تور کویر مصر نوروز 99 VIP (سفر به سرزمین شن های روان) | 6 فروردین
کویر مصر نوروز 99 VIP
سفر به سرزمین شن های روان
کد تور 2973

کویر مصر نوروز 99 VIP

سفر به سرزمین شن های روان
2.5 روزه از 6 فروردین 1399
جاذبه‌ها

بازدید از روستای مصر و پیاده روی در رمل های کویری (شترسواری،سافاری و موتور ATV به عهده مسافر)، دیدن آسمان کویری در دریاچه نمک خور و بیابانک، بازدید از قلعه گرمه و گذر از نخلستان های زیبا تا چشمه های کویری و دیدن ماهی ها، شب نشینی دور آتش

جزئیات این تور
اقامت
1 شب اتوبوس
تعداد وعده‌های غذایی
5 وعده با آرند تور
محل حرکت
میدان آرژانتین ابتدای خیابان الوند
مدت
2.5 روزه از 6 فروردین (2 روز و 1 شب)
زمان حرکت
چهارشنبه 1399/01/06 - ساعت 21:00
(لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید)
وسیله نقلیه اصلی
بیشترین فعالیت
خرید آنلاین
برنامه سفر
1
چهارشنبه 1399/01/06
حرکت شب هنگام به سمت کویر.
اقامت در اتوبوس
2
پنج شنبه 1399/01/07
حدود ساعت 8 به خورو بیابانک میرسیم و بعد از صرف صبحانه در اقامتگاه سنتی به سمت روستای مصر حرکت میکنیم.پس از شتر سواری به سمت رمل های شنی میرویم و روی شن های گرم کویری پیاده روی لذت بخشی خواهیم داشت و در کنار آرامش کویر میتوانیم هیجان سافاری و موتورهای ATV را تجربه کنیم.به سمت اقامتگاه سنتی برمی گردیم و بعد از ناهار و کمی استراحت به سمت دریاچه نمک میرویم.غروب آفتاب را در دریاچه نمک به تماشا مینشینیم سپس به اقامتگاه بازگشته و پس از صرف شام در یک شب نشینی عالی دور آتش شب را سپری خواهیم کرد
صبحانه در اقامتگاه بوم گردی توسط آرند تور ناهار در اقامتگاه بوم گردی توسط آرند تور شام در اقامتگاه بوم گردی توسط آرند تور
3
جمعه 1399/01/08
پس از صرف صبحانه به روستای گرمه میرویم و بعد پیاده روی در میان باغ های انار و نخلستانهای خرما و گذشتن از قلعه تاریخی به چشمه ای در دل کوه با ماهیهای کوچک میرسیم...بعد از صرف ناهار به سمت تهران حرکت کرده و حدود ساعت 24:00 به تهران خواهیم رسید.
صبحانه در اقامتگاه بوم گردی توسط آرند تور ناهار در اقامتگاه بوم گردی توسط آرند تور

بیشــتر
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط نوع اقامت توضیح
1 - - - - - - اتوبوس 32 نفره VIP
2 اقامتگاه بوم گردی آرند تور اقامتگاه بوم گردی آرند تور اقامتگاه بوم گردی آرند تور خور
3 اقامتگاه بوم گردی آرند تور اقامتگاه بوم گردی آرند تور - - -
اقامت‌ها: 1 شب اتوبوس
سهم آرند تور کلا 5 وعده غذا شامل: 2 وعده صبحانه 2 وعده ناهار 1 وعده شام
در این سفر مسافر نیاز به آوردن وعده غذایی ندارد.
تعداد میان وعده بر عهده آرند تور: 2 وعده
اطلاعات تکمیلی

یکی از سفر های خاص تور کویر مصر:

یکی از جالب ترین و جذاب ترین مقاصدی که در پاییز و زمستان و حتی گاهی در بهار میتوان رفت سفر های کویری است که این روز ها با استقبال بی نظیری از سمت گردشگران داخلی و خارجی رو به رو شده است.

کویر نوردی یک سفر مورد علاقه برای تمام گروه های سنی است اما به دلیل تفریحات خاصی از جمله سافاری و شتر سواری در بین جوانان محبوبیت خاص و به سزایی را پیدا کرده است.

این روز ها هر کسی دوست دارد سالی یک بار، حداقل برای چند روز سفری به مناطق کویری داشته باشد تا روزای سرد پاییزی و زمستانی را برای خودش گرم و دلچسب کند و شب های سرد را با رصد و نگاه کردن به ستارگان و پرپا کردن آتش سپری کند.

امروزه مناطق کویری زیادی میزبان مهمانان ویژه خودش است که معروف ترین کویری که گردشگران به آن سفر میکنند کویر مصر است.
کویر مصر در قلب دشت های کویری برای شما گردشگران چشمک میزند تا با زیبایی ها و دلربایی های کویرانه ی خود شما را به سمت خودش جذب کند.

کویر مصر در دل استان اصفهان شما را از زندگی شهرنشینی و هیاهو ها و شلوغی های شهر دور میکند و به آغوش خود میکشد و چنان آرامشی را به شما میدهد که در هیچ جا نمیتوانید آن را تجربه کنید.

با انتخاب این سفر به مقصد کویر مصر با ویژگی های منحصر به فرد خود که در عین سادگی، شما را مجذوب خود میکند آشنا میشوید پس سفر به این کویر تماشایی را از دست ندهید.

با کویر مصر و جاذبه هایی که در این سفر میبینیم بیشتر آشنا شویم:

از کویر مصر میدانید؟؟

کویر مصر واقع در روستای مصر که در استان اصفهان قرار دارد به دلیل زیبایی های جذاب و نفسگیرش این روزها میزبان تعداد زیادی از گردشگران است و هر ساله در پاییز و زمستان سفردوستان علاقه مند به انتخاب این سفر و مسافرت را به سمت کویر جذابش جذب میکند.

کویر مصر در حدی زیباست که به راحتی میتوان روز ها و شب ها را در آن سپری کرد و خسته نشد و هنوز هم تشنه دیدن آن باشد...

تپه ها و رمل های بلند و کوتاهش در غروب و طلوع خورشید و در طول روز چنان زیبایی را برجای میگذارد که هر فردی را که پای بر کویرش میگذارد جوری میخکوب می کند که دوربین را بر دست گرفته و از خود در کنار طبیعت کویری اش عکس های بی نظیری را به یادگار می گذارد.

وقتی وارد کویر مصر میشود توصیه میکنیم از همان اول کفش های خودتان را در آورید و با پای برهنه بر روی شن های گرم و دلچسبش قدم بگذارید تا چنان انرژی را دریافت کنید که تکرار نشدنی باشد.

در سفر به کویر مصر و بازدید از زیبایی هایش لذت های تفریحی و هیجانی آن از جمله سافاری و شتر سواری و سوار شدن بر موتور های چهار چرخ را از دست ندهید.

حالا می رسیم به علت نامگذاری این کویر به اسم کویر مصر...

روستای مصر روستای کوچکی، در اطراف شهرستان خور است که جمعیت بسیار کمی دارد. در کنار روستای مصر دو روستای کوچکتر به اسم روستای امیر آباد و روستای فرحزاد قرار دارد.

شهرتی که این روستا این روز ها پیدا کرده است زندگی مردم روستا را تغییر داده است. داستان های مختلفی درباره علت نامگذاری روستای مصر وجود دارد که یکی از داستان های که این روز ها زبان به زبان می چرخند حکایت از روایت مردی سرنوشت ساز به نام یوسف است.

یوسف یکی از اهالی روستای مصر بود که در زمان او روستا با کم آبی شدیدی روبه رو شدکه آن روز ها زندگی مردم روستای مصر را با اختلال روبه رو کرد. یوسف به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل بود که با حفر چاه عمیقی به آب رسید. او چاه عمیقی را با موتور های دیزلی انگلیسی حفر کرد تا توانست به آب برسد و بتواند بحران کم آبی مردم روستای خودش را رفع کند.

مردم روستای مصر برای تشکر و احترام به او تصمیم گرفتند که اسم روستا را به اسم یوسف نامگذاری کنند اما یوسف قبول نکرد و از مردم خواست به دلیل داستان تاریخی حضرت یوسف و چاه آب اسم روستا را مصر بگذارند.یوسف در آن زمان پیش بینی که روستای مصر آینده ی درخشانی خواهد داشت برای همین از مردم خواست که در وسط روستا خیابانی به طول 500 متر را احداث کنند و این اتقاق هم افتاد و این خیابان در روستای مصر احداث شد.

این روزها کویر مصر به یکی از پر بازدید ترین روستا های کویری تبدیل شده است که روزانه میزبان هزاران توریست و گردشگر است.

بازدید از دریاچه نمک خور در تور کویر مصر:

این روز ها یکی از جاذبه هایی که در سفر های کویری میتوانید به دیدنش بروید بازدید از دریاچه نمک و زیبایی هایش است. دریاچه نمک خور یکی از قدیمی ترین منابع نمک و یکی از بزرگ ترین دریاچه های فصلی نمک در ایران محسوب میشود. در سطح این دریاچه اشکال هندسی خاصی دیده میشود که چشم هر بیننده ای را مجذوب خودش میکند. این اشکال منظم هندسی در سطح دریاچه از این دریاچه جاذبه ی خاصی را برجای میگذارد که این روز ها گردشگران گاهی آن را به نام دریاچه نمک کویر مصر می خوانند.


بازدید از شگفت انگیز ترین روستای منطقه به نام روستای گرمه در تور کویر مصر:

یکی از جذاب ترین جاذبه هایی که میتوان در سفر کویر مصر از آن بازدید کرد روستای پر جاذبه ی گرمه است که ما پیشنهاد میکنیم حتما به دیدن این روستایی تاریخی با قدمت چندین هزار ساله بروید.

روستای گرمه چشمه های آب معدنی هزاران ساله دارد که از دل زمین می جوشد، دسته های شتر که مشغول راهپیمایی هستند و مزارع اطراف آن چشم هر بیننده ای را خیره به خود میکند.

به روستای گرمه که قدم میگذارید ویژگی های منحصر به فردی دارد که همان اول چشم شما را محو تماشای خود میکند از جمله خانه های روستایی بسیار ساده و جذابش که وقتی قدم در روستای گرمه می گذارید آن گرما و صمیمتش شما را میخکوب و حیرت زده میکنید وقتی که داخل تر روستای می شویم علاوه بر نخل های سر به فلک کشیده جذاب کویری که حال و هوای عجیبی را به شما می دهند یک قلعه  قدیمی در گوشه ی روستا به شما چشمک میزند تا شمار را به سمت خودت بکشاند و از اسرارش شما را با خبر کند.

دکتر فیش در تور کویر مصر:

در روستای گرمه چشمه های دکتر فیش وجود دارد که این روزها به خاطر خواص درمانی اش بر سر زبان ها افتاده است به طوری که هرکسی که به کویر مصر سفر میکند دوست دارد حتما سری به روستای گرمه و چشمه های پر ماهی دکتر فیش بزند... وقتی به این چشمه در روستای گرمه رسیدید از دور نگاه نکنید حتما حتما کفش های خودتان را در بیاورید و به داخل چشمه بروید تا ماهی های داخل چشمه پای شما را گاز بگیرد و بهترین حس ممکن را تجربه کنید...

در سفر به کویر مصر و روستای گرمه حتما به دیدن آتشونی بروید. آتشونی اقامتگاه پر آوازه ای در روستای گرمه است که این روزها بر سر زبان ها افتاده است. آتشونی محل زندگی فردی به نام مازیار آل داوود در گذشته بوده است که بر اثر حوادث و اتفاق هایی که به مرور زمان در زندگیش رخ داده است به این اقامتگاه زیبا به نام آتشونی شهرت یافته است.

تور کویر مصر نوروز 99 VIP

credit
امکان پرداخت آنلاین وجود ندارد.
در صورت رزرو قبلی تایید شده، از سایر گزینه‌های پرداخت انتخاب کنید
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.