تور سوچی

4 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

شنیدن نام روسیه همه‌ی ما را به یاد برف و سرمای سوزان زمستان‌هایش می‌اندازد، اما شرایط در سوچی که پایتخت تابستانی این کشور نامیده می‌شود، متفاوت است. به باور بسیاری از کارشناسان سوچی بهشتی بر روی کره‌ی زمین است؛ چرا که تمام منابع طبیعی موجود از جمله ۵۰ چشمه‌ی آب معدنی آن خاصیت درمانی دارند. به‌علاوه بناهای تاریخی متعدد در کنار جاذبه‌های تفریحی گوناگون باعث شده‌اند گردشگران زیادی به شرکت در تور سوچی بهترین آژانس مسافرتی کشور، آرند تور، تمایل داشته باشند.

سوچی کجاست؟

سوچی یکی از شهرهای توریستی کشور روسیه در کنار دریای سیاه است که تابستان‌های خود را با میزبانی از گردشگرانی که به سواحل زیبایش می‌آیند می‌گذراند. بعضی از گردشگران ممکن است تصور کنند که افراد حرفه‌ای به سراغ شرکت در تور سوچی نمی‌روند، اما اینطور نیست و بعد از برگزاری المپیک زمستانی سال ۲۰۱۴ این منطقه به شهرتی جهانی دست پیدا کرد.

پیش از سفر به مروارید دریای سیاه و بازدید از جاذبه‌های تماشایی آن بهتر است اطلاعات لازم را در مورد سوچی به دست آورید:

اطلاعات کلی در مورد سوچی

نام به انگلیسی

Sochi

زبان رسمی

روسی

واحد پول

روبل

نوع برق شهری

۲۲۰ ولت و ۵۰ هرتز

پریزها و دوشاخه‌ها

تایپ C و F

پیش‌شماره

۷+

شماره‌های اضطراری

شماره عمومی: ۱۱۲

پلیس: ۱۰۲

آمبولانس: ۱۰۳

آتش‌نشانی: ۱۰۱

میزان اختلاف ساعت با ایران

نیم‌ساعت عقب‌تر است

آب و هوای سوچی

یکی از موارد حیاتی پیش از شرکت در تور سوچی اطلاع از وضعیت آب و هوای آن است. اقلیم این شهر نیمه گرمسیری به همراه زمستان‌های ملایم است؛ نتیجه اینکه در زمستان میانگین دمای هوا در طول روز و شب به ترتیب برابر با ۱۱ و ۴ درجه‌ی سانتی‌گراد بوده و در تابستان هم به ۲۴ درجه در روز و ۱۶ درجه در شب می‌رسد.

بهترین زمان سفر به سوچی

فصل شلوغ گردشگری در سوچی بین ماه‌های ژوئن تا آگوست و دسامبر تا اواسط مارس است. در این زمان روسی‌ها تعطیلات تابستانی خود را آغاز و به دلیل آب و هوای مناسب سوچی عمدتاً به این شهر سفر می‌کند. همان‌طور که مشخص است در این فصل هزینه‌ی غذا و اقامت در هتل‌ها در مقایسه با زمان‌های خلوتی افزایش می‌یابد، بنابراین بهتر است حداقل یک ماه پیش از آغاز سفر به فکر پیدا کردن هتل یا اقامتگاه دلخواه خود باشید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای سوچی

برای دریافت ویزای توریستی کشور روسیه باید مدارک مشخصی را که شامل موارد زیر هستند در اختیار سفارت این کشور قرار دهید:

  • گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • بلیط رفت و برگشت
  • واچر هتل به تعداد شب‌های اقامت شما در سوچی
  • بیمه‌ی مسافرتی معتبر
  • عکس پرسنلی جدید و بدون روتوش
  • فرم تکمیل‌شده‌ی مشخصات فردی

نکته: شما می‌توانید صفر تا صد دریافت ویزای توریستی کشور روسیه را به کارکنان مجموعه‌ی آرند تور واگذار کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون دردسر آن را دریافت کنند.

هتل های سوچی

بعد از میزبانی المپیک در سال ۲۰۱۴ هتل‌های لوکس و مدرنی در این شهر ساخته شدند تا بتوانند از گردشگران سراسر دنیا پذیرایی کنند؛ بنابراین انتخاب‌های پیش روی شما گسترده هستند و می‌توانید با در نظر گرفتن هدف خود در یکی از آن‌ها ساکن شوید. تعدادی از هتل های برتر و مناسب این شهر عبارتند از:

  • هتل پولمن (Pullman Sochi Hotel): یکی از هتل‌های ۵ ستاره شهر سوچی در مرکز آن است که با دو دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به ساحل دریای سیاه رسید. اقامت‌کنندگان در هتل پولمن می‌توانند در مکانی بسیار مجلل مطابق با استانداردهای جهانی با رستوران‌های متنوع و امکانات رفاهی گوناگون شامل استخر، پارکینگ، سالن اسپا و اینترنت رایگان به استراحت بپردازند.

  • هتل حیات ریجنسی (Hyatt Regency Sochi): یکی از بهترین هتل‌های تور سوچی از دید گردشگران حیات ریجنسی در مرکز این شهر و در نزدیکی دریای سیاه است. گردشگران در این هتل از حمام اختصاصی به همراه لوازم آرایشی رایگان، تلویزیون، سالن‌های اسپا، مرکز تناسب اندام، استخر، سالن آرایشی و اتاق‌هایی با دکوراسیون مدرن بهره‌مند می‌شوند.
  • هتل سوئیسوتل (Swissotel Resort): این هتل ۵ ستاره هم در نزدیکی دریای سیاه قرار دارد و یک پارک طبیعی به همراه ساحل شنی اختصاصی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. از طرفی دیگر سوئیسوتل از نظر امکاناتی هم در مقایسه با سایر هتل‌های سوچی برتری دارد. تعدادی از این امکانات شامل رستوران‌ها و کافه‌های مختلف، زمین تنیس، خدمات خشکشویی، مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده و روباز و... است.
  • هتل ماریوت (Marriott Krasnaya Polyana Hotel): از جمله هتل‌های ۵ ستاره سوچی در فاصله‌ی ۴۵ کیلومتری از فرودگاه آدلر این شهر است و بهترین انتخاب برای گردشگرانی محسوب می‌شود که می‌خواهند در اتاق‌هایی لوکس با چشم‌اندازی ویژه اقامت کنند. از طرفی دیگر ماریوت می‌تواند برای علاقه‌مندان به اسکی هم انتخاب مناسبی باشد چرا که تجهیزات اسکی را هم در اختیار اقامت‌کنندگان قرار می‌دهد.

جاذبه دیدنی سوچی

سوچی سرزمینی است که برای عاشقان طبیعت، تاریخ، ورزش و تفریحات آبی جاذبه‌های مختلفی دارد. شما با شرکت در تور سوچی می‌توانید از دیدنی‌های گوناگون این شهر که شامل موارد زیر هستند بازدید کنید:

کوه آخون

در منطقه‌ی کوستینسکی سوچی به سراغ بازدید از کوه آخون که دو رود مهم هم در نزدیکی آن قرار دارند بروید. بهترین زمان بازدید مناظر و چشم‌اندازهای اطراف از قله‌ی این کوه بین ۵ صبح تا ظهر است، با این حال اگر با راهنمای محلی از منطقه دیدن می‌کنید می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه‌روز به قله صعود کنید و از امکانات مخصصوص طبیعت‌گردی و کمپ که در اختیار شما قرار می‌گیرد بهره‌مند شوید.

پارک گیاه‌شناسی دندراریوم

در این مجموعه‌ی گیاه‌شناسی که وسعتی بیشتر از ۴۹ هکتار دارد گردشگران به تماشای مجموعه‌ای تماشایی از گیاهان مختلف شامل درخت بلوط، سرو و کاج می‌نشینند؛ البته این تمام ماجرا نیست و در این پارک آکواریوم ماهی و باغ پرندگان هم وجود دارد که بازدید از آن‌ها در نوع خود تجربه‌ی جالبی است.

صخره ارلینی اسکالی

یکی از مناطق بکر تور سوچی صخره ارلینی اسکالی بوده که مطابق با افسانه‌ها متعلق به پرومتئوس است.

در این افسانه‌ها آمده که دو خدای زئوس و پرومتئوس برای کمک به انسان‌ها انتخاب شدند اما پرومتئوس که نمی‌توانست ناراحتی انسان‌ها را تحمل کند برخلاف دستورات یک نی از آتش را در کوه قفقاز قرار می‌دهد. این ماجرا باعث می‌شود که پرومتئوس توسط زئوس دستگیر و در این کوه زندانی شود. بعدها با الهام از این داستان نمادی از الهه‌ی رومی پرومتئوس در این منطقه ساخته شد.

دلفیناریوم ریویرا

اگر می‌خواهید به صورت خانوادگی در تور سوچی شرکت کنید حتماً بازدید از این مرکز تفریحی را در برنامه‌ی سفر خود قرار دهید. در این مجموعه یک سالن نمایش بازی با دلفین‌ها به همراه رستوران، کافی‌شاپ و پارک بازی برای خوش‌گذرانی و تفریح بازدیدکنندگان ساخته شده‌اند.

پیست اسکی رزا کتور

اگر به ورزش‌های زمستانی علاقه دارید به پیست اسکی رزا کتور که بعد از المپیک ۲۰۱۴ به شهرت بالایی دست پیدا کرد، سر بزنید. این مجموعه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به بازدیدکنندگان است.

پارک ملی سوچی

در غرب رشته کوه قفقاز می‌توانید از دومین پارک ملی بزرگ در کشور روسیه که ساخت آن به سال ۱۹۵۳ باز می‌گردد دیدن کنید. در پارک ۱۹۰ هزار هکتاری ملی سوچی انواع گونه‌های بومی جانوری و گیاهی قرار دارند که در نوع خود منحصربه‌فرد هستند؛ البته این تمام ماجرا نیست و ۱۰ آبشار و حدود ۲۰۰ غار طبیعی به همراه معابد قدیمی و بناهای تاریخی هم در این پارک واقع شده‌اند.

خانه استالین

طرفداران تاریخ شوروی نباید فرصت بازدید از خانه شخصی استالین رهبر حزب کمونیست در سوچی را از دست بدهند. البته این خانه در ابتدا متعلق به شخص استالین نبود و چندین سال بعد از تصرف توسط نیروهای بلشویک به عنوان ویلای او مورد استفاده قرار گرفت. در این ویلا تابلوها،‌ مجسمه‌ها و مدارک کاری استالین در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده‌اند.

پارک آسمان سوچی

فرصت بازدید از بلندترین پل پیاده‌روی معلق در دنیا در تور سوچی در اختیار تمامی گردشگران قرار می‌گیرد. ساخت این پل شگفت‌انگیز با الهام از پل‌های کابلی مدرن و پل‌های طنابی قدیمی انجام گرفت. ظرفیت این پل به صورتی است که همزمان ۳۰ هزار نفر می‌توانند بر روی آن قرار بگیرند و در صورت تمایل بانجی جامپینگ را هم از ارتفاعات ۲۰۷، ۱۷۰ یا ۶۹ متری از سطح زمین امتحان کنند.

آکواریوم دیسکاوری لند

این آکواریوم یکی از طرح‌های توسعه‌ای مقامات روسی برای میزبانی المپیک بود و افتتاح آن در سال ۲۰۰۹ انجام گرفت. در آکواریوم دیسکاوری لند انواع آبزیان و ماهی‌های اقیانوسی متعلق به رود آمازون، دریای سیاه و استرالیا نگه‌داری می‌شوند تا علاقه‌مندان به دنیای زیر آب از تماشای شگفتی و زیبایی‌ آن‌ها لذت ببرند.

قیمت تور سوچی

قیمت تور سوچی با توجه به نوع کلاس پروازی، فصل سفر، طول اقامت و نوع هتل انتخابی شما متفاوت است که برای اطلاع دقیق از آن و مشاوره در مورد رزرو تور می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ با مشاوران آرند تور تماس بگیرید.

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل