دیدنی های ییلاق فیلبند
مرتفع‌ترین روستای مازندران

دیدنی‌های ییلاق فیلبند

شما هم امتیاز بدهید!

روستای دیدنی فیلبند یا فلبن از توابع شهرستان بابل، مرتفع‌ترین روستای مازندران است که طبیعتی بکر و بی‌نظیر دارد. برای رفتن به این روستا، جاده‌ی هراز و سنگچال آمل دسترسی راحت‌تری به مسافران می‌دهد.

بالای ابرها

فیلبند به دلیل قرارگرفتن در ارتفاعات، طبیعتی دیدنی و منحصربه‌فرد دارد. این روستا اغلب اوقات در مه فرو می‌رود. ابرها در اطراف روستا، زیر پای شما قرار دارند و به هیچ صورتی نمی توان این لذت را توصیف کرد.

 

طلوع متفاوت خورشید

طلوع آفتاب در فیلبند با جاهای دیگر فرق می‌کند. صبح زود اگر بیدار شوید می بینید که خورشید در میان دریایی از ابر طلوع می‌کند و شکوه و زیبایی حیرت انگیزی را به نمایش می‌گذارد.

 

کلبه‌های روستا

کلبه‌های روستای فیلبند چوبی و باصفا هستند. در این کلبه‌ها می‌توانید شب‌ها اقامت کنید و از طبیعت اطراف لذت ببرید.

 

پیاده‌روی در جنگل و کوه

یکی از لذت‌های مخصوص روستای فیلبند، پیاده‌روی در میان جنگل و کوه‌های اطراف است. دشت‌های فیلبند در نهایت زیبایی و جذابیت، بهترین مکان برای راه‌رفتن‌های طولانی و پیاده‌روی در دل طبیعت است.

 

اسب و گاو و درخت

فیلبند دشت‌های سرسبزی دارد که پر از اسب‌های وحشی است. این اسب‌ها به صورت گله‌ای به چرا می‌آیند و زیبایی دشت را دوچندان می‌کنند. گاوهای روستا هم از گیاهان دشت تغذیه کرده و به چرا مشغولند. همه‌ی اینها در میان درختان سربه فلک‌کشیده اتفاق می‌افتد و توصیف زیبایی آن سخت و دشوار است.

 

همه‌ی اشکال طبیعت در یک قاب

در فیلبند می‌توان همزمان هم آفتاب را حس کرد، هم شاهد باران و رعد و برق بود. این طرف رنگین کمان بیرون می‌آید و آن طرف برف و تگرگ می بارد! اینجا تنها جایی است که همه‌ی اشکال طبیعت همزمان و کنار هم قرار می‌گیرند.



1395/06/01 | کد مطلب: 287
برچسب‌ها: جاهای دیدنی
تیم تحریریه آرندتور


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.