تور هلند بهار 1403 + قیمت تور هلند | آرندتور

تور هلند

سرزمین آسیاب بادی و گل لاله
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

هلند یکی از کشورهای اروپایی عضو معاهده‌ی شینگن است که به دلیل جاذبه‌های طبیعی، معماری قرون وسطایی و تاریخ غنی هر ساله گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. از آنجا که سفر به یک کشور خارجی پیچیدگی‌ها و مشکلات خاص خود را دارد بهتر است که با همراهی تیم حرفه‌ای آرند تور و در قالب تور هلند انجام شود.

تور هلند

معرفی کشور هلند

هلند یک کشور کوچک در اروپای غربی بین بلژیک و آلمان است که با وجود مساحت کوچک خود یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان و اتحادیه‌ی اروپا محسوب می‌شود. شرایط جوی و موقعیت جغرافیایی خاص هلند باعث شده تا این کشور به مکانی ایده‌آل برای پرورش انواع گل و گیاه تبدیل شود به طوری که در هر سال فستیوال‌های گوناگونی در آن برگزار شده و عمده‌ی مناطق روستایی را با استفاده از گل‌های زینتی می‌پوشانند.

جالب است بدانید که هلند به کشور دوچرخه‌سواران نیز شهرت دارند چرا که در آن می‌توانید مدیران و مسئولان را ببینید که مثل مردم عادی سوار دوچرخه شده و به سمت محل کار خود می‌روند. گردشگران می‌توانند در زمان شرکت در تور هلند دوچرخه کرایه کرده و در کنار کاهش هزینه‌های کلی از مناظری که در نوع خود در دنیا بی‌نظیر هستند، لذت ببرند.

اطلاعات ضروری هلند

اطلاعات ضروری که ممکن است در زمان شرکت در تور هلند به آن‌ها نیاز پیدا کنید در جدول زیر درج شده‌اند:

اطلاعات مورد نیاز تور هلند

نام به انگلیسی

Netherland

پایتخت

آمستردام

زبان رسمی

هلندی

زبان‌های رایج

انگلیسی و هلندی

واحد پول

یورو

نوع حکومت

پادشاهی مشروطه

نوع برق شهری

۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز

دوشاخه‌ها

تایپ C و F

شماره‌های اضطراری

۱۱۲

کد کشور

۳۱+

میزان اختلاف ساعت با تهران

یک ساعت و نیم عقب‌تر است

آب و هوای هلند

یکی از مواردی که باید پیش از شرکت در تور هلند بدانید وضعیت آب و هوای این کشور است. هلند کشوری چهار فصل با آب و هوای دریایی معتدل است که به صورت عمده تحت تأثیر دریای شمال و اقیانوس اطلس قرار دارد. تابستان‌ها در این کشور نسبتاً خنک و معتدل بوده و بارش باران هم در تمامی طول سال اتفاق می‌افتد.

در حقیقت معتدل بودن هوا در تمامی فصول سال باعث شده تا سفر به این کشور به فصل خاصی محدود نباشد و همواره شاهد حضور گردشگران در هلند باشیم.

بهترین زمان سفر به هلند

همان‌طور که ملاحظه کردید هلند کشوری با آب و هوای معتدل است؛ بنابراین امکان سفر به آن و شرکت در تور هلند در تمامی فصول سال وجود دارد. با این حال اگر به قصد دیدن باغ‌های لاله به این کشور سفر می‌کنید بهترین زمان بین اواسط ماه مارس تا اوسط ماه می است.

علاوه بر این در صورتی که می‌خواهید به نواحی جنوبی سفر کنید باید بدانید که هوا در این مناطق در مقایسه با سایر بخش‌ها گرم‌تر است.

قیمت تور هلند

ویزای هلند

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید پیش از اطلاع از قیمت تور هلند به سراغ آن بروید، دریافت ویزای توریستی این کشور است که از طریق مراجعه به سفارت آن امکان‌پذیر است. برای این منظور می‌توانید به صورت غیرحضوری درخواست خود را ثبت کرده و بعد از آن برای مصاحبه و انگشت‌نگاری به سفارت مراجعه کنید.

در مجموع برای دریافت ویزا این کشور پیش از شرکت در تور هلند باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در گام اول باید فرم تقاضای ویزای خود را کامل کرده و پیش از انجام این کار هم باید هدف خود را از این درخواست به صورت دقیق مشخص کنید.
  • در قدم دوم باید به صورت غیرحضوری و از طریق ایمیل برای مراجعه حضوری به سفارت این کشور وقت بگیرید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که در این ایمیل باید اطلاعات کامل شما از قبیل نام، تاریخ تولد، شماره گذرنامه به همراه تاریخ انقضای آن، تاریخ خروج، شماره تماس، جنسیت، ملیت و... بدون هیچ اشتباهی ثبت شود.
  • بعد از طی کردن مراحل یک و دو نوبت به رفتن به سفارت می‌رسد که تاریخ آن از قبل به شما اعلام می‌شود. بعد از مراجعه به سفارت و ارائه‌ی مدارک مورد نیاز می‌توانید وضعیت درخواست خود را از طریق آدرس ایمیل یا به صورت پیامکی پیگیری کنید.

نکته: در صورتی که قصد سفر به هلند را دارید بهتر است حداقل سه ماه قبل از تاریخ سفر خود به سراغ دریافت ویزای این کشور بروید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا توریستی هلند

مدارکی که برای دریافت ویزای هلند نیاز دارید به شرح زیر هستند:

  • بیمه‌ی مسافرتی به ارزش ۳۰ هزار دلار
  • مشخص کردن محل اقامت در زمان سفر
  • گواهی تمکن مالی که مبلغ آن توسط سفارت تعیین می‌شود
  • فرم درخواست ویزا
  • گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار و ۲ صفحه‌ی خالی
  • کپی بلیط‌های رفت و برگشت
  • فرم مشخصات کامل متقاضی
  • شناسنامه
  • فرم درخواست ویزا
  • برنامه سفر
  • پرینت حساب بانکی در ۶ ماه گذشته

هزینه‌های تور هلند

در زمان شرکت در تور هلند قسمتی از هزینه‌های مربوط به تأمین وعده‌های غذایی، تمامی ورودی‌ها، اقامتگاه‌ها، ترانسفرها و بلیط رفت و برگشت در قالب تور گنجانده می‌شود. با این حال برای خرید غذا در رستوران‌های این کشور باید مبلغی بین ۱۵ تا ۲۵ یورو پرداخت کنید؛‌ البته در صورتی که به سراغ فست‌فودی‌ها بروید هزینه‌ی شما بین ۵ تا ۱۰ یورو کاهش می‌یابد. به‌علاوه باید مبلغی مشخصی را هم برای خرید در این کشور کنار بگذارید.

قیمت تور هلند

با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت تور هلند ممکن است دستخوش تغییر شود به همین جهت برای اطلاع دقیق از آن می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

تور هلند با آرند تور

آرند تور مجری تخصصی تورهای داخلی و خارجی است و سابقه‌ی درخشانی در این زمینه دارد. شما می‌توانید سفر به کشور گل لاله و آسیاب بادی را در قالب تور هلند مجموعه‌ی ما تجربه کرده و به این ترتیب از دغدغه‌های فراوان برنامه‌ریزی سفر به یک کشور خارجی خلاص شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره می‌توانید با شماره تلفن 021 48407 تماس بگیرید.

تور هلند آرند تور

هتل‌های هلند

به دلیل رونق گردشگری در این کشور در زمان شرکت در تور هلند گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها را به عنوان محلی برای اقامت خود انتخاب کنید. با این حال ما در این بخش به معرفی تعدادی از بهترین هتل‌های هلند در پایتخت این کشور یعنی آمستردام پرداخته‌ایم:

۱. هتل Sir Adam

یک هتل ساحلی چهار ستاره در آمستردام درون برج Adam است که طراحی آن اولین بخشی است که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. در زمان اقامت در این هتل می‌توانید با یک راهنما در شهر گردش کرده و اطلاعات جالبی را در مورد تاریخچه‌ی آن به دست آورید.

۲. هتل V Fizeaustraat

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره در آمستردام بوده که اقامت در آن در مقایسه با سایر موارد مشابه مقرون‌به‌صرفه‌تر است. نمای بیرونی این هتل مدرن و زیبا و نمای داخلی آن هم ترکیبی از هنرهای مدرن و معماری‌های خارق‌العاده قرن‌های پیش است.

در هتل وی فیزاواسترات فضای آرام و بی‌سروصدایی برای گردشگران فراهم شده و علاوه بر آن امکان دسترسی آسان به مرکز شهر هم از طریق آن وجود خواهد داشت.

۳. هتل Pulitzer Amsterdam

یک هتل ۵ ستاره است که بازسازی آن در سال ۲۰۱۶ انجام گرفت و در مجموع ۲۲۵ اتاق در ۲۵ خانه کانالی خود دارد. هتل پولیتزر در محله‌ای شلوغ و پرجنب و جوش به همراه باغ‌های زیبا، سالن‌های مخصوص گرفتن حمام آقتاب واقع شده و قایق‌های مخصوص خود را دارد که مهمانان را در پایتخت می‌گردانند.

۴. هتل Zoku Amsterdam

در صورتی که قصد اقامت طولانی مدت در هلند را دارید، زوکو بهترین گزینه‌ی پیش روی شما است. در این هتل چهار ستاره آشپزخانه‌های کاملاً مجهز و کافی‌شاپ در هر طبقه وجود دارد. علاوه بر این نباید از فضای رستوران در پشت‌بام و منظره‌ی فوق‌العاده‌ی آن غافل شوید.

تور هلند لحظه آخری

شهرهای مهم هلند

به علت محدودیت زمان نمی‌توان از همه‌ی شهرهای هلند در زمان سفر به این کشور بازدید کرد به همین جهت ما در این بخش به معرفی تعدادی از مهم‌ترین و بهترین شهرهای آن پرداخته‌ایم.

آمستردام

محبوب‌ترین مقصد توریستی در تور هلند، آمستردام است. در این شهر به وضوح می‌توانید تضاد بین سنت و مدرنیته را مشاهده کنید. علاوه بر این علت اصلی شهرت آمستردام خانه‌های باریک و کانال‌های آبی آن است که تاریخچه‌ی آن‌ها به قرن هفدهم بازگشته و در قلب شهر واقع شده‌اند.

آمرسفورت

از شهرهای تاریخی هلند است که در فاصله‌ی یک ساعتی از آمستردام (با قطار) قرار گرفته است و به معماری قرون وسطایی، خانه‌های عجیب و کانال‌های زیبای خود شهرت دارد. در حقیقت معماری خاص آمرسفورت در نگاه اول بسیاری از گردشگران را به یاد شهر بروژ در کشور بلژیک می‌اندازد.

دلفت

این شهر زیبا زادگاه نقاش مشهور هلندی ورمیر بوده و در آن علاوه بر کانال‌های زیبا و قدیمی، ساختمان‌های به‌یادماندنی مثل تالار شهر و کلیسای اد کرک نیز وجود دارد.

غذاهای هلند

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های تور هلند چشیدن غذاهای خوشمزه این کشور است که تعدادی از معروف‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • پوفرچس (Poffertjes): نوعی پن کیک نرم و کوچک است که از خمیر ترش و آرد گندم سیاه تهیه شده و آن‌ها را در تابه‌های مخصوصی درست می‌کنند. شما می‌توانید این شیرینی سنتی هلندی را در فصول پاییز و زمستان در این کشور امتحان کنید.
  • پای سیب (Appletaart): خمیر این شیرینی به شکل سبد درست شده و معمولاً آن را با شکر، آبلیمو، سیب و دارچین مزه‌دار کرده و با خامه‌ی زده‌شده سرو می‌کنند.
  • هائودسه کاس(Goudse Kaas): همان پنیر گودای مشهور است که جایگاه ویژه‌ای در بین وعده‌های غذایی روزانه‌ی مردم در کشور هلند دارد.
  • بیتر بالن(Bitterballen): توپک‌های گوشتی خوشمزه‌ای هستند که در آرد سوخاری غلتانده شده و برای تهیه‌ی آن‌ها علاوه بر گوشت گوساله از آب گوشت، سبزی‌های معطر، ادویه، کره و آرد استفاده می‌شود.

جاهای دیدنی هلند

تعدادی از امکان گردشگری که می‌توانید در تور هلند از آن‌ها دیدن کنید در این بخش معرفی شده‌اند:

موزه ونگوگ

یکی از زیباترین موزه‌های قاره‌ی اروپا است که به نمایش آثار هنرمند معروف ونسان ونگوگ اختصاص داده شده است. طراحی این موزه در سال ۱۹۶۳ توسط معماری هلندی انجام گرفت اما او پیش از اتمام طراحی خود درگذشت و ساختمان حدود ده سال به صورت نیمه‌تمام باقی ماند.

جزیره‌ی مصنوعی ایزلوگ

این جزیره که به نام‌های ایزل و چشم ایزل نیز شهرت دارد به دور یک گودال مصنوعی در وسط دریاچه کتلمیر در هلند ساخته شده است. ساخت این جزیره به سال‌های ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ بازگشته و در آن مواد آلاینده را از شن‌های ته‌نشین شده جدا کرده و شن‌های پاکسازی شده را به منظور استفاده در ساخت و ساز به مناطق دیگر می‌فرستند.

موزه خانه قایقی

شما با بازدید از این موزه در تور هلند می‌توانید زندگی در یک خانه‌ی قایقی را تجربه کنید. این موزه در یکی از کانال‌های آبی آمستردام قرار گرفته و در قایق‌های آن تمامی وسایل مورد نیاز برای زندگی مثل سرویس بهداشتی، تخت‌خواب و... وجود دارد.

باغ گل کوکنهوف

از معروف‌ترین و زیباترین باغ‌های گل در جهان است است که فقط دو ماه در سال درهای آن برای بازدید به‌روی گردشگران باز می‌شود. در هر سال در این باغ که ۸۰ هکتار وسعت دارد هفت میلیون پیاز گل بدون استفاده از ماشین‌آلات با دست کاشته می‌شوند.

کاخ سلطنتی آمستردام

یکی از سه کاخ سلطنتی موجود در کشور هلند است که قدمت آن به قرن ۱۷ میلادی بازمی‌گردد. این کاخ در بخش غربی میدان دام در مقابل یادبود جنگ در مرکز شهر آمستردام قرار گرفته است و بازدید از آن می‌تواند تجربه‌ا‌ی شگفت‌انگیز برای تمامی افراد علاقمند به تاریخ و معماری باشد.

باغ گیاه‌شناسی آمستردام

یکی از قدیمی‌ترین باغ‌های گیاه‌شناسی در هلند و از زیباترین جاذبه‌های آمستردام است که تأسیس آن به سال ۱۶۳۸ به عنوان محلی برای تأمین دارو باز می‌گردد. در حال حاضر می‌توانید از تماشای ۶ هزار گونه‌ی گیاهی و درخت در این باغ لذت ببرید.

پارک وندل

پارک وندل، ووندل یا فوندل یکی از زیباترین پارک‌های آمستردام در تور هلند است که حدود ۴۷ هکتار وسعت داشته و میلیون‌ها گردشگر در طول سال از آن بازدید می‌کنند. وندل که حدود ۱۴۰ سال قدمت دارد میزبان برنامه‌های جذاب و متنوعی بوده و انواع کنسرت‌های رایگان موسیقی هم در آن برگزار می‌شود.

کلیسای جدید آمستردام

قدمت این کلیسا که در میدان دام و در کنار کاخ سلطنتی واقع شده به قرن پانزدهم میلادی بازمی‌گردد و صرفاً به محلی برای برگزاری نمایشگاه و بازدید عمومی اختصاص داده شده و فعالیت‌های مذهبی در آن صورت نمی‌گیرند.