تور دریاچه آویدر اردیبهشت 1403 | تور یک روزه
دریاچه آویدر
کد تور 1595

دریاچه آویدر

2 رای   شما هم امتیاز بدهید!
1 روزه در 1 فروردین 1403
جاذبه‌ها

بازدید از روستای آویدر، گشت و پیاده روی اطراف دریاچه آویدر

جزئیات این تور
محل حرکت
میدان آرژانتین ابتدای ـ خیابان الوند
زمان حرکت
چهارشنبه 1403/01/01 - ساعت 04:00 صبح
(لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید)
وسیله نقلیه اصلی
بیشترین فعالیت
ناهار
بر عهده مسافر
خرید آنلاین
برنامه سفر
1
چهارشنبه 1403/01/01

حرکت صبح رو به سمت دریاچه آویدر حرکت میکنیم صبحانه را صرف کرده، سپس راهی روستای آویدر می‌شویم، با رسیدن به مقصد، وقت آزاد برای گشت اطراف دریاچه و لذت بردن از طبیعت را خواهیم داشت. بعد از صرف ناهار و استراحت، به سمت تهران باز خواهیم گشت.



بیشــتر
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران آرند تور طبیعت مسافر - -
سهم آرند تور کلا 1 وعده غذا شامل: 1 وعده صبحانه
سهم مسافر کلا 1 وعده غذا شامل: 1 وعده ناهار
تعداد میان وعده بر عهده آرند تور: 1 وعده
درباره سفر

تور دریاچه آویدر

 

دریاچه آویدر یکی از زیبایی‌های خطه‌ی سرسبز مازندران است که تماشای آن از نزدیک روح را جلا می‌بخشد. این دریاچه جادویی در اثر احداث یک سد خاکی ساخته شده در نزدیکی جنگلی به نام سیسنگان و در 30 کیلومتری شرق نوشهر قرار دارد. تور دریاچه آویدر در یک آخر هفته شما را به تماشای این دریاچه بکر دعوت می‌کند. تور دریاچه آویدر یک سفر یک روزه با درجه سختی 1 از 6 است که می‌تواند یک آخر هفته دلربا را در سرزمین سرسبز مازندران برای شما فراهم کند. آرندتور با یک وعده صبحانه و یک میان وعده میزبان شما در این سفر خواهد بود.

دیدنی‌های دریاچه آویدر

طبیعتی بکر و کمتر شناخته شده در دل جنگل کوهستانی، هوای مطبوع و هزاران زیبایی دیگر همگی حکایت از فضای بی‌نظیر دریاچه آویدر دارد. این دریاچه در ارتفاع 125 متری از سطح دریا قرار گرفته و از دریا فاصله دارد. همین دوری از دریا و ارتفاع نسبتا بالای منطقه باعث شده حتی در تابستان هم رطوبت این منطقه به نسبت سایر مناطق شمالی کشور کمتر باشد. اگر شما در تابستان هم به بازدید از دریاچه آویدر بروید، از هوای خنک و مطبوعش لذت خواهید برد. یکی از جذابیت‌های دریاچه آویدر جزیزه سبزرنگ آن است که در میان دریاچه آبی‌رنگ این منطقه حسابی طنازی می‌کند.، تپه‌ای با درختان سبزرنگ حکایت از این مسئله دارد که قبل از احداث سد خاکی در این منطقه این درختان وجود داشته‌اند.  دریاچه آویدر به نام‌های دریاچه و سد آویدر و دریاچه صلاح‌الدین کلا هم در میان مردم شهرت دارد. تفریحاتی که در این منطقه می‌توانید داشته باشید، قایق‌سواری و ماهی‌گیری و اسب‌سواری از تفریحات این منطقه است که می توان در این تفرجگاه به آن‌ها پرداخت.

محل دریاچه آویدر

دریاچه آویدر همان‌طور که گفته شد در 10 کیلومتری نوشهر در نزدیکی روستایی به نام صلاح الدین کلا تابلویی وجود دارد که مسیر سد خاکی را به شما نشان می‌دهد، این جاده بین جنگل سی‌سنگان و روستای صلاح‌الدین قرار دارد و بیشتر مسیر جاده 10 کیلومتری آسفالت است.

بهترین زمان سفر به دریاچه آویدر

دریاچه آویدر در چهار فصل سال زیباست. در بهار و تابستان هم با توجه به جغرافیای منطقه، همان طور که گفته شد، هوای مطبوع و خنکی دارد. پاییز این جنگل که از زیبایی بی‌مانند بوده گویی که رنگ‌های زیبا و متنوع را بر روی بوم نقاشی پاشیده‌اند. زمستان این جنگل نیز به مانند عروسی سپیدپوش دلربایی می‌کند! بنابراین هر فصل سال که به این منطقه سفر کنید، دریاچه آویدر زیبایی خاص خودش را خواهد داشت.

تجهیزات لازم برای سفر به دریاچه آویدر

با توجه به درجه سختی 1 از 6 این سفر، می‌توان گفت تور دریاچه آویدر سفری بسیار راحت است که نیاز به آمادگی جسمانی خاصی نداشته و می‌توان با تجهیزات ابتدایی همچون یک کوله‌پشتی سبک، یک لباس گرم و یک وعده نهار و.. روانه این سفر مفرح و روح‌نواز شد.

تور دریاچه آویدر

credit
امکان پرداخت آنلاین وجود ندارد.
در صورت رزرو قبلی تایید شده، از سایر گزینه‌های پرداخت انتخاب کنید
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.