تور دشت نمارستاق تا آبشار دریوک اردیبهشت 1403
دشت نمارستاق تا آبشار دریوک
کد تور 1813

دشت نمارستاق تا آبشار دریوک

2 رای   شما هم امتیاز بدهید!
1 روزه در 1 فروردین 1403
جاذبه‌ها

کوهپیمایی از روستای نمار تا دشت دریوک، بازدید از آبشار پلکانی دریوک (نمارستاق)، پیاده روی در دشت زیبای دریوک

جزئیات این تور
محل حرکت
میدان آرژانتین - ابتدای خیابان الوند
زمان حرکت
چهارشنبه 1403/01/01 - ساعت 05:00 صبح
(لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید)
وسیله نقلیه اصلی
بیشترین فعالیت
ناهار
بر عهده مسافر
خرید آنلاین
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران آرند تور طبیعت مسافر - -
سهم آرند تور کلا 1 وعده غذا شامل: 1 وعده صبحانه
سهم مسافر کلا 1 وعده غذا شامل: 1 وعده ناهار
تعداد میان وعده بر عهده آرند تور: 1 وعده
درباره سفر

تور دشت نمارستاق تا آبشار دریوک

 

این بار در خطه سرسبز مازندران به دشت نمارستاق سفر می‌کنیم. تور نمارستاق یک سفر یک روزه است که در آن به منطقه‌ای خوش آب و هوا و کوهستانی در کوهپایه دماوند می‌رویم. آرند تور در این سفر با درجه سختی 3 از 6 یک میان وعده و یک صبحانه میزبان شما خواهد بود. برای رفتن به این ییلاق دیدنی در منطقه البرز باید به دشت لاریجان در نزدیکی آمل سفر کنید. با ما همراه باشید تا در صبح زود یک آخر هفته از جاده‌ی زیبای هراز به این منطقه سفر کنیم و از تماشی دیدنی‌های آن حسابی لذت ببریم.

چشم انداز شما از دشت نمارستاق تا آبشار دریوک

دشت نمارستاق یک منطقه کوهستانی با آب و هوای عالی و مناظری بدیع است که در نزدیکی شهر آمل قرار دارد، برای رسیدن به این دشت وسیع و خوش آب و هوا باید دو سوم جاده‌ی هراز را طی کنید. این منطقه در تابستان دارای آب و هوای بسیار خنک و مطبوعی است، به‌گونه‌ای که در فصول گرم سال این منطقه همیشه پر از طبیعت‌گردان و یا کوه‌نوردانی است که عاشق گشت و گذار و بازدید از آن هستند. موقعیت جغرافیایی دشت نمارستاق، به نسبت روستاهای همجوارش در کوهپایه دماوند بسیار بهتر است. در این بهشت گمشده شما شاهد مناظر بی‌نظیر همچون آبشارهای مرتفع کوه اره با تخته سنگ‌های باشکوه و با عظمتش، دشت سفید، چشمه‌های آب معدنی، لهرا، اشلک، زردویج و قلعه قلا هستید. یکی از دشت‌های بسیار زیبا که در این سفر به بازدید از آن می‌روید، دشت و آبشار دریوک است. این دشت را می‌توان یک فضای دنج و خلوت اما بکر در میان کوه های مرتفعی دانست که آن را احاطه کرده‌اند. برای رسیدن به این دشت و آبشار بی‌نظیر که از دور صدایش به استقبال از شما آمده، کافی است، مسافتی حدود 5 کیلومتر را طی کنید. آبشار دیوک که در این دشت وسیع به زیبایی و شکوه خودنمایی می‌کند، با ارتفاع 100 متر بلندترین آبشار زمینی مازندران است.

بهترین زمان سفر به دشت نمارستاق و آبشار دریوک

به اعتقاد طبیعت‌گردان و کوه‌نوردان همه‌ی فصل‌ها مناسب دیدار از مناطق بکر ایران است، اما بعضی فصل‌ها طبیعت دیدنی‌تر و خاص‌تر خواهد بود. برای بازدید از دشت نمارستاق و آبشار دیروک هم فصل بهار و تابستان بهترین فصل‌هاست، از آنجا که این منطقه ییلاقی بوده و در مابقی سال هوای سردی دارد، بهترین زمان بازدید از آن از اواخر خرداد تا اوائل مهرماه است. اگر شما پایتخت‌نشین هستید و از گرمای تهران در فصول گرم سال کلافه شده‌اید، بازدید از این منطقه می‌تواند یک پیشنهاد مطبوع برای شما باشد.

تجهیزات لازم برای سفر به دشت نمارستاق تا آبشار دریوک

برای رفتن به این منطقه سبک سفر کنید، اما حتما از کفش مناسب برای کوه‌نوردی و پیاده‌روی استفاده کنید. بهتر است یک دست لباس اضافه و یک لباس گرم همراه خود داشته باشید تا در صورتیکه در کنار آبشار دیوک لباس شما خیس شد، امکان تعویض داشته باشید. به یاد داشته‌باشید که دوربین عکاسی خود را حتماً همراه خود بردارید تا خالق تصاویری ناب از این بهشت گمشده باشید.

تور دشت نمارستاق تا آبشار دریوک

credit
امکان پرداخت آنلاین وجود ندارد.
در صورت رزرو قبلی تایید شده، از سایر گزینه‌های پرداخت انتخاب کنید
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.