تور بالی اندونزی

6 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

 

 

بالی جزیره‌ای شگفت‌انگیز با مناظری فوق‌العاده است که مشابه آن را در کمتر جایی از کره‌ی زمین پیدا می‌کنید. مردم این کشور بسیار مهربان و مهمان‌نواز بوده و برای پذیرایی از گردشگران سراسر دنیا با غذاهای خوشمزه خود و تفریحات آبی و ساحلی گوناگون آماده هستند. شرکت در تور بالی تجربه‌ای به‌یادماندنی است که همه باید در صورت امکان حداقل یک بار در زندگی خود تجربه کنند.

بالی کجاست؟

جزیره‌ی بالی در کشور اندونزی و در محل تلاقی اقیانوس هند و آرام واقع شده و با وجود وسعت کوچک خود جاذبه‌های مختلفی را در خود جای داده است. سفر به بالی برای تمامی عاشقان طبیعت یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و پر از جذابیت محسوب می‌شود؛ چرا که در این جزیره می‌توان علاوه بر پیاده‌روی در طبیعت، استراحت در سواحل زیبا و درخشان، غواصی،‌ موج‌سواری، دوچرخه‌سواری و شرکت در جشنواره‌های گوناگون را هم امتحان کنید.

اطلاعات کلی که ممکن است در زمان شرکت در تور بالی نیاز داشته باشید در جدول زیر درج شده است:

است:

اطلاعات ضروری بالی  

نام به انگلیسی

Bali

زبان رسمی

اندونزیایی

واحد پول

روپیه

نوع برق شهری

۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز

دوشاخه‌ها و پریزها

تایپ C و F

کد کشور

۶۲+

شماره‌های اضطراری

پلیس: ۱۱۰

آتش‌نشانی: ۱۱۳

آمبولانس: ۱۱۸

میزان اختلاف ساعت با ایران

۴ ساعت و نیم جلوتر است

آب و هوای بالی

جزیره‌ی بالی در نزدیکی خط استوا قرار گرفته، بنابراین وضعیت آب و هوای آن به صورت کلی گرم و مرطوب است. تغییرات دمایی هم در این منطقه پایین بوده و معمولاً در بیشتر موارد دما بین ۲۰ تا ۳۳ درجه در نوسان است. در فصول مختلف سال می‌توانید وضعیت آب و هوایی زیر را در این شهر جزیره‌ای تجربه کنید:

بالی در بهار

در اوایل بهار جزیره نسبتاً بارانی است و با شروع شدن اردیبهشت تا حدودی گرم‌تر و مطلوب‌تر می‌شود. علاوه بر این بالی در فصل بهار میزبان فستیوال‌های جذابی است که شرکت کردن در آن‌ها برای گردشگران خالی از لطف نیست.

بالی در تابستان

در تابستان آب و هوای بالی گرم و خشک شده و برای امتحان کردن تفریحات آبی گوناگون کاملاً ایده‌آل می‌شود.

بالی در پاییز

با رسیدن فصل پاییز دمای هوا تا حدودی کاهش پیدا می‌کند و به دلیل مواج و طوفانی شدن دریا امتحان کردن تفریحات آبی چندان توصیه نمی‌شود. البته در پاییز هم می‌توان با شرکت کردن در فستیوال‌ها و جشن‌های مختلف فرهنگ مردم اندونزی را از نزدیک لمس کرد و از جو شاد حاکم بر فضای جزیره لذت برد.

بالی در زمستان

بالی در فصل زمستان به جای برف و یخبندان رطوبت بالا به همراه طوفان و رعد و برق را تجربه می‌کند؛ به‌علاوه دریا هم کاملاً مواج و طوفانی می‌شود.

بهترین زمان سفر به بالی اندونزی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگران پیدا کردن بهترین زمان شرکت در تور بالی اندونزی است. در مجموع دو نوع شرایط آب و هوایی خشک و مرطوب بر بالی حاکم است. در فصل خشک (بین ماه‌های آوریل تا سپتامبر) بالی روزهای گرم و دلپذیری را تجربه کرده و گردشگران زیادی هم برای استراحت در سواحل آن به اندونزی سفر می‌کنند.

در فصل مرطوب بین ماه‌های اکتبر تا مارس هر روز در بالی باران می‌بارد؛ اما این باران‌ها به هیچ‌عنوان کلافه‌کننده نیستند و بعد از چند ساعت تمام می‌شوند. به‌علاوه بارش باران باعث می‌شود جزیره سرسبزتر و جذاب‌تر از همیشه دیده شود. از آنجایی که در این زمان تعداد گردشگران کاهش می‌یابد اگر در شلوغی کلافه می‌شوید باید فصل مرطوب را برای سفر خود انتخاب کنید؛ در غیراینصورت فصل خشک بهترین زمان سفر به بالی و امتحان کردن تفریحات آبی آن خواهد بود.

مدارک لازم برای دریافت ویزا الکترونیکی اندونزی

شما می‌توانید ویزای اندونزی خود را به دو صورت هولوگرامی یا الکترونیکی دریافت کنید. در روش دریافت ویزای هولوگرامی باید مدارک مختلفی را مثل تمکن مالی و گردش حساب ارائه دهید که فراهم کردن آن‌ها دردسرهای خاص خود را دارد.

در مقابل درخواست ویزای الکترونیکی آسان‌تر است و با تحویل مدارک مشخصی مثل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار و عکس به همراه فرم تکمیل‌شده‌ی درخواست ویزا انجام می‌شود.

جاذبه‌ های گردشگری بالی

از آنجایی که بالی یکی از توریستی‌ترین جزیره‌ها در دنیا است جاذبه‌های متعددی را هم در خود جای داده که می‌توانند توجه گردشگران با سلیقه‌ی مختلف را به خود جلب کنند. از جمله دیدنی‌های تور بالی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کوه باتور: این کوه در اصل آتشفشانی فعال و مقدس برای مردم بالی است که در فاصله‌ی یک ساعتی از اوبود قرار دارد. گردشگران معمولاً از این کوه بالا رفته و طلوع آفتاب را از فراز آن تماشا می‌کنند که منظره‌ای فراموش‌نشدنی ایجاد می‌کند.
  • جنگل میمون اوبود: منطقه‌ی حفاظت‌شده جنگل مقدس میمون یا اوبود بهشت عاشقان عکاسی از حیوانات و طبیعت است. شما در این منطقه‌ی حفاظت شده در کنار تماشای گونه‌های میمون و ماکاک می‌توانید از طبیعت جنگلی زیبای اطراف هم لذت ببرید.
  • مزارع پلکانی برنج: یکی از مشهورترین جاذبه‌های بالی مزارع پلکانی آن است که لوکیشنی فوق‌العاده برای ثبت تصاویر جذاب محسوب می‌شود. شما می‌توانید در یکی از کافه‌ها یا رستوران‌های اطراف نشسته و از مناظر و چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز اطراف خود در زمان خوردن غذا و نوشیدنی لذت ببرید.
  • معبد تانا لوط: این معبد مشهور بالی در نزدیکی دریا قرار گرفته و به همین جهت منظره‌ای فوق‌العاده دارد و شنیدن مداوم صدای برخورد امواج به صخره‌ها برای بسیاری لذت‌بخش است. با وجود اینکه امکان ورود به معبد برای گردشگران خارجی وجود ندارد، اما همچنان می‌توان از مناظر زیبای اطراف آن لذت برد.
  • معبد اولون دانو براتان: در سواحل غربی دریاچه براتان یک معبد متعلق به قرن هفدهم به نام اولون دانو براتان واقع شده است که در زمان بالا آمدن آب دریاچه می‌توانید انعکاس آن را درون آب تماشا کنید. در نزدیکی این معبد می‌توانید به باغ گیاه‌شناسی بالی هم سر بزنید که در آن انواع گیاهان دارویی و زینتی وجود دارند.

بهترین منطقه بالی برای رزرو هتل

انتخاب بهترین منطقه در بالی برای رزرو هتل با توجه به هدف شما از سفر متفاوت است. برای مثال برای گردشگران علاقه‌مند به طبیعت و جنگل‌گردی اقامت در ابود، برای دوست‌داران ساحل‌های خلوت، آرامش و سکوت منطقه‌ی نوسا دوا و برای افرادی که دوست‌ دارند تفریح‌های شبانه مختلف را امتحان کنند هتل‌های کوتا ایده‌آل‌ترین گزینه هستند.

بهترین هتل های تور بالی

به دلیل توریستی بودن بالی هتل‌های مختلف با امکانات گوناگون در آن وجود دارند که گردشگران می‌توانند با در نظرگرفتن نیاز و بودجه‌ی خود ایده‌آل‌ترین گزینه را انتخاب کنند. تعدادی از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های تور بالی به انتخاب مسافران شامل هتل خصوصی جاماهال، مومانکا در بیسما، ویلاهای سامایا بالی و آلام اوبود، چدی در تاناگاژا، ویلاهای پانداواس، هتل بیل بالی و سامایا بالی هستند.

هزینه روزانه سفر در بالی

متوسط هزینه روزانه شما در زمان سفر به بالی بسته به نوع تفریحات انتخابی، وسایل نقلیه، خرید، وعده‌های غذایی و مواردی از این دست حداقل ۷۲ دلار به ازای هر نفر خواهد بود که می‌تواند کمتر یا بیشتر هم شود.

قیمت تور بالی

قیمت تور بالی با توجه به کیفیت هتل انتخابی،‌ خدمات ارائه شده در تور، کلاس پروازی بلیط، زمان سفر و طول آن متفاوت خواهد بود. در صورتی که سفر خود را به ماه‌هایی مثل اردیبهشت و خرداد موکول کنید باید هزینه‌ی بیشتری را برای آن پرداخت کنید؛ در حالی که با شرکت در تور در زمان‌های خلوتی امکان کاهش هزینه‌ی کلی تور شما وجود دارد.

تور بالی ارزان

بسیاری از افرادی که مشتاق سفر به بالی هستند بعد از دیدن هزینه‌ی بالای سفر به آن از تصمیم خود منصرف می‌شوند؛ در حالی که با پیگیری و توجه به نکات خاصی می‌توان در تور بالی ارزان قیمت هم شرکت کرد. مثلاً می‌توانید در زمان امتحانات که تقاضا برای شرکت در تور بالی پایین است به اندونزی سفر کنید.

 یا اینکه به سراغ انتخاب اقامتگاه‌های سه ستاره رفته و مدت زمان اقامت خود را کاهش دهید. در هر صورت کارشناسان ما در آرند تور تلاش می‌کنند تا بهترین سفر را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای شما برنامه‌ریزی و تنظیم کنند.

تور بالی اندونزی آرند تور

مجموعه‌ی آرند تور تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را در تور بالی اندونزی در اختیار گردشگران قرار دهد تا بتوانند بدون دغدغه و به راحتی مدت زمان سفر و اقامت خود را در این جزیره‌ی شگفت‌انگیز  و زیبا سپری کنند. مشاوران و کارشناسان ما همواره آماده‌ی پاسخگویی به پرسش‌های شما هستند؛ بنابراین در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان پیش از رزرو تور می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ با مجموعه‌ی آرند تور تماس بگیرید.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل