تور بدروم اردیبهشت 1403 + قیمت تور بدروم بهار 1403 { "@context": "https://schema.org/", "@type": "FAQPage", "mainEntity": [ { "@type": "Question", "name": "آیا سفر به بدروم نیاز به ویزا دارد؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "خیر، داشتن گذرنامه برای سفر به بدروم کافی است." } }, { "@type": "Question", "name": "بهترین زمان برای سفر به بدروم کی است؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "بهار و تابستان بهترین زمان سفر به بدروم است." } } ] }

تور بدروم

5 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

بیشتر افراد برای سفر به ترکیه شهر استانبول را انتخاب می‌کنند؛ اما بدروم هم از شهرهای بندری این کشور در استان موغله است که مناظر فوق‌العاده و زیبایی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. اگر قصد خرید تور بدروم را دارید تا انتهای مطلب با آرندتور همراه باشید تا تمامی اطلاعات لازم را در مورد سفر به این شهر دیدنی به‌دست آورید.

تور بدروم آرندتور

درباره شهر بدروم ترکیه و اطلاعات کلی

پیش از پرداختن به جزئیات تور بدروم ارزان بهتر است در مورد این شهر اطلاعات لازم را به‌دست آوریم. برای رسیدن به بدروم باید به سمت جنوب غربی ترکیه حرکت کرده و بین آنتالیا و ازمیر به‌دنبال جایی نزدیک به مارماریس بگردید.

این شهر نسبتاً کوچک با مساحت ۷۰۰ کیلومترمربع در استان موغله ترکیه قرار گرفته و یکی از مقاصد گردشگری است که قصرهای پرزرق و برق و استراحتگاه‌های ساحلی‌اش توجه بازدیدکنندگان را به‌خود جلب می‌کند.

وضعیت آب‌وهوا در بدروم

بدروم مانند تمام کشورهای مدیترانه‌ای آب‌وهوای متعادلی دارد؛ بنابراین در تمام فصول سال می‌توان سفر بدون دردسری را به این شهر تجربه کرد. با این حال باید بدانید که ماه جولای (از ۱۰ تیر تا ۹ مرداد)‌ با میانگین دمای هوا ۲۹ درجه گرم‌ترین ماه سال در این شهر محسوب می‌شود. در مقابل ماه ژانویه (۱۱ دی تا ۱۱ بهمن) با میانگین دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد سردترین ماهی است که مردم و گردشگران در بدروم تجربه می‌کنند.

بنابراین قبل از رزرو تور بدروم پرواز مستقیم تمامی این موارد را به‌دقت بررسی کرده و در نهایت مناسب‌ترین تاریخ را برای حرکت خود انتخاب کنید.

اطلاعات ضروری بدروم

زبان رسمی مردم بدروم مانند سایر شهرهای ترکیه، ترکی و واحد پول آن‌ها نیز لیر است. ساعت این شهر از تهران یک ساعت و نیم عقب‌تر بوده و جهت رانندگی هم در آن از سمت راست است.

تقویم برنامه تور بدروم ترکیه

همان‌طور که می‌دانید سفر به یک شهر یا کشور در خارج از کشور چندان هم آسان نیست؛ در نتیجه برای داشتن بهترین ت÷جربه باید تور بدروم خود را از مجموعه‌ی حرفه‌ای مثل آرندتور خریداری کنید که با برنامه‌ریزی لحظه به لحظه تلاش می‌کنند تا اوقات خوشی را برای بازدیدکنندگان فراهم کنند.

قیمت تور بدروم ترکیه

برای اطلاع از حدود قیمت تور بدروم پرواز مستقیم می‌توانید به تورهای موجود در وبسایت مراجعه کنید.

جاذبه‌‌های گردشگری که در تور بدروم ترکیه بازدید می‌کنیم

در فصول توریستی این شهر به‌صورت ۲۴ ساعته باز بوده و خدمات مختلفی را به گردشگران ارائه می‌کند. از جمله جاذبه‌های گردشگری که در این شهر به بازدید از آن‌ها می‌پردازیم می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:

قلعه سنت پیتر بدروم

یکی از مکان‌های بازدیدی در تور بدروم پرواز مستقیم، قلعه سنت پیتر است که در قسمت جنوب غربی این شهر قرار داشته و توسط شوالیه‌های سنت جان بین سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۳۷ ساخته شده است.

وظیفه‌ی حفاظت از دیوارهای قلعه سنت پیتر بر عهده‌ی شوالیه‌هایی با ملیت‌های مختلف قرار داشته؛ بنابراین شما در بازدید خود با برج‌هایی به نام‌های فرانسوی، انگلیسی و... مواجه می‌شوید. در زمان‌های نه چندان دور از این قلعه به‌عنوان زندان استفاده می‌شد؛ اما در حال حاضر موزه آثار باستانی گوناگون بوده و توجه گردشگران مختلف را به خود جلب کرده است.

موزه باستان‌شناسی زیر آب بدروم

قسمتی از قلعه‌ی سنت پیتر به نمایش آثار باستان شناسی زیر آب اختصاص داده شده و به نام موزه باستان‌شناسی زیر آب بدروم معروف است. این موزه به سه بخش کلی تقسیم شده که در یکی از آن‌ها تاریخچه ساخت و تولید کشتی‌ها باستانی با همراه آثار باقی‌مانده از آن‌ها نمایش داده می‌شود.

در دومین بخش نقشه‌های قدیمی از موقعیت جغرافیایی این شهر و کشورهای اطراف و در قسمت سوم هم قلاب‌ها و ابزارهای ماهیگیری به نمایش گذاشته شده است. در ورودی سالن شیشه‌ای این موزه کشتی ۱۶ متری که در سال‌ ۱۰۲۵ بعد از میلاد غرق شده وجود دارد که تماشای آن در نوع خود تجربه‌ای جالب و منحصربه‌فرد است.

سفر با قایق

علت اصلی خرید تور بدروم ارزان توسط گردشگران مختلف تجربه‌ی فعالیت‌های آبی مختلف در این شهر و سفر با قایق است که عمدتاً در ماه‌های تابستان انجام می‌شود. مدت زمان این سفر می‌تواند بین چند ساعت تا چند روز متغیر باشد.

سفر بر روی دریای اژه با قایق‌های بادبانی و تماشای حرکت امواج، سواحل سنگی و جزایر کوچک به همراه صرف ناهار، فرصتی برای شنا، غواصی، حمام آفتاب و گشت‌وگذار در جزیره‌ی کاراآدا همان تجربه‌ای است که تا مدت‌ها از ذهن شما پاک نخواهد شد.

شبه جزیره‌ بدروم

شبه جزیره‌ی بدروم در خارج از شهر بدروم قرار داشته و مملو از سواحل مختلفی است که افراد می‌توانند در روزهای گرم تابستان در آن‌ها حمام آفتاب بگیرند. البته به‌دلیل محبوبیت بالای این شبه جزیره در بین گردشگران داخلی و اروپایی همواره با سواحلی شلوغ و پرسروصدا مواجه می‌شوید.

دروازه میندوس

دروازه میندوس آخرین قطعه باقی‌مانده از استحکامات نظامی پادشاه ماسولوس است که در گذشته‌های نه‌چندان دور دیوارهای مستحکم آن به طول هفت کیلومتر دور تا دور شهر را در برمی‌گرفتند.

امکان بازدید رایگان از این بخش در تمامی روزهای سال وجود داشته و افراد علاقمند به تاریخ و باستان‌شناسی می‌توانند اوقات خوشی را در آن تجربه کنند.

آمفی تئاتر بدروم

قدمت این مکان که در مقایسه با استانداردهای رومی کوچک است، به قرن چهارم باز می‌گردد. آمفی تئاتر بدروم در روزهای اوج خود پذیرای ۱۳۰۰۰ تماشاچی بوده و بخش‌های تئاتر، صندلی‌ها و صحنه آن همچنان تا به امروز باقی مانده است.

لنگرگاه و اسکله‌ی کشتی

این بخش از تور مختص عاشقان دریا و قایقرانی است؛ چرا که در آن انواع قایق‌های بادبانی با اندازه و شکل‌های متنوع قرار گرفته است. اگر مسیر لنگرگاه بدروم را به سمت غرب ادامه دهید به اسکله کشتی عثمانی می‌رسید که در کنار مجموعه‌ای از سنگ قبرهای جالب، زیباترین و خاطره‌انگیزترین مناظر را نیز در خود جای داده است.

شهر قدیمی

بخش قدیمی بدروم در پشت قلعه سنت پیتر قرار داشته و کوچه‌هایی با پیاده‌روهای باریک، پوشیده شده با درخت مو به همراه کلبه‌های سنگی و سفید مشابه تصاویری خیال‌انگیز دارد. از آنجایی که عمده‌ی قسمت‌های بدروم در حال حاضر بازسازی شده می‌توان با قدم زدن در این شهر همچنان حس و حال این دهکده‌ی ماهگیری قدیمی را زنده کرد.

البته نباید گرفتن عکس‌های زیبا و به‌اشتراک گذاشتن آن‌ها را با دوستان خود فراموش کنید.

گشت‌وگذار در بازار بدروم

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های تور بدروم گشت‌وگذار در بازار آن است. شما می‌توانید کالاهای مختلفی را از لباس‌های ساحلی جذاب گرفته تا پارچه، سفال، طلا و... از این بخش خریداری کنید.

 

لیست بهترین هتل‌های شهر بدروم ترکیه

چنانچه قصد سفر به این شهر ساحلی را دارید بهتر است با تعدادی از بهترین هتل‌های آن آشنا شوید:

هتل Sirene Luxury بدروم

زیبایی سنتی و آسایش امروزی آن چیزی است که در این هتل منتظر شما است. منظره‌ی تماشایی رو به شبه جزیره‌ی بدروم به همراه ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، مرکز آبگرم درمانی ۲۴ ساعته، درشکه سواری در اطراف هتل و کلوپ کودکان تنها بخشی از امکانات هتل SIRENE LUXURY هستند.

هتل Lablanch Island بدروم

این هتل ۵ ستاره در جزیره‌ای متصل به ساحل ساخته شده و اطراف آن با دریا محصور شده است. شما با اقامت در این هتل از امکانات متعددی بهره‌مند می‌شوید که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ساحل اختصاصی،‌ پارک آبی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سونا، دارت و امکانات گسترده اسپا اشاره کرد.

به‌علاوه تمامی اتاق‌های این مجموعه نیز مجهز به تلویزیون، عایق صدا، صندوق امانات، مبلمان مناسب و بالکن بوده و امکان صرف غذاهای ترکی و اروپایی مختلف هم در طول روز در رستوران آن وجود دارد.

هتل Wow Bodrum

در ساحل Gumbet هتلی قرار گرفته که با ارائه‌ی امکانات متنوع و گوناگون تلاش می‌کند تا تجربه تور بدروم شما به بهترین شکل ممکن سپری شود. در کنار امکانات رایج از قبیل سونا، استخر، لوازم بدنسازی و حمام ترکی مسئولان هتل به برگزاری نمایش‌ها، مسابقات و اجرای موسیقی زنده هم می‌پردازند تا مهمانان اوقات فراغت خود را به خوشی سپری کنند.

هتل Green Beach بدروم

این هتل نزدیک به بیست و پنج سال گذشته ساخته شده و از آن زمان تاکنون به سکوت بی‌همتایش معروف است. گرین بیچ با وجود لوکیشن دنج و بی‌نظیر خود دسترسی مناسبی به فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی مختلف داشته و فاصله‌ی آن با مکان‌های گردشگری هم چندان زیاد نیست. به‌علاوه امکان اجاره‌ی ماشین از پذیرش و گشت‌وگذار با آن هم در شهر وجود دارد.

هتل La Blanche Resort بدروم

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره که می‌توانید در تور بدروم در آن اقامت کنید، لابلانچ است. از جمله امکانات این مجموعه می‌توان به ساحل اختصاصی، اتاق‌های بزرگ،‌ مبلمان راحت، تراس با منظره زیبا، سرو انواع غذاهای ترکیه‌ای، بین‌المللی و دریایی و تفریحات مختلف مثل برگزاری کلاس‎های یوگا و ایروبیک زیر نظر مربیان حرفه‌ای اشاره کرد.

هتل Swissotel Resort بدروم

فاصله‌ی این هتل تازه تأسیس تا مرکز شهر بدروم حدود ۲۰ کیلومتر است؛ بنابراین ممکن است در زمان رفت‌وآمد به لوکیشن‌های مختلف با دردسرهای جزئی مواجه شوید. اما امکانات مجموعه که شامل رستوران محلی، استخر سرباز و سرپوشیده، مرکز آب درمانی و دستگاه‌های ورزشی است به تنهایی می‌توانند توجه هر مسافری را به خود جلب کنند.

هتل Jumeirah Palace بدروم

این هتل لوکس پنج‌ ستاره از گران‌ترین هتل‌های شهر بدروم بوده و زیرمجموعه‌ی هتل‌های جمیرا در امارات محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید بی‌نقص‌ترین اقامت را در زمان تور بدروم تجربه کنید، سکونت در این هتل را که تنها ۲ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد در نظر بگیرید.

هتل Rixos Permium بدروم

فاصله‌ی این هتل تا فرودگاه حدود ۲۵ دقیقه و تا کافه‌ها و بازارهای مرکز شهر ۱۰ کیلومتر است. آنچه که در اولین نگاه توجه شما را به خود جلب می‌کند، دیوارهای تمام شیشه‌ای اتاق‌های این هتل با منظره‌ای رو به درختان نخل است. البته این تنها مزیت اقامت در هتل ریکسوس نیست؛‌ شما با انتخاب ریکسوس از سالن ورزشی،‌ مرکز درمان‌های زیبایی، بالکن خصوصی،‌ انواع زمین ورزشی بسکتبال، فوتبال و والیبال و رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف هم بهره‌مند می‌شوید.

هتل Royal Asarlik

عروس‌ هتل‌های بدروم با پنج ستاره رویال آسارلیک است که در منطقه‌ی گومبات و در کنار کرانه ساحلی دریا قرار دارد. در زمان ورود به این مجموعه از باغ‌های سرسبز مختلفی عبور کرده و در نهایت وارد ساختمان اصلی می‌شوید.

سازندگان هتل از آخرین استانداردهای بین‌الملی برای ساخت و طراحی اتاق‌هایی راحت بهره برده و از بهترین مبلمان در دکوراسیون آن‌ها استفاده کرده‌اند.

تور بدروم ترکیه بهار 1403 آرندتور

مجموعه‌ی آرندتور مجری تخصصی تور بدروم در فصول مختلف سال از جمله تابستان است. شما می‌توانید یکی از ماه‌های فصل تابستان را برای گذراندن تعطیلات خود در این شهر ساحلی به همراه خانواده انتخاب کنید:

تور بدروم مرداد 1403

در نیمه‌ی دوم و سوم مرداد هوا در وضعیت مطلوب‌تری در مقایسه با تیر قرار داشته و خرید تور در این ماه می‌تواند اوقات بسیار خوشی را برای تمام افراد خانواده شما رقم بزند.

تور بدروم شهریور 1403

از اواخر شهریور می‌توان خنک شدن هوا را به وضوح احساس کرد؛ بنابراین خانواده‌هایی که فرزندان محصل دارند می‌توانند با رفتن به تور بدروم از آخرین لحظات فصل تابستان نهایت استفاده را ببرند.

سخن آخر

مجموعه‌ی آرندتور مدت‌ها است که در زمینه‌ی برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی فعالیت کرده و همواره توانسته رضایت صددرصدی مشتریان را جلب کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات تور بدروم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول تور بدروم

آیا سفر به بدروم نیاز به ویزا دارد؟

خیر، داشتن گذرنامه برای سفر به بدروم کافی است.

بهترین زمان برای سفر به بدروم کی است؟

بهار و تابستان بهترین زمان سفر به بدروم است.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل