تور دور ترکیه + تور ترکیه اردیبهشت 1403
دور ترکیه اردیبهشت 1403
آنکارا،کاپادوکیه، قونیه،دنیزلی، پاموکاله، کوش آداسی، آلاچاتی، ازمیر
6 عکس کد تور 3878

دور ترکیه اردیبهشت 1403

آنکارا،کاپادوکیه، قونیه،دنیزلی، پاموکاله، کوش آداسی، آلاچاتی، ازمیر
25 رای   شما هم امتیاز بدهید!
7 روزه از 1 فروردین 1403
از 760 دلار
+ هزینه پرواز (درحال حاضر حدود 13/5 میلیون تومان)
عکس‌های بیشتر

جاذبه‌ها

موزه فضای باز زلوا، پاشاباغ، دره عشق، دره کبوتر، قلعه اوچ حیصار، پارک ملی گوریمه و منطقه پانورامیک، کارگاه سفال، قافله شتر های شنی دره رز، مقبره مولانا، تراس های سفید رنگ پاموکاله، چشمه های آب گرم پاموکاله، استخر های کلوپاترا، شهر باستانی هیراپولیس، شهر باستانی افسوس، روستای شیرینجه، روستای آلاچاتی

جزئیات این تور
اقامت
3 شب هتل 4 ستاره 1 شب هتل 3 ستاره تاپ 2 شب هتل 5 ستاره
محل حرکت
فرودگاه بین المللی امام خمینی
مدت
7 روزه از 1 فروردین (7 روز و 6 شب)
زمان حرکت
چهارشنبه 1403/01/01 - ساعت 07:00 صبح
(لطفا 3 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه امام خمینی حضور داشته باشید.)
زمان بازگشت
حدود ساعت 22:00
وسیله نقلیه اصلی
هواپیما
وسیله نقلیه محلی
بیشترین فعالیت
احتمال اجرا
احتمال اجرا بالا
قیمت
از 760 دلار
تعداد روز مرخصی
نیاز به 227 روز مرخصی + 44 روز 5شنبه
خرید آنلاین
برنامه سفر
1
چهارشنبه 1403/01/01

ساعت 7 صبح پرواز از تهران به سمت فرودگاه آنکارا داریم. حدود ساعت 09:30 به آنکارا میرسیم و گشت شهری آنکارا را آغاز میکنیم. در شهر آنکارا از بافت قدیمی شهر آنکارا و مقبره آتاتورک بازدید میکنیم و بعد از صرف ناهار راهی کاپادوکیا میشویم و در مسیر از دریاچه نمک گورمه بازدید میکنیم و شب هنگام به کاپادوکیا میرسیم


صبحانه در هواپیما توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل 4 ستاره
2
پنج شنبه 1403/01/02

بعد از صرف صبحانه در هتل، از قلعه اوچ حیصار و دره کبوتر عشق بازدید میکنیم و بعد از صرف ناهار در رستوران برای استراحت به هتل بازمیگردیم و پس از استراحت برای تماشای غروب راهی شهر گورمه میشویم و بعد از تماشای غروب، زمان آزاد برای خرید سوغات در اختیار مسافرین قرار داده میشود عزیزانی که تمایل به بالن سواری دارند، می تواندد صبح زود این لذت بی نظیر را در کاپادوکیا تجربه کنند(بالن سواری در صورت ثبات شرایط جوی امکان پذیر میباشد.)


صبحانه در رستوران هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل 4 ستاره
3
جمعه 1403/01/03

بعد از صرف صبحانه در هتل، سپس به گشت نیم روزی کاپادوکیا می پردازیم و از موزه ی فضا باز زلوه، دره پاشاباغ، دره خیالی، قافله ی شتر و دودکش های پری دیدن میکنیم و سپس برای استراحت به هتل بازمیگردیم و زمان آزاد در اختیار داریم تا به استراحت یا گشت و گذار می پردازیم. عزیزانی که تمایل به بالن سواری دارند، می تواندد صبح زود این لذت بی نظیر را در کاپادوکیا تجربه کنند(بالن سواری در صورت ثبات شرایط جوی امکان پذیر میباشد.)


صبحانه در رستوران هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل 4 ستاره
4
شنبه 1403/01/04

بعد از صرف صبحانه به سمت قونیه می رویم و از آرامگاه مولانا بازدید می کنیم و مسیرمان را به سمت دنیزلی شب را در دنیزلی اقامت خواهیم داشت.


صبحانه در رستوران هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل 3 ستاره تاپ
5
یکشنبه 1403/01/05

پس از صرف صبحانه در هتل، به سمت پاموکاله حرکت کرده و گشت در پاموکاله را آغاز می کنیم ابتدا از هیراپولیس بازدید کرده و در ادامه از چشمه های پلکانی تراورتنی دیدن کرده و سپس در استخر رومی کلئوپاترا با هزینه جداگانه امکان شنا کردن وجود دارد پس از اتمام بازدید منظقه پاموکاله به سمت کوش آداسی حرکت میکنیم و شب را در هتلمان استراحت میکنیم.


صبحانه در رستوران هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل 5 ستاره
6
دوشنبه 1403/01/06

صبحانه را میل می کنیم و از گشت نیم روزه افسوس و روستای شیرینجه لذت می بریم و حدود بعد از ظهر به کوش آداسی بر میگردیم و عصر وقت آزاد در اختیار داریم و از امکانات تفریحی هتل لذت می بریم.


صبحانه در رستوران هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل 5 ستاره
7
سه شنبه 1403/01/07

صبح زود پس از صرف صبحانه به سمت روستای رنگارنگ و زیبای آلاچاتی میرویم و در ادامه به ازمیر میرسیم وقت اضافه برای خرید و یا گشت در ساحل ازمیر خواهیم داشت و سپس برای ترانسفر به فرودگاه و بازگشت به ایران حرکت میکنیم (امکان اضافه شدن شب های اضافی در استانبول، کوش آداسی و یا هر ساحل دیگری در ترکیه را در انتهای سفر خواهید داشت با مشاوران ما در دفتر آرند گشت امرداد هماهنگی کنید)


صبحانه در رستوران هتل توسط هواپیما ناهار در رستوران توسط مسافر شام در هواپیما توسط هواپیما

بیشــتر
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط نوع اقامت توضیح
1 هواپیما آرند تور رستوران مسافر رستوران مسافر هتل 4 ستاره کاپادوکیا
2 رستوران هتل آرند تور رستوران مسافر رستوران مسافر هتل 4 ستاره کاپادوکیا
3 رستوران هتل آرند تور رستوران مسافر رستوران مسافر هتل 4 ستاره کاپادوکیا
4 رستوران هتل آرند تور رستوران مسافر رستوران مسافر هتل 3 ستاره تاپ دنیزلی
5 رستوران هتل آرند تور رستوران مسافر رستوران مسافر هتل 5 ستاره کوش آداسی
6 رستوران هتل آرند تور رستوران مسافر رستوران مسافر هتل 5 ستاره کوش آداسی
7 رستوران هتل هواپیما رستوران مسافر هواپیما هواپیما ازمیر
اقامت‌ها: 3 شب هتل 4 ستاره 1 شب هتل 3 ستاره تاپ 2 شب هتل 5 ستاره
سهم آرند تور کلا 6 وعده غذا شامل: 6 وعده صبحانه
سهم مسافر کلا 13 وعده غذا شامل: 7 وعده ناهار 6 وعده شام
درباره سفر

 

قیمت های اعلام شده بدون احتساب بلیط رفت و برگشت می باشد.
قیمت ها به ازای هر نفر و به دلار می باشد.
نام هتل دوتخته سه تخته سینگل کودک

nari ask cave hotel

loadikya hotel

signature blue resort

760
دلار
+
بلیط پرواز
730
دلار
+
بلیط پرواز
970
دلار
+
بلیط پرواز
تماس تلفنی

 

 

سایر خدمات

 

  • صبحانه به تعداد شب‌های اقامت
  • راهنمای فارسی زبان همراه با تور
  • اجرای گشت‌های اعلام شده
  • پرداخت ورودیه ها
  • بیمه مسافرتی
اطلاعات تکمیلی

ترکیه

ترکیه سی و پنجمین کشور وسیع دنیا درست در شرق قاره آسیا قرار گرفته و ایران نیز همسایه شرقی او محسوب می شود.

کشور ترکیه چون با دو قاره مهم آسیا و اروپا هم مرز بوده اهمیت دارد. در حقیقت ترکیه از دوبخش اروپایی و آسیایی تشکیل و به وسیله تنگه های بسفر داردانل و دریای مرمره از قاره اروپا جدا می شود. از سوی دیگر ترکیه از سه طرف با دریا احاطه شده و بنابراین بسیاری از کشورها که ایران هم جزو آنها قرار دارد از خاک ترکیه برای ترانزیت کالا و انرژی استفاده می کنند.البته این کشور به طور کلی سرزمینی کوهستانی به حساب می آید که بخش عمده آن را فلات ها و کو ههای متعددی چون توروس و آرارات در برگرفته است.

تغییرات سیاسی و اقتصادی یک دهه گذشته در این کشور، از ترکیه  کشوری قدرتمند ساخته است اما ایرانی ها این کشور را بیشتر با صنعت گردشگری و نساجی آن می شناسد.که البته تصور کاملا درستی است.

ترکیه یکی از غول های بزرگ پوشاک دنیاست و دولت ترکیه صنعت نساجی این کشور را به عنوان یکی از صنایع استراتژیک خود تعریف کرده و از آن به صورت ویژه حمایت می کند.

آنتالیا

تاریخچه آنتالیا

در قرن دوم قبل از میلاد مسیح آتالوس پادشاه برگاما، به ژنرالهای خود دستور داد که بهشت روی زمین را برای پادشاه پیدا کنند.

پس از جستجوی دراز مدت این بهشت زمینی پیدا شد و نامش را آتلیا گذاشتند. بدین ترتیب در سال 159 قبل از میلاد این شهر پایه گذاری شده است.

1207 میلادی حاکمیت شهر به دست سلجوقی ها و در قرن 15 میلادی به دست امپراطوری عثمانی افتاد.

آنتالیا به عنوان وارث تمدن های قدیم آثار بجا مانده از اسکندر کبیر و پاولوس را در خود حفظ نموده است.

استان آنتالیا یکی از 81 استان ترکیه است و مرکز آن شهر آنتالیا می باشد. استان آنتالیا از غرب از طریق شهر کمر آغاز شده و به طول 60 کیلومتر توام با ساحل زیبای خود به شهر آلانیا در شرق آنتالیا ختم می شود. جمعیت این استان در حدود 000/2000/2 نفر و مساحت آن 723/20 کیلومتر مربع است. جمعیت شهر آنتالیا نیز در حدود 000/000/1 نفر برآورد شده است.

این استان در میان رشته کوه توروس و دریای مدیترانه و در جنوب غربی ترکیه قرار گرفته است و به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می گردد و 30 درصد از کل گردشگران خارجی ترکیه به این استان وارد می شوند.

به دلیل آب و هوای خاص مدیترانه ای، موقعیت آب و هوایی آنتالیا به گونه ای می باشد که در حدود 300 روز سال آفتابی بوده و بهشتی از فعالیت های ورزشی همچون موج سواری، اسکی روی آب، قایق رانی، کوهنوردی را به وجود آورده است. در فصل تابستان دمای هوای این شهر بین 35 تا 45 درجه سانتیگراد و رطوبت بین 65 تا 85 درصد می باشد. آنتالیا از اواسط فروردین تا آبان برای شنا مناسب است.

سواحل آنتالیا

ساحل دریای مدیترانه در ترکیه از تکیروا آغاز شده و تا محمودلار ادامه داشته و شهر ها و مناطق تفریحی بی شماری همچون کمر، آنتالیا، بلک، سیده، آلانیا را در بر می گیرد.

این مناطق تفریحی و ساحلی که هر کدام زیبایی های منحصر به فرد خود را دارند، دارای پلاژهای زیبا، رشته کوه های پر از برف، صخره های ساحلی کم نظیر، روستاها و دهکده های آرامش بخش با مناظر بی نظیر می باشد. این مناطق از نظر آثار هنری و تاریخی بسیار غنی بوده و چندین اثر قدیمی و تاریخی مشهور را در خود جای داده است. هتلهای مدرن در کنار مکانهای دیدنی و طبیعت بکر، محیطی امن و راحت را برای شما مهیا نموده تا با آسودگی خاطر تعطیلات خود را در این مناطق سپری کنید.

دیدنی های آنتالیا

از آنجا که آنتالیا دارای قدمتی طولانی بوده دارای اماکن تاریخی مهمی می باشد.

مساجد و کلیساهای زیادی نیز در این شهر بنا شده اند که مسجد کورکوت و مسجد کبیر، مسجد قلعه، و... مدزسه کارتای، کلیسای عزیز نیکلاس، کلیسای آپایورگی از آن جمله اند.

 

کاپادوکیا

ضیافت خارق العاده ایی از طبیعت است که فراتر از تخیلات زیبایی های خود را که با دست ساخته های بشر بر آن افزوده شده است به بازدید کنندگان ارائه می دهد.

منطقه ایی که در زمان های قدیم به نام کاپادوکیا مشهور بود امروزه محل اعجاب انگیز ترین مناظر طبیعی بوده و بخش هایی از استانهای آکسارای، نوشیهر،نیغده،کایسری را شامل می شود.

نام کاپادوکیا جایی که زمین در اثر میلیونها سال فرسایش به شکل های عجیب و فانتزی در امده، برای بسیار ی از مردم یادآور شهرهای باستانی اوچ حیصار، گورمه، آوانوس، اورگوپ می باشد.

دودکش های پریان کاپادوکیا که به مانند ارواح در سطح زمین گسترده شده و همینطور شهرها و عبادتگاه هایی که تا عمق چندین متری زمین قرار گرفته اند به منطقه هوایی معنوی بخشیده است.

کاپادوکیا به دلیل موقعیت ممتاز خود در طول تاریخ از مناطق مهم و استراتژیک به شمار می آمده و مسیرهای تجاری مهم از جمله جاده معروف ابریشم از شرق،غرب،شمال، جنوب  این منطقه عبور می کرده است. این منطقه ر اثر ترددزیاد، همواره تحت تاثیر فرهنگ های گوناگون قرار داشته و از تاریخ و فرهنگی پیچیده برخوردار بوده است.کاپادوکیا در عین حال محل تلاقی عقاید و فلسفه های متفاوت نیز بوده که یکدیگر را تحت تاثیر قرار داده اند.

قونیه

از شهرهای آباد و قدیمی ترکیه است که در گذشته ایکونیم نامیده می شده.قونیه پایتخت ترک های سلجوقی در قرون دوازدهم و سیزدهم بود و در آن زمان به عنوان یکی از مراکز فرهنگی بزرگ به شمار می آمد. در آن دوران رشد فرهنگی سیاسی و مذهبی در منطقه از رواج خاصی برخوردار بود و مولانا جلال الدین رومی فرقه صوفی را که در غربی ها به آن چرخش دراویش می گفتند را تاسیس کرد.امروزه آرامگاه مولانا با منظره خیره کننده و کاشی های سبز خود مشهورترین ساختمان کونیا به شمار می آید.در کنار آرامگاه مولانا، مدرسه دینی درویش ها قرار دار د که به موزه ای تبدیل گردیده است و در آن دست نوشته های مولانا و انواع هنرهای دستی آن دوره به نمایش گذارده شده است.

در نیمه نخست دسامبر مراسم یادبود مولانا با شکوه خاصی در قونیه برگزار می شود چرخش های کنترل شده و خلسه وار مردان سفید پوش سمازن برای هر تماشاگری جذاب است.

شرایط و مقررات مهم

 

  • با توجه به نوسان قیمت ارز، در صورت پرداخت با ریال قیمت به نرخ روز دلار محاسبه می‌شود.
  • هتل‌های فوق برای این تور رزرو شده‌اند، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته یا تکمیل ظرفیت در هتل‌ها، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزرو خواهد شد.
  • مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه) و مسائل مربوط به ممنوع‌الخروج بودن به‌عهده مسافرین محترم است.
  • پرداخت هزینه هرگونه نوشیدنی به‌عهده همسفران است؛ حتی در وعده‌های غذایی به‌عهده تور.
  • پرداخت عوارض خروج ازکشور به‌عهده همسفران است.
  • در صورت کنسلی تور توسط آرندتور قبل از برگزاری سفر به دلیل شرایط غیر مترقبه کرونا، هزینه دلاری تور به صورت کامل عودت داده شده ولی هزینه کنسلی بلیت های پرواز، طبق قوانین ایرلاین اخذ خواهد شد.
  • صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده آرندتور می‌باشد و بازدید از مابقی جاذبه‌های پیشنهادی سفر با همسفران است.
لوازم ضروری
چراغ پیشانی یا چراغ قوه داروهای شخصی کرم ضد آفتاب کفش پیاده روی گذر نامه عینک آفتابی لباس مناسب فصل
لوازم پیشنهادی
فلاسک چای ملحفه و پتوی مسافرتی کرم ضد آفتاب صندل طبیعت گردی
تور دور ترکیه اردیبهشت 1403
از 760 دلار
+ هزینه پرواز (درحال حاضر حدود 13/5 میلیون تومان)
7 روزه
اسفند فروردین
شنبه یک دو سه‌ چهار پنج جمعه
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
فروردین
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
اجرای تور
تعطیل

credit
امکان پرداخت آنلاین وجود ندارد.
در صورت رزرو قبلی تایید شده، از سایر گزینه‌های پرداخت انتخاب کنید
تورهای همزمان با این تور از 1403/01/01
نام سفر مدت

تور تهرانگردی اردیبهشت 1403

1 روزه

تور همدان اردیبهشت 1403

2 روزه

تور ویزای تانزانیا

1 روزه

تور زنگبار تور زنزیبار اردیبهشت 1403

7 روزه
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.