تور آبشار روخانکول اردیبهشت 1403 | یک روزه
آبشار روخانکول
کد تور 2524

آبشار روخانکول

2 رای   شما هم امتیاز بدهید!
1 روزه در 1 فروردین 1403
جاذبه‌ها

دورنمای قله درفک، بازدید از آبشار روخانکول

جزئیات این تور
محل حرکت
میدان آرژانتین - ابتدای خیابان الوند
زمان حرکت
چهارشنبه 1403/01/01 - ساعت 05:00 صبح
(لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید)
زمان بازگشت
حدود ساعت 12:00
وسیله نقلیه اصلی
وسیله نقلیه محلی
نیسان
بیشترین فعالیت
ناهار
در طبیعت به عهده آرند تور
خرید آنلاین
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران (بوفه) آرند تور طبیعت آرند تور - -
سهم آرند تور کلا 2 وعده غذا شامل: 1 وعده صبحانه 1 وعده ناهار
در این سفر مسافر نیاز به آوردن وعده غذایی ندارد.
تعداد میان وعده بر عهده آرند تور: 1 وعده
درباره سفر

تور آبشار روخانکول

در آغوش جنگل‌های هیرکانی با تور آبشار روخانکول همراه شوید و به بازدید یکی از زیبایی‌های منطقه گیلان بروید. کافی است که با این تور با درجه سختی 3 از 6 همراه شده و یک سفر کوتاه طبیعت‌گردی در دل این جنگل‌ تاریخی داشته باشید. نیسان سواری، یک وعده صبحانه و یک میان وعده بخشی از خدمات آرندتور در این سفر یک روزه است. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد آبشار روخانکول کسب کنید.

آبشار روخانکول کجاست؟

گیلان خطه سرسبز و یکی از دیدنی‌ترین استان‌های ایران آنقدر خوش آب و هواست که سفر به این منطقه جانی دوباره بر روح و جان هر بازدید‌کننده می‌دمد. مردم این استان زیبا نیز همچون خطه‌ی گیلان مردمانی میهمان‌نواز، مهربان و بسیار با صفا هستند. آبشار روخانکول یکی از مناطق بسیار سرسبز و خوش آب و هواست که در نزدیکی امام‌زاده هاشم در مسیر تهران- رشت به سمت روستای براگور قرار دارد. این منطقه در دل جنگل‌های هیرکانی است، در این جنگل‌ها با کمک نیسان‌هایی که برای راهی کردن مسافران تهیه شده راهی آبشار روخانکول می‌شوید.

پس از اندکی جنگل‌پیمایی در دل درختان راش، بلوط، توسکا و زبان گنجشکان که سربه فلک کشیده‌اند، صدای دلنشین آبشار روخانکول به استقبال‌تان می‌آید. کافی است، کمی جلوتر بروید تا این آبشار با زیبایی و ابهت خیره کننده‌اش شما را مسحور خودش کند. با وجود حوضچه‌ی سنگی بزرگی که در آبشار روخانکول وجود دارد، می‌توانید آبی هم به  تن بزنید و یا آب بازی کنید.

بهترین زمان سفر به آبشار روخانکول چه موقع است؟

اگر شما هم عاشق طبیعت و طبیعت‌گردی باشید، تمام فصول سال را مناسب سفر می‌دانید، اما با توجه به موقعیت جغرافیایی آبشار روخانکول، بهترین زمان سفر به آن بهار، تابستان و پاییز است. در بهاران که فصل نوشدن است، درختان با جوانه‌های کوچکشان به استقبالتان می‌آیند. تابستان هوا گرم‌تر شده و اگر بخواهید در حوضچه سنگی آبشار روخانکول، آب بازی و شیطنت کنید، این زمان مناسب‌تر است. پاییز هم که فصل عشق بازی خداوند با رنگ‌هاست و جنگل‌های هیرکانی بهترین مناظر را در این فصل سال در دل خود جای داده‌اند. البته هوا گاهی معتدل و گاهی سرد خواهد بود. زمستان منطقه آبشار روخانکول بارندگی زیادی داشته و فضای مناسب و راحتی برای سفر یک روزه نیست.

برای سفر به آبشار روخانکول چه تجهیزاتی را نیاز دارید؟

برای این سفر باید کفش مناسب پیاده‌روی، یک دست لباس اضافی در صورت آب بازی، کوله سبک، یک وعده نهار، باتوم همراه خود داشته‌باشید. دوربین عکاسی در صورتی که دارید، حتما همراه خود بردارید تا تصاویر نابی از محیط‌های زیبایی که می‌بینید، بگیرید.

تور آبشار روخانکول

credit
امکان پرداخت آنلاین وجود ندارد.
در صورت رزرو قبلی تایید شده، از سایر گزینه‌های پرداخت انتخاب کنید
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.