تولید محتوا
از علاقه به نویسندگی درآمد کسب کنید

تولید محتوا

شما هم امتیاز بدهید!

با سلام و احترام
میخواهیم در این مطلب از شما دعوت به همکاری کنیم در زمینه علاقه ای که بهش دارید یعنی نویسندگی، در ادامه این مطلب شرایط همکاری و چگونگی کسب درآمد از طریق نویسندگی را خدمتتان عرض خواهم کرد.

تا حالا شنیده اید که میگویند تولید محتوا در گوگل تاثیر بسزایی دارد بس ما میخواهیم با این همکاری که آغاز می کنیم یک بخش جدید راه اندازی کنیم که هر دو طرف سود ببرند.
ما از شما دعوت میکنیم در صورتی که علاقه به نویسندگی دارید در زمینه های جاذبه های دیدنی(فرهنگی،طبیعت و...) نکات مهم سفر، معرفی کتاب های مربوط به سفر، تکنولوژی سفر، حیات وحش ایران، سفرهای ماجراجویانه، سوغاتی شهرهای مختلف و هر چیزی که مروبط به گردشگری و شاخه های آن داشته باشد تولید محتوا انجام دهید به زبان ساده نویسندگی.

همکاری به چه صورت خواهد بود؟

برای شروع همکاری شما یک سری اصول پایه ای را باید رعایت کنید که در آغاز همکاری خدمتتون توضیح داده خواهد شد.

آیا این همکاری برای ما سود خواهد داشت؟

بله این همکاری برای شما هم سود خواهد داشت به این صورت که شما یک مطلب تولید میکنید و در وبلاگ آرندتور قرارداده میشود و این مطلب به اسم خود شما منتشر میشود و هر چقدر این مطلب ویو بیشتر بگیرد سود شما بیشتر خواهد شد. در ادامه کامل توضیح خواهم داد.

سود ما به چه صورت خواهد بود؟

به ازای هر 1000 ویو که مطلبتون میگیرد شما 5000 تومان در آمد کسب میکنید این در صورتی است که مطلب شما بین 400 تا 500 کلمه باشد اما در صورتی که مطلب شما بین 900 تا 1000 کلمه باشد به ازای هر 1000 ویو 7500 تومان درآمد کسب خواهید کرد اما در آمد شما از یک مطلب تا 3 ماه خواهد بود و بعد از 3 ماه دیگر درآمدی کسب نخواهید کرد و مطلب شما متعلق به سایت آرندتور خواهد شد.

آیا درآمد ما به صورت نقدا پرداخت خواهد شد؟

برای این سوال باید بگیم که خیر ولی با شرایطی که خدمتتون توضیح میدم در واقع انگار پول نقد دریافت کردین، این مبالغی که شما کسب میکنید به عنوان بن سفر برای شما در نظر گرفته میشود کسانی که اهل سفر هستند که خب به نفعشون هستش چون باید یه بخشی از درآمد زندگی را برای سفر اختصاص بدند و نگه دارند تا در صورت سفر رفتن بتوانند استفاده کنند به جاش همان مبلغ در نزدشان باقی میماند و از مبلغی که به عنوان بن سفر از تولید محتوا کسب کردند سفر میروند یعنی در واقع اون مبلغ دوباره به خودشان بازگشت داده شده بس جواب اون سوال براشون بله است اما کسانی که اهل سفر نیستند چیکار باید بکنند این افراد میتوانند مبالغی که به عنوان بن سفر نزد آرندتور دارند به شخص دیگری با در جریان گذاشتن مجموعه آرندتور n تومن پایین تر از بن سفر واگذار کنند و هزینه بن سفرشون را از اون شخص دریافت کنند مثلا با بن سفری که نزد آرندتور دارند در واقع هم نویسنده به مبلغ دریافتی میرسد و شخصی هم که بن سفر را خریداری کرده است سود میکنند چون n تومن پایین تر خریداری کرده است.

نکاتی که باید رعایت شود و خیلی ضروری است:

1-  کپی مطلب از اینترنت به هیچ وجه قابل قبول نبوده و قبل از بارگذاری تمامی مطالب چک خواهد شد در صورت مشاهده حذف خواهد شد.
2- اهانت به سایر کاربران، شخصیتها، افراد مشهور، مقدسات و قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.در صورت مشاهده مطلب حذف خواهد شد و عواقب مشکلات به عهده نویسنده میباشد.
3- قبل از تولید هر مطلب باید سرچ کنید که درباره مطلب شما توسط شخص دیگری تولید نشده باشد در صورتی که اتفاق بیافتد مطلبی که توسط نویسنده اول نوشته شده مورد تایید میباشد و مطلب نویسنده دوم حذف خواهد شد.
4- برای تمامی مطالب تولید شده توسط شما باید عکس مربوطه توسط نویسنده جمع آوری شود تا با لوگو آرندتور در مطلب شما توسط تیم آرندتور قرار بگیرد.(بعد از مدتی که از همکاری گذشت دسترسی به خود اعضا داده خواهد شد تا خودشان مطلب را بارگذاری کنند.)
5-  شما میتوانید برای جمع آوری ویو بیشتر مطلب خودتان را در فضای مجازی خودتان منتشر کنید تا تعداد نفرات بیشتری مطالبتان را بازدید کنند.
6- تمامی مبالغ بن سفر برای تورهای گروهی اتوبوسی_ زمینی خواهد بود و به تورهای اختصاصی و انفرادی تعلق نمیگرد.
7- رعایت یکسری اصول الزامیست که در طول همکاری خدمتتان آموزش داده خواهد شد.
8- تاریخ انتقضا هر مطلب 3 ماه است و در ماه 4 ام به سایت آرند تور تعلق خواهد گرفت.


اگر سوالی در زمینه همکاری دارید میتوانید در واتس آپ در ارتباط باشید 09226724924



1396/11/11 | کد مطلب: 686


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.