تور کوش آداسی

4 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

کوش آداسی، معروف به "جزیره پرندگان" و محبوب ترین استراحتگاه ترکیه در دریای اژه است. تا بیست سال پیش، این شهر یک دهکده ماهیگیری کوچک بود و امروزه یک مرکز گردشگری مشهور است. با مغازه های متعدد و عجیب و غریب، سواحل فیروزه‌ای رنگ و اسکله تفریحی، میدان مرکزی زیبا و قدیمی‌ترین مکان‌های تاریخی و مذهبی بسیار مهم را در خود جای داده است جذابیت کوش آداسی غیر قابل انکار است. در کوش آداسی کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. با تور کوش آداسی آرند تور همه چیز را در زیبایی‌های این شهر بی نظیر کشف کنید! برای جوانان، خیابان معروف بار وجود دارد، جایی که کافه ها و دیسکوها در تمام شب باز هستند و سرگرمی‌های فوق العاده را تضمین می‌کنند. تابستان، کوش آداسی یک تفریحگاه معروف در ترکیه است. سال‌هاست که این مروارید سواحل ترکیه با پیشنهاد گردشگری متنوع و غنی خود گردشگران را به خود جذب می‌کند.

کوش آداسی کجاست؟

کوش آداسی یک شهر تفریحی ساحلی در سواحل غربی دریای اژه ترکیه است. این شهر در 95 کیلومتری جنوب ازمیر و در 60 کیلومتری آیدین قرار دارد. کوش آداسی یک مقصد توریستی با بندر محبوب کشتی‌های کروز است و به عنوان یکی از جذاب ترین شهرهای دریای اژه شهرت دارد و سالانه هزاران گردشگر را به آنجا می‌کشاند. همچنین به عنوان یک نقطه پرش در نظر گرفته می‌شود زیرا به مکان‌های تاریخی مهم مانند افسوس(افسس)، معبد آرتمیس، خانه مریم باکره، هفت خواب، دیدیما، پرین و میلتوس نزدیک است.

«Kuş adası» به معنای جزیره پرنده است این نام از دو کلمه ترکی کوش (پرنده) و آدا (جزیره) گرفته شده است، زیرا این جزیره زمانی که از دریا دیده می‌شود شکل سر پرنده دارد. این شهر توسط مردم محلی به آدا نیز گفته می‌شود. در قدیم این بندر کوچک، تحت الشعاع افسس در داخل کشور قرار گرفته بود، شهری مستحکم و پادگان بود که جزء شهرهای مهم به حساب نمی آمد، توسعه بزرگ کوش آداسی از دهه 1970 بود، زمانی که سواحل دریای ترکیه در فاصله پروازی بدون توقف از شهرهای شمال اروپا قرار گرفت و این منطقه به مقصدی با قیمت متوسط ​​برای تورهای گردشگری تبدیل شد. کوش آداسی بیش از 25 کیلومتر خط ساحلی دارد.

اطلاعات مهم شهر کوش آداسی

اطلاعات مهم شهر کوش آداسی

زبان رسمی

ترکی

دین رسمی

اسلام

واحد پول رسمی

لیر ترکیه

اختلاف ساعت با تهران

۱ ساعت و نیم عقب تر

شماره های ضروری

کد شماره گیری ترکیه: 90+

پیش شماره کوش آداسی: 256

شماره پلیس: 155

 

بهترین زمان سفر به کوش آداسی

 کوش آداسی دارای آب و هوای معمولی مدیترانه ای با تابستان‌های گرم آفتابی و زمستان‌های معتدل و مرطوب است. آوریل، مه، سپتامبر و اکتبر بهترین ماه‌ها برای بازدید و تور کوش آداسی هستند، زیرا گردشی دلپذیر و آفتاب‌گیر را ارائه می‌دهند. ماه های ژوئن، ژوئیه و آگوست ماه های گرم در این شهر هستند.

  • تابستان‌: فصل تابستان از ژوئن آغاز می‌شود و در هفته دوم سپتامبر به پایان می‌رسد. آگوست گرم‌ترین ماه در کوش آداسی است. همچنین بهترین ماه برای شنا با دمای عالی دریا 25 درجه سانتیگراد است.
  • زمستان: فصل زمستان از آخرین هفته نوامبر شروع می‌شود و در اواسط مارس به پایان می‌رسد. همچنین به عنوان فصل مرطوب در نظر گرفته می‌شود، زیرا بیشترین بارندگی در کوش آداسی در این ماه ها رخ می‌دهد. سردترین ماه فوریه با دمای 9 درجه سانتیگراد است.

 بنابراین، بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی بین ماه های آوریل تا آگوست است.

جاذبه های گردشگری کوش آداسی

ویرانه های افسوس

یکی از زیباترین شهرهای باستانی، افسوس(افسس) در سواحل ایونیا در ترکیه واقع شده است. افسوس که در قرن 10 قبل از میلاد توسط مستعمره‌های یونانی آتیک و همچنین یونانی‌های یونی ساخته شده است، خانه برخی از شگفت‌ انگیزترین بناهای تاریخی مانند کتابخانه سلسوس، معبد آرتمیس و غیره است. افسوس که در اثر زلزله در سال 614 پس از میلاد تا حدی ویران شده است.

جزیره کبوتر

درست در نزدیکی بندر کوش آداسی، گذرگاهی به طول 350 متر به جزیره کوچک کبوتر منتهی می‌شود، جایی که بقایای یک قلعه بیزانسی قرن سیزدهمی روی صخره‌ای قرار دارد. این قلعه در دوران عثمانی به لانه‌ای برای دزدان دریایی محلی تبدیل شد و دیوارهای بارو که تا حدودی دور جزیره می‌پیچد، یک معماری جدید است که قدمت آن به اوایل قرن نوزدهم می‌رسد.

این جزیره مکان مورد علاقه برای قدم زدن در کنار دریا است. در داخل قلعه، مسیری بین درختان و گیاهان بومی مانند کاج ترکی و گل حفاظت شده کوش آداسی تولوشاه، با تابلوهای راهنما که در طول مسیر نقطه‌ گذاری شده‌اند، مسیر خود را می‌پیچد که گیاهان و جانوران این منطقه را توضیح می‌دهد.

ساحل بانوان

این سواحل که تنها دو کیلومتر با کوش آداسی فاصله دارد، یکی از پر بازدیدترین سواحل تور کوش آداسی است. با ورزش‌های آبی و همچنین کافه های متعدد، به هیچ وجه نمی‌توانید در این ساحل سرزنده و شاد خسته شوید. صندلی‌های آفتاب‌گیر و چترهایی نیز وجود دارد که می‌توانید برای استراحت و آرامش آن‌ها را اجاره کنید. گردش‌های روزانه و خارج از فصل در اینجا می‌تواند بسیار آرام و ساکت باشد.

پارک آبی آکوا فانتزی

این پارک آبی فوق‌العاده که در Selcuk واقع شده است، در بین کودکان و بزرگسالان بسیار محبوب است، زیرا انواع سواری‌های سرگرم‌ کننده را ارائه می‌دهد که هم هیجان ‌انگیز و هم ایمن هستند. وسایل سواری در امتداد میله‌های کنار استخر قرار دارند، جایی که والدین می‌توانند در حین استراحت، مراقب فرزندان خود باشند. همچنین هتلی وجود دارد که می‌توانید در آن اقامت داشته باشید و یک اسپا برای استراحت در آن وجود دارد. بازدید از این پارک آبی یکی از سرگرم کننده ترین مکان‌های دیدنی در تور کوش آداسی است.

بازار کوش آداسی

قدم زدن در خیابان‌های روشن بازار کوش آداسی در شب چیزی است که نمی‌خواهید از دست بدهید. با وجود اجناس متنوع با قیمت‌های مناسب، مطمئناً حال و هوای هر عاشق خرید را بالا می‌برد. بهشتی را برای همه کسانی که عاشق خرید هستند در نظر بگیرید، این مکان چیزهایی از لباس و فرش گرفته تا زیور آلات و سرامیک را به مردم ارائه می‌دهد. این یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در تور کوش آداسی در شب است.

مسجد ایسابی

در کوش آداسی مکان‌های مختلفی برای بازدید وجود دارد. اما چیزی که از بقیه مکان‌ها جداست، مسجد ایسابی است. یکی از چشمگیرترین آثار معماری، این مسجد در قرن چهاردهم ساخته شده است. این تلفیقی از سبک اسلامی و همچنین معماری به سبک آناتولی است.

بهترین هتل های کوش آداسی

هتل یونیک لایف استایل

هتل یونیک لایف استایل در کوش آداسی، در 1.4 کیلومتری ساحل Amara Sealight Elite، دارای اقامتگاه هایی با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و باغ است. این ملک دارای رستوران، تراس، سونا و حمام نیز می‌باشد. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک می‌باشد. این منطقه برای دوچرخه‌ سواری محبوب است و در این هتل 5 ستاره دوچرخه کرایه داده می‌شود.

هتل کورومار افسوس 

این هتل 5 ستاره با استخر روباز با سرسره‌های آبی و موقعیت ساحلی در کوش آداسی، در ۷ کیلومتری مارینا کوش آداسی واقع شده است. میهمانان می‌توانند در مرکز اسپا در محل با حمام، جکوزی و سونا به تفریح بپردازند.

هتل کاریزما دی لوکس

هتل کاریزما 5 ستاره، یک ساحل خصوصی 60 متری، استخری بی نهایت با چشم انداز وسیع از دریای اژه دارد. این هتل 15 دقیقه پیاده روی تا منطقه تفریحی و خرید کوش آداسی فاصله دارد. همه اتاق‌های استاندارد دارای بالکن با منظره دریا و حمام آبگرم هستند. تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره ای و مینی بار برای هر نوع اتاق استاندارد است. مینی بار با دو بطری آب، دو بطری آب معدنی و دو نوشابه پر شده است. وای فای رایگان در فضاهای عمومی هتل در دسترس است.

هتل Seven For Life Thermal

هتل Seven For Life Thermal واقع در کوش آداسی، 800 متری ساحل ونوس، اقامتگاهی با باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و تراس ارائه می‌دهد. این هتل رستوران، بار، و همچنین استخر سرپوشیده و سونا نیز دارد. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، باشگاه کودکان و وای فای رایگان است. این هتل دارای اقامتگاه های 5 ستاره با حمام چشمه آب گرم است.

هتل INFINITY BY YELKEN AQUAPARK&RESORTS KUŞADASI

INFINITY BY YELKEN AQUAPARK&RESORTS KUŞADASI در کوش آداسی، 200 متری ساحل کادینلار، اقامتگاهی با استخر فصلی در فضای باز، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و باغ ارائه می‌دهد. این هتل با داشتن یک باشگاه کودکان، با رستوران، پارک آبی و تراس از مهمانان پذیرایی می‌کند. این هتل دارای استخر سرپوشیده، سونا، کارائوکه و محل اقامت مشترک می‌باشد و همچنین یک زمین بازی برای کودکان ارائه می‌دهد. در این هتل 5 ستاره می‌توانید تنیس روی میز و دارت را بازی کنید، این منطقه برای ماهیگیری و غواصی بسیار پرطرفدار است.

هتل اودلیا ریزروت

هتل ODELIA RESORT در کوش آداسی، در 1.6 کیلومتری ساحلی کوش آداسی، اقامتگاهی با استخر فصلی در فضای باز، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و رستوران است. این هتل 5 ستاره دارای بار، دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با وای‌فای رایگان می‌باشد که هر کدام دارای حمام اختصاصی هستند. این اقامتگاه یک باشگاه کودکان و خدمات اتاق برای مهمانان را دارا است.

هتل فانتزیا لوکس

این هتل ساحلی واقع در کوش آداسی، دارای استخر سرپوشیده و روباز، اسپا و مرکز تناسب اندام است. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون ماهواره ای و مینی بار هستند. اتاق‌های هتل فانتزیا دلوکس دارای تهویه مطبوع هستند و امکانات تهیه قهوه نیز دارند. در اتاق‌ها چشم ‌انداز دریای اژه وجود دارد.

ویزای کوش آداسی

برای سفر به شهرهای توریستی ترکیه، شما نیاز به دریافت ویزا گردشگری ندارید. در خصوص مدارک لازم برای سفر به کوش آداسی باید بدانید که شما فقط نیاز به پاسپورت دارید. گذرنامه شما باید حداقل بالای ۶ ماه اعتبار داشته باشد. مسافران عزیز با این پاسپورت می‌توانید به مدت ۹۰ روز در شهرهای ترکیه اقامت داشته باشید. نکته ضروری این است که باید مهر ورود به ترکیه در پاسپورت شما ثبت شود و همچنین برای خروج از این کشور هم باید مهر خروج در گذرنامه شما درج بشود. همچنین، فیش پرداختی عوارض خروج از کشور نیز باید همراهتان باشد.

قیمت تور کوش آداسی

مهم است این را بدانید که قیمت تور کوش آداسی براساس عوامل مهمی مثل قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان و …) به مقصد این شهر جذاب و قیمت هتل رزرو شده در آن کاملا متفاوت و متغیر معرفی خواهند شد.

علاوه بر این دو فاکتور مهم و اساسی که تاثیر بسزایی در قیمت تور کوش آداسی شما خواهد داشت، تعداد روزهای اقامتتان، مدت تور و فصلی که در آن به این مقصد سفر می‌کنید همگی نیز می‌توانند قیمت تور کوش آداسی شما گردشگر عزیز را دستخوش تغییراتی کند و مهم‌تر همچنین به یاد داشته باشید همیشه ارزان‌ترین قیمت تور نمی‌تواند دلیل بر بهتر بودن آن تور مسافرتی باشد، ضمناً نگران قیمت تور مسافرتی هم نباشید چرا که ما در آرند تور سعی کرده‌ایم با ارائه تور لحظه آخری و ارزان قیمت، شرایط را به صورت راحتی برای شما فراهم سازیم تا شما با کمترین هزینه برای تور مسافرتی که انتخاب کرده اید، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل