تور اتریش بهار 1403 | قیمت تور اتریش | آرند تور

تور اتریش

1 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

اتریش کشوری خیال‌انگیز در در قلب اروپای مرکزی است که با خشکی احاطه شده، بنابراین از طریق آن به راحتی می‌توان به صورت زمینی به سایر کشورها در این قاره دسترسی پیدا کرد. ترکیب زندگی مدرن در کنار طبیعت جذاب و آثار تاریخی به سبک گوتیک و باروک باعث شده‌اند تا گردشگران زیادی این کشور را به عنوان مقصد بعدی سفر خود انتخاب کنند و به دنبال شرکت در تور اتریش باشند.

تور اتریش

معرفی کشور اتریش

اتریش کشوری تاریخی و در عین حال مدرن در اروپا است که فقط به خاطر طبیعت زیبا و آثار تاریخی خود شهرت نداشته و هر ساله میزبان مسافرانی است که با هدف شرکت در کنسرت‌ها و فستیوال‌های مختلف راهی تور اتریش می‌شوند.

اتریش با اسلواکی، مجارستان، سوئیس، چک، آلمان، اسلوونی، لیختن اشتاین و ایتالیا مرز مشترک داشته و ایالت‌های آن در دره‌ی دانوب یا کوه‌های آلپ قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید در تمامی فصول سال در اتریش فعالیتی سرگرم‌کننده برای خود پیدا کرده و غذاها و دسرهای خوشمزه آن را هم امتحان کنید.

اطلاعات کلی پیش از شرکت تور اتریش

بهتر است پیش از شرکت در تور اتریش در مورد این کشور اطلاعاتی کلی به دست آورید که مطابق با جدول زیر است:

اطلاعات ضروری در مورد اتریش

نام به انگلیسی

Austria

پایتخت

وین

زبان رسمی

آلمانی

زبان‌های رایج

مجاری، اسلوونیایی و کرواتی

واحد پول

یورو

نوع حکومت

جمهوری پارلمانی

نوع برق شهری

۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز

پریز

تایپ C و F

میزان اختلاف ساعت با تهران

۲ ساعت و نیم عقب‌تر است

آب و هوای اتریش

در اتریش هوا معتدل اقیانوسی بوده؛ بنابراین باید انتظار تابستان‌هایی را داشته باشید که در بعضی از سال‌ها بسیار گرم همراه با بارش باران است. دمای هوا در ماه‌های ژانویه و آگوست می‌تواند به ۲۵ و حتی ۳۵ درجه هم برسد.

زمستان‌های اتریش در مناطق مرتفع این کشور بسیار سرد و خشن بوده و دما می‌تواند به منفی ۱۰ درجه برسد، در حالی که در مناطق کم ارتفاع مقداری از سرمای هوا کاسته می‌شود. علاوه بر این در بخش‌های کوهستانی و آلپی این کشور می‌توان نوسانات شدید دما را به همراه رطوبت بالاتر در تمامی فصول سال تجربه کرد.

بهترین زمان شرکت در تور اتریش

تعیین بهترین زمان شرکت در تور اتریش به مقصد مورد نظر شما در این کشور بستگی دارد. در صورتی که می‌خواهید به بخش‌های کوهستانی سفر کنید باید یکی از دو فصل زمستان (مناسب برای ورزش‌های زمستانی) و تابستان (مناسب برای فعالیت‌های تفریحی در طبیعت) را انتخاب کنید. در صورتی که سفر خود را بین این دو فصل انجام دهید نمی‌توانید از بیشتر امکانات توریستی این مناطق استفاده کنید.

در مورد مناطق شهری وضعیت متفاوت است؛ چرا که امکان شرکت در تور اتریش با هدف بازدید از این بخش‌ها در تمامی روزهای سال وجود دارد. با این حال توجه کنید که اگر سفر خود را در زمان تعطیلات و فستیوال‌های خاص انجام دهید با سیل عظیمی از گردشگران و طبیعتاً قیمت‌های بالاتر مواجه می‌شوید.

قیمت تور اتریش

شرایط اخذ ویزای اتریش

در مرحله‌ی اول باید فرم درخواست ویزا را کامل کرده و بعد از اینکه مدارک مورد نیاز را فراهم کردید از سفارت اتریش وقت بگیرید. یکی از شروط اصلی دریافت ویزای این کشور اثبات تمکن مالی در زمان اقامت است که از طریق ارائه‌ی صورت حساب بانکی انجام می‌شود.

علاوه بر مسئله‌ی فوق باید بیمه‌ی مسافرتی با سقف پوشش ۳۰ هزار یورو و مدرکی را که نشان‌دهنده‌ی رزرو هتل یا اقامتگاه است هم به همراه داشته باشید.

هزینه تور اتریش

هزینه‌ی نهایی تور اتریش شما به فاکتورهای متعددی بستگی دارد مثلا اینکه در روز آزاد خود می‌خواهید از کدام یک از جاذبه‌های این کشور دیدن کنید یا اینکه وعده‌های غذایی خود را در رستوران‌های مجلل یا فست‌فودی‌های ارزان قیمت میل می‌کنید. در مجموع هزینه‌ی کلی سفر یک هفته‌ای به این کشور برای هر نفر با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار است.

قیمت تور اتریش

قیمت تور اتریش شما با در نظر گرفتن هزینه‌ی بلیط‌های رفت و برگشت، هتل، بخشی از وعده‌های غذایی، ترانسفرهای درون شهری و فرودگاهی، بیمه‌ی مسافرتی و لیدر فارسی‌زبان حرفه‌ای تعیین می‌شود که برای اطلاع دقیق از آن می‌توانید با کارشناسان مجموعه‌ی ما تماس بگیرید.

تور اتریش با آرند تور

اتریش کشوری زیبا و تماشایی با آثار تاریخی و طبیعتی فوق‌العاده است که بازدید از آن می‌تواند برای تمامی گردشگران به تجربه‌ای به‌یادماندنی تبدیل شود؛ پس فرصت را از دست ندهید و برای شرکت در تور اتریش آرند تور و رزرو آن اقدام کنید.

هزینه تور اتریش

هتل‌ها در اتریش

یکی از دغدغه‌های بیشتر افرادی که در تور وین اتریش یا سایر شهرهای این کشور شرکت می‌کنند، انتخاب هتلی مناسب برای اقامت خود و اعضای خانواده‌شان است. در اتریش هتل‌های مدرنی وجود دارند که انواعی از امکانات رفاهی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند و تعدادی از بهترین آن‌ها در این قسمت معرفی شده‌اند:

هتل Pension Gerl Salzburg

اگر قصد اقامت در سالزبورگ را دارید می‌توانید به سراغ یکی از بهترین هتل‌های این شهر بروید که در کنار اینترنت و پارکینگ عمومی رایگان، تلویزیون کابلی، استخر عمومی، تراس زیبا در بیشتر اتاق‌ها و حمامی فوق‌العاده را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

هتل Grand Wien

این هتل ۵ ستاره‌ی لوکس که افتتاح آن در سال ۱۸۷۰ انجام شد یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما در زمان شرکت در تور وین است که امکانات تفریحی متعددی مثل مرکز تناسب اندام،‌سونا، آب گرم و... دارد.

سایر خدمات گراند وین شامل مرکز نگهداری از کودکان، اینترنت رایگان و نامحدود، سرویس غذاخوری ۲۴ ساعته، رستوران‌های لوکس، کافه، تهویه‌ی مناسب در اتاق‌ها و تراس‌هایی زیبا در آن‌ها برای استراحتی کوتاه است.

هتل Seepark Klagenfurt

در نزدیکی دانشگاه کلاگنفورت و دریاچه‌ی تماشایی وورتسی هتلی فوق‌العاده برای سفرهای دو نفره قرار گرفته است که امکانات مختلفی را در اختیار شرکت‌کنندگان در تور اتریش قرار می‌دهد:

  • تخت‌های درجه یک
  • تلویزیون‌های صفحه تخت
  • استخر، سونا و حمام بخار
  • مرکز زیبایی و سلامتی
  • رستوران با منو روزانه و...

هتل The Ring

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره تور اتریش در شهر وین است که اقامتی لوکس و به‌یادماندنی را برای گردشگران رقم خواهد زد. مهم‌ترین مزیت اقامت در این هتل نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری است؛ بنابراین می‌توانید به راحتی و بدون دردسر از این جاذبه‌ها بازدید کرده و بعد از طی کردن مسافتی کوتاه به هتل برگردید.

امکانات هتل The Ring شامل مینی‌بار،‌ تشک‌های راحت، حمام به همراه وان و دوش، اینترنت رایگان، رستوران لوکس، تلویزیون‌های تخت و... است.

تور اتریش آرند تور

غذاهایی که باید در اتریش امتحان کنید

یکی از بهترین راه‌های تجربه‌ی فرهنگ هر کشور امتحان کردن غذاهای آن است. شما می‌توانید در تور اتریش تعدادی از بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ((دانوب آبی)) را امتحان کنید:

  • کوفته سیب‌زمینی: انواعی از کوفته در اتریش پخته می‌شوند که دو نوع رایج آن کوفته مرزه است که به همراه گوشت کباب سرو شده و دیگری کوفته شیرین است که با میوه، خامه و خشخاش پر می‌شود.
  • برتیائوزه: بهترین گزینه برای اشخاصی است که به مناطق کوهستانی این کشور سفر می‌کنند که در اصل نوعی اسنک متشکل از ترشی سبزیحات، پنیر، نان و کالباس است.
  • سوسیس پنیری و کالباس پنیر و جگر: حتماً سعی کنید این دو غذای بسیار خوشمزه را در تور وین خود امتحان کنید.
  • شینتسل گوشت گوساله: مشهورترین غذا در تور اتریش است که در منوی تمامی رستوران‌های این کشور یافت شده و ترکیب آن با سالاد سیب‌زمینی تا مدت‌ها در ذهن شما باقی خواهد ماند.
  • دونر کباب: به دلیل جمعیت زیاد ترک‌های ساکن وین می‌توانید این غذا را در هر جای اتریش پیدا کنید.

جاهای دیدنی اتریش

معمولاً به دلیل زمان محدود نمی‌توانید در زمان سفر به اتریش از تمامی جاهای دیدنی آن بازدید کنید. با این حال بهتر است با تعدادی از جاذبه‌های این کشور آشنا شوید تا بتوانید از بین آن‌ها بهترین‌ها را گلچین کنید:

  • خانه موتزارت: در سالزبورگ می‌توانید به خانه‌ی محل تولد موتزارت که از سال ۱۸۸۰ به عنوان موزه فعالیت می‌کند سر بزنید. شما در این خانه آثار متعددی مثل مدارک و نامه‌های موتزارت به همراه پیانو و ویولن او را تماشا کرده و در طبقه‌ی سوم هم می‌توانید به صورت آنلاین به موسیقی‌های موتزارت گوش دهید.
  • موزه تاریخ طبیعی وین: یکی از مهم‌ترین موزه‌های تاریخ طبیعی در دنیا است که در ۳۹ تالار نمایشگاهی خود ۲۰ میلیون قطعه را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است که با مشاهده‌ی آن‌ها می‌توان به اطلاعات ارزشمندی در مورد تاریخچه‌ی کره‌ی زمین دست پیدا کرد.
  • خانه اپرای وین: ساخت این بنا در قرن ۱۹ انجام شد و انسان‌های مشهوری همچون دن جیووانی، امپراتور فرانس جوزف، ملکه الیزابت، گوستاو مالر و... پا به درون آن گذاشته‌اند. در این سالن می‌توانید ضمن شرکت در اپراهای کلاسیک اقتباسی و اپراهای کودکان از تماشای فضای داخلی شگفت‌انگیز و معماری خاص بخش بیرونی هم لذت ببرید.
  • کاخ بلودر: متشکل از قصرها و باغی وسیع است که ساخت آن با الهام از سبک معماری باروک در قرن هجدهم انجام شد. در حال حاضر این کاخ‌ها محل موزه‌ای به همین نام هستند و آثار هنرمندانی مثل ون گوگ را به نمایش می‌گذارند.
  • آبشار کریمل: حتماً سعی کنید در تور اتریش خود از بلندترین آبشار این کشور به ارتفاع ۳۸۰ متر دیدن کنید. کریمل در اصل از سه آبشار تشکیل شده و در اطراف آن هم حدود ۶۲ گونه پرنده سکونت دارند.
  • دریاچه فوشل: در فاصله‌ی ۲۵ دقیقه‌ای شهر سالزبورگ می‌توانید بهترین لوکیشن را برای سپری کردن یک روز تابستانی در اتریش پیدا کنید. آب این دریاچه به حدی تمیز است که می‌توان از آن برای آشامیدن استفاده کرد.
  • اشتات پارک: اولین پارک عمومی است که می‌توانید در تور وین بازدید کنید. این پارک در مساحتی ۳۰ هکتاری انواعی از فواره‌ها، حوضچه‌ها و باغچه‌های گل تماشایی را در خود جای داده و مکان مناسبی برای پیک‌نیک و غذا خوردن محسوب می‌شود.

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل