تور زال دره | تور زال دره اردیبهشت 1403
زال دره
کد تور 1404

زال دره

2 رای   شما هم امتیاز بدهید!
1 روزه در 1 فروردین 1403
جاذبه‌ها

رفتن به جنگل های بابلکنار در میان درختان درختان انبوه جنگلی و رسیدن به منطقه زال دره، پیاده روی در کنار رودخانه و آب بازی، عبور از روستا و مراتع زیبای منطقه، صرف کباب چنجه، قارچ ذغالی و چایی ذغالی در دل طبیعت

جزئیات این تور
محل حرکت
میدان آرژانتین ابتدای خیابان الوند
زمان حرکت
چهارشنبه 1403/01/01 - ساعت 05:00 صبح
(لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید)
وسیله نقلیه اصلی
بیشترین فعالیت
ناهار
در طبیعت به عهده آرند تور
خرید آنلاین
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران آرند تور طبیعت آرند تور - -
سهم آرند تور کلا 2 وعده غذا شامل: 1 وعده صبحانه 1 وعده ناهار
در این سفر مسافر نیاز به آوردن وعده غذایی ندارد.
تعداد میان وعده بر عهده آرند تور: 1 وعده
درباره سفر

 

بی‌شک نام مازندران با زیبایی طبیعت آن قرین شده‌است. استان مازندران یکی از پربازدیدترین استان‌های ایران است که هرساله گردشگران فراوانی را به تماشای خود دعوت می‌کند. تور زال دره سفری کوتاه به منطقه سوادکوه و جنگل‌های بابلکنار است. درجه سختی این سفر 2 از 6 بوده و نیاز به آمادگی جسمانی بالا ندارد. آرندتور در این سفر یک روزه دو وعده صبحانه و یک میان وعده میزبان شما خواهد بود. بنابراین نیازی به آوردن نهار برای این سفر ندارید.

همنشینی و همراهی با طبیعت یکی از تفریحات بسیار لذت‌بخش است که به مانند یک منبع انرژی‌بخش می‌تواند روزهای پیش روی شما را مفرح و شاد کند. اضافه کردن چاشنی‌های مختلف همچون تهیه کباب و یا آب بازی و... این سفرها را جذاب‌تر خواهد کرد. با توجه به این مسئله، آرندتور هر دو این تفریح‌ها را در تور زال دره قرار داده‌است، لذت نوش جان کردن یک کباب چنجه لذیذ و داغ و نوشیدن چای ذغالی که با بوی دود و هیزم‌ها آمیخته شده بخشی از خدمات آرندتور در این سفر یک روزه خواهد بود.

 

اثرات جنگل‌نوردی

افراد زیادی هستند که با جنگل‌نوردی و ارتباط طولانی مدت با طبیعت می‌توانند آرامش از دست رفته را دوباره به خود باز گردانند. پیاده‌روی در دل جنگل‌ها فرد را فرسنگ‌ها از دنیای پیرامونش جدا کرده و وارد فضایی می‌کند که دیگر خبری از بوق و دود ماشین، تماس‌های مستمر تلفن، استرس و اضطراب نیست و در عوض تا چشم کار می‌کند، سبزی و درختان بلند قامت، صدای دلنواز آواز پرندگان و روح نواز آبشار و... خواهد بود. همه چیز در آرامش و سکوت مطلق به سر می‌برد و صدایی به غیر از صدای طبیعت و شاخه درختان که در زیر پاهای شما می‌روند، وجود ندارد. سکوت و آرامش موجود در جنگل در تجدید انرژی و رهایی شما از فشار زندگی روزمره بسیار موثر خواهد بود.

بهترین زمان جنگل‌نوردی

بهترین فصل جنگل‌نوردی مخصوصا در جنگل‌های هیرکانی معمولاً بهار خواهد بود. در بهار، خبری از سرما و زمین گلی نیست و طبیعت شادابی و پرطراوت خود را باز گرفته‌است. جنگل‌های بابلکنار نیز از این قائده مستثنی نیستند و بهترین زمان بازدید از آن‌ها بهار خواهد بود. اما اگر قصد آب بازی در رودخانه زال دره دارید، بهتر است در تابستان به این منطقه سفر کنید تا تجربه آب بازی و خیس شدن مفرط در دل طبیعت را هم داشته باشید. آب بازی در دل روخانه این منطقه شما را سرشار از شور و هیجان کرده و در عین حال در روزهای گرم سال حسابی شما را خنک خواهد کرد.

 

موقعیت جغرافیایی جنگل‌های بابلکنار

جنگل‌های بابلکنار، یکی از جاذبه‌های گردشگری استان مازندران در نزدیکی شهر بابل هستند که وسعتی برابر با 760 هکتار دارد. 40 هکتار این جنگل به بهره‌برداری رسیده‌است. سفر شما از دل جنگل‌های بابلکنار شروع می‌شود. پس از اندکی پیاده‌روی مفرح و انرژی بخش در جنگل به منطقه زال دره می‌رسید که در کنار رودخانه به آب بازی و شادی می‌پردازید. صرف نهار دردل جنگل آن هم از نوع کباب آب‌دار و لذیذ چنجه بخشی دیگر از تفریحات این سفر یک روزه است.

تور زال دره

credit
امکان پرداخت آنلاین وجود ندارد.
در صورت رزرو قبلی تایید شده، از سایر گزینه‌های پرداخت انتخاب کنید
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.