تور دریاچه فراخین اردیبهشت 1403 | تور آبشار دارنو
دریاچه فراخین تا آبشار دارنو
کد تور 1592

دریاچه فراخین تا آبشار دارنو

2 رای   شما هم امتیاز بدهید!
1 روزه در 1 فروردین 1403
جاذبه‌ها

بازدید از دریاچه فراخین، پیاده روی در جنگل های مازندران ، بازدید از آبشار دارنو

جزئیات این تور
محل حرکت
میدان آرژانتین ابتدای ـ خیابان الوند
زمان حرکت
چهارشنبه 1403/01/01 - ساعت 04:00 صبح
(لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید)
وسیله نقلیه اصلی
وسیله نقلیه محلی
نیسان
بیشترین فعالیت
ناهار
بر عهده مسافر
خرید آنلاین
برنامه سفر
1
چهارشنبه 1403/01/01

در تور دریاچه فراخین تا آبشار دارنو: ساعت 4 صبح حرکت مان را از تهران آغاز می کنیم، پس از صرف صبحانه مسیرمان را ادامه می‌دهیم. با وسیله نقلیه محلی به طرف دریاچه فراخین خواهیم رفت پس از صرف ناهار و استراحت کنار دریاچه زیبای فراخین مسیرمان را به سوی آبشار دارنو ادامه می‌دهیم. تا رسیدن به آبشار پیاده‌روی نیم ساعته خواهیم داشت، پس از بازدید و عکاسی کنار آبشار دارنو با خاطراتی خوش به سمت تهران باز خواهیم گشت



بیشــتر
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران آرند تور طبیعت مسافر - -
سهم آرند تور کلا 1 وعده غذا شامل: 1 وعده صبحانه
سهم مسافر کلا 1 وعده غذا شامل: 1 وعده ناهار
تعداد میان وعده بر عهده آرند تور: 1 وعده
درباره سفر

تور دریاچه فراخین

 

اکثر ما وقتی زندگی شهری ما را خسته و افسرده می‌کند به طبیعت پناه می‌بریم، طبیعت با انرژی بی‌نهایتش می‌تواند مرهمی بسیار مناسب بر زخم‌های ما باشد. یکی از مناطق بسیار بکر و بهشت‌گونه که با قدم گذاشتن در آن همه‌ی نگرانی‌های خود را فراموش می‌کنید، دریاچه فراخین است. تور دریاچه فراخین، یک سفر یک روزه  اما بکر است که زمان زیادی از وقت شما را هم درگیر خود نمی‌کند و می‌تواند یک آخر هفته متفاوت برای شما بسازد. آرندتور در این سفر یک وعده صبحانه و یک میان وعده میزبان شما خواهد بود. درجه سختی این سفر 3 از 6 بوده و نیاز به آمادگی جسمانی نسبی دارد.

چرا باید دریاچه فراخین را دید؟

وقتی صحبت از دریاچه فراخین می‌شود، باید به این نکته اشاره کرد که نه تنها دریاچه دارای یک فضای منحصر به فرد و بسیار زیبا و آرامش‌بخش است که مسیر رسیدن به این دریاچه نیز فضایی بسیار بکر، سرسبز  است. شما برای رسیدن به دریاچه فراخین باید از قلب جنگلی سرسبز عبور کنید که درختان سربه فلک کشیده‌اش دریاچه را در حصار خود فراگرفته‌اند. دریاچه فراخین دریاچه بزرگی نیست و بسیار شبیه تالاب است آب آن از چشمه فراخین و بارندگی تأمین می‌گردد. این دریاچه نیم هکتاری 130 متر طول و 35 متر عرض دارد. دریاچه فراخین به دلیل مسیر پر پیچ و خمش، سکوت و رمز آلود بودن و مه آلود بودنش یک منطقه خاص و فوق‌العاده برای پیاده‌روی و یا مدیتیشن است. مناظر دریاچه و محیط پیرامونش آن چنان دیدنی هستند که ساعت‌ها تماشای آن‌ها، شما را خسته و کسل نخواهد کرد و نمی‌توان به راحتی از آن دل کند. توصیه می‌شود، حتما دوربین خود را همراه داشته باشید و خالق تصاویر ناب از این فضای بهشت‌گونه و رویایی باشید.

دریاچه فراخین کجاست؟

دریاچه فراخین در نزدیکی روستای ویسر در حد فاصل جنگل‌های کجور تا نوشهر قرار دارد. این دریاچه پس از روستای ویسر در نزدیکی روستای توریستی کندلوس قرار گرفته‌است. همان طور که اشاره شد موقعیت محلی این دریاچه بسیار بکر بوده و شما باید چند دقیقه‌ای در جنگل پیاده‌روی کنید و درختان برافراشته و سر به فلک‌کشیده را بگذرانید تا دریاچه فراخین را از پس آن‌ها تماشا کنید.

آبشار دارنو کجاست؟

پس از لذت بردن از دریاچه فراخین به آبشار دارنو مجموعه‌ای از 7 آبشار کوچک و بزرگ که در محدوده دریاچه قرار دارد می‌روید. آبشار دوم این منطقه از همه مرتفع‌تر بوده و ارتفاع آن به 25 متر می‌رسد. درختان این منطقه اکثراً توسکا هستند و در حاشیه رودخانه قرار گرفته‌اند، طبیعت سرسبز، صدای ریزش آب و پوشش گیاهی بسیار فراوان و هوای مطبوع و خنک این منطقه همگی از جمله ویژگی‌های  آبشار دارنو است که شما را برای گذراندن زمان بیشتری در این منطقه ترغیب می‌کند.

بهترین زمان سفر به فراخین چه موقع است؟

در بهار و تابستان آب دریاچه در بهترین حالت خود قرار گرفته و بسیار پرآب است. در فصل پاییز جنگل‌های مازندران هم به مانند مناطق دیگر بسیار زیبا و رنگارنگ است. تماشای منطقه فراخین در پاییز خالی از لطف نیست. شما در پاییز شاهد فضایی بسیار دوست‌داشتنی از انعکاس برگ‌های رنگین بر روی دریاچه هستید که چشم انداز فوق العاده‌ای در برابر چشمان شما می‌سازد. در فصل زمستان هم این منطقه از برف پوشیده می‌شود و بسیار زیبا خواهد بود، اما دسترسی به آن با مشکل روبرو است و نیاز به تجهیزات دارد.

تور دریاچه فراخین تا آبشار دارنو

credit
امکان پرداخت آنلاین وجود ندارد.
در صورت رزرو قبلی تایید شده، از سایر گزینه‌های پرداخت انتخاب کنید
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.