تور مارماریس

تور مارماریس
2 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

مارماریس شهری بندری در سواحل مدیترانه واقع در بخش جنوب غربی ترکیه و استان موغله که نام خود را از سنگ‌های مرمری که در این منطقه یافت می‌شود وام گرفته است. این شهر شگفت‌انگیز با منظره‌ی تماشایی کوه‌های پوشیده از کاج‌های سر به فلک کشیده و خلیج‌های طبیعی خود هر گردشگری را برای سفر و شرکت در تور مارماریس وسوسه می‌کند. با این حال لازم است که تمامی مسافران پیش از راهی شدن کلیه‌ی اطلاعات لازم را در مورد این بهشت زیبا به دست آورند.

بهترین زمان سفر به مارماریس

مارماریس به دلیل قرارگیری در کنار دریای مدیترانه تابستان‌هایی گرم و طولانی و زمستان‌هایی معتدل و کوتاه دارد. انتخاب بهترین زمان سفر به این شهر زیبا به سلیقه و شرایط شما بستگی دارد. برای این منظور وضعیت آب و هوای مارماریس را در فصول مختلف بررسی کرده‌ایم تا انتخاب برای شما راحت‌تر شود:

تور مارماریس در بهار

در فصل بهار این شهر بندری باران‌های ناگهانی را تجربه می‌کند؛ البته روزهای آفتابی هم کم نیستند و شرایط را برای تجربه تفریحات آبی و فعالیت‌های گردشگری مختلف مثل سافاری فراهم می‌کنند.

تور مارماریس در فصل تابستان

اوج شلوغی مارماریس در تابستان و ماه‌های جولای و آگوست است که این شهر کم‌ترین میزان بارش را تجربه می‌کند. محبوبیت تفریحات ساحلی مختلف و شنا کردن در سواحل در این زمان به میزان چشمگیری افزایش می‌یابد. دما در طی تابستان در مارماریس بین ۲۰ تا بیشتر از ۳۰ درجه متغیر است و حتی گاهی اوقات به ۴۰ درجه هم می‌رسد؛ بنابراین اگر گرمای هوا شما را آزار می‌دهد بهتر است سفر خود را به زمان دیگری موکول کنید.

سفر به مارماریس در پاییز

با اتمام ماه سپتامبر آب و هوا در این بندر زیبا خنک‌تر می‌شود؛ اما تصور نکنید که در این فصل نمی‌توان تفریحات آبی را امتحان کرد. در مارماریس هوا دیرتر خنک می‌شود؛ بنابراین تا اواسط پاییز یعنی اکتبر می‌توانید همچنان لذت آب تنی را در سواحل درخشان مدیترانه تجربه کنید.

تور مارماریس در فصل زمستان

شروع ماه ژانویه به معنی خلوت شدن این شهر و تعطیلی بخشی از مراکز تفریحی و اقامتی آن است؛ چون در این زمان بیشترین میزان بارندگی در مارماریس اتفاق می‌افتد. خلوتی بندر می‌تواند فرصتی ایده‌آل برای گردشگرانی باشد که به دنبال آرامش و وقت‌گذرانی در فضایی به دور از هیاهو هستند.

مدارک مورد نیاز برای سفر به مارماریس

به دلیل روابط دوستانه‌ای که بین ایران و ترکیه وجود دارد مسافران برای ورود به این کشور نیازی به دریافت ویزا ندارند و صرفاً با استفاده از پاسپورت، مدارک شناسایی معتبر خود و مدارک زیر می‌توانند به مارماریس زیبا سفر کنند:

  • بلیط رفت و برگشت
  • گواهی رزرو هتل
  • بیمه‌ی مسافرتی

هتل با کیفیت مارماریس

مارماریس به دلیل توریستی و ساحلی بودن انواعی از هتل‌ها، پلاژها و اقامتگاه‌ها را با امکانات و خدمات گوناگون در خود جای داده است تا گردشگران بتوانند با در نظر گرفتن بودجه‌ی خود مکانی درخور را برای سکونت انتخاب کنند. تعدادی از بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های این شهر بندری عبارتند از:

  • هتل Aqua
  • هتل Blue Bay Platinum
  • هتل Grand Yazıcı Club Turban
  • هتل Green Nature Diamond
  • هتل Grand Pasa
  • هتل D-Resort Grand Azur Marmaris
  • هتل Casa De Maris Spa & Resort
  • هتل Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa
  • هتل Labranda Mares
  • هتل Sentido Orka Lotus Beach

هزینه‌های تور مارماریس

هزینه‌های تور مارماریس شما با توجه به اقامتگاه انتخابی،‌ ترانسفرها، ورودی‌ها، تأمین بخشی از وعده‌های غذایی، فصل سفر، راهنمای فارسی‌زبان و بلیط‌های رفت و برگشت هواپیما تعیین می‌شود. اگر سفر خود را به زمان‌های خلوتی این شهر بندری یعنی اواخر پاییز و زمستان موکول کنید امکان کاهش جزئی در هزینه‌ها وجود خواهد داشت.

قیمت تور مارماریس

با توجه به اینکه نوسانات قیمت ارز می‌تواند بر روی قیمت نهایی تور مارماریس اثر بگذارد برای اطلاع دقیق از آن بهتر است با مشاوران مجموعه‌ی آرند تور تماس بگیرید.

تور مارماریس ارزان و لحظه آخر

یکی از بهترین راهکارها برای کاهش قیمت تور مارماریس شرکت در تورهای لحظه آخری است. البته از آنجایی که محبوبیت مارماریس در بین گردشگران بالا است احتمالاً نمی‌توانید تور لحظه آخری آن را به راحتی پیدا کنید،‌ اما گاهی اوقات در زمستان‌ها، مناسبت‌های گوناگون، روزهایی پایانی سال یا فصل مدارس و امتحانات تورهای این شهر جزیره‌ای به دلیل عدم تکمیل ظرفیت تخفیف می‌خورد.

جاهای دیدنی مارماریس

با داشتن اطلاعات کافی در مورد جاذبه‌های مارماریس می‌توانید لحظات سفر خود را به درستی مدیریت و از زیباترین مکان‌ها در این شهر دیدن کنید:

  • قلعه و موزه مارماریس: بهترین مکان در تور مارماریس برای عاشقان تاریخ، قلعه و موزه این شهر است. قدمت این قلعه که ساخت آن توسط یونانی‌ها انجام گرفت به سال ۱۴۴۰ قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد. از بین ۷ قسمت قلعه مارماریس دو بخش آن به بازدید عموم و سایر قسمت‌ها هم به سالن باستان‌شناسی، انبار و گالری هنری اختصاص یافته‌اند.
  • ساحل ایچملر: گردشگرانی که به دنبال سفری آرامش بخش همراه با تجربه‌ی شبگردی‌ها رمانتیک، تفریحات آبی مختلف، آفرود سواری و... هستند باید به سراغ ساحل ایچملر بروند. امکانات گوناگون موجود در این ساحل از انواع تفریحات آبی تا پاساژ به همراه کافه و هتل‌های مجلل تمام آنچه را که از یک تعطیلات به‌یادماندنی انتظار دارید در اختیار شما قرار می‌دهند.

  • جزیره کلئوپاترا: این جزیره شهرت خود را مدیون محیط بکر و دست نخورده خود و شن‌های طلایی رنگی است که در سرتاسر آن وجود دارند. کلئوپاترا مکانی فوق‌العاده برای تماشای زیبایی‌های طبیعت، آفتاب‌ گرفتن در کنار ساحل، قدم زدن در دل جنگل‌ها و تماشای گذر زمان در بقایای یک شهر باستانی به نام سدیر است.
  • سواحل مارماریس: در مارماریس در مجموع حدود ۹ کیلومتر ساحل وجود دارد که با تفرجگاه‌ها، رستوران‌ها و تفریحات گوناگون خود آماده هستند تا لحظات و خاطراتی به‌یادماندنی را برای همیشه در ذهن تمامی گردشگران ثبت کنند.
  • روستای بییر: این روستا در فاصله‌ی ۲۴ کیلومتری از جنوب غربی مارماریس واقع شده است و به خاطر مسجد، خرابه‌های یک شهر تاریخی به نام سیرنا و یک درخت قدیمی به نام هواپیما شهرت دارد. اگر سروصداها و شلوغی مارماریس دل شما را زد کافی است سری به بییر بزنید و در فضای آرام و سنتی آن کمی استراحت کنید.
  • تفرجگاه تورونج: در فاصله‌ی ۲۰ کیلومتری از مارماریس گردشگران می‌توانند از تفرجگاهی با چشم‌انداز بی‌نظیر به آب‌های آرام و شفاف مدیترانه دیدن کنند. این منطقه مملو از درختان میوه انار، توت انجیر، آلو و گیاهان دارویی گوناگون است و تفریحات مختلفی مثل قدم زدن در جنگل، دوچرخه‌سواری، آفرود سواری و جت اسکی هم در آن در دسترس هستند.

فستیوال های تور مارماریس

در صورتی که درطی برگزاری سه فستیوال معروف مارماریس به این جزیره سفر کنید هزینه‌ی تور شما در مقایسه با زمان‌های دیگر افزایش می‌یابد. این جشنواره‌ها شامل نمایشگاه قایق‌های بادبانی، مسابقه‌ی بین‌المللی قایق‌رانی و جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه هستند.

غذاهای برتر مارماریس

حتماً در سفر خود به مارماریس در کنار غذاهای دریایی، تعدادی از غذاهای بومی این شهر را هم امتحان کنید:

  • پیلاو: نوعی پلو است که با استفاده از ترکیباتی مثل گوشت و ادویه طعم‌دار می‌شود. در بعضی از موارد برنج را پیش از اضافه کردن این ترکیبات در روغن تفت می‌دهند به همین دلیل رنگ آن قهوه‌ای می‌شود.
  • سیمیت: نانی پوشیده از کنجد است که به عنوان میان‌وعده یا صبحانه میل می‌شود. این خوراک که قدمتی طولانی دارد زمانی توسط کاروان‌ها از استانبول به عنوان سوغاتی آورده می‌شد.

  • پیتزای ترکی: پیتا یا پیتزای ترکی به شکل نانی نازک با پنیر، تخم‌مرغ، گوشت ریزشده، مرغ یا ماهی تن پخته می‌شود. البته گیاه‌خواران هم می‌توانند نوع سبزیجات این پیتزا را نوش‌جان کنند.
  • کباب: شرکت در تور مارماریس و سفر به ترکیه بدون چشیدن کباب‌های خوشمزه‌ی این کشور معنی ندارد. معروف‌ترین کباب‌ ترکیه کباب خیابانی است که لایه‌های پخته شده آن درون نان قرار گرفته و با استفاده از کاهو،‌ پیاز و گوجه سرو می‌شود.
  • شوربا: این سوپ ساده‌ در بیشتر موارد از عدس یا گوجه تهیه می‌شود البته گاهی اوقات از زبان و مغز گوسفند هم به عنوان ترکیبات اصلی آن استفاده می‌کنند.

آیا پرواز مارماریس به صورت مستقیم برگزار می‌شود؟

مارماریس فرودگاه ندارد و تورهای آن عمدتاً در شهرهای ازمیر یا دالامان می‌نشینند. بعد از آن در این فرودگاه‌ها با استفاده از وسایل نقلیه‌ای که از قبل توسط تور هماهنگ شده است به مارماریس می‌رویم. فاصله‌ی ازمیر و دالامان تا مارماریس به ترتیب حدود ۴ و ۲ ساعت است. البته این جاده‌ها به هیچ‌عنوان خسته‌کننده نیستند و به دلیل مناظر طبیعی و زیبایی که دارند به قسمت جدانشدنی و هیجان‌انگیز سفر شما تبدیل می‌شوند.

تور مارماریس آرند تور

تمامی هموطنان عزیزی که خواهان شرکت در تور مارماریس هستند می‌توانند صفر تا صد برنامه‌ریزی سفر خود را به شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آرند تور واگذار کنند. کارکنان مجموعه‌ی ما تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را در کنار قیمتی مناسب در اختیار گردشگران قرار دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تور مارماریس و جزئیات مربوط به رزرو آن از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ با کارشناسان آرند تور تماس بگیرید.

 

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل