تور سنگاپور | قیمت تور سنگاپور بالی بهار 1403

تور سنگاپور

3 رای شما هم امتیاز بدهید!
  • بالی اردیبهشت 1403 با پرواز سلام ایر
    • همه روزه
    • از 56,490,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • بالی اردیبهشت 1403 با پرواز قطر
    • همه روزه
    • از 74,490,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • مالزی سنگاپور اردیبهشت 1403
    • همه روزه
    • از 59,410,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • سنگاپور بالی اردیبهشت 1403
    • همه روزه
    • از 103,490,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر

سنگاپور یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای آسیایی و از پیشتازترین مراکز اقتصادی دنیا است که زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری آن توجه افراد زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب می‌کند؛ به همین جهت این کشور هرساله میزبان خیل عظیمی از گردشگران از اقصی نقاط جهان است. از طرفی تسلط عمده‌ی مردم سنگاپور به زبان انگلیسی باعث شده تا مسافران مشکلی در برقراری ارتباط نداشته باشند و همه‌ی این موارد در کنار هم شرکت در تور سنگاپور را به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای گذراندن تعطیلات در بین ایرانیان تبدیل کرده‌ است.

تور سنگاپور

اطلاعات کلی سنگاپور

پیش از هر چیز بهتر است به اطلاعات کلی در مورد این کشور در جدول زیر توجه کنید:

اطلاعات کلی کشور سنگاپور

نام به انگلیسی

Singapore

زبان رسمی

انگلیسی، مالایی، تامیل

زبان‌های رایج

مالایی، چینی، ماندارین، تامیل، انگلیسی

واحد پول

دلار سنگاپور

پیش‌شماره کشور

۶۵+

شماره‌های اضطراری

پلیس: ۹۹۹

آتش‌نشانی و آمبولانس: ۹۹۵

آمبولانس در موارد غیرضروری: ۱۷۷۷

نوع برق شهری

۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت و فرکانس ۵۰ هرتز

پریزها و دوشاخه‌ها

تایپ G

میزان اختلاف ساعت با ایران

۴ ساعت و نیم جلوتر است

چه فصلی را برای سفر به سنگاپور انتخاب کنیم؟

انتخاب زمان مناسب برای شرکت در تور سنگاپور به انگیزه‌ی شما از سفر به این کشور بستگی دارد. برای مثال بعضی از افراد صرفاً برای شرکت در فستیوال‌ها به این کشور سفر می‌کنند؛ بنابراین باید از زمان برگزاری دقیق آن‌ها مطلع باشند. با توجه به این موضوع در این بخش وضعیت آب و هوای سنگاپور را در فصل‌های مختلف در طول یک سال شرح می‌دهیم:

سنگاپور در فصل بهار

روزهای اولیه‌ی بهار در سنگاپور معمولاً گرم است و دمای هوا هم بین ۲۵ تا ۳۲ درجه سانتی‌گراد قرار دارد. در این زمان روزها عمدتاً آفتابی هستند و در بعضی از موارد بارش باران و رعد و برق هم مشاهده می‌شود. البته فصل بهار زمانی است که هفته‌ی فشن سنگاپور و تعدادی از فستیوال‌های مشهور مثل قایق اژدها و جشنواره بین‌المللی فیلم برگزار می‌شود.

سنگاپور در فصل تابستان

آب و هوای سنگاپور در فصل تابستان ترکیبی از روزهای آفتابی به همراه بارش‌های پراکنده است. در این زمان میانگین دمای هوا بین ۲۵ تا ۳۲ درجه سانتی‌گراد است و  فستیوال‌های متعددی مثل غذا و انواع جشنواره‌های خرید هم برگزار می‌شوند.

سنگاپور در فصل پاییز

در این فصل هم میانگین دمای هوا همچنان بین ۲۵ تا ۳۲ درجه سانتی‌گراد است با این تفاوت که بارش باران به میزان زیادی در اوایل بعدازظهر یا در طول ظهر به همراه رعد و برق اتفاق می‌افتد. البته فراموش نکنید که این فصل هم فستیوال‌های خاص خود را دارد که می‌توانند گردشگران را با فرهنگ و آداب و رسوم سنگاپور آشنا کنند.

سنگاپور در فصل زمستان

در زمستان میزان بارندگی‌ها به اوج خود رسیده و دمای هوا هم به ۲۴ تا ۳۰ درجه می‌رسد. تابش خورشید کاهش پیدا کرده و حال هوای شهر هم به دلیل آمادگی مردم برای سال نو چینی در نوع خود جالب توجه است.

قیمت تور سنگاپور

بهترین زمان سفر به سنگاپور

بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند که سفر خود را بین فصل‌های پاییز و زمستان انجام دهند؛ چرا که در این زمان دمای هوا مطلوب‌تر شده و امکان استفاده از تفریحات ساحلی متنوع هم وجود دارد. البته توجه کنید که این دو فصل زمان شلوغی سنگاپور هستند و قیمت‌ها در آن از حالت عادی بیشتر می‌شود. (البته قیمت هتل‌ها در سنگاپور در تمامی طول سال بالا است)

مدت زمان و مدارک لازم برای صدور ویزا سنگاپور

یکی از مراحل مهم آماده‌سازی سفر به سنگاپور درخواست ویزای آن است. ویزای این کشور به صورت الکترونیکی صادر شده و معمولاً در صورت فراهم بودن مدارک دریافت آن ده روز طول می‌کشد. بعد از دریافت این ویزا می‌توانید در تورهای ۴ تا ۳۰ روزه‌ای که به مقصد این کشور برگزار می‌شوند،‌ شرکت کنید؛ البته فراموش نکنید که مدارک مورد نیاز را که به شرح زیر هستند، فراهم کنید:

  • پاسپورت معتبر با حداقل ۷ ماه اعتبار
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • عکس پاسپورتی جدید و بدون روتوش با پس‌زمینه سفید
  • کپی بلیط هواپیما
  • کپی اطلاعات گذرنامه

کدام هتل های سنگاپور برای اقامت مناسب هستند؟

از آنجایی که سنگاپور یک کشور توریستی است در آن مجموعه‌ای از اقامتگاه‌ها با بازه‌های قیمتی مختلف و خدمات گوناگون وجود دارند که می‌توانید با بررسی مشخصات در نهایت مناسب‌ترین گزینه را با در نظر گرفتن نیازهای خود انتخاب کنید؛ با این حال توصیه می‌شود که به سراغ هتل‌های لوکس ۴ و ۵ ستاره این کشور بروید که بهترین امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

تعدادی از بهترین هتل‌های سنگاپور شامل جی اورچارد، کاپلا سنگاپور، ماندارین اورینتال، مارینا بی سندز، شانگاری لا سنگاپور و رافلز سنگاپور هستند که اقامت در همه‌ی آن‌ها در کنار فراهم کردن بهترین و جدیدترین امکانات هزینه‌ی بالایی را هم به دنبال خواهد داشت.

تور سنگاپور آرند تور

جشنواره‌های سنگاپور

یکی از دلایل سفر بسیاری از گردشگران به سنگاپور شرکت کردن در جشنواره‌های گوناگونی است که در فصول مختلف در این کشور برگزار می‌شوند. اگر خوش شانس باشید می‌توانید در زمان تور سنگاپور خود در تعدادی از این جشنواره‌ها که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر هستند،‌ شرکت کنید:

  • جشنواره پونگال: این جشنواره به دلیل نفوذ فرهنگ هندی هر ساله از تاریخ چهاردهم تا هفدهم ژانویه در این کشور برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن تشکر از خدای خورشیدی برای برداشت محصول است. شما می‌توانید با رفتن به پونگال در کنار تماشای رقص‌های محلی و مراسم‌های مذهبی در مسابقه‌ی آشپزی هم شرکت کنید.
  • جشن سال نو چینی: در روزهای میانی فصل زمستان، چینی‌های ساکن سنگاپور جشن سال نو را به مدت ۱۴ روز در این کشور برگزار می‌کنند و در آن خانه‌های خود را با رنگ‌های طلایی و قرمز تزئین کرده و رقص شیر و اژدها را هم در محله خود انجام می‌دهند.
  • جشنواره فانوس: یکی از محبوب‌ترین جشنواره‌ها در تور سنگاپور است که در آخرین روز سال نو چینی (۶ فوریه) در محله چینی‌های سنگاپور برگزار می‌شود. در این روز فانوس‌های دست‌ساز در آسمان رها می‌شوند و منظره‌ی زیبا و خارق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کنند.
  • جشنواره غذا: در ماه آگوست یا سپتامبر جشنواره‌ی خوشمزه‌ی غذا در سنگاپور با حضور مشهورترین سرآشپزان بین‌المللی برگزار می‌شود. در این زمان می‌توانید انواع غذاهای سنتی این کشور و غذاهای بین‌المللی را که توسط بهترین آشپزان دنیا طبخ شده‌اند بچشید.
  • روز ملی سنگاپور: در روز نهم ماه آگوست مردم سنگاپور با شور و هیجانی خاص برای روز ملی این کشور آماده می‌شوند و با برگزاری رژه، کنسرت‌های موسیقی و کارناوال‌های شادی متعدد جشن می‌گیرند.
  • جشنواره شب سنگاپور: در هفته‌های پایانی ماه آگوست (دو آخر هفته ماه) جشنواره شب برگزار می‌شود که در آن ساختمان‌های مشهور و بزرگ این کشور با استفاده از چراغ‌های رنگارنگ تزئین می‌شوند.

تفریحات سنگاپور

فهرست تفریحات سنگاپور به حدی گسترده و متنوع است که امکان تجربه‌ی همه‌ی آن‌ها در مدت زمان محدود سفر وجود نخواهد داشت. با این حال این تفریحات می‌توانند شامل یک پیاده‌روی ساده باشند که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در فضای شهری فوق‌العاده انجام می‌شود یا اینکه امتحان کردن تفریحات گران‌قیمت و خاص مثل رفتن به پارک یونیورسال استودیوز، سافاری رودخانه، باغ‌وحش، آکواریوم، تله‌کابین، کلوپ ساحلی و مواردی از این دست را در بر بگیرند.

هزینه سفر به سنگاپور

جاهای دیدنی سنگاپور

در پایتخت سنگاپور که یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا است می‌توانید خاطراتی خوش را در کنار دوستان و اعضای خانواده خود رقم بزنید؛ چرا که انواعی از جاهای دیدنی وجود دارند که توجه گردشگران را با سلیقه‌های مختلف به خود جلب می‌کنند از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به مارینا بی سندز، پرنده سنگاپور، باغ‌های خلیج، باغ‌های گیاه‌شناسی، محله چینی‌ها، هند کوچک و خیابان عرب، موزه چانگی، جزیره سنتوزا، اسکله کلارک و... اشاره کرد.

غذاهایی که باید در سنگاپور امتحان کنید

یکی از بهترین بخش‌های هر سفر امتحان کردن غذاهای سنتی و اصیل یک شهر یا کشور است. در سنگاپور تنوع غذایی بسیار بالایی وجود دارد به همین جهت گردشگران با سلیقه و ذائقه متفاوت می‌توانند به راحتی یک وعده غذای خوشمزه در این کشور نوش جان کنند. تعدادی از غذاهایی که می‌توانید در تور سنگاپور خود بچشید شامل موارد زیر هستند:

  • مرغ هاینانیزو و برنج: این وعده یکی از غذاهای محبوب سنگاپوری است که در تمامی رستوران‌ها و دکه‌های خیابانی آن یافت می‌شود. ظاهر این غذا شبیه چلو مرغ ایرانی است و برای تهیه‌ی آن مرغ را در آب و پیاز ریخته و در نهایت روی برنج دم‌کشیده می‌گذارند و ادویه‌ها و سس‌های مختلف را مثل سس چیلی، رب زنجیل و فلفل به آن اضافه می‌کنند.
  • املت صدف: در این غذا از ترکیبات مختلفی مثل بادام زمینی، جوانه لوبیا، تخم‌مرغ، تربچه، خیار و سیب‌زمینی استفاده می‌کنند و همین باعث خوشمزه شدن آن می‌‌شود.
  • خرچنگ چیلی: این غذا در بین خوشمزه‌ترین غذاهای جهان و پرطرفدارترین غذاهای خیابانی در سنگاپور قرار دارد. برای تهیه‌ی این غذا خرچنگ را در روغن تفت می‌دهند و در نهایت به آن سس گوجه فرنگی تند و شیرین اضافه می‌کنند.
  • خورش کاری با سر ماهی: برای طبخ این غذا سر ماهی را با سبزیجات مختلف می‌پزند و ادویه‌های زیادی به آن اضافه می‌کنند. اگر از طرفداران غذاهای دریایی هستید حتماً در زمان شرکت در تور سنگاپور این غذا را امتحان کنید.

هزینه سفر به سنگاپور

سنگاپور یکی از کشورهای گران‌قیمت آسیایی است؛ بنابراین همه‌چیز در آن از اقامتگاه گرفته تا خورد و خوراک، حمل و نقل عمومی و فعالیت‌های تفریحی قیمت بالایی دارند. با این حال می‌توانید با شرکت در تور سنگاپور در هزینه‌های خود به میزان چشم‌گیری صرفه‌جویی کنید؛ چرا که در این حالت با برنامه‌ریزی آژانس مسافرتی آرند تور تلاش می‌شود تا بهترین خدمات با قیمتی مناسب در اختیار گردشگران قرار بگیرند.

تور سنگاپور

قیمت تور سنگاپور

قیمت تور سنگاپور تحت تأثیر فاکتورهای مختلفی مثل زمان سفر، نوع اقامتگاه انتخابی، پکیج تور انتخابی، مدت زمان اقامت در این کشور، کلاس پروازی و ایرلاین صادرکننده بلیط قرار دارد. مشخص است که هر چقدر مدت زمان اقامت شما در این کشور طولانی شود یا در شرایطی که در فصل پیک به سنگاپور سفر می‌‌کنید، قیمت نهایی تور هم افزایش می‌یابد.

تور سنگاپور ارزان

گردشگران با استفاده از راه‌حل‌های مشخصی می‌توانند هزینه‌های تور سنگاپور خود را کاهش دهند که یکی از آن‌ها اقامت در هتل‌های ۲ و ۳ ستاره است. علاوه بر این با موکول کردن تور خود به زمانی که تقاضا برای سفر به این کشور پایین است می‌توانید لذت شرکت در تور سنگاپور ارزان را تجربه کنید.

خدمات تور سنگاپور

از جمله خدماتی که با شرکت در تور سنگاپور آرند تور در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد می‌توان به اقامت در هتل با صبحانه، راهنمای فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، بیمه‌ی مسافرتی، خدمات دریافت ویزا و رزرو بلیط رفت و برگشت اشاره کرد.

رزرو تور سنگاپور از آرند تور

اگر می‌خواهید سفری با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه را به نیویورک آسیا تجربه کنید، فرصت را از دست ندهید و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش‌های رزرو تور سنگاپور آرند تور و جزئیات مرتبط با آن از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

 

 

 


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل