تور آبشار کلیره اردیبهشت 1403 | روستای بتلیم
آبشار کلیره و روستای بتلیم
دلبرانه های بابل
کد تور 2072

آبشار کلیره و روستای بتلیم

دلبرانه های بابل
2 رای   شما هم امتیاز بدهید!
1 روزه در 1 فروردین 1403
جاذبه‌ها

پیاده روی در جنگل های زیبا و بکر روستای بتلیم تا آبشار کلیره، بازدید از آبشار کلیره، لذت صرف ناهار (جوجه کباب، قارچ ذغالی، دوغ محلی و نان) در مسیر آبشار پنهان در دل جنگل

جزئیات این تور
محل حرکت
میدان آرژانتین - ابتدای خیابان الوند
زمان حرکت
چهارشنبه 1403/01/01 - ساعت 04:00 صبح
(لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید)
وسیله نقلیه اصلی
وسیله نقلیه محلی
مینی بوس
بیشترین فعالیت
ناهار
در طبیعت به عهده آرند تور
خرید آنلاین
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران آرند تور طبیعت آرند تور - -
سهم آرند تور کلا 2 وعده غذا شامل: 1 وعده صبحانه 1 وعده ناهار
در این سفر مسافر نیاز به آوردن وعده غذایی ندارد.
درباره سفر

تور آبشار کلیره

 

کافی است که به دوستانتان بگویید می‌آید بریم بتلیم؟ با شنیدن نام آن با تصور یک سفر خارجه همگی موافقت کرده و راهی خواهند شد! اما خیالتان راحت؛ تور آبشار کلیره آنقدر جذاب است که دوستانتان از شما بابت این پیشنهاد رویایی بسیار تشکر خواهند کرد! این سفر با توجه به خدماتی که ارائه می‌کند، بسیار ارزان قیمت است و ویزا و هزینه‌های جاری سفر خارجه را هم ندارد؛ در ضمن زمان زیادی هم به خود اختصاص نمی‌دهد!

یک آخر هفته، برای تماشای این روستای بکر و آبشار بی‌نظیرش یعنی کلیره کفایت می‌کند. تور آبشار کلیره برای دوست‌داران طبیعت یک سفر نیمه سنگین با درجه سختی 3 از 6 می‌باشد. آرندتور در این سفر یک روزه دو وعده غذای اصلی صبحانه و نهار و یک میان وعده میزبان شما خواهد بود. بنابراین می‌توانید با یک کوله‌پشتی سبک و تجهیزات لازم یک سفر دلچسب را در دل جنگل‌های مازندران تجربه کنید. آرندتور در این سفر تجارب متنوع و دلچسبی را برای شما برنامه‌ریزی کرده‌است، بنابراین حیف است تا با ما راهی این سفر کوتاه طبیعت‌گردی نشوید.

روستای بتلیم کجاست؟

بتلیم روستایی بسیار زیبا از توابع دهستان سجادرود بابل است که در فاصله حدوداً 45 کیلومتری این شهر قرار دارد. روستای بتلیم در واقع از توابع بخش بندپی شرقی شهرستان بابل مازندران است. در دل روستای بتلیم آبشاری بسیار دیدنی وجود دارد که ارزش راه‌پیمایی و تماشای آن را دارد. یکی از جذابیت‌های این سفر، تماشای درختان جنگلی بسیار متنوع مانند کلهو، ممرز، انجیلی، راش، سرخدار (سور)، ملج، گردو، توسکا (تسکا)، جل و…  گل‌های زیبا و رنگارنگ آن در دو سوی جاده 15 کیلومتری است. اگر فصل بهار به این منطقه سفر کنید، از بوی عطر گل‌ها و طراوت این منطقه خیال‌انگیز حسابی سرمست خواهید شد. پس از طی کردن 15 کیلومتر جاده و رسیدن به روستای سنتی بتلیم، جنگل‌نوردی شما برای تماشای آبشار کلیره و لذت از فضای پیرامون‌تان آغاز می‌شود.

جنگل‌نوردی در دنیای رنگ‌ها

همان‌طور که قبلا هم اشاره شد، این مسیر دارای درختان بسیار متنوع همچون کلهو، ممرز، انجیلی، راش، سرخدار (سور)، ملج، گردو، توسکا (تسکا)، جل است. پیمایش 45 دقیقه‌ای در دل جنگل‌ مخصوصاً در فصل پاییز می‌تواند شما را در میان رنگ‌های متنوع درختان پهن برگ و سکوت و آرامش آنجا غرق کند. به تدریج که به آبشار 10 متری نزدیک‌تر می‌شوید صدای روح نواز آب هم در سکوت و نقاشی رنگ‌ها لطف این سفر را دوچندان خواهد کرد. آبشار 10 متری کلیره به همراه خزه‌های پیرامون و جنگل این منطقه گویی اکسیر و رمز حیات است. سبزی این خزه‌ها آنچنان زنده و با طراوت است که گویی با شما سخن می‌گوید. اگر عاشق طبیعت‌گردی هستید، حتما با آرندتور همراه شده و سری به آبشار زیبای کلیره و روستای بتلیم بزنید.

این سفر طبیعت گردی علاوه بر جذابیت‌های آبشار، جنگل و روستایش با نهاری در دل جنگل خوشمزه‌تر و دلچسب‌تر خواهد شد! آرندتور در این سفر با جوجه کباب لذیذ و آبدار به همراه قارچ‌های ذغالی، نان و دوغ محلی در خدمت شما خواهد بود. یک نهار داغ و خوشمزه در دل جنگل حقیقتاً بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود.

تور آبشار کلیره و روستای بتلیم

credit
امکان پرداخت آنلاین وجود ندارد.
در صورت رزرو قبلی تایید شده، از سایر گزینه‌های پرداخت انتخاب کنید
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.