8 تا از بهترین مراکز خرید ویتنام | آرندتور

بهترین مراکز خرید ویتنام

شما هم امتیاز بدهید!

در سفر به ویتنام مراکز خرید مدرنی وجود دارند که بازدید از آن‌ها می‌تواند بهترین راه برای فرار از گرمای سوزان ظهر و بعدازظهر این کشور باشد. مراکز خرید ویتنام علاوه بر داشتن بوتیک‌های متعدد از برندهای مشهور دنیا، رستوران، سینما و سرگرمی‌های مختلفی را هم در خود جای داده‌اند تا اوقات خوشی را برای تمام بازدیدکنندگان رقم بزنند. از آنجایی که در مدت زمان محدود سفر امکان بازدید از همه‌ی فروشگاه‌ها و خرید از آن‌ها وجود ندارد در این بخش از وبلاگ آرند تور به معرفی بهترین مراکز خرید ویتنام پرداخته‌ایم، پس مطالعه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

تور ویتنام

معرفی بهترین مرکز خرید ویتنام

براساس مطالب مندرج در وب‌سایت holidify.com تعدادی از بهترین مراکز خرید ویتنام در پایتخت این کشور یعنی هانوی که می‌توانند هر آنچه را تصور کنید برای شما فراهم کنند، در این بخش معرفی شده‌اند:

۱. وینکام مگامال رویال سیتی (Vincom Mega mall Royal City)

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ویتنام و پایتخت این کشور رویال سیتی است که عنوان اولین مرکز تجاری در زیرزمین را هم به خود اختصاص داده است. شما می‌توانید با حدود ۴۵ دقیقه رانندگی از مرکز هانوی به این مرکز خرید که مساحتی حدود ۲۳۰ هزار مترمربع دارد، برسید.

رویال سیتی خانه‌ی بیشتر از ۶۰۰ فروشگاه از بهترین و مشهورترین برندهای دنیا است و گردشگران می‌توانند هر آنچه را که نیاز دارند در آن پیدا کنند. البته این تمام ماجرا نیست و چند کافی‌شاپ و رستوران چینی،‌ کره‌ای، تایلندی، ژاپنی و ویتنامی هم وجود دارند که غذاها را با قیمت مناسب سرو می‌کنند.

  • ساعت کاری: از ۹:۳۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: 72A Nguyen Trai Street, Thanh Xuan District, Hanoi

وینکام مگامال رویال سیتی؛ بزرگترین مرکز خرید ویتنام

۲. ساویکو مگامال (Savico Megamall)

یکی دیگر از مشهورترین و پربازدیدترین مراکز خرید ویتنام در هانوی ساویکو مگامال با مساحت ۵۶ هزار مترمربع است. مهم‌ترین نکته‌ی مثبت ساویکو فاصله‌ی کم آن (حدود ۵ کیلومتر) از مرکز هانوی و امکان خرید همه‌چیز از لوازم الکترونیکی و محصولات منزل گرفته تا لوازم سرگرمی به شمار می‌رود.

اگر از گشت‌وگذار در این مجموعه و خرید خسته شدید می‌توانید سری به فست‌فودی‌های مشهور آن مثل KFC، Pizza Hut، Lotteria و Hot Wok بزنید. علاوه بر این طرفداران غذاهای دریایی باید حتماً به رستوران Seafood One در طبقه‌ی سوم بروند و غذاهای خوشمزه‌ی آن را امتحان کنند.

  • ساعت کاری: ۹ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: 07 - 09 Nguyen Van Linh Street, Long Bien District, Hanoi

ساویکو مگامال از مشهورترین مراکز خرید ویتنام

۳. لوته سنتر هانوی (Lotte Center Hanoi)

دومین سازه مرتفع هانوی و یکی از هیجان‌انگیزترین مراکز خرید ویتنام لوته سنتر هانوی در ساختمانی به ارتفاع ۲۷۲ متر است. در شش طبقه‌ی اول این سازه ۶۷ طبقه‌ای که به فروشگاه لوته اختصاص داده شده است می‌توانید از برندهای لوکس جواهرات، کفش، لوازم آرایشی، کیف، پوشاک، مبلمان و لوازم منزل خرید کنید.

بعد از اینکه خرید به پایان رسید حتماً به طبقه‌ی ۶۵ بروید و از فراز آن با استفاده از امکانات موجود منظره‌ی خارق‌العاده‌ی شهر را تماشا کنید. در این طبقه یک بار و سالن استراحت هم وجود دارد که بهترین غذاها و نوشیدنی‌های جهان را برای بازدیدکنندگان سرو می‌کند.

در لوته سنتر هانوی علاوه بر فروشگاه یکی از بهترین هتل های ویتنام با ۵ ستاره مجلل هم وجود دارد که بهترین خدمات و امکانات را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد؛ به همین دلیل اقامت در آن مستلزم پرداخت هزینه‌های به نسبت بالا است.

  • ساعت کاری: ۹:۳۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: 54 Lieu Giai, Ba Dinh District, Hanoi

لوته سنتر هانوی از هیجان‌انگیزترین مراکز خرید ویتنام

۴. مرکز خرید گاردن (The Garden Shopping Centre)

گاردن به دلیل فضای داخلی پرجنب و جوش و رنگارنگ خود یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید ویتنام در بین مردم محلی و گردشگران سراسر دنیا به شمار می‌رود. شما می‌توانید با گشت و گذار در چهار طبقه‌ی گاردن انواع کالاهای مورد نیاز خود شامل لوازم آرایشی، لباس و... را با کیفیتی عالی خریداری کنید.

در صورت تمایل برای سرگرمی کودکان بازدیدکنندگان می‌توانند به بخش بازی منطقه‌ی دوم به نام Funny Land بروند تا فرزرندان آن‌ها هم سهمی در این تفریح و خوش‌گذرانی داشته باشند.

  • ساعت کاری: روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب؛ آخرهفته‌ها و تعطیلات رسمی از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: The Manor Urban Area, Me Tri Street, My Dinh 1 Ward, Nam Tu Liem District, Hanoi

مرکز خرید گاردن ویتنام

۵. ترانگ تین پلازا (Trang Tien Plaza)

ترانگ تین پلازا یکی دیگر از لوکس‌ترین مراکز خرید ویتنام محسوب می‌شود که در نگاه اول معماری زیبای سبک فرانسوی آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. این مرکز خرید که در نزدیکی دریاچه هوآن کیم قرار گرفته است در مجموع ۲۰۰ برند مشهور مد و اکسسوی از جمله دیور، ورساچی، بولگاری، لویی ویتان و شنل در آن مشغول به فعالیت هستند.

  • ساعت کاری: دوشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب؛ جمعه تا شنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: 24 Trang Tien, Hoan Kiem District, Hanoi

ترانگ تین پلازا از لوکس‌ترین مراکز خرید ویتنام

۶. وینکام سنتر باترو (Vincom Center Ba Trieu)

این مرکز خرید متعلق به گروه وینکام متشکل از سه برج (تجاری، اداری و مسکونی) است که در فاصله‌ی کمتر از دو دقیقه از دریاچه هوآن کیم قرار دارد و یکی از بهترین مکان‌های پیش روی شما در ویتنام برای سرگرمی و خرید است.

در طبقات یک تا چهارم برج تجاری فروشگاه‌های برندهای مختلف کفش، اکسسوری، لوازم اداری، خانگی و... مشغول به فعالیت هستند. در طبقه‌ی پنجم و ششم می‌توانید به دکه‌های غذاخوری و سینمای مگا استار موجود سر بزنید.

  • ساعت کاری: ۹ صبح تا ۹:۴۵ شب
  • آدرس: 191 Ba Trieu, Hai Ba Trung District, Hanoi

وینکام سنتر باترو؛ بهترین مرکز خرید ویتنام

۷. مرکز خرید AEON

تأسیس مرکز خرید AEON توسط یک شرکت ژاپنی در فضایی به مساحت ۱۲۰ هزار مترمربع با چهار طبقه انجام شد. در فضای داخلی این مرکز خرید تجهیزات پیشرفته به همراه مسیرهای پیاده‌روی عریض وجود دارند و برخلاف سایر مراکز خرید ویتنام می‌توانید در آن کالاهایی با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه هم پیدا کنید.

در عمده‌ی فودکورت‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ های ویتنام به نام AEON امکان تجربه‌ی چشیدن غذاهای خوشمزه بیشتر کشورهای جهان فراهم شده است؛ به‌علاوه توصیه می‌کنیم حتماً به غرفه‌های ژاپنی سروکننده‌ی سوشی، رامن، اوکونومیاکی و تاکویاکی هم سر بزنید.

  • ساعت کاری: روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب؛ آخرهفته‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: 27 Co Linh Street, Long Bien Ward, Long Bien District, Hanoi

مرکز خرید AEON ویتنام

۸. وینکام مگامال تایمز سیتی (Vincom Mega Mall Times City)

در یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق شهری هانوی می‌توانید از یکی دیگر از بهترین مراکز خرید ویتنام یعنی تایمز سیتی بازدید کنید. در این فروشگاه بزرگ بیشتر از صدها فروشگاه مختلف وجود دارند که از جمله‌ی محبوب‌ترین آن‌ها می‌توانیم به Ocean Mart و F&B اشاره کنیم. البته خرید تنها بخشی از ماجرا است؛ چرا که تایمز سیتی به دلیل داشتن بزرگ‌ترین آکواریوم ویتنام هم شهرت دارد و بیشتر از ۳۰ هزار گونه‌ی مختلف را در خود جای داده است.

  • ساعت کاری: ۹:۳۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: 458 Minh Khai, Hai Ba Trung District, Hanoi

وینکام مگامال تایمز سیتی ویتنام

سخن پایانی

در این مطلب با تعدادی از بهترین مراکز خرید ویتنام که می‌توانید در سفر خود به این کشور بازدید کنید، آشنا شدیم. خرید از برندهای مطرح روز دنیا در این کشور و امتحان کردن غذاهای آن تجربه‌ای شگفت‌انگیز و به‌یادماندنی است. اگر شما هم قصد سفر به ویتنام را دارید می‌توانید در تور مجموعه‌ی آرند تور شرکت کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

۱. بهترین مراکز خرید ویتنام را نام ببرید.

تعدادی از بهترین مراکز خرید ویتنام شامل گاردن، لوته سنتر، ساویکو مگامال و وینکام مگامال رویال سیتی هستند.

۲. آیا ویتنام برای خرید مناسب است؟

ویتنام یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید کالاهای برند و ابزارها و سایل سنتی و مدرن است.

۳. سوغات ویتنام چیست؟

شما می‌توانید از ویتنام نقاشی، فانوس، سرامیک و محصولات ساخته شده از چوب بامبو را به عنوان سوغات خریداری کنید.

۴. کدام کالاها را می‌توان با قیمت پایین‌تر از مراکز خرید ویتنام تهیه کرد؟

تعدادی از وسایل برقی ساده مثل ریش‌تراش و اتو مو را می‌توانید با قیمتی مناسب در ویتنام خریداری کنید.

۵. کدام برندها در مراکز خرید ویتنام فعالیت می‌کنند؟

برندهای مشهوری مثل لویی ویتان، شنل، دیور، گوچی و پرادا در ویتنام حضوری پررنگ دارند.



1403/01/31 | کد مطلب: 2005
برچسب‌ها: مراکز خرید


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.