10 تا از بهترین رستوران‌ های ویتنام | آرندتور

بهترین رستوران‌های ویتنام

شما هم امتیاز بدهید!

ویتنام یکی از کشورهای دنیا با قدمتی طولانی است که می‌توان اصالت و فرهنگ آن را به وضوح در غذاهایی که در این سرزمین طبخ می‌شود پیدا کرد. طرفداران غذاهای خوشمزه از سفر به ویتنام و امتحان کردن ترکیبات مختلف در دکه‌های خیابانی و رستوران‌های ساده تا مجلل این کشور شگفت‌زده می‌شوند و تا مدت‌ها طعم و مزه‌ی آن‌ها را به یاد دارند. قدم اول برای انجام این کار آشنایی با تعدادی از بهترین رستوران های ویتنام است که در این مطلب از وبلا‌گ آرند تور آن‌ها را معرفی کرده‌ایم؛ پس اگر اهل شکم‌گردی هستید تا انتها همراه ما باشید.

تور ویتنام

نگاهی به ۱۰ رستوران برتر ویتنام

ویتنام تمام آن چه را که از یک سفر بی‌نظیر انتظار دارید از مناظر زیبا، رودخانه‌های خروشان و مردم مهمان‌نواز و خونگرم گرفته تا غذاهای فوق‌العاده در اختیار شما قرار می‌دهد؛ پس لازم است پیش از راهی شدن با تعدادی از بهترین رستوران‌های آن براساس انتخاب وب‌سایت wanderon.in آشنا شوید:

۱. چا کا لا وونگ (Cha Ca La Vong)

در مرکز محله‌ی قدیمی هانوی می‌توانید به یکی از بهترین رستوران های ویتنام به نام چا کا لا وونگ سر بزنید. تمامی گردشگرانی که از این رستوران دیدن کرده‌اند معتقدند که با رفتن به این مکان زمان از حرکت می‌ایستد چرا که فضای رستوران همچنان در سبک قرن نوزدهم یعنی زمانی که برای اولین بار افتتاح شد نگه داشته شده است.

همان‌طور که از نام رستوران مشخص است فقط یکی از غذاهای معروف ویتنام یعنی چا کا در آن سرو می‌شود. برای تهیه‌ی این غذا ماهی سرماری را در زردچوبه، شکر و سایر ادویه‌ها مزه‌دار کرده و در نهایت بعد از کباب کردن بر سر میز شما سرخ می‌کنند تا بافتی ترد و خوشمزه پیدا کند.

  • ساعت کاری: ۱۱ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: 14, Cha Ca, Hang Bo, Hoan Kiem, Hanoi

چا کا لا وونگ از بهترین رستوران‌های ویتنام

۲. چوکی (Chookie’s)

در فاصله‌ی ۹۰ کیلومتری از پایتخت ویتنام، هانوی، یکی از زیباترین شهرهای این کشور با طبیعتی فوق‌العاده به نام نین بین قرار دارد که رستوران‌های متعددی را در خود جای داده است. یکی از این رستوران‌های فوق‌العاده به نام چوکی مجموعه‌ای کوچک و خانوادگی است که به دلیل فضای گرم و غذاهای خوشمزه‌ی خود به مکانی محبوب در بین گردشگران تبدیل شده است.

چوکی، یکی از بهترین رستوران های ویتنام، توسط خانمی به همین نام و همسر او اداره می‌شود که با یک منوی ویتنامی – غربی و مواد غذایی تازه آماده‌ی پذیرایی از مهمانان هستند.

  • ساعت کاری: ۷ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: 17, Hoang Hoa Tham Street, Ninh Binh Street.

چوکی، یکی از بهترین رستوران های ویتنام

۳. نها هانگ نگون (Nha Hang Ngon)

نها هانگ نگون یکی از محبوب‌ترین رستوران های ویتنام در شهر هوشی مین است که در هر سال گردشگران زیادی برای چشیدن غذاهای خارق‌العاده‌ی آن از این شهر بازدید می‌کنند. آنچه که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند فضای زیبای این رستوران در یک ساختمان قدیمی فرانسوی با حیاطی بزرگ و دل‌باز است.

منوی نگون به صورت اختصاصی به غذاهای سنتی از اقصی نقاط ویتنام اختصاص داده شده است و برای تهیه‌ی آن‌ها از تازه‌ترین و بهترین ترکیبات استفاده می‌شود. یکی از اهداف این رستوران نشان دادن تنوع و پیچیدگی غذاهای ویتنامی به همراه طعم شگفت‌انگیزشان به گردشگران است.

  • ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: 160 Pasteur Street, District1, Ho Chi Minh City

نها هانگ نگون یکی از محبوب‌ترین رستوران های ویتنام

۴. ویتنام هاوس (Vietnam House)

یکی دیگر از محبوب‌ترین رستوران های ویتنام در شهر هوشی مین، ویتنام هاوس است که به دلیل فضای خاص و لوکس خود از موارد قبلی معرفی شده در این مطلب متمایز می‌شود. از طرفی دیگر سرآشپزان این مجموعه تلاش می‌کنند تا با برداشت و الهامی خلاقانه از غذاهای ویتنامی به ترکیباتی خوشمزه و باب طبع بازدیدکنندگان دست پیدا کنند.

ساختمان اصلی ویتنام هاوس در محل یک سازه‌ی تاریخی از دوران استعمار فرانسه قرار دارد که بعد از بازسازی‌های انجام شده با یک ناهارخوری بزرگ و پرنور به همراه دکوراسیون زیبای ویتنامی از مهمانان پذیرایی می‌کند.

  • ساعت کاری: ۱۱:۳۰ صبح تا ۲:۳۰ بعدازظهر؛ ۶:۳۰ عصر تا ۱۰ شب
  • آدرس: 93-95, Dong Khoi Street, Ho Chi Minh City

ویتنام هاوس

۵. دالچینی (Dalcheeni)

دالچینی یکی از بهترین رستوران های هندی در کشور ویتنام محسوب می‌شود که منوی آن ترکیبی از غذاهای هندی و ویتنامی را سرو می‌کند. فضای داخلی جذاب و آرامش‌بخش این رستوران آن را به مکان مناسبی برای دورهمی‌ها خانوادگی یا قرارهای عاشقانه و هندی‌هایی تبدیل کرده است که به ویتنام سفر می‌کنند.

  • ساعت کاری: ۱۰:۳۰ صبح تا ۹ شب
  • آدرس: 100 Xuan Dieu, Hanoi

دالچینی یکی از بهترین رستوران های هندی در کشور ویتنام

۶. مورنینگ گلوری (Morning Glory)

مورنینگ گلوری رستوران مشهوری در منطقه هوی آن ویتنام است که در مجموع یک سالن داخلی و حیاط بیرونی برای پذیرایی از مهمانان دارد. از آنجایی که این رستوران در یک ساختمان استعماری بازسازی شده قرار گرفته است، نقاشی‌های دیواری فوق‌العاده و فضایی زیبا را هم در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

شما می‌توانید طیف وسیعی از غذاهای شهرهای مختلف را در یکی از بهترین رستوران های ویتنام بچشید. یکی از خاص‌ترین غذاهای منو مورنینگ گلوری و امضای آن Hoi An delicacy Cao Lau نام دارد که در اصل نوعی آبگوشت با گیاهان معطر و ادویه‌های مختلف به همراه رشته فرنگی، برنج و جوانه لوبیا است که باید حتماً امتحان کنید.

  • ساعت کاری: ۱۱ صبح تا ۲ بعدازظهر؛ ۵ عصر تا ۹:۳۰ شب
  • آدرس: 106 Nguyen Thai Hoc Street, Hoi An

مورنینگ گلوری رستوران مشهوری در منطقه هوی آن ویتنام

۷. دک سایگون (The Deck Saigon)

یکی از زیباترین و لوکس‌ترین رستوران های ویتنام دک سایگون نام دارد که همه‌چیز از منو تا فضای شگفت‌انگیز آن می‌تواند برای شما جالب توجه و خاطره‌انگیز باشد. این رستوران که در سواحل رودخانه سایگون شهر هوشی مین واقع شده است به دلیل منظره‌ی زیبا از رودخانه، طراحی داخلی شیک و غذاهای فوق‌العاده خوشمزه‌ی خود توانسته محبوبیت بالایی در بین مردم محلی و گردشگران به دست آورد.

  • ساعت کاری: ۱۱ صبح تا ۱۰:۳۰ شب
  • آدرس: 38 Nguyen U Di, District2, Ho Chi Minh City

دک سایگون از رستوران‌های برتر ویتنام

۸. رستوران فرانسوی لا ویلا (La Villa French Restaurant)

علاقه‌مندان به غذاهای فوق‌العاده‌ی فرانسوی می‌توانند در سفر خود به ویتنام سری هم به لا ویلا در قلب شهر هوشی مین بزنند. منوی این رستوران توسط سرآشپز فرانسوی مجموعه تیری مونون طراحی شده است و انواعی از غذاهای کشور فرانسه شامل اردک، گوشت گاو تارتار و... را در کنار نوشیدنی‌های محبوب این کشور سرو می‌کند.

  • ساعت کاری: ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب
  • آدرس: 14 NGO Quang Huay, District2, Ho Chi Minh City

رستوران فرانسوی لا ویلا ویتنام

۹. رستوران رد بین (Red Bean Restaurant)

در فهرست بهترین رستوران های ویتنام رتبه‌ی نهم به رد بین اختصاص داده شده است که گردشگران و مردم محلی به آن به عنوان یکی از جاذبه‌های دیدنی این کشور نگاه می‌کنند. در رد بین غذاهای ویتنامی به شیوه‌ی جدید و خلاقانه سرو می‌شوند که نتیجه‌ی آن ایجاد طعمی فوق‌العاده است که تا مدت‌ها در ذهن شما ماندگار می‌شود.

  • ساعت کاری: ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: 94, Ma May Street, Hanoi

رستوران رد بین ویتنام

۱۰. داینینگ روم (Dining Room)

در محله ۱ شهر هوشی مین می‌توانید در یک ساختمان قدیمی فرانسوی لذت چشیدن غذاهای خوشمزه‌ی ویتنامی را تجربه کنید. در داینینگ روم که یکی از بهترین رستوران های ویتنام محسوب می‌شود، فضایی گرم و دنج با ترکیب دکوراسیون سنتی و مدرن برای پذیرایی از مهمانان فراهم شده است.

  • ساعت کاری: ۱۱ صبح تا ۱۱ شب
  • آدرس: 93-95, Hai Ba Trung Ben Nghe Quan, Ho Chi Minh City

داینینگ روم از بهترین رستوران‌های ویتنام

سخن پایانی

در این مطلب با تعدادی از بهترین رستوران های ویتنام آشنا شدیم. شما می‌توانید در سفر خود به این کشور زیبا از این رستوران‌ها دیدن کرده و در کنار لذت بردن از فضای دل‌انگیز آن‌ها، انواع غذاهای خوشمزه ویتنامی را هم امتحان کنید. در صورتی که قصد سفر به ویتنام را دارید می‌توانید آرند تور را به عنوان آژانس برگزارکننده تور خود انتخاب کنید که همواره با بهره‌گیری از بهترین و مجرب‌ترین کارکنان توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ تماس بگیرید.

سوالات متداول

۱. بهترین رستوران های ویتنام را نام ببرید.

تعدادی از بهترین رستوران ویتنام با جزئیات کامل در متن معرفی شده‌اند.

۲. کدام شهر ویتنام خوشمزه‌ترین غذاها را دارد؟

هانوی پایتخت ویتنام یکی از شهرهای این کشور است که انواع غذاهای خوشمزه سنتی و مدرن ویتنامی در آن سرو می‌شود.

۳. محبوب‌ترین غذاهای ویتنام کدام است؟

از جمله محبوب‌ترین غذاهای ویتنام می‌توان به فو، بان چا، شوی، گوی کاون، بان بو نام بو و کام تام اشاره کرد.

۴. هزینه‌ی خرید غذا در ویتنام چه قدر است؟

هزینه‌ی متوسط خرید شام در ویتنام بین ۵۰ هزار دانگ (۲ دلار آمریکا) تا ۲۰۰ هزار دانگ (۸ دلار آمریکا) متغیر است.

۵. بهترین فست فودی‌های ویتنام چه نام دارند؟

Lotteria و KFC با داشتن ۱۶۰ و ۱۴۵ فروشگاه از بهترین فست فودی‌ها در این کشور محسوب می‌شوند.



1403/01/29 | کد مطلب: 2001
برچسب‌ها: غذا و رستوران


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.