاترین دمای ثبت شده در کشور نزدیک به 48 درجه است که در کیپ توان شمالی آن را ثبت کرده‌اند. سردترین دما مربوط به منطقه‌ای واقع در 250 کیلومتری شمال شرق کیپ توان است. میانگین دمای سالانه در این منطقه فقط به 6 درجه می‌رسد. یعنی در طول سال هوا همیشه سرد خواهد بود. شکسته شدن بیشترین میزان بارش برف در سال 1994 در مناطق کوهستانی آفریقای جنوبی در ژوئن رخ داد که شاهد بارش بیش از 50 سانتی‌متر برف بودیم.

آیا سفر به آفریقای جنوبی ویزا میخواد؟

بله، برای شرکت در تور آفریقای جنوبی نیاز به ویزا خواهید داشت. معمولاً دارندگان گذرنامه یا سند مسافرتی آفریقای جنوبی، تمامی رانندگان تجاری خودروهای سنگین، افرادی که با نظامیان آفریقای جنوبی در ارتباط هستند و داوطلبان وابسته به سازمان ملل متحد می‌توانند ویزای آفریقا را دریافت کنند. تبعه کشورهای دیگر در صورت اقامت کمتر از 30 روز، نیاز به پرداخت هزینه برای دریافت ویزا نخواهند داشت. البته با این حال باید برای دریافت ویزا اقدام کنند. این در حالی است که متأسفانه پاسپورت ما چندان اعتباری ندارد و به همین خاطر حتی برای سفرهای کوتاه هم ساکنین ایران باید هزینه ویزا را پرداخت کنند.
صدور ویزای توریستی شرایط خاصی دارد. این احتمال وجود خواهد داشت که با درخواست صدور ویزای شما حتی موافقت نکنند. شاید تصور کنید که تور آفریقای جنوبی یک تور معمولی است؛ اما در حال حاضر این کشور جزو کشورهای در حال توسعه به حساب می‌آید. به همین خاطر باید ادله کافی ارائه دهید که قصد مهاجرت یا پناهندگی به این کشور را ندارید.

مدارک لازم برای سفر به آفریقای جنوبی

برای سفر به آفریقای جنوبی اول از همه باید ویزای خود را دریافت کنید. برای ویزا گذرنامه شما باید حداقل 1 ماه تا زمان برگشت از سفر اعتبار داشته باشد و همچنین 2 صفحه خالی در آن دیده شود. مدارک بانکی برای اثبات توانایی مالی و بودجه برای پرداخت کلیه هزینه‌های سفر از دیگر مدارکی است که باید ارائه دهید. ارائه دو عکس رنگی از پاسپورت، تکمیل فرم درخواست ویزا، ارائه بلیط رفت و برگشت، ارائه اسناد رزرو محل اقامت، ارائه اسناد مربوط به حضانت یا سرپرستی فرزندان نیز از جمله مدارکی است که پیش از سفر حتماً باید ارائه دهید.

جاذبه های دیدنی آفریقای جنوبی

در این بخش معروف‌ترین جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی را معرفی خواهیم کرد.

دماغه‌ امید نیک

دماغه‌ امید نیک یک شبه جزیره صخره‌ای است که در سواحل جنوب آفریقای جنوبی قرار دارد و به اقیانوس اطلس مشرف است.برخلاف تصور بسیاری از افراد، دماغه‌ امید نیک در جنوبی‌ترین بخش قاره آفریقا قرار ندارد. بلکه در جنوب غرب این قاره واقع شده است. اولین دریانورد اروپایی که موفق شد از آبراه نزدیک دماغه‌ امید نیک عبور کند، یک کاوشگر آفریقایی بود. در هنگام بازگشت او این دماغه را با نام دماغه طوفان‌ها نامگذاری کرد. بسیاری از گردشگران روی این دماغه تصاویر یادگاری می‌گیرند.

پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی

تقریباً می‌توان گفت بیشتر کسانی که در تور آفریقای جنوبی شرکت می‌کنند، برای تماشای حیات وحش آفریقا از نزدیک عازم این سفر می‌شوند. پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی یکی از زیباترین و بهترین پارک‌های ملی آفریقا به حساب می‌آید.

باغ وحش ژوهانسبورگ

علاوه بر کروگر، باغ وحش ژوهانسبورگ نیز از دیگر جاهای دیدنی مهم آفریقای جنوبی به حساب می‌آید. در این باغ وحش می‌توانید از نزدیک شاهد حیوانات خاصی باشید که پیش از آن فقط آن‌ها را در صفحه تلویزیون می‌دیدید.

بهترین هتل های آفریقای جنوبی

در آفریقای جنوبی انواع و اقسام هتل‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت وجود دارند. در ادامه سه مورد از معروف‌ترین هتل‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل رادیسون بلو ژوهانسبورگ

هتل رادیسون بلو ژوهانسبورگ یکی از هتل‌های 5 ستاره معروف آفریقای جنوبی به حساب می‌آید. این هتل امکانات بسیار عالی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هتل رادیسون بلو ژوهانسبورگ جزو هتل‌های گران قیمت به حساب می‌آید و امکانات لوکس و مثال زدنی دارد.

هتل کسکادس

هتل کسکادس از دیگر هتل‌های 5 ستاره است که در تور آفریقای جنوبی می‌توانید در آن اقامت کنید. این هتل نیز جزو بهترین هتل‌های آفریقای جنوبی به حساب می‌آید. فضای باز و طراحی هتل کسکادس آن را به یکی از خاص‌ترین هتل‌ها تبدیل می‌کند.

کی دبلیو ای مریتانه بوش لاج

کی دبلیو ای مریتانه بوش لاج با وجود آنکه 4 ستاره دارد؛ اما در پارکی جنگلی واقع شده است. فضای زیبای این هتل به حدی تماشایی است که احساس می‌کنید در حیات وحش آفریقا قرار دارد. کی دبلیو ای مریتانه بوش لاج یکی از هتل‌های معروف در تور آفریقای جنوبی محسوب می‌شود.

بهترین روش سفر به آفریقای جنوبی

سفر به همراه تور آفریقای جنوبی بهترین روش برای سفر محسوب می‌شود. شما قرار است نه فقط به یک کشور دیگر، بلکه به یک قاره دوردست سفر کنید. شرایط دریافت ویزا برای اشخاص که به‌صورت انفرادی اقدام می‌کنند شاید کمی دشوار باشد. همچنین جالب اینجاست که در سفر همراه تور آفریقای جنوبی، هزینه‌های شما تا حدودی کمتر نیز خواهد شد.

هزینه سفر به آفریقای جنوبی

هزینه سفر به آفریقای جنوبی به عوامل مختلفی از جمله نوع کلاس پروازی، زمان سفر، نوع هتل، میزان اقامت و امثال آن بستگی دارد. در صورتی که در دوران پیک سیزن سفر کنید، هزینه سفر به آفریقای جنوبی برای شما بیشتر خواهد بود. هتل‌های 2 تا 5 ستاره در این کشور وجود دارند. اگر قصد تجربه سفر لاکچری و اقامت در هتل‌های 5 ستاره را دارید، قطعاً باید هزینه آن را بپردازید. همچنین هزینه ویزا، خورد و خوراک، حمل و نقل و بازدید از جاهای دیدنی را باید هزینه سفر به آفریقای جنوبی اضافه کنید.

راهنمای خرید تور آفریقای جنوبی از آرند تور

خرید تور آفریقای جنوبی به سادگی از آرند تور انجام می‌شود. آرند تور یکی از مهم‌ترین شرکت‌های توریستی ارائه دهنده تورهای خارجی همانند تور آفریقای جنوبی است. برای خرید تور آفریقای جنوبی از آرند تور به‌راحتی می‌توانید از طریق سایت یا شماره تماس اقدام کنید.

رزرو تور آفریقای جنوبی

اگر قصد تجربه سفر در دوران پیک سیزن را دارید، بهتر است حتماً اقدام که رزرو تور آفریقای جنوبی کنید. در این دوران معمولاً تورها به‌سرعت تکمیل ظرفیت می‌شوند.

قیمت تور آفریقای جنوبی

قیمت تور آفریقای جنوبی به‌مراتب از سفر انفرادی بهتر خواهد بود. بسیاری از شرکت‌ها همانند آرند تور، با هتل‌ها و ایرلاین‌های مختلف طرف قرارداد هستند و به همین خاطر قیمت تور آفریقای جنوبی از هزینه سفر انفرادی کمتر خواهد بود. پکیج‌ها شامل نوع هتل، نوع بلیط و مدت اقامت هستند و باعث تغییر در قیمت تور آفریقای جنوبی می‌شوند.

سوالات متداول خرید تور آفریقای جنوبی

  • بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی چه زمانی است؟

از اردیبهشت تا شهریور بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی محسوب می‌شود.

  • واحد پول آفریقای جنوبی چیست؟

راند واحد پولی آفریقای جنوبی است.

  • زبان رسمی آفریقای جنوبی چیست؟

انگلیسی، آفریکانس و 9 زبان آفریقایی دیگر در این کشور وجود دارد.

  • چند فرودگاه بین‌المللی در آفریقا جنوبی وجود دارد؟

3 فرودگاه بین‌المللی مختلف در دوربان، تامبو و ژوهانسبورگ وجود دارد.

  • معروف‌ترین شهرهای آفریقای جنوبی کدام هستند؟

ژوانسبورگ و کیپ تاون معروف‌ترین شهرهای آفریقای جنوبی هستند


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل