تور سیشل

2 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

شاید در نگاه اول سفر به این مجمع‌الجزایر به نسبت ناشناخته برای شما عجیب و حتی غیرممکن به نظر برسد، اما حقیقت این است که با یک بار سفر و تماشای شگفتی‌های بیش از اندازه‌ی این مکان به آرامش و احساس عجیبی می‌رسید و می‌خواهید دوباره به سیشل برگردید. اگر آماده دیدن مناظر افسانه‌ای این جزایر هستید، وسایل خود را جمع و با ما در آرند تور به سیشل سفر کنید.

سیشل کجاست؟

کشور سیشل متشکل از ۱۱۵ جزیره در اقیانوس هند است که بیشتر آن‌ها خالی از سکنه هستند. جزایری که گردشگران بازدید می‌کنند در فاصله‌ی ۲۰۰۰ کیلومتری از سواحل شرقی کنیا قرار دارند و به دلیل زیبایی بیش از حد، آب‌های شفاف و زلال، سواحل صخره‌ای و آرام و درختان نخل تنومند که مشابه آن را در کمتر جایی از کره زمین می‌توان پیدا کرد، لقب بهشت آفریقا را به خود اختصاص داده‌اند.

با این وجود انزوای این جزایر و بکر و دست‌نخورده بودن آن‌ها باعث شده است تا سفر به سیشل و بازدید از آن برای گردشگران گران تمام شود و هزینه‌های بالایی را به آن‌ها تحمیل کند.

اطلاعات تور سیشل

جمهوری جزیره‌ای سیشل یکی از کم‌جمعیت‌ترین کشورهای آفریقای جنوبی است و حدود نود درصد جمعیت آن در ماهه سکونت دارند. پیش از شرکت در تور سیشل بهتر است به اطلاعات کلی این کشور که در جدول زیر درج شده است،‌ توجه کنید:

اطلاعات کلی سیشل

نام به انگلیسی

Seychelles

پایتخت

ویکتوریا

زبان‌های رسمی

فرانسه، انگلیسی و کرئول سیشلی

واحد پول

روپیه سیشل

کد کشور

۲۴۸+

شماره‌های اضطراری

پلیس: ۹۹۹

اورژانس: ۱۵۱

برق

۲۴۰ ولت و ۵۰ هرتز

دوشاخه‌ها و پریزها

تایپ G

میزان اختلاف ساعت با ایران

نیم‌ساعت عقب‌تر است

 

آیا برای سفر به سیشل به اخذ ویزا نیاز داریم؟

شهروندان ایرانی برای ورود و سفر به سیشل نیازی به دریافت ویزا ندارند و می‌توانند سه ماه بدون دریافت ویزا در این کشور به گشت و گذار بپردازند. در حقیقت این کشور از شهروندان هیچ کشوری درخواست دریافت ویزا نمی‌کند، اما سخت‌گیری‌های زیادی در زمان ورود دارد و احتمال دیپورت‌شدن از آن هم بسیار بالا است.

مدارک مورد نیاز برای سفر به سیشل

از آنجایی که سیشل نیازی به دریافت ویزا ندارد می‌توانید بعد از تهیه‌ی بلیط‌های رفت و برگشت به همراه رزرو هتل‌ محل اقامت خود با در دست داشتن اصل پاسپورت که حداقل ۶ ماه اعتبار دارد به این کشور سفر کنید. البته از آنجایی که پرواز مستقیمی از ایران به مقصد این جزیره وجود ندارد باید دو پرواز مختلف را برای رسیدن به آن خریداری کنید.

قیمت تور سیشل

هزینه‌ی انواع تورهای گردشگری به ویژه تورهای خارجی تحت تأثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به زمان سفر، مدت اقامت، کلاس پروازی، نوع هتل و مواردی از این قبیل اشاره کرد. البته در کنار این موارد باید هزینه‌ی غذاهای خارج از تور، رفت و آمدها و ترانسفرهای خارج از برنامه،‌ خرید و... را هم در نظر بگیرید. با این وجود اگر نهایت دقت خود را به‌کار ببرید می‌توانید سفر خود را به خوبی مدیریت و از صرف هزینه‌های بیش از اندازه هم جلوگیری کنید.

خدمات تور سیشل

با ررزو تور سیشل آرند تور از خدمات و امکانات متعددی به شرح زیر بهره‌مند می‌شوید:

  • راهنمای محلی فارسی زبان
  • بیمه‌ی مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل‌های باکیفیت همراه با صبحانه
  • گشت شهری رایگان

نکته: مسئولیت کنترل پاسپورت و ممنوعیت خروج از کشور برعهده‌ی مسافران عزیز است؛ بنابراین حتماً پیش از سفر به این مسئله توجه کنید.

تورهای ارزان و لحظه آخری سیشل

از آنجایی که سیشل مقصدی گران‌قیمت است معمولاً ظرفیت آن به حد نصاب نمی‌رسد و برای تکمیل آن پیشنهادهای هیجان‌انگیزی روی تورها ارائه می‌شود تا گردشگران دیگر هم بتوانند با همان خدمات اما با قیمتی کمتر به جزایر زیبای این کشور سفر کنند. یکی دیگر از راه‌های پیش رو برای تجربه‌ی سفری با قیمت مناسب به سیشل انتخاب هتل‌های ارزان و پروازهای چارتری است که می‌تواند برای شما ارزان‌تر تمام شود.

اگر سفر خود را هم به زمان‌های خلوتی (بین اردیبهشت و مهر) موکول کنید می‌توانید سفری ارزان را به سیشل تجربه کنید. البته مجموعه‌ی آرند تور همواره تلاش می‌کند تا شرکت در تورهای خارجی را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای هموطنان عزیز در سرتاسر کشور ممکن کند.

بهترین زمان سفر با تور سیشل

در هر زمان از سال می‌توان به سیشل سفر کرد و از جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیز و تفریحات آبی مختلف آن لذت برد؛ بنابراین در طول سال کمتر زمانی را می‌توانید پیدا کنید که این کشور خالی از گردشگر و بازدیدکننده باشد. با این حال بهترین و مطلوب‌ترین زمان برای شرکت در تور سیشل از نظر شرایط آب و هوایی بین ماه‌های خرداد تا تیر است.

جاذبه های دیدنی جزیره سیشل

همان‌طور که ملاحظه کردید همه‌ی ۱۱۵ جزیره سیشل قابل بازدید نیستند و شما باید به جزایر مشخصی به شرح زیر سر بزنید و از جاذبه‌های آن‌ها دیدن کنید:

  • جزیره پراسلین (Praslin): یکی از زیباترین جزایر سیشل است که غواصی در آن می‌تواند به یکی از بی‌نظیرترین تجربه‌های زندگی شما تبدیل شود چرا که شانس شنا کردن در بین ۹۰۰ گونه‌ی مختلف ماهی را در اختیارتان قرار می‌دهد. این جزیره در کنار بهره‌مندی از فضایی سرسبز و آرام به بهشت موج‌سواران هم شهرت دارد و می‌توان لذت شنا کردن را در سواحل آن تجربه کرد.
  • جزیره لا دیگو (La Digue): چهارمین جزیره بزرگ سیشل و یکی از مناطق محبوب در بین طبیعت‌گردان است. در لا دیگو زندگی همچنان به شکل سنتی خود در جریان است؛ بنابراین می‌توان از نزدیک با فرهنگ مردمان این جزیره آشنا شد. به‌علاوه نبود موتور و دوچرخه هم به حفظ جزیره و بکر ماندن آن کمک کرده است.
  • جزیره ماهه (Mahé): بزرگ‌ترین جزیره‌ی سیشل که پایتخت این کشور یعنی ویکتوریا را هم در خود جای داده است. حدود ۹۰ درصد جمعیت سیشل در ماهه سکونت دارند و در بیشتر موارد گردشگران از طریق آن به سایر جزیره‌های این کشور می‌روند.

  • بازار سر سلوین کلارک (Sir Selwyn Clarke): در این بازار می‌توان انواع صنایع دستی، سوغاتی‌های سنتی، ادویه‌های فوق‌العاده، اسباب‌بازی و زیورآلات متنوع را خریداری کرد.
  • پارک ملی مورن سیشلو (Morne Seychellois): بیش از ۲۰ درصد مساحت جزیره‌ی ماهه به این پارک ملی اختصاص داده شده است که به نوعی بزرگ‌ترین پارک ملی این کشور هم محسوب می‌شود. از بلندترین نقطه‌ی مورن سیشلو می‌توان به چشم‌اندازی زیبا از پایتخت یعنی ویکتوریا دست پیدا کرد. علاقه‌مندان به طبیعت، پرندگان و پوشش‌های گیاهی مختلف حتماً باید بازدید از این پارک را در برنامه‌ی خود قرار دهند.

خرید در سیشل

در هر صورت بخش جدانشدنی هر سفری خرید است. علاقه‌مندان به خرید می‌توانند در بازار سر سلوین کلارک در کنار تماشای زندگی روزانه‌ی مردم طیف وسیعی از کالاهای مورد نیاز خود را هم خریداری کنند. یکی دیگر از گزینه‌های پیش رو مرکز خرید ادن است که برخلاف مورد قبلی در محیطی کاملاً مدرن در جزیره‌ی ادن از گردشگران پذیرایی می‌کند.

هتل‌ها و اقامتگاه‌های سیشل

هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در سیشل بیشترین سازگاری را با محیط زیست دارند و در کنار منظره‌ی فوق‌العاده تلاش می‌کنند تا خوشمزه‌ترین غذاها را برای گردشگران طبخ کنند. تعدادی از بهترین هتل‌ها در این کشور شامل موارد زیر هستند:

  • نورث آیلند (North Island)
  • فرگات آیلند (Frégate Island)
  • برد آیلند (Bird Island)
  • سرف آیلند (Cerf Island)
  • هتل ساحلی کارانا (Carana)
  • اقامتگاه لوکس مایا (MAIA)
  • لو مریدین (Le Méridien)
  • سیکس سنسز زیل پاسیون (Six Senses Zil Pasyon)
  • کبن دزانژ (Cabanes des Anges)

غذا در سیشل

غذاهای کشور سیشل تنوع بالایی دارند و با انواع ذائقه‌ها سازگار هستند. شما می‌توانید در رستوران هتل خود غذاهای دریایی فوق‌العاده خوشمزه‌ای را که عمدتاً با نارگیل و کاری طبخ می‌شوند (با قیمتی پایین‌تر از رستوران‌های بیرون) امتحان کنید. هزینه‌ی غذا در این تور در همه‌ی جزایر سیشل از بین ۲۴.۵ تا ۱۲۹.۵ دلار متغیر است.

تور سیشل با آرند تور

سفر به سیشل بکر و دست نخورده به تجربه و مهارت خاصی نیاز دارد که همه‌ از پس آن برنمی‎آیند؛ بنابراین شما می‌توانید صفر تا صد برنامه‌ریزی تور سیشل خود را به مجموعه‌ی آرند تور واگذار کنید و از سفری بی‌نقص و به‌یادماندنی به این کشور زیبا لذت ببرید.

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل