تور گرجستان |مناسب ترین قیمت تور گرجستان اردیبهشت 1403

تور گرجستان

7 رای شما هم امتیاز بدهید!
  • گرجستان (تفلیس اردیبهشت 1403)
    • همه روزه
    • از 16,450,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • گرجستان اردیبهشت 1403
    • همه روزه
    • از 16,450,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر

گرجستان کشوری زیبا در منطقه‌ی قفقاز و اروپای شرقی است و یکی از مقاصد پرطرفدار در بین علاقه‌مندان به سفرهای خارجی با قیمت مناسب محسوب می‌شود. گرجستان با شرایط آب و هوایی مطبوع، جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متعدد، مردم مهربان و مهمان‌نواز، سواحل زیبا و طبیعی سرسبز خود آماده‌ی پذیرایی از گردشگران سراسر دنیا و تمامی افرادی است که دوست دارند در تور گرجستان شرکت کنند.

تور گرجستان

اطلاعات اولیه تور گرجستان

گرجستان کشوری با قلعه‌های قرون وسطایی، تپه‌های سرسبز، غارهای شگفت‌انگیز و سازه‌های فوق‌العاده است که نظیر آن‌ها را در کمتر جایی از کره‌ی زمین می‌توانید پیدا کنید. اطلاعات اولیه‌ای که ممکن است در زمان سفر به این کشور نیاز داشته باشید در جدول زیر درج شده است:

خلاصه‌ای از اطلاعات ضروری در سفر به گرجستان

نام به انگلیسی

Georgia

پایتخت

تفلیس

زبان رسمی

گرجی

زبان‌های رایج

روسی

واحد پول

لاری

پیش‌شماره کشور

۹۹۵+

شماره‌های اضطراری

۱۱۲

نوع برق شهری

۲۲۰ ولت و ۵۰ هرتز

دوشاخه‌ها و پریزها

تایپ C

میزان اختلاف ساعت با ایران

نیم‌ساعت عقب‌تر است

بهترین زمان سفر به گرجستان چه ماه‌هایی است؟

به طور کلی بهترین زمان سفر به گرجستان اواسط خرداد تا آبان (ژوئن تا اکتبر)‌ است. در این پنج‌ماه وضعیت آب و هوا در این کشور گرم و معتدل بوده و گردشگران می‌توانند از فعالیت‌های مخلتف مثل ماهیگیری و کوهنوری لذت ببرند و میوه‌های خوشمزه‌ی تابستانی از قبیل زردآلو،‌ توت و کیوی را هم امتحان کنند.

در فصل زمستان هم کشور گرجستان حال و هوای خاص خود را دارد؛‌ چرا که همه‌ی شهرهای آن آماده‌ی استقبال از سال جدید می‌شوند. به‌علاوه گردشگران می‌توانند کالاهای موردنیاز خود را با تخفیف‌های بالا و قیمتی مناسب در مراکز خرید این کشور خریداری کنند.

وضعیت مرزهای گرجستان برای ورود ایرانی‌ها

در حال حاضر تمامی شهروندان ایران می‌توانند به راحتی و از طریق مرز هوایی وارد کشور گرجستان شوند. تنها مشکل موجود بسته بودن مرزهای زمینی این کشور به روی ایران است؛ بنابراین تور گرجستان به صورت زمینی برگزار نمی‌شود که این مسئله ممکن است برای افرادی که به دنبال تور ارزان قیمت هستند مشکل‌ساز شود.

البته جای نگرانی نیست چرا که با مشورت با کارشناسان آرند تور می‌توانید سفر خود را به زمانی موکول کنید که قیمت بلیط هواپیما در پایین‌تر حالت ممکن باشد و اقامت شما هم در هتل‌های ارزان قیمت ولی با کیفیت انجام شود.

قیمت تور گرجستان

مدارک و شرایط تور گرجستان چیست؟

شهروندان ایرانی برای شرکت در تور گرجستان نیازی به دریافت ویزا ندارند؛ در نتیجه سفر شما فقط با اسکن صفحه‌ی اول پاسپورت معتبر، بلیط رفت و برگشت، واچر هتل و بیمه‌ی مسافرتی انجام می‌شود. در صورتی که داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً باید نسخه‌ی پزشک خود را به همراه داشته باشید تا مشکل خاصی در زمان دریافت اجازه‌ی ورود به این کشور برای شما ایجاد نشود.

هزینه سفر به گرجستان

تمامی اشخاصی که قصد دارند به صورت انفرادی (بدون شرکت در تور) به گرجستان سفر کنند باید هزینه‌ی مربوط به عوارض خروج از کشور، تهیه‌ی بلیط، رزرو اقامتگاه، ورودی‌ها، ترانسفرها، بیمه‌ی مسافرتی و تمامی وعده‌های غذایی را  شخصاً بپردازند که در بیشتر موارد به دلیل ناواردی گران‌تر از حالت معمول برای آن‌ها آب می‌خورد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که مراحل کار خود را به مجموعه‌ی حرفه‌ای آرند تور واگذار کرده تا لذت سفری آرام و بدون دغدغه را به گرجستان تجربه کنید.

قیمت تور گرجستان

همان‌طور که ملاحظه کردید تور گرجستان از جمله مقصدهای ارزان قیمت محسوب می‌شود و هزینه‌ی نهایی اقامت در هتل، امتحان کردن تفریحات و وعده‌های غذایی آن در مقایسه با سایر کشورهای توریستی برای ایرانی‌ها ارزان‌تر تمام می‌شود. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت این تور با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نحوه رزرو تور گرجستان از آرند تور

برای اطلاع از روش‌های رزرو تور گرجستان و استعلام قیمت به‌روز آن می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ با مجموعه‌ی آرند تور تماس بگیرید. کارشناسان ما کلیه‌ی اطلاعات لازم را در مورد جزئیات تور، زمان برگزاری، خدمات و قیمت آن در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید با خیالی راحت سفر خود را به گرجستان برنامه‌ریزی کنید.

تماس با آرند تور

هزینه سفر به گرجستان

کدام شهر برای سفر به گرجستان پیشنهاد می‌شود؟

اگر بودجه‌ی کافی برای سفر دارید بهتر است در تور ترکیبی تفلیس – باتومی گرجستان شرکت کنید تا از زیبایی‌های این دو شهر به صورت همزمان دیدن کنید. در غیراینصورت پیشنهاد می‌کنیم که باتومی را اولویت اول خود قرار دهید چرا که در آن می‌توان ضمن دیدن سواحل زیبا، تفریحات مختلف را هم امتحان کرد.

گردشگرانی که به دنبال تور ارزان گرجستان هستند می‌توانند سفر به تفلیس را در برنامه‌ی خود قرار دهند؛ چرا که تعداد پروازهای انجام شده به این شهر زیاد بوده و هتل‌های آن هم در مقایسه با هتل‌های باتومی ارزان‌تر هستند.

در کدام منطقه از تفلیس و باتومی هتل بگیریم؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ذهن گردشگران را به خود مشغول می‌کند این است که کدام یک از مناطق تفلیس و باتومی برای رزرو هتل مناسب هستند. در شهر تفلیس بهترین مکان‌ها برای انتخاب هتل خیابان روستاولی و میدان آزادی هستند؛ چرا که دسترسی مناسبی به وسایل نقلیه‌ و مراکز تفریحی و تجاری شهر دارند.

در مقابل بهتر است در باتومی به سراغ بلوار باتومی، میدان اروپا، پیازا باتومی و خیابان کوتایسی برای رزرو هتل بروید؛ زیرا مناطق ذکر شده دسترسی فوق‌العاده‌ای را به جاهای دیدنی و مراکز خرید شهر در اختیار گردشگران قرار می‌دهند.

جاذبه‌های گردشگری گرجستان

جاذبه‌های گردشگری تور گرجستان محدود به شهر تفلیس و باتومی نیستند و شما می‌توانید در گوشه و کنار شهرهای این کشور بناهای تاریخی و طبیعتی شگفت‌انگیز را برای تماشا و لذت بردن پیدا کنید.

تعدادی از مهم‌ترین جاذبه‌های کشور گرجستان شامل شهر غاری وازدریا، قلعه ناریکالا، کوه قازبگی، اوپلیستسیخه، باغ گیاه‌شناسی باتومی، حمام‌های گوگرد تفلیس، موزه ملی گرجستان، موزه استالین و دریاچه لیسی هستند.

تور گرجستان آرند تور

غذاهای گرجستان

گرجستان در کنار جاذبه‌های تماشایی، طبیعت بی‌نظیر و مردمی مهربان و خونگرم غذاهایی فوق‌العاده خوشمزه را هم به گردشگران عرضه می‌کند که با ذائقه‌ی ما ایرانی‌ها کاملاً تطابق دارند. پس حتماً در زمان شرکت در تور گرجستان تعدادی از غذاهای مشهور این کشور را که تعدادی از آن‌ها در این بخش معرفی شده‌اند، امتحان کنید:

  • خاچاپوری: این غذا که در بیشتر کافی‌شاپ‌های ایران هم سرو می‌شود نوعی نان پر شده با پنیر است که امکان تهیه‌ی آن با ترکیبات دیگری هم وجود دارد. برای مثال در مدل خاچاوری آجارولی که بین گردشگران محبوبیت بالایی دارد نان به شکل قایق پخته شده و در وسط آن پنیر و تخم‌مرغ می‌گذارند و مدلی دیگر به جای پنیر در وسط نان، گوشت پخته شده قرار می‌دهند.
  • خینکالی: این غذای گرجستانی هم از خمیر حاوی گوشت و ادویه تهیه می‌شود که داخل آن را با موادغذایی مختلف پر می‌کنند. در پرطرفدارترین مدل خینکالی درون آن مخلوطی از گوشت خوک و گاو قرار می‌دهند.
  • نیگوزیانی بادیرجانی: برای تهیه‌ی این غذای خوشمزه بادمجان سرخ شده را با خمیر گردو و ادویه طعم‌دار کرده و در نهایت با دانه‌های انار تزئین می‌کنند.
  • متسوادی: غذای معروف گرجی در جشن‌ها و مراسم‌های این کشور است که برای تهیه‌ی آن گوشت خوک، گوسفند، گوساله یا بره را بر روی منقل کباب می‌کنند.
  • ساتیسوی مرغ: ساتیسو نوعی سس گرجی است که از گردو، آب، سیر و ترکیبی از سبزی‌های معطر خشک به همراه سرکه، فلفل و نمک تهیه می‌شود. ساتیسوی مرغ بسیار شبیه به خورش فسنجان است و برای تهیه‌ی آن بعد از سرخ کردن مرغ، تکه‌های آن را درون سس ساتیسو قرار می‌دهند.

مراکز خرید گرجستان

بسیاری از گردشگران با هدف خرید به گرجستان سفر می‌کنند. با اینکه خرید یکی از بخش‌های لذت‌بخش سفر به این کشور است، بازدیدکنندگان باید پیش از انجام آن با تعدادی از بهترین بازارها و مراکز خرید گرجستان که در این بخش معرفی شده‌اند آشنا شوند:

  • مرکز خرید مگامالین
  • مرکز خرید اوراسیا
  • باتومی مال
  • بازار هوپا
  • تفلیس مال
  • مرکز خرید گالریا تفلیس
  • مرانی مال
  • هوپا بازار
  • فروشگاه آرت گالری
  • مرکز خرید جی‌تی‌سی
  • مرکز خرید ایست پوینت
  • مرکز خرید کاپارول سنتر و...

رزرو تور تاجیکستان

هتل های گرجستان

به دلیل رونق صنعت گردشگری در کشور گرجستان انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس و اقتصادی در این کشور ساخته شده‌اند که می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه‌ی خود مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید. طبیعتاً برای تجربه‌ی اقامتی بدون نقص باید به سراغ بهترین هتل‌های این کشور مثل کلوسئوم مارینا باتومی، آرگو باتومی،‌ هتل آپارتمان تابوری تفلیس، ماریوت تفلیس، لجند باتومی، د گرند گلوریا باتومی، رادیسون بلو ایوریا تفلیس و مواردی از این دست بروید.

در مقابل افرادی که به دنبال سفری مقرون‌به‌صرفه به گرجستان هستند می‌توانند با مشورت با کارشناسان مجموعه‌ی ما به سراغ اقامتگاه‌های اقتصادی و هتل‌های دو و سه ستاره در این کشور بروند.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
آرمان
1400/09/30 10:39
هزینه کل سفر چطور محاسبه می شود؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/10/23 11:29
با سلام و احترام
برای اطلاع از قیمت تور گرجستان لطفا با شماره 02148407 تماس بگیرید.
باتشکر از پیام شما