تور انگلستان | تور انگلستان اردیبهشت 1403

تور انگلیس

15 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

انگلستان یکی از ثروتمندترین کشورهای قاره‌ی اروپا است که لقب سرزمین امید و شکوه را به خود اختصاص داده و با وجود مساحت پایین فرهنگی غنی داشته و تفریحات متعدد و شهرهای زیبایی را در خود جای داده است؛ به همین جهت افراد زیادی از سراسر دنیا خواهان شرکت در تور انگلیس هستند. به‌علاوه بعد از جدا شدن این کشور از اتحادیه‌ی اروپا سفر به آن ارزان‌تر نیز شده است.

تور انگلستان

معرفی کشور انگلستان

انگلستان یکی از مهم‌ترین کشورهای تشکیل‌دهنده‌ی پادشاهی بریتانیا و سرزمین ترین‌ها است! هفتمین اقتصاد برتر در دنیا، رایج‌ترین زبان، سرسبزترین تپه‌ها به همراه کوهستان‌های جنگلی، بارانی‌ترین شهر اروپا، تعدادی از مشهورترین برندها و معروف‌ترین باشگاه‌های فوتبال همه در این سرزمین شگفت‌انگیز جای گرفته‌اند.

این کشور از سمت شمال با اسکاتلند و از سمت غرب با ولز مرز مشترک داشته و سال‌ها است که افراد زیادی به قصد کار، زندگی یا تفریح به آن سفر می‌کنند.

اطلاعات مهم انگلیس

پیش از نام‌نویسی در تور انگلیس بهتر است نگاهی به اطلاعات موجود در جدول زیر بیندازید:

اطلاعات کلی در مورد انگلستان

نام به انگلیسی

England

پایتخت

لندن

زبان رسمی

انگلیسی

زبان‌های رایج

پنجابی، اردو و لهستانی

نوع حکومت

پادشاهی

واحد پول

پوند استرلینگ

برق شهری

۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز

پریز و دو شاخه‌ها

تایپ G

کد کشور

۴۴+

شماره‌های اضطراری

۹۹۹ یا ۱۱۲

میزان اختلاف ساعت با ایران

۳ ساعت و نیم عقب‌تر است

آب و هوای انگلیس

زمانی که صحبت از تور انگلیس می‌شود احتمالاً اولین چیزی که در ذهن همه‌ی ما تداعی می‌شود آب و هوای بارانی آن است. انگلستان در بیشتر موارد ابری بوده و احتمال بارش‌های غیرمنتظره در آن زیاد است.

در فصل زمستان این کشور سرد بوده و دما در آن به زیر صفر هم می‌رسد در مورد تابستان دما بین ۱۳ تا ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد متغیر است.

بهترین زمان شرکت در تور انگلیس

محبوب‌ترین فصل برای سفر به انگلستان تابستان است که بهترین زمان برای لذت بردن از سواحل محسوب می‌شود؛ با این حال اگر شلوغی فضا شما را آزار می‌دهد می‌توانید در یکی از ماه‌های سپتامبر، آوریل، می و اکتبر در تور انگلیس شرکت کنید: در این زمان هزینه‌ی پروازها کاهش یافته و گردشگران کمتری هم به این کشور سفر می‌کنند.

قیمت تور انگلستان

ویزای انگلستان

اگر قصد سفر به انگلستان را دارید در قدم اول باید به سراغ دریافت ویزای این کشور بروید. شما با دریافت ویزای بازدیدکننده یا توریستی انگلستان می‌توانید با هدف تجارت، تحصیل، گردشگری و انواعی از فعالیت‌های مجاز به این کشور سفر کرده و در مدت زمان مشخصی در آن اقامت کنید.

نکته: زمان مجاز برای اقامت در کشور انگلیس با دریافت ویزای بازدیدکننده حداکثر ۶ ماه است؛ با این حال در بعضی از موارد می‌توانید این مدت زمان را تمدید کنید.

دریافت ویزای انگلستان

اولین شرط برای دریافت ویزای انگلستان ارائه‌ی پاسپورتی است که در مدت زمان سفر اعتبار داشته باشد؛ علاوه بر این باید سابقه‌ی سفر مفید به کشورهایی مثل آلمان و... داشته باشید. دریافت ویزای این کشور در مقایسه با سایر مقاصد در قاره‌ی اروپا دشوارتر بوده و باید حتماً‌ به افسران سفارت دلیل قانع‌کننده‌ا‌ی در مورد علت سفر خود ارائه دهید.

مدارک لازم برای سفر به انگلیس

بهترین زمان برای درخواست ویزای این کشور سه ماه پیش از شرکت در تور انگلیس است. البته توجه کنید که در بعضی از فصل‌ها مثل تابستان تعداد درخواست‌ها برای سفر به این کشور زیاد بوده و پردازش درخواست‌ها مدت زمان بیشتری طول می‌کشد؛ در نتیجه برای اینکه مجبور نشوید تاریخ سفر خود را تغییر دهید بهتر است درخواست خود را هر چه زودتر ارسال کنید.

مدارکی که برای دریافت ویزای توریستی انگلستان نیاز دارید شامل موارد زیر هستند:

  • برنامه سفر
  • اطلاعات بیومتریک
  • مدارک اقامتی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • اثبات توانایی مالی و گردش حساب در ۶ ماه اخیر
  • عکس
  • فرم درخواست ویزای توریستی این کشور
  • رسید پرداخت هزینه‌های مربوطه
  • مدارک و اطلاعات مرتبط با سفرهای قبلی
  • دعوت‌نامه
  • پاسپورت معتبر با حداقل یک سال اعتبار

خرید تور انگلستان

بهترین جاذبه‌های گردشگری تور انگلیس

گردشگران با سلیقه‌های مختلف می‌توانند در شهرهای انگلستان جاذبه‌های دیدنی گوناگونی را پیدا کرده و از تماشای آن‌ها لذت ببرند. تعدادی از بهترین جاذبه‌های گردشگری تور انگلیس شامل موارد زیر هستند:

استون هنج

منطقه‌ای باستانی در فاصله‌ی ۱۳ کیلومتری از سالزیری است که مشهورترین جاذبه‌ی گردشگری در تور انگلستان محسوب می‌شود. به دلیل اینکه همواره گردشگران زیادی از استون هنج بازدید می‌کنند بهتر است از قبل بلیط تهیه کنید. در مجموعه‌ی ۲۰ کیلومتر مربعی استون هنج می‌توانید سنگ‌های بزرگی را مشاهده کنید که قدمت آن‌ها به ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد بازمی‌گردد.

باغ وحش لندن

این مجموعه در سال ۱۸۲۸ افتتاح شده و قدیمی‌ترین باغ وحش علمی جهان محسوب می‌شود که حدود ۶۹۸ گونه‌ی جانوری مختلف در آن سکونت دارند. گردشگران می‌توانند با شرکت در تور انگلیس از قلمرو حیوانات مختلف ساکن این باغ وحش شامل ببرها، پنگوئن‌ها، پروانه‌ها، شیرها و... دیدن کرده و اطلاعات ارزشمندی را هم در مورد آن‌ها به دست آورند.

ساحل ژوراسیک

از جمله جاذبه‌های تور انگلیس بوده که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و در کنار مناظر بی‌نظیر خود در آن فسیل‌های فراوانی متعلق به سه دوره‌ی میان‌زیستی یافت می‌شود. البته تصور نکنید که این منطقه صرفاً مختص باستان‌شناسان است، حتی افراد آماتور هم می‌توانند در بخش خاصی که به این کار اختصاص داده شده است به سراغ پیدا کردن فسیل بروند.

باغ کنزینگتون لندن

یکی از باغ‌های سلطنتی لندن در بخش غربی هاید پارک است که در سال ۱۵۳۶ به عنوان شکارگاه توسط هنری هشتم مورد استفاده قرار می‌گرفت. کنزینگون در فضای ۱۱۱ هکتاری خود طبیعتی فوق‌العاده زیبا را برای تمامی بازدیدکنندگان فراهم می‌کند و مجسمه برنزی پیتر پن، بنای آلبرت و گالری سرپنتین هم در آن قرار گرفته‌اند.

تور انگلستان آرند تور

دانشگاه کمبریج

دانشگاه کمبریج هم یکی از بخش‌های دیدنی تور انگلستان برای گردشگران در شهری به همین نام است که با یک سفر کوتاه می‌توانید خود را به آن برسانید. البته کمبریج در کنار این دانشگاه بناهای متعددی برای بازدید داشته و رخدادهای فرهنگی مهمی هم در آن برگزار می‌شود.

برج ساعت بیگ بن

برج الیزابت یا بیگ بن بزرگ‌ترین برج ساعت جهان در شهر لندن و دومین برج ساعت جهان با چهار جهت است که معماری آن از سبک نئوگوتیک الهام گرفته شده است. اگرچه بعد از آتش‌سوزی انجام شده در سال ۱۸۳۳ این ساعت به طور کل نابود شد اما بازسازی مجدد آن در سال ۱۸۵۸ به اتمام رسید.

آکواریوم زندگی دریایی لندن

در بخش جنوبی رودخانه تیمز و در نزدیکی چشم لندن می‌توانید سری هم به آکواریوم زندگی دریای بزنید که در بخش ورودی آن تونل شیشه‌ای خیره‌کننده‌ای وجود داشته و از طریق آن می‌توان موجودات آبی ساکن در اقیانوس‌های گرمسیری را از نزدیک مشاهده کرد. وجود این آکواریوم باعث شده تا انگلستان به یکی از کشورهای پیشرو در بخش مدیریت دریایی و آموزش‌های حیاتی در این زمینه تبدیل شود.

سالن تئاتر شکسپیرز گلوب

بنای اصلی این سالن در سال ۱۵۹۹ ساخته شد و بر اثر آتش‌سوزی انجام شده در سال ۱۶۱۳ از بین رفت. البته این کل ماجرا نبود چرا که بعد از بازسازی در سال ۱۶۱۴ هم مجدداً در سال ۱۶۳۳ نابود شد و آنچه که امروز مشاهده می‌کنید متشکل از بنای بازسازی شده سالن تئاتر گلوب بوده که به محلی برای تحقیق در مورد آثار شکسپیر اختصاص داده شده است.

پارک المپیک ملکه الیزابت

جدیدترین پارک شهر لندن است که برای برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک تابستان سال ۲۰۱۲ ساخته شد. شما در این پارک می‌توانید قسمت‌های مختلفی مثل مرکز ورزش‌های آبی،‌ استادیوم، سالن بسکتبال و... را مشاهده کرده و از تماشای نماد المپیک آن سال هم لذت ببرید. عبور رودخانه لی از بین این پارک باعث زیبایی هر چه بیشتر آن شده است.

درخت سیب نیوتن

همه‌ی ما با داستان مشهور کشف جاذبه زمین توسط نیوتن آشنا هستیم با وجود اینکه مشخص نیست که او سقوط سیب را دقیقاً در کجا مشاهده کرده است اما فقط یک درخت سیب در باغ ماوور وجود دارد که پژوهشگران باور دارند همان درخت سیب معروف است. این درخت از سال ۱۷۵۰ همواره مورد مراقبت قرار گرفته است و در خانه زادگاه این دانشمند در گرانتام لینکشر قرار دارد.

رزرو تور انگلستان

هزینه سفر به انگلیس

هزینه اقامت در هاستل‌های انگلستان از شبی ۵۰ پوند و هتل‌های ارزان قیمت آن هم از شبی ۶۰ پوند برای یک اتاق دو تخته آغاز می‌شود؛ با این حال افرادی که با تور انگلیس آرند تور به این کشور سفر می‌کنند نیازی به نگرانی در مورد این مسئله ندارد چرا که تمامی هماهنگی‌های لازم توسط مسئولان تور انجام می‌شود.

تنها مسئله‌ای که باید در نظر بگیرید خرید وعده‌های غذایی ناهار و شام در زمان اقامت در انگلستان است که چندان هم بالا نیست و می‌توان غذاهایی به قیمت ۲ و ۶ پوند هم در این کشور خرید.

قیمت تور انگلیس

قیمت تور انگلیس مجموعه‌ی آرند با در نظر گرفتن هزینه‌ی اقامتگاه، صبحانه، ورودی‌ها، ترانسفرها، بیمه‌ی مسافرتی، بلیط‌های رفت و برگشت و لیدر فارسی زبان حرفه‌ای محاسبه می‌شود که برای اطلاع دقیق از آن می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ تماس بگیرید.

آرند تور مجری مستقیم تور مسافرتی انگلیس

آرند تور سال‌ها است که در زمینه‌ی اجرای تورهای خارجی و داخلی فعالیت کرده و همواره توانسته نظر مثبت گردشگران را به خود جلب کند. اگر می‌خواهید خاطرات تور انگلیس برای همیشه در ذهن شما ماندگار شود و لحظاتی خوش را بدون نگرانی در مورد آماده کردن مقدمات سفر در این کشور بگذرانید، با کارشناسان ما تماس گرفته و پرسش‌های خود را در مورد جزئیات تور با آن‌ها در میان بگذارید.

 


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
جواددانشی چراغ علیخانی
1401/03/02 04:50
قیمت ونوع ویزااعلام نشده است .
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/18 16:59
با سلام و احترام
فعلا متاسفانه امکان شرکت در تور انگلیس مقدور نمی باشد
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1401/02/08 10:32
سلام وقت بخیر، امکانش هست که تور انگلیس رو بگیریم باتمام شرایط فقط بدون هتل
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/12 17:23
با سلام و احترام
متاسفانه انگلیس فعلا ویزا صادر نمی کند
باتشکر از پیام شما