معرفی جامع بهترین هتل های کیش | آرندتور

معرفی بهترین هتل های کیش

شما هم امتیاز بدهید!

کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری است که اقامتگاه‌های خوب و مناسب زیادی دارد، اما برای اینکه بفهمید بهترین هتل‌های کیش کدامند، باید به فاکتورهای زیادی توجه کنید که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به محل قرارگیری هتل، امکانات هتل و طراحی و معماری آن اشاره کرد. در این مطلب از آژانس مسافرتی آرند تور بهترین هتل‌های تور کیش را از دید مردم به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید خیلی راحت هتل مناسبی را برای اقامتتان در این شهر پیدا کنید. با ما همراه شوید.

1-هتل میراژ کیش

هتل میراژ یکی از بهترین هتل‌های کیش است که ربان افتتاحیه آن در سال 1397 بریده شد و از آن سال به بعد میزبان گردشگران زیادی برای اقامت بوده است. اگر قصد دارید اقامتی لوکس را در کیش تجربه کنید، هتل میراژ یکی از بهترین پیشنهادها بین هتل‌های پنج ستاره کیش محسوب می‌شود. ساختمان این هتل طراحی مدرن و خاصی داشته و شامل دو ساختمان 8 طبقه و 187 واحد اقامتی لوکس است. وقتی پنجره‌های هتل را باز می‌کنید، می‌توانید منظره منحصربه‌فردی از ساحل و دریای خلیج فارس را ببینید. علاوه بر این، موقعیت قرارگیری آن به گونه‌ای است که به جاهای دیدنی کیش دسترسی راحتی خواهید داشت. تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به تفریحات آبی کیش بروید.

زیباترین هتل کیش

2-هتل ترنج کیش

هتل ترنج از بی‌نظیرترین مجموعه‌های اقامتی کشور و حتی خاورمیانه است که می‌توانید اقامتی خاطره‌انگیز و منحصر به فرد را آنجا تجربه کنید. هتل ترنج دارای دو فاز است که فاز اول روی دریا و فاز دوم در ساحل قرار گرفته است. طراحی ساختمان‌هایی که روی دریا ساخته شده‌اند شبیه به بته جقه است و چندین واحد اقامتی، رستوران و امکانات دیگر را در برمی‌گیرد. بخشی از کف اتاق‌ها شیشه‌ای بوده و می‌توانید از این طریق سطح دریا را ببینید. علاوه بر این، با نشستن در بالکن، خورشید را خواهید دید که در حال پنهان شدن پشت دریاست! برای ساخت هتل ترنج از مصالح سازگار با محیط زیست استفاده شده تا آسیبی به دریا و موجودات آبزی وارد نشود.

3-هتل مارینا کیش

هتل مارینا یکی دیگر از بهترین هتل‌های کیش است که از لحاظ معماری و موقعیت مکانی بسیار معروف است. این هتل کنار جزیره مرجانی و مرکز خرید مرجان کیش واقع شده است. علاوه بر این، اگر به دوچرخه سواری کنار آب علاقه‌مند هستید، هتل مارینا به مسیر دوچرخه سواری خیلی نزدیک است. نوار ساحلی این هتل هم به جت اسکی، کلوب ورزشی، تفریحات دریایی و پارک آبی مجهز است. یکی از بهترین رستوران‌های کیش در این هتل قرار گرفته که استفاده از آن برای عموم آزاد است. در این رستوران می‌توان انواع غذاهای جنوبی و دریایی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مراکز خرید کیش

4-هتل بزرگ داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش است که در معماری آن از تخت جمشید الهام گرفته شده که نمادی از فرهنگ و تمدن ایران باستان است. این هتل دارای دو رستوران معروف به نام‌های آپادانا و پاسارگاد است. رستوران آپادانا در طبقه همکف واقع شده و انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی ارائه می‌دهد. رستوران پاسارگاد هم در طبقه همکف است و طراحی‌اش هماهنگ با معماری هتل بوده و فرمی برگرفته از ستون‌ها و دیوارهای تخت جمشید دارد.

5-هتل ویدا کیش

هتل ویدا یکی دیگر از بهترین هتل‌های کیش است که سال 1396 در 9 طبقه بنا شده و 145 اتاق دارد. رستوران این هتل در طبقه اول قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی را طبخ می‌کند. از نظر موقعیت مکانی هم به دلیل واقع بودن در بلوار موج، به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل و سایر نقاط جزیره دسترسی مناسبی دارد. فاصله هتل ویدا تا ساحل دریا حدود یک و نیم کیلومتر است.

لوکس‌ترین هتل کیش

6-هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس در ساحل بزرگ مرجان واقع شده، طراحی منحصربه‌فردی داشته و در نمای آن از دو رنگ سفید و آبی استفاده شده است. این مجموعه دارای 7 طبقه و 168 اتاق و سوئیت مجلل است. یکی از معایب هتل پارمیس این است که ساحل اختصاصی ندارد و فاصله آن با دریا کم نیست؛ بنابراین اگر هتلی می‌خواهید که چشم انداز دریا را داشته باشد بهتر است به سراغ دیگر هتل‌های کیش بروید. خدمات و امکاناتی که این هتل ارائه می‌دهد شامل رستوران بزرگ و زیبا، سالن کنفرانس و اجتماعات، پارکینگ، مرکز خرید، تاکسی سرویس و کافی شاپ مجلل می‌شود. علاوه بر این، به مراکز خرید مروارید و پردیس کیش هم نزدیک است.

7-هتل بین‌المللی کیش

از دیگر بهترین هتل‌های کیش می‌توان هتل پنج ستاره بین‌المللی کیش را نام برد که در سال 1396 در 13 طبقه و 342 واحد افتتاح شده است. واحدهای طبقات بالای این هتل چشم اندازی رو به دریا دارند. اتاق‌های هتل هم شامل اتاق سینگل، تویین دو تخته، دو تخته جزیره، دو تخته رو به دریا و سه تخته رو به دریا می‌شوند. این هتل در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار گرفته و به ورزش‌های آبی و پیست دوچرخه سواری دسترسی خوبی دارد. علاوه بر این، نزدیک به مرکز خرید بزرگ مریم ونوس است و برای علاقه‌مندان به خرید گزینه مناسبی به حساب می‌آید از امکانات ویژه هتل بین‌المللی کیش می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

8-هتل پانوراما کیش

پانورامای کیش که در سال 1398 افتتاح شده، ساختمانی 15 طبقه بوده و 267 اتاق دارد. اتاق‌های این هتل شامل دو تخته دبل و توئین، دو تخته دبل لوکس و پانوراما، سه تخته لوکس و اتاق کانکت 4 نفره می‌شوند. پانوراما یکی از بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران است که در بلوار رودکی واقع شده و دسترسی آسانی به مراکز خرید و اماکن دیدنی جزیره کیش دارد. ازجمله این دسترسی‌ها می‌توان به ساحل خلیج فارس، مراکز خرید سارینا 2 و زیتون اشاره کرد. ازجمله امکانات هتل هم می‌توان رستوران 200 نفره، پارکینگ با ظرفیت 60 خودرو، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، آتلیه، پذیرش 24 ساعته، سونا و جکوزی و کافی شاپ را نام برد.

اقامت در بهترین هتل کیش

9-هتل آرامیس پلاس کیش

آرامیس پلاس یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش است که در میدان پردیس واقع شده و از سال 1399 در حال فعالیت است. از طریق اقامت در این هتل به راحتی می‌توان به ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز خرید مهمی همچون پردیس 2، رویا مال، کیش مال و کتون دسترسی پیدا کرد. هتل آرامیس پلاس دارای 14 طبقه و 171 اتاق بوده و اتاق‌هایش شامل دو تخته معمولی و رو به دریا، سه تخته معمولی و رو به دریا، سوئیت یک خوابه سه نفره و اتاق کانکت 4 تخته می‌شوند. ازجمله امکانات هتل هم می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، صندوق امانات، فروشگاه، چایخانه سنتی، آژانس مسافرتی، ترانسفر رفت و برگشت و آتلیه اشاره کرد.

10-هتل فلامینگو کیش

اسم هتل فلامینگو از یک پرنده گرفته شده اما ساختمانش شبیه به دلفین است. این هتل یکی از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود که از سال 1376 فعالیت خود را شروع کرده است. هتل فلامینگو بسیار وسیع بوده و زمین آن 24 هزار مترمربعی است. بخش زیادی از این وسعت به فضای سبز و آب‌نما اختصاص داده شده و گردشگران برای دیدن آن به هتل می‌آیند. از طرف دیگر، به دلیل موقعیت مکانی عالی به پاساژهای زیتون، مروارید، ونوس و مریم دسترسی دارد. ممکن است فکر کنید این هتل به دلیل قدمت طولانی، امکانات خوبی ندارد، اما طی چند سال گذشته بازسازی‌های متعددی برای بهبود خدمات هتل انجام شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین تفریحات ورزشی کیش

11-هتل آریان کیش

اگر به دنبال هتلی لوکس و قیمت مناسب می‌گردید، هتل آریان بهترین پیشنهاد برایتان محسوب می‌شود. این هتل که در لیست بهترین هتل‌های کیش قرار گرفته، همه ساله میزبان مهمانان زیادی است و همه از آن راضی هستند. این هتل فعالیتش را از سال 1378 در یکی از بهترین خیابان‌های این جزیره آغاز کرده و تا به امروز رضایت گردشگران را به دست آورده است. از طریق این هتل 4 ستاره به راحتی می‌توان به مراکز خرید پانیذ، مروارید، زیتون و پردیس دسترسی پیدا کرد. این هتل 3 طبقه دارای 67 واحد اقامتی بوده و طراحی منحصربه‌فردی دارد.

12-هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم که در میدان امیرکبیر کیش واقع شده، فضایی شبیه به معماری باروک دارد. این هتل 55 اتاقه دارای تکنولوژی هوشمند BMS است که طی آن سیستم‌هایی مانند سیستم روشنایی، تهویه مطبوع و غیره به محض ورود مسافر به اتاق فعال می‌شوند. از طریق این هتل می‌توانید به مراکز خرید اصلی کیش ازجمله مرکز خرید مروارید و مرکز خرید پردیس یک و دو دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، به ساحل و اسکله تفریحی کیش هم دسترسی راحتی دارد.

نمونه هتل کیش

13-هتل صدف کیش

هتل صدف کیش یک هتل چهار ستاره است که به سبک مدرن طراحی شده و دو طبقه و 55 اتاق دارد. در اطراف این هتل کوهی 27 متری با آبشارهای عظیمی بنا شده که چشم اندازهای زیبایی به این هتل می‌بخشند. مراکز خرید شارستان و مروارید در کنار این هتل واقع شده‌اند. رستوران فرانسوی هتل هم در دل کوه قرار گرفته و می‌توانید آنجا یک وعده غذای دلچسب را میل کنید. هتل صدف یکی از بهترین هتل‌های کیش است که همه افراد می‌توانند آن را رزرو کنند؛ زیرا قیمت‌های مناسبی دارد.

14-هتل پارس نیک کیش

پارس نیک یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره کیش است که قدمتی 30 ساله داشته و خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد. این هتل در سال 1395 بازسازی شد تا خدمات بهتری ارائه دهد و امکاناتش به روز شود. ساختمان هتل پارس نیک دو طبقه بوده و دارای 37 واحد اقامتی است. فاصله هتل تا پاساژ زیتون، مروارید و ونوس حدود 10 دقیقه است.

15-هتل سان رایز کیش

سان رایز یکی دیگر از هتل‌های 3 ستاره کیش است و امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل روبروی پاساژ پردیس 2 واقع شده و افرادی که به قصد خرید به این جزیره می‌روند می‌توانند آنجا را رزرو کنند. ساختمان هتل سان رایز 4 طبقه بوده و 61 اتاق دارد. علاوه بر این، به دلیل قرار گرفتن در مرکز جزیره، یکی از بهترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: داستان و تاریخچه قلعه جنی کیش چیست؟

سخن پایانی

در این مطلب بهترین هتل‌های کیش را معرفی کردیم. برخی از این هتل‌ها لوکس و گران‌قیمت بوده و برخی دیگر قیمت بسیار مناسبی نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهند دارند. اگر قصد سفر به کیش را دارید، به راحتی می‌توانید از طریق وب سایت‌های گردشگری هتل مورد نظرتان را رزرو کرده و اقامت منحصربه‌فردی را تجربه کنید.



1402/05/23 | کد مطلب: 1642


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.