ویتنام (تور گروهی 8 شب) آذر 1402
2 شب هوشی مین، 3 شب دانانگ، 2 شب هانوی، 1 شب خلیج هالونگ
کد تور 4733

ویتنام (تور گروهی 8 شب) آذر 1402

2 شب هوشی مین، 3 شب دانانگ، 2 شب هانوی، 1 شب خلیج هالونگ
123 رای   شما هم امتیاز بدهید!
10 روزه از 21 آذر 1402
جاذبه‌ها

موزه جنگ، تله ها و تونل های کوچی، دلتای زیبای مکونگ، لذت شنیدن نوای دلپذیر موسیقی ویتنامی،نوش جان کردن میوه های آسیایی (رامبوتان، دراکون فروت، نارگیل)، قایق سواری در دلتای مکونگ، بازدید از بازارماهی ها، کارگاه های آب نبات نارگیل در دهکده نارگیل و جزیره اژدها و Monkey Bridge ، گشت داخل شهر هوشی مین مانند کاخ ریاست جمهوری، کاخ استقلال، اداره پست مرکزی، کلیسای نوتردام و مراکز خرید بزرگ و متنوع هوشی مین، تپه های زیبای باناهیلز،تله کابین بی نظیر دانانگ، چشم اندازهای شگفت انگیز آبشار و جنگلهای سرسبز دانانگ، بازدید از پل معروف دستان خدا یا Golden bridge ، بازدید از روستای فرانسوی در بالای کوه، بازدید از مجسمه عظیم بودا در Linh Ung Pagoda، شرکت در بازی های مختلف در سومین پارک سربسته ویتنام شامل سینمای 5 بعدی، پارک دانیاسورها و...، بازدید از بافت تاریخی و بازار شهر هوی آن ، پل سرپوشیده ژاپنی 400 ساله ، بازدید از سالن اجتماعات Phuc Kien، خانه Tan Ky، گالری‌های هنری، موزه‌ها و مغازه‌های خیاطی در هوی آن، معبد شهر هانوی و دریاچه هو آن کیم، آرامگاه هوشی مین رهبر انقلابی، معبد تک ستونی، موزه مردم شناسی، معبد پیلار و معبد ادبیات، نین بین، قایق سواری در نین بین،برنامهی گشت های کشتی کروز از خلیج هالونگ

جزئیات این تور
اقامت
2 شب هواپیما 7 شب هتل 4 ستاره 1 شب کشتی کروز
محل حرکت
فرودگاه امام خمینی
مدت
10 روزه از 21 آذر (10 روز و 8 شب)
زمان حرکت
سه شنبه 1402/09/21 - ساعت 23:45
(لطفا 3 ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید)
زمان بازگشت
حدود ساعت 00:25 صبح
وسیله نقلیه اصلی
هواپیما
وسیله نقلیه محلی
با توجه به تعداد مسافران
بیشترین فعالیت
ویتنام (تور گروهی 8 شب) آذر 1402 نقشه
خرید آنلاین
برنامه سفر
1
سه شنبه 1402/09/21

پرانرژی با پرواز امارات در ساعت 23:45 سفر خود را آغاز می کنیم. پس از توقف کوتاه در فرودگاه دبی به سمت کشور رویایی ویتنام پرواز خواهیم کرد.


اقامت در هواپیما
2
چهارشنبه 1402/09/22

 در ساعت 19:25 به شهر زیبای هوشی مین میرسیم. پس از انجام کارهای ویزا و ورود به کشور ویتنام به سمت هتل محل اقامتمان در شهر هوشی مین میرویم و پس از صرف شام و استراحتی کوتاه برای گشت اختیاری شبانه در خیابان  پر هیاهوی بوی وین آماده میشویم.


صبحانه در هواپیما توسط مسافر ناهار در هواپیما توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل 4 ستاره
3
پنج شنبه 1402/09/23

پس از صرف صبحانه در هتل، برای بازدید از موزه جنگ، تله ها و تونل های زیر زمینی شگفت انگیز مورد استفاده ویتنامی ها در جنگ که به تونل های کوچی  (که طول آن به بیش از 200 کیلومتر می رسد) هستند میرویم. سپس برای صرف ناهار و دیدن دلتای زیبای مکونگ به سمت شهر  My Tho میرویم. پس از به نوای دلپذیر موسیقی ویتنامی گوش فرا میدهیم و از نوش جان کردن میوه های آسیایی (رامبوتان، دراکون فروت، نارگیل) لذت خواهیم برد، سپس ساعاتی رویایی را در دلتای مکونگ به قایق سواری میپردازیم و با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان محلی  آنجا بیشتر آشنا میشویم. در ادامه ی گشت ها در دلتای مکونگ با هم به دیدن بازارماهی ها، کارگاه های آب نبات نارگیل در دهکده نارگیل و جزیره اژدها و Monkey Bridge می رویم. سپس برای استراحت به سمت هتل محل اقامتمان در هوشی مین باز میگردیم.(و در شب میتوانیم شبگردی داشته باشیم)


صبحانه در هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط آرند تور شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل 4 ستاره
4
جمعه 1402/09/24

پس از صرف صبحانه برای گشت داخل شهر هوشی مین مانند کاخ ریاست جمهوری، کاخ استقلال، اداره پست مرکزی، کلیسای نوتردام و مراکز خرید بزرگ و متنوع هوشی مین آماده میشویم. سپس بعد از صرف ناهار برای پرواز به دانانگ به سمت فرودگاه ترانسفر میشویم. پس از رسیدن به شهر ساحلی و زیبای دانانگ برای استراحت به سمت هتل محل اقامتمان میرویم. 


صبحانه در هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل 4 ستاره
5
شنبه 1402/09/25

پس از صرف صبحانه در هتل به سمت تپه های زیبای باناهیلز میرویم و تجربه ی سوار شدن به یکی از خاص ترین تله کابین های جهان را خواهیم داشت  که در مسیر جذاب این تله کابین تا رسیدن به پل معروف دستان خدا یا Golden bridge، باهم به تماشای چشم اندازهای شگفت انگیز آبشار و جنگلهای سرسبز دانانگ می نشینیم. بازدید از روستای فرانسوی در بالای کوه، بازدید از مجسمه عظیم بودا در Linh Ung Pagoda، شرکت در بازی های مختلف در سومین پارک سربسته ویتنام شامل سینمای 5 بعدی، پارک دانیاسورها و...  خواهیم داشت. سپس مجدد با تله کابین بر میگردیم و راهی هتلمان در شهر ساحلی دانانگ برای استراحت میشویم. (پس از استراحت در دانانگ امکان گشت شبانه دوستانه وجود دارد)


صبحانه در هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل 4 ستاره
6
یکشنبه 1402/09/26

پس از صرف صبحانه وقت آزاد داریم تا از آرامش ساحل زیبای دانانگ لذت ببریم. بعد ظهر باهم برای دیدن شهر باستانی و تاریخی هوی آن که ثبت جهانی یونسکو شده است آماده میشویم. از بافت تاریخی و بازار شهر هوی آن با کوچه های باریک و خانه های باستانی که سبک چینی ژاپنی و کمی اروپایی دارد دیدن میکنیم. در ادامه از پل سرپوشیده ژاپنی 400 ساله عبور خواهیم کرد و از  سالن اجتماعات Phuc Kien، خانه Tan Ky، گالری‌های هنری، موزه‌ها و مغازه‌های خیاطی بازدید می کنیم. پس از غروب آفتاب و تاریک شدن هوا با روشن شدن چراغ های سنتی زیبایی شهر هوی آن دو چندان خواهد شد در این زمان از مناظر و چشم انداز های زیبای شب این شهر دیدنی عکاسی نموده و سپس برای استراحت به هتلمان در شهر دانانگ بازخواهیم گشت.


صبحانه در هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل 4 ستاره
7
دوشنبه 1402/09/27

پس از صرف صبحانه در هتل، برای انجام پرواز داخلی به سمت هانوی راهی فرودگاه و پس از تحویل اتاق و استراحتی کوتاه برای گشت شهری هانوی آماده میشویم. باهم از معبد شهر هانوی و دریاچه هو آن کیم بازدید و در بافت قدیم شهر پیاده روی خواهیم داشت. از آرامگاه هوشی مین رهبر انقلابی، معبد تک ستونی، موزه مردم شناسی، معبد پیلار و معبد ادبیات هم دیدن خواهیم کرد. سپس به سمت هتل محل اقامتمان در شهر هانوی میرویم.


صبحانه در هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل 4 ستاره
8
سه شنبه 1402/09/28

پس از صرف صبحانه برای دیدن نین بین جذاب و دیدنی آماده میشویم. در نین بین از  قلعه باستانی و معبد پادشاه نین و لی بازدید خواهیم کرد. این منطقه به جهت جاذبه های طبیعی و فرهنگی متعدد معروف می باشد. سپس قایق سواری جذابی در منطقه توریستی Trang An خواهیم داشت که از میان غارها  و مزارع برنج عبور کرده و از زیبایی های مسیر عکاسی خواهیم کرد. سپس برای استراحت به هتل باز میگردیم.


صبحانه در هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط آرند تور شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل 4 ستاره
9
چهارشنبه 1402/09/29

پس از صرف صبحانه در هتل آماده رفتن و سوار شدن به کشتی کروز و حرکت به سمت خلیج  زیبای هالونگ بی آماده میشویم. کشتی کروزمان دارای برنامه های متنوعی میباشد که میتوانیم از تفریحات آن لذت ببریم و سپس ناهار را در کشتی کروزمان نوش جان میکنیم در کنار هم به تماشای غروب زیبای خورشید مینشینیم و از مناظر ایجاد شده نهایت لذت را میبریم. شام را در کشتی نوش جان میکنیم و اقامتی وصف نشدنی را در کشتی کروزمان تجربه  خواهیم کرد.


صبحانه در هتل توسط آرند تور ناهار در کشتی کروز توسط آرند تور شام در کشتی کروز توسط آرند تور اقامت در کشتی کروز
10
پنج شنبه 1402/09/30

بیدار شدن زودهنگام و تماشای طلوع خورشید و مناظر زیبای اطراف کشتی یکی از جذابیت های اقامت در کروز زیبایمان است. باهم از دهکده شناور روی آب بازدید خواهیم داشت و  از کشتی خارج  و به سمت هانوی ترانسفر میشویم. کمی وقت آزاد در هانوی برای گشتن و خرید کردن داریم و سپس کوله بار خاطرات خوش سفرمان را جمع میکنیم و به سمت ایران بر میگردیم.


صبحانه در کشتی کروز توسط آرند تور اقامت در هواپیما

بیشــتر
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط نوع اقامت توضیح
1 - - - - - - هواپیما -
2 هواپیما مسافر هواپیما مسافر رستوران مسافر هتل 4 ستاره هوشی مین
3 هتل آرند تور رستوران آرند تور رستوران مسافر هتل 4 ستاره هوشی مین
4 هتل آرند تور رستوران مسافر رستوران مسافر هتل 4 ستاره دانانگ
5 هتل آرند تور رستوران مسافر رستوران مسافر هتل 4 ستاره دانانگ
6 هتل آرند تور رستوران مسافر رستوران مسافر هتل 4 ستاره دانانگ
7 هتل آرند تور رستوران مسافر رستوران مسافر هتل 4 ستاره هانوی
8 هتل آرند تور رستوران آرند تور رستوران مسافر هتل 4 ستاره هانوی
9 هتل آرند تور کشتی کروز آرند تور کشتی کروز آرند تور کشتی کروز خلیج هالونگ
10 کشتی کروز آرند تور - - - - هواپیما -
اقامت‌ها: 2 شب هواپیما 7 شب هتل 4 ستاره 1 شب کشتی کروز
سهم آرند تور کلا 12 وعده غذا شامل: 8 وعده صبحانه 3 وعده ناهار 1 وعده شام
سهم مسافر کلا 13 وعده غذا شامل: 1 وعده صبحانه 5 وعده ناهار 7 وعده شام
درباره سفر

مدارک مورد نیاز

1) پاسپورت با 7 ماه اعتبار از زمان سفر

2) مشخصات کامل مسافر

3) عکس رنگی 3*4 با زمینه سفید

نکته: هزینه 25 دلاری برچسب ویزا در فرودگاه از مسافران دریافت خواهد شد.

سایر خدمات

خدمات تور گروهی ویتنام:

دعوت نامه ویزا،

7 شب اقامت هتل 4 ستاره،

یک شب در کشتی کروز 5 ستاره،

8 وعده صبحانه، 3 وعده نهار، 1 وعده شام،

ترانسفر فرودگاهی و بین شهری

2 عدد پرواز داخلی،

پرداخت ورودیه ها،

راهنمای فارسی و انگلیسی زبان

 

تور ویتنام (تور گروهی 8 شب) آذر 1402
ویتنام (تور گروهی 8 شب) آذر 1402 نقشه

credit
امکان پرداخت آنلاین وجود ندارد.
در صورت رزرو قبلی تایید شده، از سایر گزینه‌های پرداخت انتخاب کنید