تور رودخانه نوردی ترو اردیبهشت 1403 | تور آببازی
رودخانه نوردی ترو
خاطرات آب بازی و شنا در دل جنگل
کد تور 1893

رودخانه نوردی ترو

خاطرات آب بازی و شنا در دل جنگل
6 رای   شما هم امتیاز بدهید!
1 روزه در 1 فروردین 1403
جاذبه‌ها

جنگل پیمایی در جنگل های ترو، هیجان رودخانه نوردی و شنا در رودخانه زیبای منطقه ترو، لذت نوشیدن چای ذغالی و صرف جوجه کباب در کمپ کنار رودخانه

جزئیات این تور
محل حرکت
میدان آرژانتین - ابتدای خیابان الوند
زمان حرکت
چهارشنبه 1403/01/01 - ساعت 04:30 صبح
(لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید)
وسیله نقلیه اصلی
بیشترین فعالیت
ناهار
در طبیعت به عهده آرند تور
خرید آنلاین
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران آرند تور طبیعت آرند تور - -
سهم آرند تور کلا 2 وعده غذا شامل: 1 وعده صبحانه 1 وعده ناهار
در این سفر مسافر نیاز به آوردن وعده غذایی ندارد.
تعداد میان وعده بر عهده آرند تور: 1 وعده
درباره سفر

تور رودخانه نوردی ترو

 

دوست دارید در روزهای گرم سال یک سفر مفرح هیجانی داشته‌باشید؟  اگر شما اهل طبیعت‌گردی هستید، قطعا می‌دانید رودخانه‌نوردی یکی از سفرهای بسیار ناب، بکر و متفاوت است، از آنجا که ایران دارای رودخانه‌های متعدد و متنوع با حجم آب اندک و یا زیاد است. سفرهای رودخانه‌نوردی همواره یکی از بهترین نوع سفرهای طبیعت‌گردی است که در آن‌ها هیجان، شادی و انرژی مثبت موج می‌زند. دوست دارید  شما هم در فاصله اندکی از تهران این لذت ناب اما متفاوت را تجربه کنید؟

تور رودخانه‌نوردی ترو یکی از همین سفر‌های ماجراجویی و جذاب برای دوست‌داران طبیعت است که به مدت دوساعت در کل شما تجربه رودخانه‌نوردی لذت‌بخش در آب خواهید داشت. این سفر یک روزه چندین ویژگی خاص و متفاوت دارد، نزدیکی آن به تهران و مسافت اندکش، تجربه پیاده‌روی و رودخانه نوردی تواماً در یک سفر باهم و ویژگی سوم آن این است که شما نیاز به آوردن غذا نداشته و می‌توانید یک غذای گرم و خوش طعم را در دل جنگل نوش جان کنید. آرندتور در این سفر یک روزه، دو وعده اصلی صبحانه و نهار و یک میان وعده میزبان شما خواهد بود.  بنابراین می‌توانید با یک کوله سبک و البته با تجهیزات مناسب با ما همراه شوید و دغدغه و نگرانی بابت وعده‌های اصلی و حتی میان‌وعده خود نداشته‌باشید. تصور کنید که در دل جنگل‌های ترو و طبیعت سبز پیرامونش، یک جوجه کباب خوش‌طعم و لذیذ میل کرده و خستگی و استرس زندگی مدرن شهری را از تن به درد می‌کنید. علاوه برمزایای گفته شده، امکان شنا کردن در حوضچه‌های رودخانه ترو نیز وجود دارد. درجه سختی این سفر یک روزه 3 از 6 بوده و نیاز به آمادگی جسمانی نسبی دارد. برای رسیدن به جنگل ترو باید به سمت شهر بابل و روستای دیوا حرکت کنید. روستای دیوا یکی از روستاهای تاریخی با بافت قدیمی و کهن است که قدم زدن در آن شما را به گذشته دور می‌برد. این منطقه آب و هوای بسیار مطبوعی داشته و در حدود 25 کیلومتری شهر بابل واقع شده‌است.

جنگل‌های ترو هم جزئی از جنگل‌های هیرکانی هستند. جنگل‌های هیرکانی به عنوان میراث طبیعی جهانی در یونسکو به ثبت رسیده‌اند. عمر آن‌ها بین 25 تا 50 میلیون تخمین زده شده و عده‌ای بر این اعتقادند که جنگل‌های هیرکانی همزمان با عصر دایناسورها بودند و به عنوان یک اثر ماندگار و زنده از دوران ژوراسیک تا به امروز باقی مانده‌اند.

بهترین زمان سفر به جنگل ترو چه موقع است؟

این منطقه به دلیل قرارگیری‌اش در سلسله جبال البرز و سطح ارتفاع به نسبت بالایش دارای آب و هوای معتدل، مرطوب و خزری است. با توجه به این مسئله شما باید در فصول گرم سال همچون اواخر بهار و تابستان به این منطقه سفر کنید تا بتوانید لذت آب‌بازی و شنا و حتی رودخانه‌نوردی در دل هوای خنک و مطبوع آن را بچشید.

در سفر رودخانه‌نوردی ترو چه تجهیزاتی نیاز دارید؟

با توجه به نام این سفر یک روزه، حتما نیاز به صندل طبیعت‌گردی، یک دست لباس اضافه، زیرانداز برای نشستن در جنگل‌های ترو، باتوم برای جنگل نوردی‌های طولانی، ضد آفتاب و کلاه نقاب‌دار دارید.

تور رودخانه نوردی ترو

credit
امکان پرداخت آنلاین وجود ندارد.
در صورت رزرو قبلی تایید شده، از سایر گزینه‌های پرداخت انتخاب کنید
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.