تور رومانی + قیمت هتل تور رومانی اردیبهشت 1403

تور رومانی

11 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

رومانی کشور در جنوب شرقی اروپا است که به اندازه‌ی قبرس شهرت ندارد، اما در نوع خود تماشایی است و جاذبه‌های گردشگری متعددی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. از طرفی دیگر برخلاف سایر کشورهای اروپایی در زمان شرکت در تور رومانی با تعداد فراوانی گردشگر مواجه نمی‌شوید و همین موضوع باعث می‌شود سفری  بدون دردسر و سرشار از آرامش را تجربه کنید.

 

تماس با آرندتور
 
02148407

اطلاعات اولیه رومانی

زمانی که صحبت از تور رومانی می‌شود بسیاری از افراد یاد ساختمان‌هایی قرمز رنگ یا دراکولا می‌افتند، اما حقیقت این است که زیبایی‌های این کشور قرار گرفته در منطقه‌ی جنگل‌های ترانسیلوانیا در نوع خود بی‌نظیر بوده و مردم خون‌گرم و مهمان‌نواز آن سفری خارق‌العاده را برای شما رقم می‌زنند که تا مدت‌ها در ذهن شما ماندگار خواهد بود.

رومانی از نظر مساحت نهمین کشور در اتحادیه‌ی اروپا محسوب شده و از غرب با مجارستان و صربستان، از شمال شرق و شرق با مولداوی و اوکراین و از جنوب با بلغارستان مرز مشترک دارد.

اطلاعات ضروری که ممکن است در زمان شرکت در تور رومانی نیاز داشته باشید در جدول زیر درج شده‌اند:

 

اطلاعات کلی رومانی

نام به زبان انگلیسی

Romania

پایتخت

بخارست

زبان رسمی

رومانیایی

زبان‌های رایج

آلمانی، رومی، مجارستانی، اوکراینی

نوع حکومت

ریاست جمهوری

واحد پول

لئو رومانی

نوع دو شاخه‌ها و پریزها

F

شماره اضطراری

۱۱۲

کد کشور

۴۰+

میزان اختلاف ساعت با تهران

نیم‌ساعت عقب‌تر است

آب و هوای رومانی

پیش از اطلاع از قیمت تور رومانی بهتر است اطلاعاتی در مورد وضعیت آب و هوای این کشور به دست آورید. آب و هوا در رومانی معتدل قاره‌ای بوده و تابستان‌ها در آن گرم و طولانی و زمستان‌ها نیز سرد است. باید بدانید که بین ماه‌های دسامبر تا اواسط مارس بیشترین میزان بارش در این کشور به خصوص در نواحی کوهستانی اتفاق می‌افتد.

بهترین زمان تور رومانی

رومانی در هر زمان از سال زیبایی‌های خاص خود را داشته و می‌توانید از جذابیت‌های آن لذت ببرید. برای مثال تور رومانی در تابستان برای امتحان کردن تفریحات آبی در سواحل دریای سیاه و فصل زمستان هم بهترین زمان برای تجربه‌ی ورزش‌های زمستانی هیجان‌انگیز است. در هر صورت در زمان انتخاب فصل مناسب برای سفر باید به هزینه‌ها و شرایط آب و هوایی در این کشور توجه کنید.

تور رومانی

مدارک مورد نیاز برای سفر به رومانی

تمامی اشخاصی که می‌خواهند با هدف گردشگری به رومانی سفر کنند باید به سراغ دریافت ویزای توریستی آن بروند. مدارک مورد نیاز برای دریافت این ویزا به شرح زیر است:

  • رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت
  • گواهی اشتغال به کار
  • فرم تکمیل‌شده‌ی درخواست ویزا رومانی
  • گواهی تمکن مالی اثبات تامین هزینه‌ها تا پایان سفر (روزی ۵۰ یورو)
  • پرداخت ۹۱ دلار به عنوان هزینه‌ی ویزا
  • کپی از تمامی صفحات شناسنامه
  • گردش سه ماه اخیر حساب بانکی
  • برنامه سفر به همراه جزئیات
  • بیمه‌ی مسافرتی با حداقل پوشش ۳۰ هزار یورو
  • کارت ملی
  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار و دو صفحه‌ی خالی
  • کپی پنج صفحه‌ی اول پاسپورت
  • دو قطعه عکس ۴*۳

هزینه سفر به رومانی

در تور رومانی بخشی از هزینه‌ها شامل شش وعده صبحانه، اقامت در هتل، ترانسفرهای فرودگاه و بالعکس، بلیط هواپیما و یک گشت در هر شهر توسط مجموعه تأمین می‌شود. با این حال سایر هزینه‌های شما به صورت میانگین به صورت زیر خواهد بود:

هزینه‌ی خورد و خوراک

رومانی به غذاها، نوشیدنی‌ها و شیرینی‌های خوشمزه خود شهرت دارد؛ با این حال قیمت غذا در این کشور چندان بالا نیست و صرف وعده‌های غذایی ساده برای شما ۲۰ لئو هزینه خواهد داشت؛ البته توجه کنید که در شهرهای توریستی یک وعده غذا به همراه نوشیدنی در رستوران هزینه‌ی شما را به ۱۰۰ لئو افزایش خواهد داد.

در صورتی که تصمیم به آشپزی بگیرید باید در یک هفته ۱۸۰ لئو برای خرید اقلام مورد نیاز خود صرف کنید که می‌تواند هزینه‌های شما را به میزان چشمگیری کاهش دهد.

هزینه‌ی حمل و نقل عمومی

قیمت بلیط‌های تک سفره اتوبوس‌های شهری و قطار در این کشور حدود ۴ لئو خواهد بود.

هزینه‌ی فعالیت‌های تفریحی

عمده‌ی فعالیت‌های تفریحی در رومانی مثل بازدید از قلعه‌های تاریخی، کلیساهای قدیمی و کوهستان‌ها رایگان بوده و میزان هزینه‌ی ورودی برای بیشتر جاذبه‌های این کشور هم بین ۲۰ تا ۴۰ لئو متغیر است.

قیمت تور رومانی

قیمت تور رومانی

 قیمت تور رومانی مجموعه‌ی ما با در نظرگرفتن خدمات گوناگونی که در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد و راهنمای فارسی زبان ماهر در مقصد کاملاً مقرون‌به‌صرفه است؛ با این حال شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از آن با مشاوران آرند تور تماس بگیرید.

تور رومانی با آرند تور

رومانی یک کشور اروپایی زیبا با قلعه‌های تاریخی، ساحلی تماشایی و کوهستان‌های فوق‌العاده‌ای است که بازدید از آن‌ها می‌تواند سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور و جزئیات مرتبط با آن با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ تماس بگیرید.

جاذبه‌های گردشگری رومانی

در تور رومانی آرند تور از تماشایی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور بازدید می‌کنیم:

  • کاخ پارلمان رومانی: در پایتخت رومانی یعنی بخارست قرار گرفته و یکی از نمادهای این شهر محسوب می‌شود. طراحی و ساخت این کاخ در قرن نوزدهم در نزدیکی رود دانوب انجام شده و در حال حاضر هم به عنوان محل برگزاری جلسات مجلس سنا و نمایندگان این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • دریاچه هراسترو: دریاچه و پارک هراسترو بهترین مکان برای دوری از شلوغی و ازدحام حاکم بر فضای شهر هستند. در تور آرند تور با کشتی تفریحی بر روی این دریاچه گشت زده و می‌توانیم از باغ‌های ژاپنی پارک آن دیدن کنیم. علاوه بر این امکان کرایه‌ی دوچرخه و استفاده از آن در سرتاسر فضای این پارک نیز وجود دارد.
  • ساحل شنی مامایا: مامایا در لبه‌ی دریای سیاه یکی از معروف‌ترین مکان‌های تفریحی ساحلی در تور رومانی است که ۸ کیلومتر امتداد داشته و مکان فوق‌العاده‌ای برای گرفتن حمام آفتاب و استراحت و بازی کودکان محسوب می‌شود.
  • پارک آبی آکوا مجیک: در ورودی جنوبی استراحتگاه مامایا، پارک آبی آکوا مجیک قرار گرفته که افتتاح آن در سال ۲۰۰۳ انجام گرفت و می‌تواند مکان مناسبی برای ریلکس کردن یا خوشگذرانی باشد. تجهیزات آبی به کار رفته در این پارک باعث می‌شوند که روز سپری شده در آن به خاطره‌ای به‌یادماندنی برای شما تبدیل شود.
  • تله کابین مامایا: این تله کابین به مدت ۸ دقیقه مسافتی دو کیلومتری در ارتفاع ۵۰ متری را بر فراز ساحل مامایا طی کرده و به این ترتیب بهترین فرصت برای لذت بردن از زیبایی‌های ساحل و دریا را از زاویه‌ای متفاوت برای گردشگران فراهم می‌کند.

رزرو تور رومانی

معرفی پاساژهای رومانی

یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های تور رومانی خرید است؛ بنابراین بهتر است پیش از راهی شدن در مورد بهترین مراکز خرید این کشور اطلاعات لازم را به دست آورید تا در زمان رسیدن سردرگم نشوید:

مرکز خرید Park Lake

اگر به دنبال خرید انواع لباس و جواهرات برند هستید پارک لیک بهترین گزینه است که زمین بازی برای کودکان، اسکی روی یخ، سینما و پارک هم داشته و به این ترتیب تلاش می‌کند تا یک خرید به‌یادماندنی را برای مشتریان رقم بزند.

مرکز خرید Palas Lasi

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید تور رومانی در مرکز شهر لسی است که در آن انواع برندهای معتبر ملی و بین‌المللی وجود دارد. علاوه بر خرید، گردشگران می‌توانند از زمین بازی کودکان و باغ زیبای پالاس لسی نیز دیدن کنند.

مرکز خرید AFI Cotroceni

در فاصله‌ی کوتاهی از یکی از ایستگاه‌های مترو بخارست این مرکز خرید قرار گرفته که امکان خرید هر چیزی که تصور کنید در آن وجود دارد. به علاوه در کنار خرید می‌توانید کودکان خود را با بازی‌های متنوعی که در این فروشگاه به آن‌ها اختصاص داده شده ببرید و از زمین یخی بزرگ اسکیت‌سواری هم استفاده کنید.

مرکز خرید Romanian Boutique

در صورتی که قصد خرید سوغاتی‌های سنتی را برای عزیزان و دستان خود دارید حتماً به این مرکز خرید بروید و آیتم‌های دلخواه خود را  با قیمت مناسب از آن خریداری کنید.

 


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
حسن احمدی
1400/08/08 20:57
تور رومانی واسه عید می خواستم
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/08/15 10:15
با سلام و احترام
در صورت موجود شدن پکیج رومانی براتون ارسال میشود.
باتشکر از پیام خوب شما
حسن احمدی
1400/08/08 20:55
تور رومانی واسه عید می خواستم
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/08/15 10:16
با سلام و احترام
در صورت موجود شدن تور رومانی پکیج برایتان ارسال می گردد.
باتشکر از پیام خوب شما