تور بلغارستان + تور بلغارستان بهار 1403 | آرندتور

تور بلغارستان

4 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تور بلغارستان

بلغارستان کشوری است در جنوب شرقی اروپا که از شمال در مجاورت کشور رومانی و از شرق به دریای سیاه و از جنوب به کشور ترکیه و یونان و از غرب به کشور صربستان و مقدونیه منتهی می شود. بلغارستان داری تاریخی غنی است و ریشه در اعصار کهن دارد.در تور بلغارستان از پایتخت این کشور که شهر صوفیه می باشد،دیدن خواهید کرد. جمعیت این کشور بالغ بر 7364570 نفر است که هر ساله 1 درصد از آن کاسته می‌شود. بلغارستان بیشترین رشد منفی جمعیت را در جهان دارد. حدود 85 درصد از مردم بلغارستان بلغاری‌تبار و بقیه بیشتر ترک و کولی هستند. بلغارستان 110994 کیلومتر مربع مساحت دارد و چهاردهمین کشور بزرگ در اروپا است. جمهوری بلغارستان یکی از کشورهای ناحیه بالکان است که کوه‌های بی‌نظیری دارد و در گذشته بخشی از امپراتوری عثمانی محسوب می‌شد. به همین دلیل فرهنگ آن ترکیبی از فرهنگ ترکی و اروپایی است. شنا، قایق‌سواری و سقوط آزاد، از جمله ورزش‌ها یا فعالیت‌های ماجراجویانه‌ای است که در تفرجگاه‌های ساحلی در تور بلغارستان یافت می‌شود. کوه‌های بلغارستان، مرکز تفریح عده کثیری از کوهنوردانی است که برای استفاده از هوایی پاک و سالم و برخورداری از مناظری زیبا به این مکان مسافرت می‌کند.

شمال کشور بلغارستان تابستان های گرم و زمستان های سرد دارد، در حالی که جنوب شرق آن از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار است. بیشتر آب و هوای بلغارستان دارای آب و هوایی سرد و کوهستانی است و نواحی ساحلی دریای سیاه نیز آب و هوایی معتدل و مرطوب دارد.

هتل های تور بلغارستان

هتل های بلغارستان در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند. به طوری که شما می توانید هتلهای متفاوت با درجه های متفاوت از 3 تا 5 ستاره را در بلغارستان برای اقامت خود انتخاب کنید. تعدادی از هتل های تور بلغارستان عبارتند از: هتل ساحلی مارینا، هتل ملیا گرند هرمیتچ، هتل بزرگ وکازین، هتل کلوب ویوا، هتل ساحلی رویال و....

شهرهای مهم تور بلغارستان

صوفیا: صوفیا شهری است بسیار دیدنی و جذاب و  محصور بین رشته کوه ها. صوفیا یک شهر بزرگ صنعتی است که مرکز فرهنگ و خلاقیت کشور بلغارستان نیز به شمار می آید. با وجود خیابان های عریض و پاکیزه، پارک های زیبا و سرسبز و ساختمان های جدید و مدرن و مجهز به سختی می توان باور کرد که این شهر قدمت تاریخی 1000 ساله دارد.
مناطق دیدنی صوفیا در تور بلغارستان عبارتند از بولوار ویتوشا، پارک آزادی، کلیسای مدور ژرژ مقدس، آب گرم معدنی، کاخ سابق سلطنتی و موزه ملی بلغارستان.

وارنا: وارنا یکی از قدیمی ترین و زیباترین شهرهای اروپا و بلغارستان است. فرهنگ های متعدد در این منطقه به وفور دیده می شوند. شهر وارنا یکی از شهرهای فعال و در حال توسعه بلغارستان است که دارای جاده های ارتباطی خوب و مناسب، هوای عالی و حمل و نقل دریایی و راه آهن مطلوب است. یک خط قایق برقی که به وسیله سیم از این طرف رودخانه به آن طرف رودخانه می رود نیز در وارنا وجود دارد که بسیار جالب است. وارنا به عنوان یک شهر توریستی و تفریحگاه ساحلی دریایی، شهرت بین المللی زیادی دارد. هر ساله بیش از هزاران نفر از مردم بلغارستان و دیگر کشورهای جهان، تعطیلات خود را در سواحل زیبای شن های طلایی golden sands و النا که بین گردشگران بسیار شناخته شده می باشد، می گذرانند.

نکته ای که در مورد تور بلغارستان قابل توجه است، پارک های آبی موجود در تور بلغارستان است. حیف است که با تور بلغارستان سفر کنید، اما زیباترین پارک آبی شرق اروپا و نخستین پارک آبی در بلغارستان طراحی شده به سبک منحصر به فرد موریس و مدیترانه ای آن را نبینید و استفاده نکنید.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل