10 تا از بهترین هتل‌ های سمرقند | آرندتور

بهترین هتل‌های سمرقند

شما هم امتیاز بدهید!

سمرقند، شهری با زیبایی‌های بی‌نظیر و تاریخی کهن، میزبان هتل‌هایی است که سفر شما را فراموش‌نشدنی می‌کنند. از هتل‌های لوکس تا اقامتگاه‌های مستقر در مرکز تاریخی، هتل‌ های سمرقند انتخاب‌های فراوانی را برای اقامت ارائه می‌دهند. در این مطلب از وبلاگ آرند تور قصد داریم برخی از بهترین هتل های تور سمرقند را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

هتل زرافشان پارکساید Zarafshon Parkside

هتل چهار ستاره زرافشان پارکساید از بهترین هتل های سمرقند است که ترکیبی از زیبایی و راحتی را برای مهمانان فراهم میاورد. هتل زرافشان پارکساید در ابتدا در سال 1959 ساخته شد و افراد مشهور زیادی در طول دهه‌ها در آن اقامت داشتند. این هتل تاریخی در خیابان عبدالرحمان جامی در میان پارک‌های سرسبز و خیابان‌های پردرخت قرار گرفته است و با نمای نئوکلاسیک و دکوراسیون به سبک اروپایی، ظاهری باشکوه همچون عمارتی اشرافی یا سفارتخانه دارد.

هتل زرافشان پارکساید شامل یک بار و رستوران شیک که غذاهای اصیل ازبکی سرو می‌کند، استخر روباز، باشگاه ورزشی و اینترنت پرسرعت رایگان است. ۵۵ اتاق و ۱۲۰ نفر ظرفیت دارد. انواع اتاق‌ها از دوتخته/توئین تا جونیور سوئیت‌های لوکس و سوئیت‌های سوپریور موجود است که همه با امکانات مدرن و دکوراسیون زیبا تجهیز شده‌اند تا اقامتی شاهانه و آرامش‌بخش را برایتان فراهم آورد.

آدرس: Abdurakhmon Jomiy Street 65, 140100, Samarkand, Samarqand Region, Uzbekistan

موقعیت مکانی هتل در میان هتل های سمرقند برای دسترسی آسان به جاذبه‌های اصلی شهر ایده‌آل است. میدان ریگستان در فاصله ۲ کیلومتری از هتل قرار دارد و مقبره گور امیر با یک رانندگی کوتاه قابل‌دسترسی است. همچنین فاصله هتل تا ایستگاه راه‌آهن ۶ و تا فرودگاه ۷ کیلومتر است که امکان دسترسی آسان به وسایل حمل‌ونقل عمومی و ترانسفر فرودگاهی را فراهم می‌کند.

هتل زرافشان پارکساید از بهترین هتل‌های سمرقند

هتل ولنس پارک تورون Wellness Park Hotel Turon

هتل سه ستاره ولنس پارک تورون یکی از هتل های سمرقند است که در محله کنیگل مسیف، سمرقند واقع شده است و مکانی آرام و مناسب برای استراحت و دوری از شلوغی مرکز شهر محسوب می‌شود. در طراحی داخلی هتل ولنس پارک تورون از آثار هنری نقاش مینیاتوری ایرانی، کمال‌الدین بهزاد که در قرن ۱۵ زندگی می‌کرد و همچون علی‌شیر نوایی، بزرگ‌ترین هنرمند دوره تیموری، الهام گرفته شده است و ترکیبی از سبک معاصر با کلاسیک را به نمایش می‌گذارد.

هتل ولنس پارک تورون با امکانات متنوعی همچون اسپا و مرکز سلامتی، رستوران، بار/لانج، صبحانه بوفه خوشمزه، سرویس اتاق، پارکینگ رایگان و سرویس شاتل رایگان به مهمانان خدمات‌رسانی می‌کند. همچنین در تمامی ۸۲ اتاق و ۱۶ سوئیت هتل که طراحی و معماری مدرن و شیکی دارند، امکانات رفاهی مانند اینترنت وای‌فای رایگان، قهوه‌ساز، تلویزیون صفحه تخت و کابل یا ماهواره و حمام‌های خصوصی فراهم است.

آدرس: Konigil Massif, Rowing Canal, Samarkand, Uzbekistan

موقعیت مکانی این هتل در میان هتل های سمرقند امتیاز بالایی دارد و به‌ویژه برای زوج‌ها محبوب است. این هتل در فاصله نزدیکی از جاذبه‌های توریستی مهم سمرقند مانند رصدخانه الغ‌بیگ، آرامگاه دانیال، شاه‌زنده و مسجد بی‌بی‌ خانم قرار دارد که مهمانان می‌توانند با استفاده از سرویس حمل‌ونقل هتل یا با پیاده‌روی و یا استفاده از تاکسی به آن‌ها دسترسی پیدا کنند​​. فرودگاه سمرقند در فاصله حدود ۸ کیلومتر از هتل قرار دارد که رفت‌وآمد به فرودگاه را آسان می‌کند.

هتل ولنس پارک تورون سمرقند

هتل هیلتون گاردن این افراسیاب Hilton Garden Inn Samarkand Afrosiyob

هتل هیلتون گاردن این، یک هتل مدرن چهار ستاره از زنجیره هتل‌های هیلتون است که در موقعیتی منحصربه‌فرد در کنار در نزدیکی کانال روئینگ واقع شده است. هتل هیلتون گاردن این از بهترین هتل های سمرقند است که با امکانات و خدمات باکیفیت خود، تجربه‌ای لوکس و راحت را برای مهمانانش فراهم می‌کند. در طراحی اتاق‌ها و دکوراسیون هتل از آثار علی شیر نوایی، شاعر، هنرمند، زبان‌شناس و دولتمرد برجسته قرن پانزدهم ازبکستان الهام گرفته است.

هتل هیلتون گاردن این، مجهز به امکاناتی از جمله رستوران، بار، مرکز تناسب‌اندام، پارکینگ رایگان و امکانات دسترس‌پذیری برای افراد کم‌توان جسمی است. تمامی ۹۱ اتاق و ۱۵ سوئیت هتل به امکانات رفاهی مانند وای‌فای رایگان، تلویزیون هستند، ‌همچنین برخی از اتاق‌ها دارای آشپزخانه کوچک با یخچال هستند و مهمانان به‌ویژه از کیفیت بالای خدمات پرسنل، پاکیزگی، راحتی و ارزش مقرون‌به‌صرفه اقامت در این هتل ابراز رضایت کرده‌اند.

آدرس: M344+F77 Konigil massif, 140319, Samarkand, Samarqand Region, Uzbekistan

هتل از نظر موقعیت مکانی برای گردشگرانی که به دنبال بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی سمرقند هستند، ایده‌آل است و نزدیک به چندین جاذبه مهم شهر واقع شده است. فاصله‌ هتل تا فرودگاه بین‌المللی سمرقند حدود ۱۱ کیلومتر است، اگرچه خدمات شاتل فرودگاهی ارائه نمی‌دهد؛ اما به دلیل موقعیت مناسب، دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی و خدمات تاکسی آسان است​​​​.

هتل هیلتون گاردن این افراسیاب سمرقند

هتل لیا! Lia! by Minyoun Stars of Ulugbek

هتل چهار ستاره لیا! یکی دیگر از هتل های سمرقند است که در کنار کانال روئینگ، در منطقه کنیگل مسیف سمرقند قرار دارد. این هتل با تأکید بر جذب نسل جدید مسافران جوان و پرجنب‌وجوش، رویکردی نوآورانه دارد. قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه، فضای دوستانه و تجربیات به‌یادماندنی از جمله اهداف این هتل هستند. هتل لیا! که توسط شرکت زنجیره‌ای مینیون اداره می‌شود به نام الغ‌بیگ، فرمانروای سمرقند و ستاره‌شناس و ریاضی‌دان مشهور نام‌گذاری شده است.

دو رستوران، بار/لانج، مرکز تناسب‌اندام، تراس، اسپا، میز پذیرش 24 ساعته، وای‌فای رایگان، صبحانه بوفه و پارکینگ رایگان از جمله امکاناتی است که هتل به مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل لیا! دارای ۱۷۰ اتاق و ۲۳ سوئیت است که در ۹ طبقه جانمایی شده‌اند. همه اتاق‌ها مجهز به مینی بار، حمام خصوصی، تلویزیون فلت، تهویه مطبوع هستند و برخی اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن هستند.

آدرس: Konigil Massif, Samarkand, Samarkand Region, 140319

هتل لیا! در نزدیکی مکان‌های دیدنی مانند رصدخانه الغ‌بیگ و آرامگاه دانیال واقع شده است. هتل تقریباً در فاصله مساوی بین مرکز شهر و فرودگاه قرار دارد، اما خدمات شاتل فرودگاهی ارائه نمی‌شود. مرکز شهر و جاذبه‌های تاریخی در فاصله حدود ۹ کیلومتری از هتل واقع شده‌اند. فرودگاه بین‌المللی سمرقند تقریباً ۱۱ کیلومتر از هتل فاصله دارد و سفر با تاکسی تا آنجا حدوداً ۱۵ دقیقه زمان می‌برد.

هتل لیا از بهترین هتل‌های سمرقند

هتل هیلتون ریجنسی Hilton Samarkand Regency

هتل ۵ ستاره و لوکس هیلتون ریجنسی از بهترین هتل های سمرقند است که با امکانات فوق‌العاده و موقعیت مکانی عالی اقامتی راحت و لوکس را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. هتل هیلتون ریجنسی دارای امکانات متنوعی مانند دارای چندین رستوران و بار است که میهمانان می‌توانند از غذاهای عالی و نوشیدنی‌های متنوع لذت ببرند. سالن‌های ضیافت هتل برای رویدادهای مختلف از جمله سرگرمی، کنفرانس و جلسات ایده‌آل است.

تمامی ۲۳۲ اتاق و ۲۴ سوئیت آن مجهز به امکانات رفاهی مانند تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان و حمام خصوصی هستند. برخی اتاق‌ها همچنین شامل یک آشپزخانه کوچک با مینی‌بار می‌شوند. مهمانان می‌توانند از اسپا و مرکز سلامتی شامل استخرهای سرپوشیده، مرکز تناسب‌اندام، سونا و استخر فصلی در فضای باز استفاده کنند. هتل هیلتون در میان هتل های سمرقند امکانات رفاهی درجه یک را ارائه می‌دهد تا مهمانان واقعاً از اقامت خود لذت ببرند.

آدرس: Konigil Massif, 140319, Samarqand, Samarqand viloyati, Uzbekistan

موقعیت مکانی هتل هیلتون ریجنسی در کانال گربنوی قرار دارد و به‌طور مساوی به مرکز شهر و فرودگاه نزدیک است که این امر سفر و گشت‌وگذار در سمرقند را برای مهمانان آسان می‌کند. جاذبه‌های نزدیک شامل شهر جاودان، مقبره گور امیر، میدان ریگستان، شاه‌زنده و مدرسه طلاکاری است که همگی به‌راحتی قابل‌دسترسی هستند​​. فرودگاه بین‌المللی سمرقند تقریباً ۱۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد؛ و ایستگاه قطار نیز به‌راحتی قابل‌دسترسی است.

هتل هیلتون ریجنسی از بهترین هتل‌های سمرقند

هتل موونپیک Mövenpick Hotel Samarkand

هتل ۵ ستاره موونپیک از هتل های تازه تأسیس سمرقند است. این هتل در بنایی قرار دارد که پیش‌ازاین میزبان هتل ریگستان پلازا بود و پس از یک بازسازی به یکی از بهترین هتل های سمرقند تبدیل شده است. وقتی وارد هتل موونپیک سمرقند می‌شوید، از فضای وسیع لابی شگفت‌زده خواهید شد و هنگام قدم زدن در راهروهایش، ممکن است احساس کنید که در یک کشتی کروز هستید. با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی هتل موونپیک از برترین هتل های سمرقند برای کسانی است که خواهان تجربه‌ اقامتی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی در این شهر باستانی هستند.

هتل موونپیک سمرقند انواع مختلفی از اتاق‌ها را ارائه می‌دهد. از اتاق‌های استاندارد و خانوادگی گرفته تا سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها، برای هر سلیقه‌ای گزینه اقامت جذابی وجود دارد. تمامی اتاق‌ها دارای طراحی مدرن، آرام و ساده هستند و به‌خوبی برای اقامتی راحت و تفریحی تجهیز شده‌اند. برای آرامش و تناسب‌اندام، می‌توانید از باشگاه، استخر، سونا و حمام ترکی بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید شب‌ها را در بار یا یکی از رستوران‌های هتل سپری کنید.

آدرس:‌ 53 Shokhrukh Str Samarkand Samarkand Vilayat, 140100, Samarqand, Uzbekistan

هتل موونپیک سمرقند، یکی از هتل های سمرقند است که دارای موقعیت شهری عالی است. این هتل در قلب شهر و نزدیک به جاذبه‌های دیدنی مهم قرار گرفته است و فاصله کمی تا آرامگاه دیدنی گور امیر (۵۰۰ متر) و مجموعه باشکوه ریگستان (۱ کیلومتر) دارد. دسترسی آسان به فرودگاه بین‌المللی سمرقند و ایستگاه قطار (هر دو ۶ کیلومتری)، اقامت در این هتل را برای مسافران راحت می‌سازد.

هتل موونپیک از بهترین هتل‌های سمرقند

هتل آرگاماک L'Argamak

هتل فرانسوی - ازبک آرگاماک از بهترین هتل های سمرقند در محدوده مرکز شهر است که از زمان افتتاح خود در سال ۲۰۱۵ ترکیبی منحصربه‌فرد از معماری سنتی و امکانات مدرن را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل سه ستاره با ارائه منظره پانورامایی از معروف‌ترین بناهای تاریخی شهر، انتخابی ایده‌آل در بین هتل های سمرقند برای گردشگرانی است که به دنبال کشف زیبایی‌ها و تاریخ غنی این شهر در محیطی کلاسیک و رمانتیک هستند.

هتل آرگاماک امکاناتی از جمله رستوران و بار/لانج، تراس بام، باغ، پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت (وای‌فای) رایگان، صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی، امکان نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته را برای راحتی مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل دارای ۲۳ اتاق است که در سه‌طبقه جانمایی شده‌اند. تمامی اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون‌ و سرویس اختصاصی هستند.

آدرس: Sulton Muhammad, Samarkand 140104 Uzbekistan

هتل آرگاماک در موقعیتی استراتژیک در مرکز شهر قرار گرفته و فقط ۵ دقیقه پیاده‌روی تا آرامگاه گور امیر و ۱۰ دقیقه با میدان ریگستان فاصله دارد و فرصتی عالی برای دسترسی آسان به جاذبه‌های نمادین شهر فراهم می‌کند. فرودگاه بین‌المللی سمرقند تنها ۷ کیلومتر با هتل فاصله دارد که رفت‌وآمد را آسان می‌کند.

هتل آرگاماک از بهترین هتل‌های سمرقند

بوتیک هتل سنگزار Sangzor Boutique Hotel

بوتیک هتل سنگزار یکی دیگر از هتل های سمرقند در مرکز شهر است. بنای این هتل نوساز به «سبک قدیمی» مشابه ریگستان ساخته شده است. بوتیک هتل سنگزار با معماری جذاب و توجه به جزییات، حس اصالت شرقی را متبادر می‌کند و با موقعیتی استراتژیک در نزدیکی مهم‌ترین نقاط تاریخی سمرقند، اقامتی فراموش‌نشدنی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان است. در بوتیک هتل سنگزار، تمامی ۳۲ اتاق‌ مجهز به میز، تلویزیون فلت و سرویس اختصاصی هستند. اتاق‌ها همچنین دارای تهویه مطبوع و صندوق امانات برای ایمنی بیشتر می‌باشند. هتل دارای کارکنان حرفه‌ای و خوش برخوردی است که همیشه آماده کمک هستند.

آدرس: oshkent yo'li 45A, 140100 Samarkand, Uzbekistan

در مجاورت هتل رستوران‌های مشهور، فروشگاه‌های سوغاتی و مساجد قرار دارند. فاصله هتل تا مرکز شهر کمتر از ۱ کیلومتر است و جاذبه‌هایی نظیر مجموعه میدان ریگستان، بازار سیاب و مقبره اسلام کریم اف همگی در فاصله چند دقیقه پیاده‌روی کوتاه از هتل قرار دارند. فرودگاه بین‌المللی و ایستگاه قطار نیز در فاصله بین ۴ تا ۵ کیلومتر از هتل واقع شده‌اند که امکان دسترسی آسان به هتل را فراهم می‌آورد.

بوتیک هتل سنگزار از بهترین هتل‌های سمرقند

هتل بی‌بی خانم Hotel Bibikhanum

هتل سه ستاره بی‌بی خانم در خیابان تاشکند و در قلب بخش تاریخی شهر سمرقند قرار دارد و از بهترین هتل‌های سمرقند در مرکز شهر است که امکان اقامتی دلپذیر و دسترسی آسان به جاذبه‌های دیدنی مهم شهر را فراهم میاورد. هتل بی‌بی خانم با الهام از سنت‌های ازبکی در دکوراسیون و مهمان‌نوازی، اتاق‌هایی راحت و باغی آرامش‌بخش را به مهمانان ارائه می‌دهد و به خاطر سبک خانوادگی و جذابیتش شهرت دارد.

این هتل با امکاناتی مانند رستوران و حیاطی سرسبز، پارکینگ امن، اینترنت پرسرعت رایگان، صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی، تراس بام و پذیرش ۲۴ ساعته، تجربه‌ای راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. هتل دارای 18 اتاق است و تمامی اتاق‌ها مجهز به امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون فلت و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند.

آدرس: Tashkent St. 10, Samarkand 140101 Uzbekistan

هتل بی‌بی خانم، در فاصله چند قدمی مسجد بی‌بی خانم (یکی از قدیمی‌ترین‌ مساجد آسیای مرکزی) و بازار سیاب قرار دارد. تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توانید به مجموعه شاه زنده و آرامگاه‌های معروف آن برسید و فاصله آن تا مسجد و مدرسه‌های معروف میدان ریگستان ۵۰۰ متر است. این هتل کمتر از ۵ کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد که با تاکسی این مسیر حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد و یکی از نزدیک‌ترین هتل های سمرقند به فرودگاه بین‌المللی است.

هتل بی‌بی خانم از بهترین هتل‌های سمرقند

هتل پلاتان Platan

هتل بوتیک پلاتان یکی دیگر از محبوب‌ترین هتل های سمرقند است که تجربه‌ای راحت و شیک از اقامت را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل در سال ۲۰۱۴ افتتاح شده و با یک باغچه کوچک و زیبا محیطی آرامش‌بخش برای میهمانان فراهم می‌کند. دکور اتاق‌ها با الهام از عظمت و زیبایی درخت چنار، در تنالیته‌های خردلی و طلایی و الگوهای برگ‌ها و شاخه‌های این درخت تزئین شده که به زیبایی آن میفزاید.

این هتل سه ستاره امکاناتی متنوعی از جمله یک رستوران متصل به هتل با منوی متنوع غذایی و نوشیدنی، صبحانه، وای‌فای رایگان در کل محوطه هتل، پارکینگ، خدمات اتاق ۲۴ ساعته و تورهای شهری ارائه می‌دهد. دارای ۱۲ اتاق است که همگی مجهز به امکانات رفاهی مانند تلویزیون فلت، مینی‌بار، تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی اختصاصی و صندوق امانات هستند. ضمن اینکه تمامی اتاق‌ها دید به منظره باغ دارند.

آدرس: Mironshokh Mirzo 13, 140100 Samarkand, Uzbekistan  n

هتل پلاتان به‌ویژه برای موقعیت خود در یک منطقه آرام، از سوی میهمانان مورد تحسین قرار گرفته است. تقریباً ۱۵ دقیقه رانندگی از فرودگاه سمرقند فاصله دارد. جاهای دیدنی سمرقند مانند میدان ریگستان و مسجد بی‌بی خانم در فاصله تقریباً ۲ کیلومتر از هتل و مجموعه شاه زنده در حدود ۳ کیلومتری آن قرار دارند که برای گردشگران ایده‌آل است.

هتل پلاتان سمرقند

سخن آخر

در این مطلب تا از بهترین هتل های سمرقند را به شما معرفی کردیم. هتل های سمرقند با ارائه امکانات و خدمات استثنایی، تجربه‌ای ناب و به‌یادماندنی از اقامت در قلب سمرقند را فراهم می‌آورند. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید هتل ایده‌آل خود را در سمرقند انتخاب کنید؛ و سفری خاطره‌انگیز و اوقاتی خوش را در این شهر تاریخی تجربه کنید.

سؤالات متداول

بهترین هتل های سمرقند کدامند؟

بهترین هتل های سمرقند به نیازها و سلیقه شما بستگی دارد. هتل‌های لوکس و مجلل مانند هتل هیلتون ریجنسی و موونپیک، هتل های میان‌رده مانند ولنس پارک تورون و هتل های ارزان‌قیمت و هاستل‌های متعددی در سمرقند وجود دارند.

حدود قیمت هتل های سمرقند چقدر است؟

قیمت‌ هتل های سمرقند به فاکتورهای زیادی مانند تعداد ستاره هتل، زمان سفر و موقعیت مکانی هتل بستگی دارد؛ اما به‌طورکلی قیمت‌ هتل های اقتصادی بین 20 تا 50 دلار، هتل های میان رده در حدود 50 تا 100 دلار و هتل های بسیار لوکس بالای ۱۰۰ دلار برای هر شب اقامت است.

بهترین زمان سفر به سمرقند چه وقتی است؟

بهترین زمان برای سفر به سمرقند، ازبکستان، به‌طورکلی فصل‌های بهار و پاییز است، یعنی از ماه‌های مارس تا می و از سپتامبر تا اوایل نوامبر. در این ماه‌ها، هوا معتدل‌تر است و دما به‌شدت گرم یا سرد نمی‌شود که این شرایط برای گشت‌وگذار و بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی سمرقند ایده‌آل است.



1403/01/08 | کد مطلب: 1965
برچسب‌ها: اقامتگاه و هتل


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.