تور هند | بهترین پکیج تور هند بهار 1403 + تور هند اردیبهشت 1403 { "@context": "https://schema.org/", "@type": "FAQPage", "mainEntity": [ { "@type": "Question", "name": "کدام شهرها و مناطق در هند باید حتماً دیده شوند؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "هند دارای شهرها و مناطق زیادی با جاذبه‌های خاص است. مثلاً تاج محل در آگرا، قلعه‌ها و قصرهای تاریخی جیپور، آب‌های پشتیبان کرالا، شهر معنوی واراناسی، شهر پر جنب‌وجوش مومبای و مناظر زیبای هیماچال پرادش محسوب می‌شوند." } }, { "@type": "Question", "name": "بهترین زمان برای سفر به هند کی است؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "به طور کلی، ماه‌های اکتبر تا مارس به‌عنوان بهترین زمان‌ها برای سفر به بخش‌های مختلف هند محسوب می‌شوند، زیرا هوا به‌طور عمومی خنک‌تر و دلپذیرتر است." } } ] }

تور هند

دهلی آگرا جیپور (مثلث طلایی)
28 رای شما هم امتیاز بدهید!
  • هند اردیبهشت 1403 (دهلی + آگرا + جیپور)
    • همه روزه
    • از 36,990,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • دور هند اردیبهشت 1403 (دهلی + آگرا + گوا)
    • همه روزه
    • از 51,990,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر

هند کشوری زیبا و سرسبز است که به دلیل شگفتی‌های طبیعی و اماکن گردشگری گوناگون هر ساله بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. در کنار این موارد نباید از غذاهای خوشمزه و خوش‌عطر این کشور، معابد شگفت‌انگیز و باستانی، کاخ‌های مجلل و پارک‌های ملی خارق‌العاده آن هم غافل شد. اگر شما هم قصد خرید تور هند را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن تا انتهای مطلب با آرند تور همراه باشید.

تقویم برنامه تور هند

برنامه تور هند مجموعه‌ی آرند تور شامل پکیج‌های زیر است:

تورها

خدمات

پکیج شماره ۱

تور دور هند اردیبهشت 1403

(دهلی + آگرا + گوا)

در این تور ۷ شب و ۸ روزه به بازدید از امکان دیدنی این سه شهر اعم از بنای یادبود گاندی، منطقه بیرونی کاخ ریاست جمهوری،‌ تاج محل، قلعه آمر، کاخ بادها، قلعه قرمز، دروازه هند و کاخ شهر می‌پردازیم.

پکیج شماره ۲

تور هند اردیبهشت 1403

(دهلی + آگرا + جیپور)

در این تور ۷ و شب و ۸ روزه به بازدید از امکان دیدنی این شهرها که در قسمت قبل اشاره کردیم خواهیم پرداخت.

شما می‌توانید بعد از فراهم کردن مدارک موردنیاز که شامل اصل گذرنامه به همراه ۷ ماه اعتبار از زمان سفر با درج امضا، کپی از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی، ۲ قطعه عکس رنگی ۵*۵ و فرم پرشده اطلاعات است، تور موردنظر خود را انتخاب کنید.

تور هند / دهلی

پایتخت هند دهلی شهر بسیار بزرگی است که کمتر از یک قرن پیش بنا شده اما با این حال امکانات و مناطق گردشگری فراوانی را در خود جای داده است؛ با توجه به این مسئله چند روز از تور هند را به بازدید از آن و مناطقی مانند منار، دروازه هند، یادبودی گاندی و منطقه بیرون کاخ ریاست جمهوری اختصاص داده‌ایم.

تور هند / اگرا

تاج محل و زیبایی بی‌نظیر آن گردشگران را از گوشه و کنار دنیا راهی آگرا در هند می‌کند. در کنار تاج محل جاذبه‌های مختلف دیگری هم از دوران پادشاهی گورکانیان در این شهر باقی مانده که شامل آرامگاه‌های قدیمی، مسجد، بازارهای تاریخی و مقبره‌های گوناگون است که بازدید از آن‌ها در تور هند خالی از لطف نیست.

تور هند / جیپور

در یکی از تورهای ترکیبی هندوستان به بازدید از جیپور که به شهر صورتی معروف است، می‌پردازیم. کاخ‌های باشکوه و معابد قدیمی متعدد در این شهر همگی نشانگر فرهنگ قدیمی و غنی ایالت راجستان هند است. شما می‌توانید در تور هند از کاخ شهر بازدید کرده و در بازارهای محلی هم به‌گشت‌وگذار بپردازید.

تور هند / گوا

در پکیج شماره ۱ تور هند به جای بازدید از جیپور به گوا که شهر ساحلی زیبایی در قسمت غربی این کشور است می‌رویم. در کنار لذت بردن از این سواحل خارق‌العاده می‌توان از جاذبه‌های دیگر این شهر که شامل باغ ادویه، کلیسای پانجیم، آبشارهای دودساگار و کلیسای بوم ژیزوس هستند نیز بازدید کرد.

غذاهای هندی در تور هند

یکی از دلایل سفر به هند می‌تواند امتحان‌کردن غذاهای بومی این کشور باشد که به تند بودن و داشتن ادویه‌های منحصربه‌فرد معروف هستند. غذاهای هندی که می‌توانید در سفر خود به هند امتحان کنید شامل موارد زیر هستند:

چیکن تیکه ماسالا (Chicken Tikka Masala)

این غذا در اصل چینی است اما در بین مردم کشور هند هم طرفداران زیادی دارد به‌طوری که می‌توان آن را عملاً یکی از غذاهای محلی در تور هند به حساب آورد. برای تهیه‌ی چیکن تیکه ماسالا از تکه‌های گوشت مرغ به همراه پوره گوجه‌فرنگی، سیر، پیاز و ادویه‌های گوناگون مانند زنجبیل و فلفل چیلی استفاده می‌شود.

داهی وادا (Dahi Vada)

یکی از میان‌وعده‌های پرطرفدار در تور هند و سایر کشورها داهی وادا است که از عدس خرد شده به همراه ماست و ادویه‌های هندی گوناگون تهیه می‌شود. این میان‌وعده مقوی و خوشمزه می‌تواند تا چند ساعت شما را سیر نگه دارد.

مرغ کره‌ای (Butter Chicken)

یکی از غذاهای محبوب هندی است که در سراسر رستوران‌های این کشور و حتی سایر کشورهای جهان یافت خواهد شد. برای تهیه‌ی این غذا مرغ را با استفاده از ادویه‌های گوناگون مانند زنجبیل، کاری و سیر، پیاز و پوره گوجه‌فرنگی پخته و در نهایت با عدس، سالاد و نان سرو می‌کنند.

کاری نخود یا چوله (Chole)

برای تهیه‌ی این غذای ساده و خوشمزه از ترکیب نخود، پیاز، سیر و سس زنجبیل استفاده می‌شود. طعم خوشمزه چوله در کنار سادگی فرآیند تهیه این غذا را به یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌ها در جهان تبدیل کرده است.

چیکن تندروی (Tandoori Chicken)

امکان ندارد به رستورانی در هند بروید و با نام چیکن تندروی در منو مواجه نشوید. برای پخت این غذای لذیذ و پرطرفدار مرغ را با استفاده از ماست و ادویه‌های گوناگون مانند زنجبیل، زیره، فلفل چیلی و... طعم‌دار کرده و در نهایت درون تنور هیزمی قرار می‌دهند.

آلو گوبی (Aloo Gobi)

یکی دیگر از غذاهای خوشمزه و معروف در تور هند آلو گوبی است که با استفاده از سیب‌زمینی، گل کلم، سیر، پیاز، گوجه، زیره و زنجبیل تهیه می‌شود. از آنجایی که در تهیه‌ی این غذا از گوشت استفاده نشده می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای افراد گیاه‌خوار باشد.

دال گوشت

یکی از معدود غذاهای هندی که با استفاده از گوشت قرمز تهیه می‌شود، دال گوشت است. برای این منظور تکه‌های گوشت را به همراه عدس، سبزی و ادویه‌های مخصوص به‌ویژه فلفل پخته و با سالاد سرو می‌کنند.

روگان جوش (Rogan Josh)

علاوه بر دال گوشت، روگان جوش هم از دیگر غذاهای هندی است که با استفاده از گوشت بره تهیه می‌شود. این غذا که به نام روغن گوشت هم شناخته می‌شود قرمز رنگ بوده که به دلیل استفاده فراوان از فلفل چیلی در فرآیند تهیه آن است.

سایر ادویه‌ها و ترکیبات مورداستفاده شامل زیره، زردچوبه، هل و خامه است. بعد از اتمام پخت این ترکیب را در کنار برنج یا نان سرو می‌کنند.

پالکک پنیر (Palkak Paneer)

یکی دیگر از غذاهای گیاهی که می‌توانید در تور هند امتحان کنید پالکک پنیر است که با استفاده از پنیر کاتیج، اسفناج و ادویه‌های هندی تهیه می‌شود.

کوفته مالایی (Malai Kofta)

برخلاف سایر غذاهای هندی که عمدتاً طعمی تند دارند، این کوفته شیرین بوده و در تهیه‌ی آن از گوشت استفاده نمی‌شود. زیره، هل، پودر سیر، خامه، کاری، شکر، فلفل، بادام زمینی و هندی، سیب زمینی و کشمش در کنار یکدیگر ترکیبات موردنیاز برای پخت کوفته مالایی را تشکیل می‌دهند.

خوراک ویندالو (Vindaloo)

اگر عاشق غذاهای بسیار تند هستید، این غذا که ریشه‌ی پرتغالی دارد مناسب شما است. برای پخت خوراک ویندالو ابتدا گوشت گوسفند یا مرغ را درون مخلوطی از سیر و سرکه خرما قرار داده و بعد از مزه‌دارشدن و استفاده از ادویه‌های خاص آن را در آب می‌پزند. می‌توان این غذا را همراه با برنج یا سالاد مصرف کرد.

کورما (Korma)

اگر به طعم نارگیل در غذا علاقه دارید، بهتر است کورما را در تور هند امتحان کنید. در ابتدا گوشت مرغ یا گاو را همراه با سبزیجات مخصوصی در سس کاری متشکل از خامه، نارگیل، بادام و ادویه طبخ کرده و در مرحله بعد تا پخت کامل حرارت را کم می‌کنند.

بریانی هندی

این غذا در حقیقت نوعی برنح مخلوط هندی است که برای تهیه‌ی آن ابتدا تکه‌های گوشت یا مرغ را به همراه سیب‌زمینی، پیاز، سیر، ماست و ادویه‌های دیگر پخته و در نهایت با برنج دم می‌کنند. جالب است بدانید که محبوبیت بریانی در هندوستان به حدی بالا است که در مناسبت‌های مختلف هم به سراغ تهیه‌ی آن می‌روند.

آشنایی با فرهنگ مردم در تور هند

آنچه که در مورد فرهنگ مردم در تور هند توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، تنوع بالای آن است. در هند مجموعه‌ای از زبان‌ها، آداب و رسوم، فرهنگ غذایی، معماری، رقص و موسیقی گرد هم آمده‌اند به‌طوری که شمال،‌ جنوب و شمال شرق آن فرهنگ‌های متفاوتی در مقایسه با یکدیگر دارند.

دین و مذهب مردم در تور هند

کشور هند لقب زادگاه هندوئیسم و بودیسم را به خود اختصاص داده که به ترتیب سومین و چهارمین مذاهب بزرگ در جهان هستند. حدود ۸۰ درصد از جمعیت این کشور هندو، ۱۴.۲ درصد از آن‌ها مسلمان، ۲.۳ درصد مسیحی، ۱.۷ درصد سیک بوده و ۲ درصد آن‌ها نیز دین نامشخصی دارند.

آداب و معاشرت در هند

فرهنگ هندی مبتنی بر یک نظام سلسله مراتبی است؛ بنابراین بهتر است ابتدا با بزرگان جمع احوال‌پرسی کرده و بعداً به سراغ سایرین بروید. به‌علاوه مردان هم باید از دست دادن با زنان هندی پرهیز کنند. سایر نکات قابل توجه شامل موارد زیر هستند:

  • هندی‌ها معمولاً داخل خانه کفش نمی‌پوشند.
  • سیگارکشیدن در حضور بزرگان در هند بی‌احترامی تلقی می‌شود؛ بنابراین باید برای انجام این کار از میزبان اجازه بگیرید.
  • از لمس کردن سر دیگران پرهیز کنید.
  • برخورد پا یا کفش به دیگران نوعی بی‌احترامی است؛ در نتیجه در صورت بروز سریعاً عذرخواهی کنید.
  • بهتر است همواره دعوت به غذا خوردن را در هند قبول کنید، مگر اینکه دلیل موجهی برای آن داشته باشید.
  • ساختار خانواده‌ها در هند پدرسالار است و زنان باید از پدر، همسر و پسرانشان اطاعت کنند.

بهترین زمان برای سفر به هند

آب و هوای هند در بیشتر ایام سال گرم بوده اما با توجه به گستردگی این کشور وضعیت در مناطق مختلف ممکن است متفاوت باشد. معمولاً سرمای هوا در این کشور از اواخر ماه نوامبر تا ابتدای مارس ادامه دارد. در طول این زمان صبح و غروب هوا بسیار سرد بوده و روزها اکثراً آفتابی است. فصل بارندگی هم بین ماه‌های ژوئن تا اوایل اکتبر به‌طول می‌انجامد. حال سؤالی که مطرح می‌شود این است که بهترین زمان برای رفتن به تور هند چه موقع است؟

بهترین زمان برای سفر به مناطق مختلف هند به شرح زیر است:

بخش‌های مرکزی

در این قسمت در مقایسه با سایر بخش‌ها گرمای هوا در فصل تابستان کمتر است؛ اما در فصل بارانی بارندگی زیادی را تجربه می‌کند و در زمستان دمای آن در شب به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد.

غرب هند

ماه‌های نوامبر تا فوریه بهترین زمان برای سفر به این منطقه هستند. این بخش در تابستان هوای بسیار گرمی داشته و میزان بارندگی آن هم در ماه ژوئن تا سپتامبر بالا است.

شرق هند

از ماه اکتبر تا فوریه آب‌ و هوا خنک بوده و از مارس تا می هم گرم و سوزان است. در بین ماه‌های ژوئن تا اکتبر باید انتظار باران‌های شدید موسمی را در این بخش داشته باشید.

دشت‌های شمالی

تغییرات آب‌ و هوایی در دشت‌های شمالی مثل دهلی، لاکنو و بنارس بسیار زیاد است به‎طوری که این مناطق در ماه‌های آوریل تا ژوئن گرم و از نوامبر تا فوریه بسیار سرد و سوزان هستند. فصل بارندگی دشت‌های شمالی از ژوئن تا سپتامبر ادامه خواهد داشت.

انتخاب هتل تور هند

دهلی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا است که سالانه میلیون‌ها گردشگر به آن سفر می‌کنند؛ بنابراین طبیعی است که هتل‌های فراوانی داشته باشد که بهتر است قبل از رفتن به تور هند با آن‌ها آشنا شوید.

نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه کنید این است که معمولاً پیداکردن رستوران‌های باکیفیت در هند کار دشواری است؛ بنابراین باید به سراغ انتخاب اقامتگاه‌هایی بروید که سرو سه وعده‌ی غذایی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. تعدادی از بهترین هتل‌های واقع در دهلی هند شامل موارد زیر هستند:

هتل لیلا امبینس کانونشن هند (The Leela Ambience Convention Hotel)

یکی از هتل‌های ۵ ستاره دهلی است که در مجموع ۴۴۵ اتاق برای اقامت داشته و امکانات مختلفی مانند شاتل فرودگاهی، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده و روباز، مینی‌بار، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت و... را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

هتل حیات ریجنسی هند (Hyatt Regency Delhi)

این هتل ۵ ستاره در فاصله‌ی ۸ کیلومتری از فرودگاه ایندیرا گاندی قرار گرفته و مجهز به اینترنت رایگان، بوفه صبحانه، سالن بدنسازی و استخر روباز است. از دیگر مزایای اقامت در هتل حیات ریجنسی می‌توان به نزدیکی آن به تعدادی از اماکن گردشگری شهر از قبیل قطب منار، دروازه هند و راشتراپانی باوان اشاره کرد.

هتل لالیت هند (The Lalit)

هتل ۵ ستاره لالیت در میدان کانات دهلی نو واقع شده و تنها ۱۰ دقیقه با ایستگاه راه‌آهن این شهر فاصله دارد. مزایا و امکانات گوناگون لالیت باعث شده تا زوج‌هایی که برای سپری کردن ماه عسل خود به هند سفر می‌کنند این هتل را به عنوان اولین گزینه برای محل اقامت خود در نظر بگیرند.

هتل تاج محل هند (The Taj Mahal)

در قلب محله‌ی لوتین دهلی ساختمان لوکس و مجلل هتل تاج محل قرار گرفته است که اتاق‌های آن به سبک مدرن طراحی شده‌اند. شما با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات گوناگونی بهره‌مند شوید که شامل سالن بدنسازی مجهز و پیشرفته، رستوران‌های متعدد، بوفه صبحانه، استخر روباز و اینترنت رایگان است.

هتل تاج پالاس هند (Taj Palace)

یکی دیگر از هتل‌های فوق‌العاده‌ای که می‌توانید در تور هند در آن اقامت کنید، تاج پالاس است که افتخار میزبانی از افراد مشهور دنیا را در کارنامه خود دارد. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، سشوار، سیستم تهویه مطبوع و مینی‌بار بوده و امکان صرف انواع غذاهای ایتالیایی، آمریکایی، هندی، گیاهی و... هم در بوفه صبحانه آن وجود دارد.

هتل فرودگاهی رادیسون بلو پلازا هند (Radisson Blu Plaza Delhi Airport)

فاصله‌ی این هتل تا فرودگاه بین‌المللی ایندیرا گاندی ۳ کیلومتر بوده و به همین دلیل از جمله هتل‌های فرودگاهی محسوب می‌شود که اتاق‌های لوکس و مدرنی دارد. اقامت‌کنندگان در رادیسون بلو پلازا می‌توانند از پارکینگ اختصاصی، شاتل فرودگاهی، استخر سرپوشیده و روباز، بوفه صبحانه، پارکینگ رایگان، خشکشویی و اتوشویی و رستوران‌های متنوع این هتل استفاده کنند.

هتل میدنز هند (Maidens Hotel)

تاریخچه‌ی ساخت این هتل به سال ۱۹۰۳ باز می‌گردد و معماری و دکوراسیون آن بسیار زیبا و چشم‌نواز است. نزدیکی به ایستگاه مترو، جاذبه‌های گردشگری مشهور و فرودگاه در کنار سرویس شاتل فرودگاهی، سالن بدنسازی، رستوران و پارکینگ رایگان از جمله مزایای اقامت در هتل میدنز هستند.

اطلاعات کلی مورد نیاز هندوستان

زبان رسمی

هندی

واحد پول

روپیه

نوع برق شهری

۲۲۰ ولت و ۵۰ هرتز

میزان اختلاف ساعت با تهران

۲ ساعت جلوتر

جهت رانندگی

چپ

شماره‌های اضطراری

پلیس: ۱۰۰

آتش‌نشانی: ۱۰۱

آمبولانس: ۱۰۲

 

قیمت تور هند

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تور هند مجموعه آرند تور به جدول زیر مراجعه کنید:

نام هتل

دوتخته

سینگل

کودک 6 تا 12 سال

کودک 2 تا 6 سال

 

LA HOTEL

RETREAT AGRA 

ESTRELA DO MAR BEACH

BB

46.990.000

56.990.000

40.990.000

33.990.000

 

Country Inn & Suites by Radisson, Sahibabad 

CLARKS SHIRAZ 

LA CALYPSO BEACH RESORT


BB

54.990.000

67.990.000

46.990.000

33.990.000

 

LEELA AMBIENCE

SAROVAR PREMIER AGRA

HOLIDAY INN CANDOLIM


BB

57.990.000

73.990.000

48.990.000

33.990.000

نکته ۱: مبالغ زیر به ازای هر گردشگر و به تومان است و براسای تاریخ موردنظر شما امکان تغییر آن‌ها وجود دارد؛ بنابراین برای اطلاع دقیق باید با دفتر آرند تور تماس بگیرید.

نکته ۲: برای کودکان زیر دو سال باید مبلغ ۱۰۹۹۰۰۰۰ تومان را پرداخت کنید.

نکته ۳: پرداخت هزینه‌های ورودی و هرگونه افزایش نرخ بلیط توسط ایرلاین برعهده مشتریان عزیز خواهد بود.

تور هند تابستان ۱۴۰۲ آرند تور

چنانچه قصد سفر به کشور زیبای هند را دارید می‌توانید به مجموعه‌ی آرند تور که مجری تخصصی تورهای داخلی و خارجی است، اعتماد کنید.

تور هند مرداد 1402

مناطق کوهستانی هند از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توانید در فصل تابستان از آن‌ها بازدید کرده و از آب‌وهوای معتدل آن‌ها در این فصل لذت ببرید.

تور هند شهریور 1402

شهریور می‌تواند فرصتی طلایی برای گذراندن تعطیلاتی رویایی در تور هند به همراه اعضای خانواده باشد؛ پس فرصت را از دست ندهید و همین الان برای رزرو تور خود از آرند تور اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.

سوالات متداول تور هند

کدام شهرها و مناطق در هند باید حتماً دیده شوند؟

هند دارای شهرها و مناطق زیادی با جاذبه‌های خاص است. مثلاً تاج محل در آگرا، قلعه‌ها و قصرهای تاریخی جیپور، آب‌های پشتیبان کرالا، شهر معنوی واراناسی، شهر پر جنب‌وجوش مومبای و مناظر زیبای هیماچال پرادش محسوب می‌شوند.

بهترین زمان برای سفر به هند کی است؟

به طور کلی، ماه‌های اکتبر تا مارس به‌عنوان بهترین زمان‌ها برای سفر به بخش‌های مختلف هند محسوب می‌شوند، زیرا هوا به‌طور عمومی خنک‌تر و دلپذیرتر است.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل