تور نمک آبرود بهمن 1402 | تله کابین نمک آبرود
نمک آبرود
هیجان سورتمه سواری
کد تور 147

نمک آبرود

هیجان سورتمه سواری
3 رای   شما هم امتیاز بدهید!
1 روزه در 1 بهمن 1402
جاذبه‌ها

طبیعت زیبای جاده چالوس، مجتمع تفریحی نمک آبرود(هزینه تله کابین به عهده مسافر می باشد)، ساحل دریای خزر

جزئیات این تور
محل حرکت
میدان آرژانتین ابتدای خیابان الوند
زمان حرکت
یکشنبه 1402/11/01 - ساعت 05:00 صبح
(لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید)
وسیله نقلیه اصلی
وسیله نقلیه محلی
مینی بوس
بیشترین فعالیت
ناهار
بر عهده مسافر
نمک آبرود نقشه
خرید آنلاین
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام
مکان توسط مکان توسط مکان توسط
1 رستوران آرند تور رستوران مسافر - -
سهم آرند تور کلا 1 وعده غذا شامل: 1 وعده صبحانه
سهم مسافر کلا 1 وعده غذا شامل: 1 وعده ناهار
تعداد میان وعده بر عهده آرند تور: 1 وعده
درباره سفر

تور نمک آبرود

 

جاده چالوس یکی از زیباترین جاده‌های جهان است و در رتبه چهارم از جهت زیبایی قرار دارد. سفر به این جاده همواره روح و روان ما را جلا می‌بخشد. در تور نمک آبرود شما از این جاده‌ی زیبا به سمت نمک آبرود حرکت خواهید کرد. درجه سختی این سفر مفرح 1 از 6 بوده و آرندتور یک وعده صبحانه و یک میان وعده میزبان شما خواهد بود.

دیدنی‌های جذاب نمک آبرود

مجتمع نمک آبرود در غرب چالوس و بین دریای خزر و ارتفاعات رشته کوه البرز به وسعت 650 هکتار در سال 1372 افتتاح گردید. این مجتمع از دو قسمت مسکونی و تفرجگاهی تشکیل شده‌، بخش تفریحی نمک آبرود داری امکانات بسیار متنوع همچون رستوران، کافه، پارکینگ، مکان‌های اقامتی مناسب، سرویس بهداشتی و نمازخانه و فروشگاه‌های متعدد و متنوع، تله کابین، سورتمه‌سواری، کارتینگ، تفریحات آبی، مجموعه پروازی، باشگاه تیراندازی و.. است که به معرفی بخشی از آن‌ها در ادامه خواهیم پرداخت.

جنگل طبیعی، بکر و حشی نمک آبرود از دیگر دیدنی‌های این مجتمع بوده که وسعتی حدود 200 هکتار دارد. این جنگل دارای گونه‌های متنوع گیاهی است که قدمت برخی آن‌ها، همچون شمشادها به حدود700 ساله می‌رسد. با توجه به تنوع گونه‌های گیاهی این پارک جنگلی می‌توان آن را یکی از زیباترین پارک‌های جنگلی جهان دانست.

  1. تله کابین

مشهورترین تفریحی که شما در مجتمع تفریجی نمک آبرود می‌توانید به سراغش بروید، تله کابین آن است. همان‌طور که می‌دانید تله کابین نمک آبرود در دو ارتفاع 970 متری و 700 متری ساخته شده و یک ربع قرن از شروع به فعالیت آن‌ها می‌گذرد.

خط یک تله کابین توسط کشور سوئیس ساخته شده و تا قله مدوبن بالا می‌رود. طول این خط حدود 2100 متر بوده و مدت زمانی که شما در هر کابین 4 نفره هستید حدود پانزده دقیقه خواهد بود. خط دوم تله کابین همان‌طور که گفته شد حدود 700 متر از سطح دریا ارتفاع داشته و مقصد انتهایی آن قله دیو حمام خواهد بود. طول این خط 1700 متر بوده و 35 کابین دارد. سرعت خط دوم دو برابر خط یک بوده و کابین‌های آن شش نفره هستند. امنیت تله کابین نمک آبرود بسیار بالا بوده و از سال 72 تا کنون هیچ حادثه‌ای گزارش داده نشده‌است.

  1. زیپ لاین

برای استفاده از زیپ لاین باید از تله کابین شماره 2 استفاده کرده و به قسمت دیو حمام بروید. تصور طی کردن مسیر میان دو کوه با یک کابل در حالیکه بین زمین و هوا معلق هستید، بسیار لذتبخش و هیجان‌انگیز خواهد بود.

  1. پل معلق

اگر از معلق بودن میان زمین و هوا لذت نمی‌برید، می‌توانید از پلی معلق اما ایمن عبور کنید. این پل هم در قسمت دیو حمام قرار دارد.

  1. سورتمه سواری

اولین و طولانی‌ترین مسیر سورتمه احداث شده در ایران سورتمه نمک آبرود به طول 1250 متر است که حداکثر سرعت آن 25 کیلومتر بر ساعت است. سورتمه ‌سواری با این سرعت در مسیری مهیج و هیجان‌انگیز و تماشای طبیعت پیرامونتان می‌تواند سرتونین خونتان را چند برابر کرده و حسابی آخر هفته شادی را برای خود مهیا سازید.

دیدنی‌های تور نمک آبرود آنچنان متنوع و گسترده است که در این سفر یک روزه هرگز حوصله شما سر نرفته و دچار خستگی، کسالت و رخوت نخواهید شد.

تور نمک آبرود
نمک آبرود نقشه

credit
امکان پرداخت آنلاین وجود ندارد.
در صورت رزرو قبلی تایید شده، از سایر گزینه‌های پرداخت انتخاب کنید
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.