تور ییلاق سلانسر اردیبهشت 1403 | یک روزه
ییلاق سلانسر
پیاده روی بر فراز ابرها
کد تور 1812

ییلاق سلانسر

پیاده روی بر فراز ابرها
1 رای   شما هم امتیاز بدهید!
1 روزه در 1 فروردین 1403
جاذبه‌ها

پیاده روی در مراتع و جنگل های ییلاق سلانسر، مسیر زیبای جنگلی ییلاقات رودبار، دورنمای قلعه درفک،(احتمال مشاهده اقیانوس ابر)

جزئیات این تور
محل حرکت
میدان آرژانتین - ابتدای خیابان الوند
زمان حرکت
چهارشنبه 1403/01/01 - ساعت 05:00 صبح
(لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید)
وسیله نقلیه اصلی
وسیله نقلیه محلی
نیسان
بیشترین فعالیت
ناهار
بر عهده مسافر
خرید آنلاین
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران (بوفه) آرند تور طبیعت مسافر - -
سهم آرند تور کلا 1 وعده غذا شامل: 1 وعده صبحانه
سهم مسافر کلا 1 وعده غذا شامل: 1 وعده ناهار
تعداد میان وعده بر عهده آرند تور: 1 وعده
درباره سفر

تور ییلاق سلانسر

 

قدم زدن  بر روی ابرها آنچنان هم دور از ذهن و محال نیست، کافی است تا به سمت شهر رودبار و 12 کیلومتری شهر رستم آباد حرکت کنید تا به ییلاق سلانسر زیبا و دوست‌داشتنی برسید. یکی از محاسن سفر به ییلاق سلانسر، نزدیکی آن به تهران و دسترسی راحت آن است. اگر از زندگی شهری خسته شده‌اید و نیاز به آرامش و تجدید نیرو دارید، سفر یک روزه تور سلانسر ایده‌ی بسیار خوبی است. درجه سختی تور سلانسر 3 از 6 بوده، در این سفر یک روزه، آرندتور با یک وعده اصلی و یک میان وعده میزبان شما خواهد بود.

ییلاق سلانسر کجاست؟

ییلاق سلانسر همان‌طور که اشاره شد، در نزدیکی رودبار و در 12 کیلومتری شهر رستم‌آباد واقع شده‌است. این ییلاق در مسیری پر و پیچ و خم اما زیبا قرار گرفته و شما در طی این مسیر می‌توانید کوه درفک و قله‌ی زیبایش را از دور تماشا کنید. پوشش گیاهی این منطقه به نسبت دامنه‌های شمالی البرز خشک‌تر بوده و در مسیر بیشتر مراتع سرسبز و گله‌های گوسفندان و مزارع و کوه‌های سرسبز وجود دارد و خبری از جنگل‌های وسیع البرز شمالی در این منطقه نیست. پس از مدتی با خروج از مسیر آسفالته وارد جاده‌ای خاکی شده و در نهایت به بافت جنگلی می‌رسید. در این منطقه انواع درختان همچون راش، توسکای ییلاقی، افرا، پلت، کاج و بلوط وجود دارد. می‌توانید با قدم زن در این جنگل و تنفس هوای تمیز و پاک و تماشای مناظر زیبایش حسابی لذت ببرید. به تدریج که ازدحام ابرها در این منطقه بیشتر می‌شود، مه غلیظی فضا را در بر می‌گیرد، به گونه‌ای که تنها می‌توانید، قله درفک را ببینید. در این اقیانوس ابر، بهترین کار نشستن در سکوت و لذت بردن از این فضای فوق العاده زیبا و آرامش‌بخش است.

البته لازم است، در اینجا به این نکته اشاره کنیم که منطقه سلانسر به صورت کلی بافت گیاهی‌اش استپی و مرتعی است چون پس از گذر از بافت جنگلی دوباره با منطقه‌ای وسیع از مرتع روبرو خواهید شد. جالب است بدانید اگر در زمان مناسب به این ییلاق سفر کنید، می‌توانید در مراتع سرسبز آن گیاهان دارویی مختلف همچون گل گاوزبان را برای مصرف شخصی برداشت کنید.

بهترین زمان سفر به ییلاق سلانسر چه موقع است؟

بهترین زمان سفر به ییلاق سلانسر فصل بهار و تابستان است. این منطقه از آن جهت که در ارتفاعات قرار گرفته و ییلاق دامداران و کشاورزان این منطقه است، در فصول گرم سال هم هوای بسیار خنک و مطبوعی دارد. به‌گونه‌ای که یک لباس گرم بهتر است، همراه خود داشته‌باشید.

چه تجهیزاتی را برای رفتن به ییلاق سلانسر همراه خود برداریم؟

یک کوله سبک برای قرار دادن وسائل شخصی و یک دست لباس گرم بهتر است همراه خود داشته‌باشد، علاوه براین کفش مناسب برای پیاده روی طولانی و یک نهار برای وعده ظهر و قمقمه آب همراه خود داشته باشید. اگر دوربین عکاسی دارید، حتما همراه خود برداشته و از مناظر زیلای سفر عکس‌های ناب و پرخاطره بگیرید.

تور ییلاق سلانسر

credit
امکان پرداخت آنلاین وجود ندارد.
در صورت رزرو قبلی تایید شده، از سایر گزینه‌های پرداخت انتخاب کنید
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.