تور استرالیا

گلدکست ملبورن سیدنی
16 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

استرالیا، ششمین کشور بزرگ جهان، در دل اقیانوس هند و آرام و در قاره اقیانوسیه واقع شده و یکی از بهترین کشورها برای یک ماجراجویی فوقالعاده و شگفتانگیز محسوب میشود. وجود جنگلهای بارانی در کنار صحراهای سرخ و سوزان، باعث شده استرالیا کشوری شگفتانگیز از دید گردشگران باشد. دیدنیهای این کشور کم نیستند و برای آن دسته از عزیزانی که علاقهمند به سفر به کشوری پر از مناطق دیدنی و جاذبههای طبیعی بکر میگردند، واقعا فوقالعاده است. از طریق تور استرالیا آرند تور میتوانید مکانهای زیبا و نفسگیر این کشور را از نزدیک ببینید و خاطرات فراموشنشدنی را برای خود رقم بزنید.

آب‌وهوای استرالیا

استرالیا توسط سه اقیانوس بزرگ کره زمین محاصره شده است، بنابراین هوای دلچسب و معتدلی دارد. قسمتهای شمالی استرالیا در تابستان شرجی و گرم است. درحالیکه بخشهای جنوبی آن در زمستان سرمای سختی دارد. نمیتوان آبوهوای مشخصی را برای استرالیا معرفی کرد؛ چون از چند شهر و ایالت تشکیل شده است که هرکدام آبوهوای متنوعی دارد؛ مثلا سیدنی استرالیا آبوهوای معتدلی دارد و در روزهایی از سال شاهد ریزش باران هم خواهیم بود. ملبورن استرالیا کاهش دمای بیشتری نسبت به سیدنی دارد. دمای هوا در تابستانهای سیدنی به ۲۶ درجه و در زمستان به ۱۶ درجه میرسد. ملبورن استرالیا نیز آبوهوای گرم و خشکی دارد، بنابراین تابستان هوایی گرم و زمستان، هوای نسبتا سردی دارد. میانگین دما در فصل تابستان ۲۵ و در فصل زمستان ۱۴ درجه سانتیگراد است.

نکته جالب این است که فصلهای استرالیا برخلاف فصلهای ایران است؛ یعنی وقتی ما در فصل زمستان به سر میبریم، در استرالیا فصل تابستان از راه رسیده است. فصل تابستان در استرالیا از ماههای دسامبر تا فوریه است. فصل پاییز نیز از ماه مارس شروع میشود و در ماه می پایان میپذیرد. فصل زمستان نیز از ماه ژوئن تا ماه آگوست را در برمیگیرد. فصل بهار هم از ماه سپتامبر تا ماه نوامبر است. به طور کل در استرالیا ۳۴۰ روز آفتاب در آسمان میتابد. بیشترین بارندگی هم در فصل زمستان اتفاق میافتد.

جاذبه‌های توریستی در استرالیا

ازجمله مهمترین دیدنیهای کشور استرالیا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

میدان فدراسیون استرالیا

میدان فدراسیون، مهمترین و معروفترین میدان شهر ملبورن است که در بخش مرکزی این شهر و کرانه شمالی رود یارا قرار دارد. این میدان از موقعیت استثنایی برخوردار بوده و از شمال به خیابان فلیندرز، از غرب به خیابان سنت کیلدا و از شرق به خیابان راسل منتهی میشود و محل تلاقی مهمترین خیابانهای شهر ملبورن است.

اطراف میدان فدراسیون جاذبههایی همچون کلیسای کاتولیک سنت پائول، مرکز تصاویر متحرک استرالیا، مرکز هنر یان پاتر، پل پرنسس و پارک ساحلی پرنسس قرار دارند. همچنین ایستگاه قطار خیابان فلیندرز در فاصله بسیار کوتاهی از این میدان قرار دارد.

میدان فدراسیون همواره محل برگزاری تجمعات، رویدادها و فستیوالهای هنری است و همهروزه توریستهای زیادی به همراه افراد محلی از آن بازدید میکنند.

پارک ملی سلطنتی سیدنی

پارک ملی سلطنتی به مساحت 15 هکتار در نزدیکی ساحل جنوبی شهر سیدنی واقع شده است و یکی از قدیمیترین پارکهای ملی سیدنی به شمار میرود که به طبیعت بکر، جنگلهای بارانی و سواحل زیبای خود شناخته میشود. این پارک که کمتر از یک ساعت از مرکز شهر سیدنی فاصله دارد، یکی از بهترین پارکهای ملی سیدنی برای افرادی است که اهل تفریح در فضاهای باز هستند. از شنا، دوچرخهسواری و موجسواری در ساحل گرفته تا پیکنیک در طبیعت با دوستان و خانواده و تماشای گونههای مختلف پرندگان، همگی در این پارک ملی سلطنتی امکانپذیر است.

اگر شما هم از آن دسته آدمهایی هستید که هیچوقت از پیادهروی و راه رفتن در مناطق مختلف خسته نمیشوند بهتر است مسیر ساحلی 26 کیلومتری تا پارک ملی سلطنتی را طی کنید که دو روز از شما وقت میگیرد. در این مسیر میتوانید صخره کیک عروسی را ببینید که به خاطر خطر لغزش و ریزش کوه دورتادور آن را حصارکشی کردهاند. یادتان باشد هرگز از حصارهای اطراف این منطقه عبور نکنید، روی صخره آن نشینید زیرا خطر ریزش سنگ همیشه وجود دارد.

برج سیدنی استرالیا

برج سیدنی که به آن AMP نیز گفته میشود، یکی از بلندترین برجها و دومین برج مرتفع استرالیا است. این برج همچنین دومین برج مرتفع در نیمکره جنوبی بهحساب میآید. اولین و بلندترین برج نیمکره جنوبی برج آسمان واقع در نیوزلند است. برج سیدنی یکی از اعضای فدراسیون برجهای جهانی نیز هست.

ارتفاع برج سیدنی ۳۰۹ متر بوده و در ناحیه تجاری سیدنی واقع در خیابان مارکت شماره ۱۰۰ بین خیابانهای پیت و کسلریاگ قرارگرفته است. از طریق مرکز خرید خیابان پیت میتوان به ورودی این برج نیز دسترسی داشت. بازدید از این برج برای عموم آزاد است و یکی از پرجاذبهترین مکانهای گردشگران و جهانگردان جهان به حساب میآید.

چشمه‌های آلیس استرالیا

منطقهای پهناور که به راحتی از دامنه مک دونل دیده میشود و دارای راههای آبی جذاب و فراوان است. در نزدیکی چشمههای آلیس حکاکیهایی کهن وجود دارد که نشان از فرهنگ و تمدن گذشته بومیان این منطقه دارد. گورستانی که در این منطقه وجود دارد آرامگاه هنرمندانی چون آلبرت نامانجیرا، کارلد لستر و... می باشد.

شهر داروین

یکی از کهنترین اکوسیستمهای استرالیا در شهر داروین قرار گرفته است. اگر دوستدار محیط زیست هستید، میتوانید در تور استرالیا از این شهر دیدن کنید. بریتانیاییها در سال ۱۸۹۳ نام این شهر را داروین گذاشتند. آنها در واقع برای زنده نگه داشتن نام دانشمند مشهور چارلز داروین، این نام را انتخاب کردند.

دیوار بزرگ مرجانی

یکی دیگر از زیباترین جاهای دیدنی استرالیا که در لیست آثار گردشگری یونسکو به ثبت رسیده، دیوار بزرگ مرجانی است. این دیوار مرجانی یکی از اعجابانگیزترین نمونههای طبیعی است که در سال ۱۹۵۷ ظهور کرد. در حقیقت این دیواره نوعی پارک آبی است که مجموعه بزرگی از پدیدههای مرجانی و طبیعی را پوشش میدهد.

طول این پارک مرجانی حدودا ۲.۳۰۰ کیلومتر برآورد شده است. این پارک بین مکزیک و ونکوور کانادا قرار دارد و در فصول گرم مناسب شنا است. علاوه بر مرجانهای رنگین و متنوع انواع مختلفی از جانوران همچون صدفهای بزرگ، سفره ماهی، دلفین ودر این محیط زیست زیبا زندگی میکنند. جذابترین تفریح در این منطقه بازدید از تپههای مرجانی است که از درون یک محفظه شیشهای میتوانید آنها را تماشا کنید.

پل هاربر استرالیا

پل هاربر یا بندرگاه سیدنی یکی از نمادهای اصلی و از شریانهای مهم ارتباطی شهر سیدنی در استرالیا است. این پل که بر روی بندرگاه سیدنی احداث شده مرکز شهر سیدنی را با مناطق شمالی این شهر مرتبط میکند. پل بندری سیدنی همراه با اپرای سیدنی که در دیگر سوی بندرگاه سیدنی واقع شده دو نماد اصلی شهر سیدنی را تشکیل دادهاند و قطب گردشگری این شهر به حساب میآیند. پل سیدنی از شاهکارهای مهندسی و معماری جهان است و با ۴۹ متر عرض، پنجمین پل قوسی جهان محسوب میشود

موزه ملبورن

موزه ملبورن فاصله کمی از مرکز شهر دارد و با باغها و پارکهای زیبا احاطه شده است. موزه ملبورن موزه تاریخ طبیعی و فرهنگی واقع در باغ کارلتون در ملبورن استرالیا است. این بنای مدرن و زیبا، میزبان مجموعهای از آثار اجتماعی و فرهنگی است و بخشهای مختلفی دارد. یک بخش مخصوص بچهها به نام گالری کودکان در این موزه وجود دارد که برای آشنایی بچهها با آثار موزه و فرهنگ و هنر منطقه ایجاد شده است.

باغ وحش ملبورن

باغ وحش ملبورن ۲۲ هکتار وسعت دارد و قدمت آن به سال ۱۸۶۲ برمیگردد. در این باغ وحش بیش از ۳۲۰ گونه حیوانی متنوع نگهداری میشود. برای نگهداری این حیوانات از مدرنترین تجهیزات استفاده میشود. بخشی از باغ وحش به اسم مسیر فیلها، یکی از جذابترین بخشهای باغ وحش است. در این قسمت بازدیدکنندگان تور استرالیا آرند تور میتوانند فیلهای آسیایی را از نزدیک و در محیطی شبیه به یک روستا، ببینند.

بخش دیگر، محدودهاورانگوتانها است جایی که این حیوانات در خانههای درختی خودشان زندگی میکنند. اگر از علاقهمندان به حیات وحش باشید از تورهای متعدد و متنوع این باغ وحش لذت خواهید برد. به خصوص اگر همراه با بچهها سفر میکنید، حتما برای بازدید از این باغ وحش وقت بگذارید.

موزه مهاجرت ملبورن

این موزه در خیابان فلیندرز در ملبورن، پایتخت فرهنگی استرالیا، واقع شده است. همانطور که از اسمش مشخص است، در این موزه فرهنگ کشورهای مهاجرین استرالیا به نمایش گذاشته شده است و به موضوعاتی مثل تضادها و مغایرتهای فرهنگی و قبیلهای، امنیت و غیره پرداخته شده است. عمده دلیل ایجاد این موزه این است که استرالیا کشوری بسیار مهاجرپذیر است و در واقع میتوان گفت که مهاجران، بخش مهم و بزرگی از جامعه استرالیای امروز را تشکیل میدهند.

موزه هنر مدرن هایده

موزه هنری هاید در بولین (Bulleen)، حومه ملبورن ویکتوریا است. این موزه که در سال 1981 تأسیس شده، سه ساختمان نمایشگاهی مجزا در خود جای داده است و هنر مدرن و معاصر را به نمایش گذاشته است.

مدارک ویزای توریستی استرالیا

برای اخذ ویزای توریستی استرالیا به مدارک زیر نیاز است

  • اصل گذرنامه با امضاء، به همراه گذرنامههای قبلی
  • 2 قطعه عکس5×3.5 رنگی
  • اصل و ترجمه شناسنامه و ارائه کپی کارت نظام وظیفه (در صورت انجام خدمت سربازی و یا معافیت از آن)
  • اصل و ترجمه سند مالکیت
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی
  • برای فرزندان زیر 18 سال که بدون همراهی والدین یا با یکی از آنها سفر میکنند رضایتنامه محضری الزامی است و نیاز به ترجمه به زبان انگلیسی دارد
  • مدارک شغلی و مالی همسر برای خانمهای خانهدار

قیمت تور استرالیا

قیمت نهایی تور استرالیا ترکیبی از نرخ ریالی و ارزی است؛ به دلیل اینکه هزینه پرواز به صورت ریالی و سایر هزینهها شامل رزرو هتل، ورودی جاذبهها، گشتها و... به صورت ارزی محاسبه میشود. علاوه بر این باید هزینه پاسپورت و عوارض را هم به موارد فوق اضافه و به یک جمعبندی کلی در مورد مدیریت هزینههای خود در زمان سفر دست پیدا کنید.

هتل‌های استرالیا

بهترین هتلهای استرالیا را باید هر مسافری با توجه به نیازها و بودجهخود انتخاب کند با توجه به وسعت و تنوع هتلها در کشور استرالیا انتخاب و پیدا کردن هتل مناسب بسیار راحت است.

برخی از بهترین هتلها که هنگام رزرو تور استرالیا میتوانید برای اقامت انتخاب کنید، عبارتاند از:

هتل پولمن هاید سیدنی (Pullman Sydney Hyde)

یکی از هتلهای پنج ستاره استرالیا که در سیدنی قرار دارد، هتل پولمن هاید است. اگر برای سفر کاری به استرالیا رفته باشید، میتوانید جلسات خود را در سالنهای کنفرانس این هتل برگزار کنید. در این هتل، محلی برای نگهداری کودکان نیز در نظر گرفته شده است که میتوانید با سپردن کودکان خود به آنجا با خیال راحت به خرید بروید.

از خدمات هتل پولمن میتوانیم به خشکشویی، محل نگهداری کودکان، کافه، وای فای، استخر و جکوزی، کرایه لیموزین و یا تاکسی، دستگاه عابر بانک واشاره کنیم. کارکنان این هتل نیز میتوانند به زبانهای انگلیسی، اسپانیایی، چینی، فرانسوی و روسی صحبت کنند.

هتل نیوتری و گلف ریزورت (New Terry Hotel and Golf Resort)

این هتل سه ستاره در یکی از مناطق توریستی شهر سیدنی واقع شده است و چشمانداز اغلب اتاقهای این هتل مشرفبه اقیانوس است. اینترنت پرسرعت با حجم نامحدود و صبحانه جز خدمات رایگان این هتل برای میهمانان است و هزینه هر شب اقامت در این مجموعه به طور متوسط ۱۰۰ دلار استرالیا است.

هتل میراث استرالیا (The Australian Heritage)

اگر در سفر به استرالیا به دنبال هتلی اقتصادی هستید، اتاقهای هتل دو ستاره میراث با هزینه هر شب ۸۰ دلار استرالیا گزینه مناسبی محسوب میشود. فاصله کم تا اسکله و ایستگاه مترو ازجمله جذابیتهای اقامت در این هتل است.

هتل شانگری لا (Shangri-La)

این هتل ۵ ستاره با امکانات لوکس، رستورانهای باکیفیت و اسپا شیک و مجهز در یکی از بهترین مناطق شهر سیدنی واقع شده است و فضایی لوکس برای اقامت راحت در کشور استرالیا دارد. تنوع امکانات این هتل را میتوان اصلی مزیت اقامت در شانگری لا بیان کرد.

هتل پارک رویال پاراماتا استرالیا (royal parramatta hotel)

اگر در سفر به استرالیا دنبال یک هتل خوب میگردید، بهترین گزینه برای شما هتل پارک رویال پاراماتا است. این هتل ۱۲ طبقه است و ۲۸۶ اتاق دارد. اطراف این هتل با کلیساهای تاریخی و زیبا و مراکز خرید بزرگ احاطه شده است. از خدمات این هتل میتوان به خدمات خشکشویی، وسایل نقلیه، سالن کنفرانس، وای فای و …. اشاره کرد.

هتل آتلانتیس ملبورن (atlantis hotel melbourne)

این هتل زیبا در ۱۸ طبقه و ۲۳۲ اتاق در شهر ملبورن ساخته شده است. بهجز سالن کنفرانس امکاناتی همچون کرایه لیموزین یا تاکسی، خشکشویی، استخر، وای فای، عابر بانک ورا در اختیار مهمانان خود قرار میدهد. همچنین این هتل با آکواریوم ملبورن که بسیار پربازدید است، ۱۵ دقیقه فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبانهای ایتالیایی و انگلیسی مسلط هستند.

غذاهای استرالیا

استرالیا کشوری با تنوع فرهنگی غنی است که دلیل آن هم مهاجرت زیاد از کشورهای مختلف به این کشور مدرن و پیشرفته است. این تنوع فرهنگی تاثیر بسزایی بر آشپزی استرالیا داشته است. در رستورانهای این کشور میتوان هر نوع غذایی را از غذاهای آسیایی تا غذاهای مدیترانهای امتحان کرد. علاوه بر اینها استرالیا دارای غذاهای محلی با ریشههای بومی نیز هست. استرالیا با تنوع غذاییاش و تاثیرات فرهنگی مختلف برای علاقهمندان به آشپزی یک مقصد بسیار جذاب برای سفر محسوب میشود. امتحان کردن طعم غذاهای محلی یکی از بخشهای جذاب سفر با تور استرالیا آرند تور است. برخی از مشهورترین غذاهای محلی استرالیا عبارتاند از:

دسر پاولوا (Pavlova)

این دسر با پایهای از مرنگ و لایههای خامه تهیه و با میوههای تازه تزئین میشود. دسر پاولوا نمایانگر تاریخ غذایی استرالیا است. هنوز هم در رستورانها به عنوان یک دسر محبوب و معتبر سنتی سرو میشود.

پای گوشت (Meat Pie)

این غذا به شکل یک پای گوشت با لایه خارجی خوراکی تهیه میشود. سس گوشت و گریوی داخل خمیری نازک پیچیده میشوند. این پای گوشت به عنوان یک غذای سریع و پرطرفدار در استرالیا شهرت دارد.

دسر لامینگتون (Lamington)

 لامینگتون نوعی کیک اسفنجی مربعشکل است که با آیسینگ شکلاتی پوشانده شده و با پودر نارگیل تزیین میشود. این دسر به نام یکی از حاکمان استرالیا نامگذاری شده است و یک شیرینی سنتی است.

بیسکویت آنزاک (Anzac)

 این بیسکویتها در دوران جنگ جهانی اول توسط همسران سربازان تهیه میشدند. آنها با جو، نارگیل، آرد و مواد دیگر این شیرینی خوشمزه را تهیه کرده و برای سربازان ارسال میکردند. این بیسکویت نمایانگر تاریخ استرالیا در دوران جنگ جهانی است.

میگوی استرالیایی (Australian Prawn)

 غذاهای دریایی بهخصوص میگوها بسیار معروف هستند و با تنوع زیاد در رستورانها و خانههای مردم استرالیا تهیه میشوند.

آووکادو و نان تست (Avocado Toast)

 آووکادو تازه به همراه نان تست یکی از صبحانههای محبوب مردم استرالیا است. آووکادو را با نان تست و پنیر فتا یا دانههای کنجد ترکیب کرده و یک صبحانه مغذی آماده میکنند.

بیکن و رول تخم‌مرغ (Bacon and Egg Roll)

 این وعده صبحانه شامل بیکن و تخممرغ و نان تست بوده و یک صبحانه محبوب در استرالیا است.

بهترین فصل سفر به استرالیا

استرالیا، کشوری خارقالعاده با تنوع آبوهوایی و جغرافیایی بینظیر است و از آن به عنوان یکی از بهترین مقاصد سفر در دنیا یاد میشود. این کشور به دلیل قرار گرفتن در نیمکره جنوبی کره زمین آبوهوایی معکوس با ایران و سایر کشورهای اروپایی دارد. جاذبههای طبیعی و گردشگری استرالیا آنقدر زیاد است که هر زمانی از سال این کشور میتواند شما را به خود جذب میکند. اگر به تفریح در سواحل زیبا علاقه دارید، تابستان عالیترین زمان برای سفر به سواحل شرقی استرالیا است. آبوهوای گرم و دلنشین تابستانهای استرالیا شما را به سواحل مرجانی فراموشنشدنی میبرد و بهترین فصل سفر به استرالیا برای شما محسوب میشود.

اما کسانی که به دنبال کشف مناظر طبیعی بکر و تجربه ماجراجویی در طبیعت هستند باید فصلهای بهار و پاییز را برای سفر به منطقهگلد کوست با آبوهوای معتدل انتخاب کنند. در این فصلها هوا کمی خنکتر است اما فرصتهای بیشماری برای کوهنوردی، طبیعتگردی و ورزشهای متنوع در این کشور وجود دارد که میتوانید در تور استرالیا آرند تور از آنها لذت ببرید.

تور استرالیا آرند تور

ما در آرند تور با در نظر گرفتن نیاز گردشگران تلاش کردیم تا شرایط شرکت در تور استرالیا را برای آنها آسان کنیم. برای این منظور شما میتوانید از همان ابتدا مراحل کار خود را شامل دریافت ویزا و مواردی از این دست به کارکنان ما واگذار کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ با شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آرند گشت امرداد تماس بگیرید.

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل