مالزی کوالالامپور تیر 1403
6 عکس کد تور 289

مالزی کوالالامپور تیر 1403

7 رای   شما هم امتیاز بدهید!
همه روزه
از 22,450,000 تومان
بر اساس انتخاب نوع پکیج
آنلاین رزرو یا خرید کنید
عکس‌های بیشتر

جاذبه‌ها

گشت های آپشنال: بازدید از پارک جنگلی تامان نگارا کوالالامپور،‌ غار باتو کوالالامپور، برج های دوقلو پتروناس کوالالامپور، جزایر سیپادان کوالالامپور، آکواریوم بزرگ کوالالامپور، پارک آبی سان وی، برج منارا، بازارها و فروشگاه های دیدنی کوالالامپور

خرید آنلاین
درباره سفر

مالزی کشوری زیبا در جنوب شرقی آسیا است که در سال‌های اخیر با افزایش زیرساخت‌های خود توانست به سرعت به مکان محبوبی برای گردشگران از سراسر دنیا تبدیل شود. جالب است بدانید که این کشور به واسطه‌ی دریای چین جنوبی به دو بخش تقسیم شده است و در این دو بخش می‌توانید از چشم‌اندازهای طبیعی فوق‌العاده و شهرهای مدرن با معماری خارجی دیدن کنید. البته پیش از هر چیز باید به سراغ رزرو بهترین تور مالزی برای سفر به این سرزمین شگفت‌انگیز بروید.

درباره مالزی

مالزی، کشوری منحصربه‌فرد با فرهنگ و سنتی غنی، دشت‌های ساحلی زیبا، کوهستان‌های جنگلی انبوه و جاذبه‌های گردشگری متعدد است. این کشور در مجموع از دو بخش مالزی غربی و مجمع‌الجزایر مالزی که متشکل از ۱۳ ایالت هستند، تشکیل شده و با وجود اینکه فقط نزدیک به ۵۰ سال است به صورت مستقل اداره می‌شود توانسته رشد چشمگیری را در بخش اقتصاد خود تجربه کند.

اطلاعات کلی که احتمالاً در سفر خود به این کشور به آن نیاز پیدا می‌کنید در جدول زیر درج شده است:

اطلاعات کلی کشور مالزی

نام به انگلیسی

Malaysia

پایتخت

کوالالامپور

زبان رسمی

مالایی

زبان‌های رایج

انگلیسی و ماندرین

واحد پول

رینگیت

نوع برق شهری

۲۴۰ ولت و ۵۰ هرتز

دوشاخه‌ها و پریزها

تایپ G

کد کشور

۶۰+

شماره‌های اضطراری

پلیس و آمبولانس: ۹۹۹

آتش‌نشانی و امداد و نجات: ۹۹۴

تمامی شماره‌های فوق با موبایل: ۱۱۲

میزان اختلاف ساعت با ایران

۴ ساعت و نیم جلوتر است

 

آیا تور مالزی ویزا می خواهد؟

 سهولت دریافت ویزا مالزی این کشور را به مقصدی محبوب برای سفرهای خارجی در بین ایرانی‌ها تبدیل کرده است. در صورتی که می‌خواهید بیشتر از ۱۴ روز در این کشور اقامت کنید باید به سراغ دریافت ویزای توریستی آن بروید که ۲ ماه اعتبار دارد؛ در غیراینصورت برای اقامت‌های کمتر از ۱۴ روز نیازی به دریافت ویزا نیست.

قیمت تور مالزی

به دلیل فاصله‌ی نسبتاً زیاد مالزی و ایران از یکدیگر و هتل‌های لوکسی که در این کشور وجود دارند، سفر به مالزی در دسته سفرهای خارجی گران قیمت قرار می‌گیرد؛ با این وجود به دلیل عدم نیاز به دریافت ویزا می‌توانید بخشی از بودجه‌ی خود را به خرید و گردش در این کشور اختصاص دهید. در مجموع قیمت تور مالزی شما می‌تواند با توجه به تعداد روزهای سفر، تعداد کشورهای مقصد، درجه هتل و فصل سفر تغییر کند.

تور مالزی ارزان

اگر به دنبال تور ارزان مالزی هستید باید از شرکت در تورهای ترکیبی خودداری کنید؛ زیرا در این تورها تعداد جابه‌جایی بین شهرها و روزهای اقامت افزایش می‌یابد و همان‌طور که مشخص است در نهایت هزینه‌ی بالاتری را برای شما به همراه دارد.

یکی دیگر از راه‌های شرکت در تور مالزی ارزان انتخاب تورهای لحظه آخری یا سفر به این کشور در زمان‌هایی است که شرایط آب و هوایی چندان مساعد نیست و تعداد گردشگران کمتری در مالزی حضور دارند؛ بنابراین با چشم‌پوشی کردن از یک سری موارد مشخص می‌توان هزینه‌های کلی سفر به مالزی را تا حدودی کاهش داد.

آب و هوای مالزی

مالزی در نزدیکی خط استوا قرار دارد؛ به همین جهت آب و هوای آن در تمامی طول سال گرم و مرطوب است. عمده‌ی مساحت این کشور را جنگل‌های بارانی تشکیل می‌دهند که برای گشت‌وگذار در طبیعت بی‌نظیر هستند؛ اما ممکن است در تمامی طول سال هوا انقدر هم برای طبیعت‌گردی مناسب نباشد.

در حقیقت فصل پاییز در مالزی زمان بارش باران‌های موسمی سیل‌آسا است که ترکیب آن با رطوبت و گرما می‌تواند وضعیت را برای افرادی که از گرمای بیش از اندازه فراری هستند، دشوار کند.

بهترین فصل سفر به مالزی

بهترین زمان برای شرکت در تور مالزی بین ماه‌های مارس تا اوایل اکتبر است که میزان بارندگی و رطوبت در مقایسه با سایر فصول سال کاهش می‌یابد. علاوه بر این در ماه‌های ژانویه و فوریه با وجود بارندگی فستیوال‌های مختلفی برگزار می‌شوند که مشاهده‌ی آن‌ها از نزدیک می‌تواند تجربه‌ی جالبی باشد.

بهترین هتل ها در تور مالزی

از آنجایی که مالزی کشوری توریستی است بیشتر هتل‌های آن از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و می‌توانند رضایت گردشگران را جلب کنند. با این حال در زمان انتخاب بهترین هتل حتماً به منطقه‌ و نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری توجه کنید. به طور کل تعدادی از هتل‌های لوکس مالزی که برای اقامت بهترین گزینه هستند کورس، رویال چولان و گرند میلنیوم نام دارند و می‌توانند سفری فراموش‌نشدنی را برای شما رقم بزنند.

جاذبه‌های مالزی

در مالزی جاذبه‌های متنوعی در انتظار گردشگران هستند که با بازدید از آن‌ها می‌توان ترکیب فرهنگ مالایی، چینی و هندی را در کنار مدرنیته به وضوح مشاهده کرد. این تنوع جاذبه‌ها باعث می‌شود که تمامی گردشگران با سلیقه‌های متفاوت در تور مالزی، مکانی برای بازدید و تفریح پیدا کنند. تعدادی از جاذبه‌های پیش روی شما در این بخش بررسی شده‌اند:

  • جزیره مانوکان: اولین پارک ملی دریایی در کشور مالزی جزیره مانوکان است که امکان تجربه کردن انواع تفریحات آبی هم در آن وجود دارد. این جزیره پیشرفته‌ترین امکانات گردشگری را هم در خود جای داده است و تلاش می‌کند تا زمینه‌ی آسایش و راحتی گردشگران را فراهم کند.

  • منطقه‌ی حفاظت‌شده‌ی سمنگگو: این منطقه شهرت خود را مدیون برنامه حمایت از اورانگوتان‌ها است. در این برنامه اورانگوتان‌های در معرض خطر برای زندگی در طبیعت آموزش داده می‌شوند. البته این تمام ماجرا نیست و در محوطه‌ی سمنگگو می‌توان انواع گونه‌های پرندگان را با رنگ‌های خارق‌العاده‌ای که دارند مشاهده کرد.
  • منطقه بوکیت بینتانگ در کوالالامپور:‌ یکی از مناطق مهم خرید در کوالالامپور است که هر آن چه را تصور کنید می‌توان در آن پیدا کرد. شما می‌توانید بعد از اتمام خرید خود در یکی از کافه‌های این منطقه استراحت و وقت‌گذرانی کنید.
  • رودخانه کیناباتانگان: دومین رود بزرگ مالزی به طول ۵۵۰ کیلومتر است که در اطراف آن می‌توان پوشش گیاهی و جانوری متنوع از جمله کروکودیل، فیل آسیایی و اورانگوتان بورنئویی را تماشا و تصاویر فوق‌العاده‌ای ثبت کرد.
  • موزه هنرهای اسلامی مالزی: در این موزه بیشتر از ۷ هزار اثر باستانی به همراه کتابخانه‌ای بزرگ از متون و کتاب‌های اسلامی در کنار بزرگ‌ترین ماکت ساخته شده از مسجد الحرام قرار دارد و با بازدید از آن می‌توان به اطلاعات جالبی در مورد دین اسلام و تاریخچه‌ی آن دست پیدا کرد.
  • جزایر پرهنتیان:‌ اگر می‌خواهید سفری کم هزینه داشته باشید، حتماً‌ به این جزایر در شمال شرق مالزی سر بزنید. در پرهنتیان مجموعه‌ای از زیباترین سواحل به همراه اقامتگاه‌های ارزان و بهترین سایت‌های غواصی در انتظار گردشگران هستند تا به‌یادماندنی‌ترین تعطیلات را برای آن‌ها رقم بزنند.
  • برج‌های دو قلوی پتروناس: بلندترین برج‌های دو قلو در دنیا ساختمان‌های پتروناس هستند که از بتن تقویت شده به همراه فولاد و شیشه برای ساخت آن‌ها استفاده شده است. در طراحی نمای این برج‌های ۸۸ طبقه الهام گرفته از الگوهای هنر اسلامی است و می‌توان بازتاب مذهب مردم مالزی یعنی دین اسلام را به وضوح در آن مشاهده کرد.

تورهای ترکیبی مالزی

تور مالزی می‌تواند فقط به مقصد کووالالامپور برگزار شود یا اینکه به صورت ترکیبی با شهرهای مهم کشورهای تایلند، اندونزی و سنگاپور باشد. در اینصورت مدت زمان اقامت و قیمت نهایی تور شما به میزان زیادی افزایش می‌یابد که جزئیات مربوط به آن در جدول زیر آمده است:

نوع تور

نوع سفر

ترانسفر

بودجه

تور ترکیبی کوالالامپور - بالی

خرید و استراحت

هوایی

لوکس

تور ترکیبی مالزی - تایلند

سیاحت، تفریح و استراحت

هوایی

ارزان

تور کوالالامپور - سنگاپور

سیاحت و تفریح

زمینی

اقتصادی

تور کوالالامپور- پنانگ - لنگکاوی

استراحت و خرید

زمینی یا هوایی

اقتصادی

شرایط و مدارک مورد نیاز برای رزرو تور و سفر به مالزی

همان‌طور که ملاحظه کردید اقامت در مالزی تا ۱۴ روز برای ایرانی‌ها نیازی به دریافت ویزا ندارد. در غیراینصورت برای اقامت طولانی‌تر باید مدارک زیر را به سفارت مالزی تحویل دهید:

  • بیمه مسافرتی
  • واچر هتل
  • بلیط رفت و برگشت
  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار

بعد از ارائه‌ی مدارک فوق به سفارت نتیجه‌ی درخواست شما بین دو تا سه روز مشخص می‌شود. بعد از صدور ویزا می‌توانید در نهایت به مدت دو ماه از آن استفاده کنید. نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که مدارک مورد نیاز برای شرکت در تور ترکیبی مالزی متفاوت است و برای اطلاع دقیق از آن می‌توانید با کارکنان آرند تور تماس بگیرید.

رویدادهای مالزی

مالزی در هر سال میزبان فستیوال‌های فرهنگی و مذهبی متعدد است و همین فستیوال‌ها بهانه‌ای برای مشاهده‌ی تنوع فرهنگی مردمان این سرزمین است. مهم‌ترین رویدادها در این کشور در این بخش بررسی شده‌اند:

  • سال نو چینی: یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های مالزی جشن سال نو چینی است که در طی آن می‌توان رقص شیر و اژدها را در سراسر کشور مشاهده کرد. در این زمان مردم با پوشیدن لباس‌های مخصوص و اجرای رقص تلاش می‌کنند تا ارواح خبیث را از شهر بیرون کنند.
  • فستیوال برداشت محصول کاماتان: در روزهای ۳۰ و ۳۱ ماه می هر سال برای گرامیداشت برداشت محصول این جشن برگزار می‌شود که با مهمانی بزرگ و سرو نوشیدنی و خوراکی و پخش موسیقی همراه است.
  • عید فطر: با پایان ماه رمضان مردم مالزی با پختن غذاهای خاص مثل گوشت، ساتای و کباب مالزی به همراه سرو شیرینی‌های مختلف جشن می‌گیرند.
  • روز استقلال مالزی: از سال ۱۹۵۷ تاکنون بعد از استقلال مالزی از بریتانیا مردم کوالالامپور در نیمه شب سی و یکم آگوست با راه‌اندازی یک آتش‌بازی بزرگ جشن می‌گیرند. بعد از آن رژه‌های گوناگونی در خیابان‌ها به راه می‌افتند و کنسرت‌های زنده هم برگزار می‌شوند.
  • فستیوال قایق اژدها: بزرگ‌ترین رویداد برگزار شده در پنانگ فستیوال قایق اژدها است که در طی دو روز از ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر ادامه دارد. شرکت‌کنندگان از کشورهایی مثل چین، سنگاپور و هنگ کنگ راهی مالزی می‌شوند تا در قایق‌های سنتی رنگارنگ با یکدیگر به رقابت بپردازند.

فرودگاه های مالزی

فرودگاه های کشور مالزی صرفاً پایانه‌هایی برای سفر نیستند و به دلیل معماری مدرن، فروشگاه‌های لوکس و فضای سبز دلپذیر خود به نوعی دروازه‌های فرهنگی این سرزمین محسوب می‌شوند. تعدادی از معروف‌ترین فرودگاه‌های این کشور شامل فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور، بینتولو، سیبو، سانداکان، کوتا کینابالو، لنکاوی، مالاکا، عبدالعزیز شاه، سلطان عبدالحلیم، مولو، لحد داتو، باریو، لواس و جوهور بهرو سنایی هستند.

شهرهای توریستی مالزی

در مالزی شهرهای توریستی مختلفی وجود دارند که بهتر است پیش از سفر خود با تعدادی از آن‌ها آشنا شوید:

  • کوالالامپور:‌ پایتخت و بزرگ‌ترین شهر مالزی کوالالامپور است که قدمت و تاریخچه‌ی آن به قرن نوزدهم میلادی بازمی‌گردد. در این شهر می‌توانید از تماشای مناظر طبیعی فوق‌العاده از جمله رودخانه‌های کلانگ و گمباک به همراه جنگل‌های استوایی و جاذبه‌های تفریحی متعدد لذت ببرید.
  • جورج تاون: این شهر که لقب جواهر شرق را به خود اختصاص داده در اصل یک جزیره است که در آن می‌توان به گشت و گذار، خرید و وقت‌گذرانی در کافه‌ها و خیابان‌ها پرداخت. از طرفی دیگر موزه‌ها و برج‌های بی‌نظیری هم در جورج تاون وجود دارند که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست.
  • تایپینگ: از جمله شهرهای تاریخی مالزی در استان پراک است که در آن آثار تاریخی مختلف مثل اولین پارک عمومی و موزه کشور قرار دارند. جالب است بدانید که تایپینگ پرباران‌ترین شهر در مالزی محسوب می‌شود و عمده‌ی ساکنان آن هم چینی هستند.
  • پنانگ: در تور مالزی خود حتماً باید از جزیره‌ی شگفتی‌های این کشور با سواحل ماسه‌ای طلایی رنگ، نخل‌های سبز و بلند، جنگل‌های استوایی و گونه‌های جانوری خاصی که دارد دیدن کنید. مشهورترین اقامتگاه‌های تفریحی در پنانگ واقع شده‌اند و اهالی آن عمدتاً به تجارت ادویه، ماهی و پرنده مشغول هستند.

غذاهای مالزی

 حضور اقوام مختلف و تنوع فرهنگی در مالزی باعث شده تا غذاهای این کشور از تنوع بسیار زیادی برخوردار باشد. اگر عاشق امتحان کردن طعم‌های جدید هستید حتماً در سفر خود به مالزی غذاهای زیر را بچشید:

  • ناسی لماک
  • لاکسا
  • می کولوک
  • روتی چانای
  • مطبق
  • ساتای
  • پاندان
  • ناسی کاندار
  • روجاک

مراکز خرید مالزی

مراکز خرید مالزی هم بخشی از جاذبه‌های گردشگری آن را تشکیل می‌دهند و در هر سال گردشگران زیادی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود از آن‌ها بازدید می‌کنند. تعدادی از بهترین مراکز خرید و فروشگاه‌های این کشور شامل وان یوتاما، تایمز برجایا، پاویلون، برج دوقلوی پتروناس یا سوریا، سان وی پیرمد، مید ولی و بازار مرکزی کوالالامپور هستند.

رزرو تور مالزی از آرند تور

اگر می‌خواهید بدون دردسر با خدمات مختلف نظیر ترانسفر، بیمه‌ی مسافرتی، لیدر فارسی زبان، رزرو بلیط رفت و برگشت و تأمین بخشی از وعده‌های غذایی به مالزی سفر کنید، فرصت را از دست ندهید و برای رزرو تور از آژانس مسافرتی آرند تور از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ با مشاوران و کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

لوازم ضروری
مدارک شناسایی داروهای شخصی کرم ضد آفتاب وسایل نظافت شخصی کفش پیاده روی گذر نامه عینک آفتابی لباس مناسب فصل پرینت حساب بانکی 6 قطعه عکس
تور مالزی کوالالامپور تیر 1403
از 22,450,000 تومان
بر اساس انتخاب نوع پکیج
8 روزه

 مهدی رضوانی
مهدی رضوانی
از سال 1398 تا به حال 18 بار با ما سفر کرده است.
من و آرزو و آرندتور و سرزمینمان، ایران جان سالهاست کنار هم هستیم و سفرهای به یادماندنی را باهم در دفتر خاطراتمان ثبت می کنیم...
همراه ما در سفرهای: خلیج نایبند تا ساحل مُکسّر جزیره هرمز
خرید آنلاین یا رزرو مالزی کوالالامپور تیر 1403
قابل پرداخت توسط تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب
10561 بار
خرید آنلاین موفق
نوع ثبت‌نام
تعداد
نفر
قیمت هر نفر
از 22,450,000 تومان
مبلغ قابل پرداخت
22450000 تومان
لطفا نوع ثبت‌نام خود را انتخاب نمایید.
5
خرید آنلاین امکان‌پذیر نیست.
لطفا گزینه‌های دیگر را انتخاب کنید.
15
با توجه به ظرفیت تور یا زمان باقی مانده به اجرا، امکان رزرو تور وجود نداردلطفا از گزینه "لیست انتظار" استفاده کنید..
اگر در گزینه‌ها لیست انتظار را انتخاب کنید، در صورت کنسلی هر کدام از همسفران در اسرع وقت با شما تماس گرفته می‌شود.
15
فقط در صورتی که پیش‌تر به صورت تلفنی یا اینترنتی اقدام کرده‌اید، می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.
ایمیل و شماره تلفن همراه باید با زمان ثبت‌نام یکسان باشد در غیر این صورت با کارشناسان ما تماس بگیرید.
اگر هنوز تسویه حساب کامل نکرده‌اید می‌توانید از این گزینه برای پرداخت استفاده کنید.
7
شما در لیست انتظار هستید، در صورتی کنسلی هر کدام از همسفران با شما تماس گرفته و جایگزین خواهید شد.
7
نام
نام خانوادگی
ایمیل
کد ملی
تلفن همراه
کد تخفیف

کد تخفیف خود را وارد و دکمه «اعمال کد تخفیف» را بزنید.

اعمال کد تخفیف
  1. همسفران گرامی می توانند هزینه سفر را به شماره کارت زیر واریز نمایند:
    نام بانک شماره حساب و شبا شماره کارت صاحب حساب
    ملت ‎IR27-0120-0000-0000-9104-8058-64 6104-3388-0057-2907 آرند گشت امرداد
  2. پس از واریز هزینه سفر ارائه (فیش واریزی، شماره تماس و عکس کارت ملی تمام نفرات) به دفتر آرندتور از طریق واتس آپ و دریافت تاییدیه ثبت نام الزامی می باشد.
  3. تمامی مسافرین در طول سفر دارای بیمه مسئولیت مدنی می‌باشند. تعهدات این بیمه: (هزینه های پزشکی هر نفر تا سقف 100.000.000 ریال، غرامت فوت و نقص عضو هر نفر 12.000.000.000 ریال)
  4. خواهشمند است پس از واریز وجه لطفا با شماره‌های زیر تماس گرفته و اطلاعات خواسته شده را در واتس آپ ارسال فرمائید.