تور ازبکستان نوروز 1403
ازبکستان تعطیلات خرداد 1403
تاشکند، سمرقند، بخارا، شهر سبز
6 عکس کد تور 6283

ازبکستان تعطیلات خرداد 1403

تاشکند، سمرقند، بخارا، شهر سبز
29 رای   شما هم امتیاز بدهید!
موجود 8 روزه از 9 خرداد 1403
از 1,280 دلار
+ حدودا 19.500.000 تومان هزینه پرواز و 65 دلار ویزا
آنلاین رزرو یا خرید کنید
عکس‌های بیشتر

جاذبه‌ها

بازدید از میدان ریگستان (مدرسه شیرداری، مدرسه طلاکاری، مدرسه الغ بیگ)، مدرسه باراک خان، مسجد جامع مبارک، انبار قرآن شناخته شده خلیفه عثمان و موی طلای پیامبر اسلام، بازار چهارسو و حمام قدیمی، میدان استقلال، تندیس تیمور، مسجد و مجتمع بی بی خانم، آرامگاه گور تیمور، مقبره شاه زنده، یادبود ابن عباس پسر عموی حضرت محمد، معبد امیر اسماعیل سامانی، ارگ بخارا، بنای چهار منار، مسجد جامع بخارا، مقبره چشم ایوب، مسجد حوض آبی، لب حوض، منار کلان بلندترین مناره در آسیای میانه، مسجد کالیان، آرامگاه بهاالدین نقشبندی، ستاره ماه خاصه، مجموعه چهاربکر، کاخ آق سرا، گنبد سبز یا شاهرخ، گنبد های سه گانه و مقبره ها، مخزن قدرت

جزئیات این تور
اقامت
7 شب هتل
محل حرکت
فرودگاه امام خمینی
مدت
8 روزه از 9 خرداد (8 روز و 7 شب)
زمان حرکت
چهارشنبه 1403/03/09 - ساعت 09:05 صبح
(سه ساعت قبل در فرودگاه امام خمینی حضور بعمل برسانید)
زمان بازگشت
حدود ساعت 14:30
(سه ساعت قبل در فرودگاه تاشکند حضور بعمل برسانید)
وسیله نقلیه اصلی
هواپیما ایرلاین قشم ایر
وسیله نقلیه محلی
با توجه به تعداد مسافران
کشور‌ مورد بازدید
ازبکستان
بیشترین فعالیت
قیمت
از 1,280 دلار
تعداد روز مرخصی
نیاز به 4 روز مرخصی + 1 روز 5شنبه
خرید آنلاین
برنامه سفر
1
چهارشنبه 1403/03/09

ساعت 07:40 صبح پرواز به مقصد تاشکند خواهیم داشت و بعد از رسیدن به تاشکند تعویض پول و خرید سیمکارت انجام می دهیم، و بعد از بازدید از شهر تاشکند و جاذبه های بخش قدیم که شامل: مجتمع حضرت امام، مدرسه بارام خان (سده شانزدهم)، مسجد جامع مبارک، انبار قرآن شناخته شده خلیفه عثمان. موی طلای پیامبر اسلام به هتل می رویم و ناهار میل می کنیم و بعد از کمی استراحت برای گشت عصرگاهی از بازار چهارسو، میدان استقلال و تندیس تیمور بازدید می کنیم و بعد از صرف شام در رستوران به هتل باز می گردیم.


صبحانه در هواپیما توسط هواپیما ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل
2
پنج شنبه 1403/03/10

صبحانه را میل میکنیم و به سمت سمرقند راهی می شویم، در سمرقند از میدان ریگستان قلب سمرقند (سه مدرسه: مدرسه شیرداری، مدرسه طلاکاری، مدرسه الغ بیگ) بازدید می کنیم و گشت های دیگرمان مسجد و مجتمع بی بی خانم، آرامگاه گور امیر، خواهند بود، به هتل می رویم و استراحت می کنیم و برای شام به معروف ترین رستوران سمرقند می رویم.


صبحانه در هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل
3
جمعه 1403/03/11

بعد از صرف صبحانه در هتل به بازدید از مقبره شاه زنده، یادبود ابن عباس پسر عموی حضرت محمد و مجموعه پیچیده و بی نظیر معماری آن می پردازیم و بعد از صرف ناهار زمان آزاد برای خرید در بازار ملی سمرقند خواهیم داشت که شما میتوانید سوغاتی و صنایع دستی به یادگار خرید کنید، و شام را در یک رستوران محلی میل میکنیم و شب را در سمرقند خواهیم بود.


صبحانه در هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل
4
شنبه 1403/03/12

صبحانه را میل می کنیم و به سمت بخارا راهی می شویم، پس از تحویل اتاق ها برای گشت شهری آماده می شویم و از معبد امیر اسماعیل سامانی، ارگ بخارا و بنای چهار منار، مسجد جامع بخارا، مقبره چشم ایوب، مسجد حوض آبی، لب حوض، مناره کلان بلندترین مناره در آسیای مرکزی و مسجد کالیان بازدید می کنیم و شب را در بخارا اقامت داریم.


صبحانه در هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل
5
یکشنبه 1403/03/13

بعد از صرف صبحانه در هتل، از آرامگاه بهاالدین نقشبندی، ستاره ماه خاصه و مجموعه چهاربکر بازدید می کنیم و وقت آزاد برای صرف ناهار و خرید سوغاتی خواهیم داشت و شب به رستوران محلی در بخارا برای صرف شام می رویم و اقامت در هتل خواهیم داشت.


صبحانه در هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل
6
دوشنبه 1403/03/14

بعد از صرف صبحانه در هتل به سمت شهر سبز می رویم، نهار را میل می کنیم و از بافت تاریخی شهر سبز شامل کاخ آق سرا و گنبد سبز یا شاهرخ (شامل یک مدرسه و یک مسجد) بازدید می کنیم و شب را در شهر سبز خواهیم بود.


صبحانه در هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل
7
سه شنبه 1403/03/15

صبحانه را در هتل میل میکنیم و در بافت قدیم شهر سبز از گنبد های سه گانه و مقبره ها، مخزن قدرت، گور تیمور بازدید می کنیم و به بازار های قدیمی چهارسو و حمام تاریخی می رویم، ناهار میل میکنیم و راهی تاشکند می شویم و شب را در تاشکند اقامت داریم.


صبحانه در هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در رستوران توسط مسافر اقامت در هتل
8
چهارشنبه 1403/03/16

بعد از صرف صبحانه راهی فرودگاه می شویم و با خاطراتی خوش از ازبکستان زیبا به ایران باز میگردیم.


صبحانه در هتل توسط آرند تور

بیشــتر
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط نوع اقامت توضیح
1 هواپیما هواپیما رستوران مسافر رستوران مسافر هتل تاشکند Grand mir
2 هتل آرند تور رستوران مسافر رستوران مسافر هتل سمرقند Zarafshon parksideh
3 هتل آرند تور رستوران مسافر رستوران مسافر هتل سمرقند Zarafshon parksideh
4 هتل آرند تور رستوران مسافر رستوران مسافر هتل بخارا Paradise plaza
5 هتل آرند تور رستوران مسافر رستوران مسافر هتل بخارا Paradise plaza
6 هتل آرند تور رستوران مسافر رستوران مسافر هتل شهر سبز Moqam
7 هتل آرند تور رستوران مسافر رستوران مسافر هتل تاشکند Grand mir
8 هتل آرند تور - - - - -
اقامت‌ها: 7 شب هتل
سهم آرند تور کلا 7 وعده غذا شامل: 7 وعده صبحانه
سهم مسافر کلا 14 وعده غذا شامل: 7 وعده ناهار 7 وعده شام
اطلاعات تکمیلی

آشنایی با ازبکستان در تور ازبکستان:

جمهوری ازبکستان کشوری در آسیای میانه است که در سال 1991 پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی استقلال خود را به دست آورد.این کشور از غرب و شمال با قزاقستان،از شرق با قرقیزستان و تاجیکستان و از جنوب با ترکمنستان و افغانستان همسایه است.این منطقه از دوهزار سال پیش از میلاد مسیح مسکونی بود.نشانه های زندگی مردم در این دوره زمانی در شهرهای سمرقند،خوارزم،تاشکند و بخارا یافت شده است.در سده دهم میلادی،منطقه کنونی ازبکستان جزیی از قلمرو سامانیان بود.منطقه کنونی ازبکستان بعدها به ترتیب جزئی از حکومت های غزنوی،سلجوقی،خوارزمشاهی،مغول،تیموری و ازبک شد.در قرن نوزدهم امپراتوری روسیه سرزمین های خود را گسترش داد و آسیای میانه را تصرف کرد.به این ترتیب ازبکستان بخشی از شوروی شد.ازبکستان پرجمعیت ترین کشور منطقه آسیای میانه است و بزرگترین تولید کننده پنبه در جهان بشمار میآید.گاز،نفت و طلا از غنی ترین منابعی است که در طبیعت این کشور نهفته است.

مردم ازبکستان:

جمعیت این کشور حدود 28 میلیون و 268 هزار نفر با میانگین سنی 23 سال است.امید به زندگی برای زنان 69 و برای مردان 62 سال است.80درصد از مردم آن ازبک، 5.5 درصد روس و 5درصد تاجیک هستند.88 درصد از مردم ازبکستان مسلمان هستندکه اغلب آنها پیرو مذهب شیعه اند.زبان رسمی این کشور ازبکی است.
واحد پول: واحد پول کشور ازبکستان صوم است.هر دلار حدودا معادل 2170 صوم محاسبه میگردد.
دین: دین رسمی این کشور اسلام است و ادیان دیگر ازبکستان از جمله مسیحی (ارتودکس های روسی)،یهودی و بودایی (کره ای ها) نیز اجازه فعالیت مذهبی دارند.

تاشکند:

تاشکند شهری بسیار جذاب و سرزنده است. تجلی ریشه های فرهنگ غنی ازبک را میتوان در معماری موزه ها و ایستگاه های متروی تاشکند دید.چایخانه ها و کافه های زیادی را میتوانید در این شهر بیابید.غذای ازبکی بسیار منحصر به فرد و خوش طعم است.تاشکند مامن موزه های بسیاری است  از فرهنگ ازبک و پیش از آن یکی از موزه ها،موزه دولتی هنر است که مجموعه ای از نقاشی ها،سرامیک ها و جامه های سلطنتی بخارا را در خود جای داده است.موزه هنرهای تزئینی و کاربردی، آویزه های گلدوزی شده و جواهرات عتیقه بازسازی شده را به نمایش گذارده است.

مسجد بی بی خانم:

سمرقند یکی از شهرهای باستانی ازبکستان و از قدیمی ترین شهرهای محل سکونت انسان و زمانی بزرگترین شهر آسیای میانه بوده است. این شهر 2700 ساله که در بخش اعظم تاریخ خود در زمره سرزمین های امپراتوری ایران بوده است، در سال 2001 در فهرست میراث فرهنگی جهان در یونسکو قرار گرفت. مسجد بی بی خانم در شمال این شهر قرار دارد و از بناهای بنام آن میباشد.این بنا در کتاب های متقدم،مسجد جامع و مسجد جمعه و در برخی آثار،مسجد جامع امیر تیمور گورکان نامیده شده است.احداث این مسجد به فرمان تیمور آغاز شد که گویا تقلیدی از مسجد بزرگی در هندوستان بود.نیز گفته اند که تیمور این مسجد را که به مسجد بی بی خانم و بی بی شانیم نیز مشهور است،برای نخستین همسرش سرای ملک خانم،دختر قزان سلطان،ساخت.سرای ملک خانم پس از فتح سمرقند به همسری تیمور درآمد،و نزد همسرش قدر و منزلتی خاص داشت.

رصدخانه الغ بیگ:

رصدخانه الغ بیگ در سمرقند توسط الغ بیگ امیر تیموری ساخته شد.این رصدخانه بنا به عقیده بسیاری از کارشناسان یکی از بهترین رصدخانه های جهان اسلام و بزرگترین آنها در آسیای میانه بوده است.بزرگترین ستاره شناسان آن عهد از جمله غیاث الدین جمشید کاشانی و علی قوشچی در این رصدخانه به تحقیق پرداختند.الغ بیگ ستاره شناس بزرگ،دانشگاهی در سال 1420 میلادی در سمرقند به اسم مدرسه الغ بیگ ایجاد نمود.این دانشگاه تبدیل به یک مرکز بزرگ علمی شد.الغ بیگ تنها از دانشمندان مشهور زمان و کسانی که خود در سطح اعلای علمی آنها اطلاع داشت برای تحقیق به این مدرسه دعوت کرد.

گور امیر:

گور امیر آرامگاه تیمور نخستین پادشاه گورکانی و موسس این سلسله که در بیشتر سرزمین های آسیا حکومت میکرده،میباشد.آرامگاه گورامیر امروزه در سمرقند ازبکستان واقع شده است و معماری این بنا به شیوه آذری میباشد.این بنا از آثار ارزشمند کشور ازبکستان میباشد و به خاطر پیوستگی که با قبر تیمور لنگ دارد معروفترین اثر در گنجینه معماری سمرقند به حساب میآید.این بنا در سال 807 هجری احداث شد.
قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور ازبکستان:
هموطنان عزیزی که قصد سفر به کشور ازبکستان را دارند باید قبل از سفر اقدام به دریافت ویزا این کشور نمایند،شخص مسافر و یا وکیل و نماینده مسافر میتوانند جهت اخذ ویزا ازبکستان با در دست داشتن مدارکی که در زیر آمده است اقدام به اخذ ویزا این کشور نمایند.جهت دریافت ویزا توریستی نیازی به مصاحبه با شخص مسافر نیست ولی برای ویزاهای تجاری و کاری قوانین متفاوت میباشد.

شرایط و مقررات مهم

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا ازبکستان:
1- اسکن پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
2- 2قطعه عکس 6 در 4 رنگی با پس زمینه سفید
3- بلیط هواپیما
4- رزرو هتل به تعداد شبهای اقامت

لوازم ضروری
کارت شناسایی داروهای شخصی کفش پیاده روی گذر نامه دفترچه بیمه لباس مناسب فصل
تور ازبکستان تعطیلات خرداد 1403
از 1,280 دلار
+ حدودا 19.500.000 تومان هزینه پرواز و 65 دلار ویزا
8 روزه
اردیبهشت خرداد
شنبه یک دو سه‌ چهار پنج جمعه
29 30 31 خرداد 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
اجرای تور
تعطیل
خرید آنلاین

 زینب عزیزیان
زینب عزیزیان
از سال 1397 تا به حال 6 بار با ما سفر کرده است.
آرند تور بدون شک از بهترین اجرا کننده های تور های طبیعت گردی میباشد. در تمام سفر هایم با مجموعه آرند تور در کنار ثبت بهترین خاطرات، بهترین کیفیت و خدمات را هم دریافت کردم.
همراه ما در سفرهای: طبس تا کویر حلوان یزد میبد چک چک
خرید آنلاین یا رزرو ازبکستان تعطیلات خرداد 1403 | از 9 خرداد 1403
قابل پرداخت توسط تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب
10050 بار
خرید آنلاین موفق
نوع ثبت‌نام
تعداد
نفر
قیمت هر نفر
از 1,280 دلار
مبلغ قابل پرداخت
0 تومان
لطفا نوع ثبت‌نام خود را انتخاب نمایید.
5
خرید آنلاین امکان‌پذیر نیست.
لطفا گزینه‌های دیگر را انتخاب کنید.
10
10
نام
نام خانوادگی
ایمیل
کد ملی
تلفن همراه
کد تخفیف

کد تخفیف خود را وارد و دکمه «اعمال کد تخفیف» را بزنید.

اعمال کد تخفیف
  1. همسفران گرامی می توانند هزینه سفر را به شماره کارت زیر واریز نمایند:
    نام بانک شماره حساب و شبا شماره کارت صاحب حساب
    ملت ‎IR72-0120-0200-0000-5228-6847-36 6104-3379-2494-7482 احسان کرمی
  2. پس از واریز هزینه سفر ارائه (فیش واریزی، شماره تماس و عکس کارت ملی تمام نفرات) به دفتر آرندتور از طریق واتس آپ و دریافت تاییدیه ثبت نام الزامی می باشد.
  3. تمامی مسافرین در طول سفر دارای بیمه مسئولیت مدنی می‌باشند. تعهدات این بیمه: (هزینه های پزشکی هر نفر تا سقف 100.000.000 ریال، غرامت فوت و نقص عضو هر نفر 12.000.000.000 ریال)
  4. خواهشمند است پس از واریز وجه لطفا با شماره‌های زیر تماس گرفته و اطلاعات خواسته شده را در واتس آپ ارسال فرمائید.
سایر اجراهای این سفر
کد عنوان روز شروع تاریخ مدت ظرفیت قیمت
6284 تور ازبکستان تعطیلات خرداد 1403 یکشنبه 1403/03/13 ~ 20 8 روزه موجود از 1,280 دلار
تورهای همزمان با این تور از 1403/03/09
نام سفر مدت

تور نپال خرداد 1403

10 روزه

تور سریلانکا خرداد 1403

10 روزه

تور سوارکاری لیسار به سوباتان

2.5 روزه

تور کنیا ویژه تعطیلات خرداد 1403

8 روزه
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.