تور کره جنوبی

27 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

کره جنوبی یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان در زمینه‌ی تکنولوژی و تولید لوازم الکترونیکی است که به واسطه‌ی فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی و مدرن هر ساله گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند. پایتخت این کشور آسیای شرقی سئول است که براساس آمارها بالاترین سطح رفاه اجتماعی و زندگی را در اختیار ساکنان خود قرار می‌دهد و در آن می‌توان در کنار بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا و پیشرفت‌های گسترده از تماشای ساختمان‌هایی با معماری قدیمی و جذاب هم لذت برد.

تور کره جنوبی سئول

کره کشوری صنعتی است که در کمتر از ۵۰ سال توانست به جایگاه کنونی خود در اقتصاد جهانی دست پیدا کند به صورتی که لقب یکی از چهار ببر آسیا را به آن اختصاص داده‌اند. در پایتخت این کشور یعنی سئول که یکی از بزرگ‌ترین شهرهای دنیا است می‌توانید از بناهای تاریخی و سنتی، اماکن تفریحی متعدد، معابد، مراکز خرید و پارک‌های گوناگون دیدن کرده و اوقات خوشی را در کنار اعضای خانواده و دوستان خود رقم بزنید.

اطلاعات ضروری کره جنوبی

پیش از سفر به کره جنوبی و شرکت در تورهای ترکیبی آن بهتر است کلیه‌ی اطلاعات ضروری را در مورد این کشور که در جدول زیر درج شده به دست آورید:

 

اطلاعات ضروری کره جنوبی

نام به انگلیسی

South Korea

پایتخت

سئول

زبان رسمی

کره‌ای

واحد پول

وون

پیش‌شماره کشور

۸۲+

شماره تماس‌های ضروری

اورژانس: ۱۲۹

پلیس: ۱۱۲

امداد و نجات (آمبولانس و آتش‌نشانی): ۱۱۹

نوع برق شهری

۲۲۰ ولت و ۶۰ هرتز

میزان اختلاف ساعت با ایران

۵ ساعت و نیم جلوتر است

جاذبه های دیدنی کره جنوبی

در شهرهای مختلف کره جنوبی به ویژه پایتخت این کشور پارک‌های زیبا به همراه کاخ‌ها و معابد بزرگی وجود دارند و گردشگران از اقصی نقاط دنیا برای تماشای آن‌ها به قاره‌ی آسیا سفر می‌کنند از جمله مهم‌ترین دیدنی‌های این کشور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برج سئول: اگر می‌خواهید به منظره‌ای زیبا از کل شهر سئول دست یابید حتماً از برج این شهر که در ارتفاع ۵۰۰ متری بالاتر از سطح دریا قرار دارد بازدید کنید. برای رسیدن به برج سئول می‌توانید از مرکز شهر سوار تله کابین شوید تا در نهایت به پایه برج برسید و از آنجا در رستوران گردان مجموعه در کنار تماشای چشم‌اندازهای اطراف، غذاهای کره‌ای را هم تست کنید.

  • قصر چانگ دوگانگ: این مجموعه بزرگ‌ترین قصر سلسله‌ی چوسان محسوب می‌شود که بعد از ساخت در سال ۱۳۹۵ بارها مورد بازسازی مجدد قرار گرفت. این کاخ بعد از جنگ جهانی دوم به صورت کامل تخریب و در دهه‌ی ۱۹۹۰ از نو ساخته شد. در چانگ دو گانگ می‌توانید از موزه ملی قصر و موزه ملی مردمی هم که آثار هنری و اجسام قدیمی را به نمایش می‌گذارند دیدن کنید.
  • منطقه‌ی غیرنظامی کره: علاقه‌مندان به تاریخ می‌توانند از نزدیک محل درگیری بین کره‌ی شمالی و جنوبی را مشاهده کنند. اگر از برج‌های دیدبانی این منطقه بالا بروید می‌توانید کره‌ی شمالی را ببینید. از آنجایی که این منطقه بدون مالکیت است در هر سال بیشتر از یک میلیون گردشگر از جاذبه‌های آن که شامل پل بدون بازگشت، برج دیدبانی دورا و پل آزادی است بازدید می‌کنند.
  • روستای هانوک: هانوک‌ها روستاهایی هستند که به شکل سنتی خود حفظ شده‌اند تا گردشگران بتوانند با بازدید از آن‌ها با فرهنگ باستانی کره بهتر آشنا شوند. یکی از محبوب‌ترین روستاهای سنتی به نام هانوک باک‌چان در سئول قرار دارد و با راه رفتن در کوچه‌های آن می‌توان حال و هوای زندگی در این کشور را در حدود ۶۰۰ سال پیش از نزدیک لمس کرد.
  • بوسان: یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کره جنوبی با یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازار ماهی‌فروشان این کشور است و علاقه‌مندان به غذاهای دریایی باید حتماً بازدید از آن را در برنامه‌ی تور خود قرار دهند.
  • جزیره ججو: اگر عاشق طبیعت و زیبایی‌های شگفت‌انگیز آن هستید به جزیره ججو که در فاصله‌ی ۸۵ کیلومتری از ساحل کره قرار دارد بروید. علاقه‌مندان به پیاده‌روی و کوهنوردی می‌توانند به بلندترین کوه این جزیره یعنی هالاسان که یک آتشفشان غیرفعال است صعود کنند و از فراز آن چشم‌اندازی بی‌نظیر را از ججو تماشا کنند.
  • جنجو: یکی از شهرهای فرهنگی در تور کره جنوبی است که زمانی پایتخت مذهبی این کشور محسوب می‌شد؛ به همین جهت می‌توانید در آن انواع معابد و موزه‌ها و خانه‌های قدیمی و سنتی را پیدا کرده و غذاهای کره‌ای را هم در هانوک این شهر تست کنید.

آب و هوای کره جنوبی

کره جنوبی کشوری چهار فصل با تابستان‌های مرطوب و زمستان‌های سرد است. گرم‌ترین ماه‌ها در این کشور جولای و آگوست هستند که دما در آن‌ها تا بیشتر از ۴۰ درجه سانتی‌گراد هم افزایش می‌یابد؛ در مقابل سردترین ماه‌ها ژانویه و فوریه هستند که دمایی زیر ۱۰ درجه‌ی سانتی‌گراد را با خود به همراه می‌آورند.

بهترین فصل سفر به کره جنوبی

همان‌طور که ملاحظه کردید کره کشوری چهار فصل بوده و هر فصل آن زیبایی‌های خاص خود را دارد. با این وجود توصیه می‌شود که سفر خود را به اواخر زمستان تا فصل بهار و پاییز موکول کنید. در این زمان آب و هوا برای گشت و گذار در شهرهای مختلف کره کاملاً معتدل و مطبوع بوده و گردشگران می‌توانند نهایت استفاده را از زمان سفر خود ببرند.

مدارک و شرایط مورد نیاز برای سفر به کره جنوبی

برای دریافت ویزای توریستی این کشور باید اسناد و مدارک زیر را تهیه کنید:

  • گذرنامه معتبر با حداقل دو صفحه‌ی خالی
  • کپی فرم امضا شده‌ی درخواست ویزا
  • برنامه‌ی سفر
  • کپی بلیط برگشت
  • فیش حقوقی شما در ۶ ماه گذشته
  • بیمه‌ی مسافرتی
  • اظهارنامه مالیات بر درآمد در طی سه سال گذشته
  • دو نسخه عکس گذرنامه به ابعاد ۳۵ در ۴۵ میلی‌متر با زمینه‌ی سفید، روکش مات و پوشش ۸۰ درصدی عکس با صورت
  • مدارک رزرو هتل تأیید شده
  • بیانیه‌ی رسمی وضعیت مالی خود از بانک طی ۶ ماه گذشته یا مبلغ ۱۰۴۵ دلار آمریکا با مهر و امضای رسمی بانک
  • گذرنامه و ویزاهای قدیمی
  • گواهی تمکن مالی

نکته: برای اطلاع دقیق از مدارک مورد نیاز برای شرکت در تور کره جنوبی با کارشناسان آرند تور در ارتباط باشید.

ویزای کره جنوبی

ویزای توریستی کره جنوبی برحسب مدت زمان و تعداد ورود شما به کشور می‌تواند به دو دسته‌ی کلی زیر تقسیم شود:

  • ویزای یکبار ورود: که با دریافت آن می‌توانید یکبار به خاک این کشور وارد شده و تا مدت زمان مجاز اقامت کنید.
  • ویزای چندبار ورود: با استفاده از این ویزا می‌توانید در طول مدت اعتباری که دارد چند بار وارد کشور کره شوید.

فرودگاه‌های کره جنوبی

کره جنوبی در ساخت فرودگاه‌های خود برای زیباسازی هرچه بیشتر آن‌ها از نمادهای ملی هم استفاده می‌کند و با این کار فرهنگ و سنت خود را به رخ بازدیدکنندگان می‌کشد. مهم‌ترین فرودگاه‌های این کشور شامل فرودگاه بین‌المللی اینچئون، فرودگاه بین‌المللی ججو و فرودگاه بین‌المللی گیمپو است.

در صورتی که مقصد تور شما سئول است به احتمال زیاد پرواز شما در فرودگاه بین‌المللی اینچئون به زمین خواهد نشست که توانست به مدت ۱۱ سال عنوان بهترین فرودگاه جهان را به خود اختصاص دهد.

هتل‌های کره جنوبی

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های تمامی گردشگرانی که به کره جنوبی سفر می‌کنند این است که بهترین هتل‌ها را برای مدت زمان اقامت خود انتخاب کنند. در پایتخت این کشور، سئول، هتل‌های مختلفی وجود دارند که گردشگران با در نظرگرفتن بودجه‌ی خود می‌توانند به سراغ رزرو آن‌ها بروند. در هر صورت بهترین گزینه‌های پیش روی شما عبارتند از:

  • هتل پلاز سئول، اتوگراف کالکشن
  • هتل شیلا سئول
  • هتل گرند حیات سئول
  • هتل بایتون سئول دونگ دائمون
  • هتل لوته
  • هتل جی دبلیو ماریوت سئول
  • هتل فورسیزن سئول
  • هتل کنراد سئول
  • هتل گراموس
  • هتل اوکوود پریمیر کواکس سنتر

غذاهای کره جنوبی

غذاهای کره به طعم و مزه قدرتمند خود شهرت دارند و از آنجایی که از انواع ادویه‌ها در طبخ این غذاها استفاده می‌شود می‌توانید طعم و مزه‌های متنوعی را در این کشور پیدا کنید. تعدادی از مشهورترین غذاهایی که می‌توانید در کره جنوبی امتحان کنید شامل موارد زیر هستند:

  • موچی: موچی دسری مشهور است که با استفاده از خمیر آرد گندم یا برنج در طعم‌های مختلف تهیه می‌شود.
  • نودل: اصیل‌ترین غذای کره نودل است که با ترکیبات مختلف سرو می‌شود.
  • هوت تئوک: این شیرینی کره‌ای مغزدار شبیه به پنکیک بوده و در آن از انواع مغزیجات استفاده می‌شود.
  • رولت تخم‌مرغ و سبزیجات: غذای ساده و خوشمزه‌ای است که با ترکیب تخم‌مرغ و سبزیجات مختلف آماده می‌شود.
  • کیک برنجی: همه‌ی ما کیک برنجی را در فیلم‌های کره‌ای دیده‌ایم. این غذای ساده که از برنج بخارپزشده و طعم‌دهنده‌های گوناگون تهیه می‌شود بیشتر به عنوان میان‌وعده در این کشور مصرف می‌شود.

قیمت تور کره جنوبی

قیمت نهایی تور کره جنوبی ترکیبی از نرخ ریالی و ارزی است؛ به دلیل اینکه هزینه‌ی پرواز به صورت ریالی و سایر هزینه‌ها شامل رزرو هتل، ورودی جاذبه‌ها، گشت‌ها و... به صورت ارزی محاسبه می‌شود. علاوه بر این باید هزینه‌ی پاسپورت و عوارض را هم به موارد فوق اضافه کنید و به یک جمع‌بندی کلی در مورد مدیریت هزینه‌های خود در زمان سفر دست پیدا کنید.

تور سئول

عمده‌ی تورهای کره جنوبی به مقصد پایتخت این کشور برگزار می‌شوند و به بازدید از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری این شهر فوق‌العاده می‌پردازند. با این حال شما می‌توانید در تورهای ترکیبی که از سایر شهرهای توریستی کره جنوبی هم بازدید می‌کنند شرکت کنید.

تور کره جنوبی آرند تور

ما در آرند تور با در نظر گرفتن نیاز گردشگران تلاش کردیم تا شرایط شرکت در تور کره جنوبی را برای آن‌ها آسان کنیم. برای این منظور شما می‌توانید از همان ابتدا مراحل کار خود را شامل دریافت ویزا و مواردی از این دست به کارکنان ما واگذار کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ با شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آرند گشت امرداد تماس بگیرید.

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
بهرامی
1401/09/11 20:44
با سلام لطفا تور کره جنوبی را روزش را مشخص بفرمایید.
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/09/20 10:28
با سلام و احترام
فعلا تور کره جنوبی نداریم به محض آماده شدن پکیج برایتان ایمیل می گردد
باتشکر از پیام شما
shadiii
1401/07/04 19:42
سلام وقت بخیر، لطفا هر زمان پکیج تور کره جنوبی آماده شد، اطلاعات کامل شامل هزینه کامل، زمان، نوع هتل و ... را اطلاع رسانی میکنید، تشکر.
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/07/17 12:04
با سلام و احترام
بله به محض مشخص شدن تور کره جنوبی پکیج برایتان ارسال می گردد
باتشکر از پیام شما
بنفشه
1401/06/18 18:53
سلام. وقت بخیر.برای پاییز تور کره جنوبی دارید. قیمت و طول زمان سفر
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/07/17 11:59
با سلام و احترام
فعلا متاسفانه تور کره جنوبی نداریم
باتشکر از پیام شما
پروین کبیری
1401/05/29 01:01
تور کره جنوبی دارید؟قیمت وطول زمان تور آ بفرمائید
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/06/06 11:35
با سلام و احترام
فعلا متاسفانه تور کره جنوبی نداریم به محض آماده سازی پکیج خدمتتون ایمیل خواهیم داد
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1401/04/29 14:50
سلام ببخشید مدت زمان سفر چقدره؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/05/08 14:54
با سلام و احترام
فعلا متاسفانه تور کره جنوبی نداریم
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1401/04/13 15:10
سلام وقت بخیر شما برای امسال تور کره جنوبی دارید؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/18 17:06
با سلام و احترام
به محض آماده شدن پکیج تور کره جنوبی برایتان ارسال می گردد
باتشکر از پیام شما
پریسا
1401/03/18 14:18
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم که برای اواخر تیر اوایل مرداد ۱۴۰۱ تور کره جنوبی را دارید؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/18 17:00
با سلام و احترام
به محض آماده شدن پکیج تور کره جنوبی برایتان ارسال می گردد
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1401/03/13 05:58
سلام تور کره جنوبی دارید کی برگذار میشود
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/18 17:00
با سلام و احترام
به محض آماده شدن پکیج تور کره جنوبی برایتان ارسال می گردد
باتشکر از پیام شما
انسيه
1401/02/31 19:09
سلام الان اجازه صدور ويزاي توريستي كره جنوبي هست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/18 16:58
با سلام و احترام
به محض آماده شدن پکیج تور کره جنوبی برایتان ارسال می گردد
باتشکر از پیام شما
حامد سروی
1401/02/08 20:57
سلام وقت بخیر درصورت برقرار شدن تور کره لطفا اطلاع بدین ممنون میشم
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/18 17:09
با سلام و احترام
بله به محض آماده شدن پکیج تور کره جنوبی برایتان ارسال می گردد
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1401/01/25 21:29
سلام عرض ادب خوبین وقت بخیر تور مسافرت کره جنوبی هست
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/12 17:21
با سلام و احترام
فعلا متاسفانه تور کره جنوبی نداریم
باتشکر از پیام شما
پیرایش
1401/01/19 22:24
سلام لطفا اطلاعات کامل تور رو در صورت برقرار شدن برام بفرستید
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/18 16:55
با سلام و احترام
فعلا پکیج تور کره جنوبی نداریم
باتشکر از پیام شما
mohamadamin20191375@gmail.com
1401/01/08 14:14
سلامتور کره برقرار شد؟ممکنه هزینه هر نفر و مدت اقامت رو بگید؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/12 17:18
با سلام و احترام
متاسفانه فعلا پکیج تور کره جنوبی سئول نداریم
باتشکر از پیام شما
مارال
1400/12/21 10:48
سلام وقت بخیرتور‌کره جنوبی موجود هست دیگه؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/23 14:33
با سلام و احترام
متاسفانه فعلا تور کره جنوبی نداریم
باتشکر از پیام شما
Haleh
1400/12/05 12:16
سلام وقت بخیرمیشه فقط برای ویزای توریستی کره اقدام کرد؟میشه لطفا هروقت موجود شد به من اطلاع بدین؟ممنونم
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/08 09:13
با سلام و احترام
فعلا متاسفانه امکان رفتن به تور کره جنوبی سئول وجود ندارد.
باتشکر از پیام شما
علوی
1400/12/04 03:11
درود برشما لطفا درصورت برقرار شدن تور کره هزینه و اطالاعات کامل را ارسال نمایید باسپاس
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/08 09:09
با سلام و احترام
فعلا متاسفانه امکان رفتن به تور کره جنوبی سئول وجود ندارد.
باتشکر از پیام شما
milad
1400/11/18 13:58
هزینه دلاری رو اشتباه نوشتید.5190 دلار ؟؟؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/11/19 15:22
با سلام و احترام
قیمت های تور کره جنوبی برای سال 98 هستش
باتشکر از پیام شما
Mana
1400/11/16 15:14
سلام وقت بخیر هزینه تور را قسطی هم میشه پرداخت کرد؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/11/19 15:23
با سلام و احترام
متاسفانه ما تورهای اقساطی نداریم
باتشکر از پیام شما
آسیه
1400/11/07 23:26
لطفا اگر تور کره موجود شد بهم خبر بدیدایمیلمو میذارم
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/11/19 15:21
با سلام و احترام
بله حتما تور کره جنوبی سئول خدمتتون پکیج ارسال میشود
باتشکر از پیام شما
غزل
1400/10/27 07:59
با سلامتور کره حدودا چه زمانی ممکن هست انجام‌بشه؟ حدود هزینش چقدر میشه؟ تشکر
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/11/19 15:22
با سلام و احترام
فعلا مسیر تور کره جنوبی بسته هستش امکان سفر توریستی وجود ندارد
باتشکر از پیام شما
کیمیا کوثری
1400/10/22 23:13
سلام خسته نباشید...هنوز تور کره جنوبی موجود نشده؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/10/23 11:28
با سلام و احترام
فعلا خیر متاسفانه تور کره جنوبی امکان سفر وجود ندارد
باتشکر از پیام شما
فریبا یوسفی
1400/09/10 09:13
سلام ببخشید میشه فقط برای ویزای توریستی کره اقدام کرد ؟ هزینه رو میفرستین
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/09/25 09:41
با سلام و احترام
فعلا تور کره جنوبی امکان اقدام وجود ندارد خدمتتون اطلاع رسانی خواهد شد
باتشکر از پیام شما
ندا مفيدى
1400/09/06 15:01
سلام لطفا اطلاعات تور را به محض برقرار شدن براى من بفرستيد ممنون
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/09/07 16:57
با سلام و احترام
بله براتون پکیج تور کره جنوبی ارسال میشود
باتشکر از پیام شما
saeed reza
1400/08/12 11:28
سلام.لطفا اطلاعات کامل تور را در صورت برقرار شدن برام بفرستید.
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/08/15 10:15
با سلام و احترام
در صورت موجود شدن تور کره جنوبی پکیج برایتان ارسال می گردد.
باتشکر از پیام خوب شما
بهروز
1400/06/23 21:20
سلام هروقت تور بود اماده گی دارم
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/08/06 14:56
با سلام و احترام
به محض اینکه تور کره جنوبی برقرار شود خدمتتون اطلاع رسانی خواهد شد
باتشکر از پیام شما
کیانا
1400/05/31 11:22
سلام وقت بخیر . به طور کلی هزینه سفر برای یه نفر حدودی چقدر میشه ؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/06/04 11:29
با سلام و احترام
فعلا برای تور کره جنوبی سئول توری اجرا نمیشود به دلیل اینکه بخاطر شرایط کرونا ویزا نمیدهند
در صورت تمایل میتوانید رزرو بدون پرداخت انجام بدید در اولین فرصتی که همه چی اوکی شد خدمتتون خبر می دهند
باتشکر از پیام شما